quote:Op donderdag 27 september 2007 11:15 schreef Bastard het volgende:
Neeee
1256 Gijsjes doen de Master Chief :7
Deze was eerder.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:15 schreef Bastard het volgende:
Neeee
1256 Gijsjes doen de Master Chief :7
ik ook, wil je schieten.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik hoop dat ik m vandaag krijg
Ik ook.. ik ontvang die hele metalen staaf van m!quote:Op donderdag 27 september 2007 11:25 schreef Quinny het volgende:
Ik pijp Master Chief,..............
quote:Op donderdag 27 september 2007 11:29 schreef Cahir het volgende:
Wrm is dit topic centraal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The line is a dot to you!
quote:Op donderdag 27 september 2007 11:41 schreef kepler het volgende:
ik moet wel even zeggen dat Bioshock ook echt geniaal isZeker. ik ben nu op het gemak een 2e keer de campaign aan het doorlopen. Achievements halen en alle audiologs zoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 september 2007 11:41 schreef kepler het volgende:
ik moet wel even zeggen dat Bioshock ook echt geniaal isGruwelijk goed spel,.... 2x achter elkaar gegamed,.... zo vreselijk goed! Een van de mooiste games op de 360 moet ik zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He godver wat is Halo goed zeg![]()
Kan er niet over uit. Die overzichten ook,.... netjes zien welke level je SP en eventueel COOP gedaan hebt,...... zoveel opties.... wil het kwijt maar weet niet waar ik moet beginnen
Having a place to go... is a home
Having someone to love... is a family
Was dat bom plant gebeuren toch? Moeilijk klappen gekregen daarquote:Op donderdag 27 september 2007 12:24 schreef Quinny het volgende:
Gisteren ook zo lang bezig geweest met dat laatste stukje van het eerste level. Komt zoveel tactiek bij kijken,... het lukte me eeecht niet in mijn eentje,... probeerde het zo,... dan zo,.. dan weer zo,.. ineens had ik het,.. zo cool om het spel pittig te spelen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het eerste level komt je Brutes tegen,.................quote:Op donderdag 27 september 2007 12:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Spoilers mensen.
Jij ook zodra je online komt met Halo 3quote:Op donderdag 27 september 2007 12:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeeeeeerlijke reacties Gijsjes![]()
Had ik al gezegd dat Master Chief doodgaat?
Ik zal hem mn lid eens geven!!quote:Op donderdag 27 september 2007 12:43 schreef Chocobo het volgende:
Zeg Kepler doe je nog wat met die Gijsjes groep of zal ik er een maken. Er gebeurd niet veel namelijk op dat front,....Heb je ons al lid gemaakt?
Vanmorgen zat ik dat boekje door te bladeren omdat ik gisteren ook in het theater (quote:Op donderdag 27 september 2007 12:38 schreef Chocobo het volgende:
Ik weet alleen niet hoe je moet terugspoelen in een replay,............ wel erg cool hoor,... ik vlieg in fly-cam mode gewoon door het hele veld,..... druk op play en de master chief is dan bijvoorbeeld dan nog helemaal in het begin,... je kan de vijand zich zien opstellen,.. ze wachten echt op jeZooo cool.
Replay staat nog in recent files ofzo,.... kan je een foto van dat moment maken.... of een clipquote:Op donderdag 27 september 2007 12:58 schreef Bastard het volgende:
Eigenlijk zou ik de replay van gisteren moeten zien van mijzelf toen ik voor het eerst die rijdende muur zag... ik kom heel stuntelig aanrijden in mn jeep.. alleen. Loop wat.. en er rijdt een kolos daar.. ik sta gewoon ff stil en te kijkenzo droog
Ik kreeg niet het idee dat mn granaat iets deed nee.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:00 schreef Magneet het volgende:
volgens mij kan dat grote ding ook niet kapot of wel?
Soieso was met die jeep rijden over die heuvels al iets voor een slapstick movie, en diegene achterop maar meetollenquote:Op donderdag 27 september 2007 13:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Replay staat nog in recent files ofzo,.... kan je een foto van dat moment maken.... of een clip
Twee uur ja,............. echt zo coolquote:Op donderdag 27 september 2007 12:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zag dat je 2 uur bezig voor level 1 ja
Kerel in het xbox topic had ze wel.. kun je de files niet opslaan en zelf hosten? Kan me indenken dat hotlinking niet word toegestaan... zoals op forzamotorsport.net dat ook niet mag.quote:
klopt, kwestie van op de file klikken en je krijgt de download voor je neus.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kerel in het xbox topic had ze wel.. kun je de files niet opslaan en zelf hosten? Kan me indenken dat hotlinking niet word toegestaan... zoals op forzamotorsport.net dat ook niet mag.
Ja zelf hosten is de manier inderdaad.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kerel in het xbox topic had ze wel.. kun je de files niet opslaan en zelf hosten? Kan me indenken dat hotlinking niet word toegestaan... zoals op forzamotorsport.net dat ook niet mag.
Ik heb geeeen idee.. heb toch gisteren met zn 3 de coop gedaan, zag niet een optie om punten aan te zetten.. waar... hoe? Grootsquote:Op donderdag 27 september 2007 13:08 schreef Chocobo het volgende:
Las dat je de SP of Coop SP ook met scores kan doen,.... krijg je punten ofzo,... leuk voor achievements en verzamel freaks,... skulls verzamelen ofzo,... nou ja ik ga hem eerst eens uitspelen.
Zie je bij career statistics ofzo,... zie dat jij op legendary gespeeld hebt met 3 man maar dat je points off hebt staan,.. die kan je ergens aanzetten,... dingen komen er dan extra in zoals skulls zoeken,.. soort Cogs idee van GoW zeg maar,... maar arcade punten halen,... Gijs ik heb geen idee,......quote:Op donderdag 27 september 2007 13:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb geeeen idee.. heb toch gisteren met zn 3 de coop gedaan, zag niet een optie om punten aan te zetten.. waar... hoe? Groots
coop speel je het spel nog wel een aantal keer op die manier.
ja, ik heb net iedereen lid gemaaktquote:Op donderdag 27 september 2007 12:43 schreef Chocobo het volgende:
Zeg Kepler doe je nog wat met die Gijsjes groep of zal ik er een maken. Er gebeurd niet veel namelijk op dat front,....Heb je ons al lid gemaakt?
Ja,.. er zitten ook weer achievements aan vast.... het spel gaat zo diepquote:Op donderdag 27 september 2007 13:23 schreef Aurelius het volgende:
In de eurogamer review stond dat je de (co-op) gameplay met punten kun veranderen. Kun je bijvoorbeeld een wedstrijdje doen wie de meeste kills maakt.
jij bent nu zeg maar een beetje onze secretaresse? Beetje dingen regelen en koffie halen, maar niet echt meedoen met de grote jongens.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:22 schreef kepler het volgende:
ja, ik heb net iedereen lid gemaakt
ik kan je natuurlijk ook zo uit de groep gooienquote:Op donderdag 27 september 2007 13:25 schreef Aurelius het volgende:
[..]
jij bent nu zeg maar een beetje onze secretaresse? Beetje dingen regelen en koffie halen, maar niet echt meedoen met de grote jongens.
proestquote:Op donderdag 27 september 2007 13:25 schreef Aurelius het volgende:
[..]
jij bent nu zeg maar een beetje onze secretaresse? Beetje dingen regelen en koffie halen, maar niet echt meedoen met de grote jongens.
wat is dat eik met die probation moeten we een minimale hoeveelheid dingen posten ofzo?quote:Op donderdag 27 september 2007 13:29 schreef kepler het volgende:
[..]
ik kan je natuurlijk ook zo uit de groep gooien
geen ideequote:Op donderdag 27 september 2007 13:32 schreef Magneet het volgende:
[..]
wat is dat eik met die probation moeten we een minimale hoeveelheid dingen posten ofzo?
Assume the position, bitch!quote:Op donderdag 27 september 2007 13:29 schreef kepler het volgende:
[..]
ik kan je natuurlijk ook zo uit de groep gooien
quote:Op donderdag 27 september 2007 14:19 schreef Aurelius het volgende:
Hebben jullie trouwens al die animated gif gezien waarbij een gast een Warthog met zo'n hammer wegmept en er vervolgens ook nog even een granaat aan vastplakt?
Fokken op een iPod touch gaat als een tierelierquote:Op donderdag 27 september 2007 11:07 schreef Aurelius het volgende:
-foutje-
fokken op een pda valt nog niet mee.
Leuk hebbedingetjequote:Op donderdag 27 september 2007 14:34 schreef ChOas het volgende:
[..]
Fokken op een iPod touch gaat als een tierelier
Moooooond!quote:Op donderdag 27 september 2007 14:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik kan het niet lezen maar het is wel donker in die grot?
Geen idee maar dat klinkt als een telefoon.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:03 schreef ChOas het volgende:
[..]
Moooooond!![]()
Ding is ZO slick...
Doet alles wat je in de filmpjes ziet! precies... is onvoorstelbaar
Heb 'm gekocht in de wacht op iPhone v2 ...
En je haar is er afquote:Op donderdag 27 september 2007 15:06 schreef ChOas het volgende:
Tandjes! Ik heb wallen onder mijn ogen!
Ik heb er nu zo'n 1100 foto's opstaan daar flip je als een tierelier doorheen, paar films, stuk of 20 CDs. Calendar sync ik met mijn calender op mijn mac, geen probleem... ik verwacht nog wel een zooi upgrades dat het ding ECHT nuttig wordt als PDA, maar voor fotos, muziek, en internetten is het echt perfect nu...quote:Op donderdag 27 september 2007 15:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geen idee maar dat klinkt als een telefoon.
Ik zoek ergens ook een eigenzinnige zakapparaatje, opslag voor foto's, agenda functie, Inet functie, leuk zou zijn muziek capaciteit dat ik hem eventueel aan een autoradio kan hangen.. heb je ideen?
Telefoneren mag er ook mee, geen must.
Dat is correct! Ben weer shortquote:
Internetten suckt alleen een beetje, las ik netquote:Op donderdag 27 september 2007 15:11 schreef Aurelius het volgende:
ik heb zelf sinds kort een HTC Touch 350C, ook prima apparaat. Bellen, PDA-functionaliteiten, oude adventure-games...
HTC hebben de accountmanagers hier nu 1 1/2 jaar ofzo en een paar van maar een maand oud. Dingen hebben de grootste problemen en support is kut. binnenkort Nokia'squote:Op donderdag 27 september 2007 15:11 schreef Aurelius het volgende:
ik heb zelf sinds kort een HTC Touch 350C, ook prima apparaat. Bellen, PDA-functionaliteiten, oude adventure-games...
Klinkt echt praat..quote:Op donderdag 27 september 2007 15:09 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik heb er nu zo'n 1100 foto's opstaan daar flip je als een tierelier doorheen, paar films, stuk of 20 CDs. Calendar sync ik met mijn calender op mijn mac, geen probleem... ik verwacht nog wel een zooi upgrades dat het ding ECHT nuttig wordt als PDA, maar voor fotos, muziek, en internetten is het echt perfect nu...
Misschien anders even wachten op de iPhoneV2
ik heb gisteren voor het eerst gewerkt met een iBook, en dat zag er wel heel cool uit. Ik heb bijna spijt dat ik mn laptop heb gekochtquote:
Als je eenmaal bent overgestapt wil je nooit meer terug.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:16 schreef kepler het volgende:
ik heb gisteren voor het eerst gewerkt met een iBook, en dat zag er wel heel cool uit. Ik heb bijna spijt dat ik mn laptop heb gekocht
Later als ik geld heb komt er opzeker een iBook
Is het Halo 3 ?, gemaakt door Bungie, een Apple georienteerd game bedrijf wat werd gekocht door Microsoft ?quote:Op donderdag 27 september 2007 17:20 schreef Strolie75 het volgende:
En HOP! Er is weer een Edge 10/10 uitgedeeld. 3x raden welke game zich in het legendarische rijtje van Mario 64, Zelda: OoT, Gran Turismo 2, Halo en Half Life 2 mag scharen?
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=194036
Oh ja, het is niet Lair.
Hint: het is een indirect vervolg op de briljante Marathon-games voor de Mac. Overschaduwd door Doom maar zoveel maal beter.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:21 schreef ChOas het volgende:
Is het Halo 3 ?, gemaakt door Bungie, een Apple georienteerd game bedrijf wat werd gekocht door Microsoft ?
Oei... lastig!quote:Op donderdag 27 september 2007 17:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hint: het is een indirect vervolg op de briljante Marathon-games voor de Mac. Overschaduwd door Doom maar zoveel maal beter.
Hint 2: het eerste deel van deze reeks werd onthuld op de MacExpo 1999.
Ruil je hem voor Bioshock.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:44 schreef Bastard het volgende:
Ah ik lees net dat ze hem vandaag op de post doen... dus morgen heb je m Kep.. vrijdagavond gameavond.
Wel echt dom en klote van ze dat ze dat niet meteen hebben gestuurd... kan ik niet begrijpen.
Ik raak die andere halo3 disc natuurlijk aan de straatstenen niet kwijt!
jij bent echt ergquote:
Vlgs mij op het moeilijkste graad die er is hoorquote:Op vrijdag 28 september 2007 08:23 schreef Magneet het volgende:
mén dat stuk co-op campaign was heftig gisterenen dat was nog maar Heroic
Even kijken Gijs, kuiken deze week weinig gezien, die wil ook wat aandacht.quote:Op vrijdag 28 september 2007 08:34 schreef Bastard het volgende:
Vanavond weer ff coop voor campaign dan?
Oh ja.. die filmpjeshttp://www.bungie.net/sta(...)?gamertag=Butch%20NL
Ok, dat is een Neequote:Op vrijdag 28 september 2007 08:36 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Even kijken Gijs, kuiken deze week weinig gezien, die wil ook wat aandacht.
Ja dat kan.. het kan nog sneller.. Unreal Championship op instant gib zetten,... dan loop je als een waus door gangen en het eerste schot kan beter maar raak wezenquote:Op vrijdag 28 september 2007 08:35 schreef Aurelius het volgende:
Ik ben denk ik wat meer van de realistische shooter waarbij het tempo wat lager is. Dit gaat allemaal zo snel, iedereen maar rondspringen en rondrennen.
is legendary lager dan? dacht dat die hoger wasquote:Op vrijdag 28 september 2007 08:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vlgs mij op het moeilijkste graad die er is hoor
Weet ik veel welke hoger is, ik heb gewoon de moeilijkste graad gepakt... legenderay vlgs mij is datquote:Op vrijdag 28 september 2007 08:54 schreef Magneet het volgende:
[..]
is legendary lager dan? dacht dat die hoger was
ah ok, beterz dan was iig flink heftig. Vanaaf weer?quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Weet ik veel welke hoger is, ik heb gewoon de moeilijkste graad gepakt... legenderay vlgs mij is dat
Ik vind het een prima planquote:Op vrijdag 28 september 2007 09:12 schreef Magneet het volgende:
[..]
ah ok, beterz dan was iig flink heftig. Vanaaf weer?
Het gaat mij ook niet zozeer om winnen of verliezen. Ik ben wel zo realistisch om te beseffen dat ik, gezien de tijd die ik in een spel kan steken, nooit tot de top zal behoren.quote:Op vrijdag 28 september 2007 08:45 schreef Bastard het volgende:
Ja dat kan.. het kan nog sneller.. Unreal Championship op instant gib zetten,... dan loop je als een waus door gangen en het eerste schot kan beter maar raak wezen![]()
![]()
Dit is echt mijn spel.. ben er misschien niet zo heel goed in, maar ook als ik verlies vermaak ik mij prima, het gaat mij om de coole momenten die ik beleef in online matches.. echt dat heb ik met geen enkel spel, ik kan niet tegen mijn verlies![]()
4 februari pasquote:Op vrijdag 28 september 2007 09:22 schreef Bastard het volgende:
Hoest met Merlijn 2 dan eigenlijk? Moet je vrouw niet eerdaags gaan puffen?
De SP absoluut!quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:49 schreef Chocobo het volgende:
Halo,..................... echt waar mensen,... Halo![]()
Matige shooterquote:Op vrijdag 28 september 2007 09:49 schreef Chocobo het volgende:
Halo,..................... echt waar mensen,... Halo![]()
Ik poep op de DSquote:Op vrijdag 28 september 2007 09:56 schreef Aurelius het volgende:
[..]
De SP absoluut!
Maandag komt trouwens zelda ds uit. schijnt nog beter dan tp te zijn. hype?
Is dat "BOB3" ?quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:03 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb een prachtige screen van ons vier van gisteren,.... zo coolEchter,... kan hem niet uploaden. Kan ik hem even aan iemand mailen zodat hij hem even online zet,... foto van Magneet, Butch, Strol en ik
mail maarquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:03 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb een prachtige screen van ons vier van gisteren,.... zo coolEchter,... kan hem niet uploaden. Kan ik hem even aan iemand mailen zodat hij hem even online zet,... foto van Magneet, Butch, Strol en ik
Band of Brothers 3 ja,... geniale foto,... je moest 2 en 1 eens zien. Heb er ook een filmpje van,...quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is dat "BOB3" ?Die zag ik vanmorgen.. echt een domme foto.. naast elkaar en 1 op de kop
die ga ik uitprinten en inlijsten!quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:03 schreef Chocobo het volgende:
Whahahhahahahahah ja klopt inderdaad!! Ik kwam net zo hard weer terug gevlogen !quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Band of Brothers 3 ja,... geniale foto,... je moest 2 en 1 eens zien. Heb er ook een filmpje van,...
JIJ bent degene die ondersteboven hangt,.... als een idioot stoof je richting de vijand die je goed verwelkomde met een granaat,.... je werd zo hard teruggeslagen weer richting ons dat het snot uit mijn neus sprong gisteren,....![]()
![]()
die middelste moet ik wel zijn want ik heb me armor aangepast en de rest heeft dat niet. Op zo te zien B. na maar die weten we dat hij vliegtquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Band of Brothers 3 ja,... geniale foto,... je moest 2 en 1 eens zien. Heb er ook een filmpje van,...
JIJ bent degene die ondersteboven hangt,.... als een idioot stoof je richting de vijand die je goed verwelkomde met een granaat,.... je werd zo hard teruggeslagen weer richting ons dat het snot uit mijn neus sprong gisteren,....![]()
![]()
quote:
whahaha,.. die Strolquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:17 schreef Bastard het volgende:
Die Magneet daar rechts ook... lekker veilig
[afbeelding]
Prima.. ik stel voor op een coole locatie in de SP.. die omgevingen zijn zo mooi hier en daarquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:32 schreef Magneet het volgende:
Vanaaf als we met een aantal man zijn ff goed gaan staan voor een teamfoto ofzo
Weet het ook niet precies.. vlgs mij als je ze maakt staan ze daar... en dan kun je daarna in je menu gaan naar je fileshare en de screens selecteren en daarin zetten. Als je dat doet heb je namelijk de optie om ze te delen met je friends, anders niet. Zoietsquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:17 schreef Chocobo het volgende:
Het enige wat ik niet helemaal snap ik wanneer je de screens nu in je high res overzicht krijgt online,... heb er alweer andere bij en de oude hernoemd maar online staan nog steeds mijn oude,... moet je ze eerst nog een downen ofzo??
Ach,.. jij mist Halo 3 toch niet,.... las ik gisteren in dat ontkennende bericht van jequote:
Mja.. ik hou het toch gewoon liever op wit of zwart.. poppetje is wel leukquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:35 schreef gijsje79 het volgende:
Net maar ff de controller aangeschaft.
Was de laatste bij de MM.
[afbeelding]
Oh ja dat krijg je ook nog er bijquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:03 schreef gijsje79 het volgende:
Ook maar weer een play& charge (zwart) aangeschaft.
Ja 15 euro voor een accu of play& charge voor 20,- lijkt me de oplossing simpel.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ja dat krijg je ook nog er bij
Wel aardig ok, ziet er leuk uit, geluid is prima.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:24 schreef Aurelius het volgende:
Ik moet binnenkort ook maar eens gaan kijken voor een nieuwe controler. De RB-knop doet stroef. Valt me sowieso mee dat ik nog geen nieuwe 360 heb. Inmiddels is hij toch alweer bijna 2 jaar oud. Nog steeds geen red ring of death.
Wat waren jullie meningen over de CoD4 beta trouwens?
Ja moet ik ook nog doen,... ik las dat je die skulls pas kan doen als je de campaign al een keer gefinished had.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:31 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik moet 1 & 2 ook nog ene keer doen maar dat komt wel.
aah, beetje vaag dus maar dat komt welquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja moet ik ook nog doen,... ik las dat je die skulls pas kan doen als je de campaign al een keer gefinished had.
hij is binnen, de postbode was hem vergeten ofzoquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ach,.. jij mist Halo 3 toch niet,.... las ik gisteren in dat ontkennende bericht van je![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:13 schreef kepler het volgende:
[..]
hij is binnen, de postbode was hem vergeten ofzo(pakketpost)
quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:13 schreef kepler het volgende:
[..]
hij is binnen, de postbode was hem vergeten ofzo(pakketpost)
Das toch juist makkelijker dan?quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:41 schreef Strolie75 het volgende:
Tering...level 2 SP op heroic.
Die gang met al die brutes. Zeker al 10x opnieuw geprobeerd.
Coole Beta denk dat ik het spel ga halen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:24 schreef Aurelius het volgende:
Wat waren jullie meningen over de CoD4 beta trouwens?
Niet in je eentje.quote:
Heb daarnet zitten kijken.. zaten soort van vlekjes op .. ik denk van een machine, die heb ik er af kunnen poetsen dus ik denk dat ie het nu wel moet doen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:30 schreef Magneet het volgende:
mén die B. baalt, level 5 bij het filmpje als je hem eik gehaald hebt crashed zijn xbox met disc error![]()
![]()
twee keer al.
Verkopen, en een mond.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik weeeeet het nog niet hoor met dat spel...
Is het geen Super Paper Mario Gijs?quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik weeeeet het nog niet hoor met dat spel...
Op het laatst komt die Brute met die hamer naar beneden denderen,... Gijs beste shootout tot nu toe,... in je eentje is het echt intenser,.... misschien wel minder gezellig maar veel moeilijker. Gijs daar heb ik ook zeeeeker 15 keer over gedaan.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:41 schreef Strolie75 het volgende:
Tering...level 2 SP op heroic.
Die gang met al die brutes. Zeker al 10x opnieuw geprobeerd.
Had een uitje,.....quote:Op zaterdag 29 september 2007 09:24 schreef Bastard het volgende:
Sjo.. gister een momentje meegemaakt......... gillen!!!!!
Dat wilde ik vandaag doen, maar zag de campaign film niet meer staanquote:Op zaterdag 29 september 2007 09:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Had een uitje,.....Maar heb je er een film/screenshot of een verhaal van
?
Je hebt disc errors las ik,.... volgens M$ ligt dat meestal aan de Xbox zelf,... hou je maar vast Gijs,.... kan zijn dat deze het ook op den duur gaan begevenquote:Op zaterdag 29 september 2007 10:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat wilde ik vandaag doen, maar zag de campaign film niet meer staan
Maar het was erg erg heftig!
Dacht vandaag solo verder te gaan waar het gisteren fout ging met de disc... maar ook al haal je hem dan op legendary nog steeds geen achievement
Soms hequote:Op zaterdag 29 september 2007 08:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is het geen Super Paper Mario Gijs?
Ach welja, dat levenquote:Op zaterdag 29 september 2007 11:26 schreef Chocobo het volgende:
B.
http://www.insidegamer.nl(...)d-Ring-of-Death.html
Vind zelf de setting wel aantrekkelijk. De Covenant is echt goed uitgewerkt en je voelt de haat tussen de twee partijen. Stukjes met Cortana hoort natuurlijk een beetje bij het verhaal,... en is vrij kort,... voor mij persoonlijk is het heerlijk,... ik hou van die sfeer en inleving.quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Soms he![]()
Maar goed, uitgebreide mening dan? Ik heb enkel nog co-op campaign en deathmatch gedaan.
Co-op was erg tof, met 2 anderen gamen is altijd wel leuk, maar ik blijf het een achterlijke setting met lelijk designde personages vinden. Typisch Starship Troopers wannabe zeg maar. Ik kan me niet inleven zoals dat bijv bij RSV wel kon, die voelde goed aan, vanaf het eerste moment.
Die stukjes dat Cortana in beeld verschijnt zijn verder ook irritant, ik wil gewoon normaal door kunnen lopen. Stemmen van de personages vind ik wel weer grappig, vooral die kleine kutventjes zijn leuk. Die paniek
Deathmatch was ook wel tof, maar ik suck daar gigantisch inDe wapens lijken ook wel beter gebalanceerd dan in Halo 2, maar je standaardwapen blijft het fijnst als je niet kunt richting. Wel heb ik een hekel aan die kut schreeuwerige gamers, maar dat hoort blijkbaar bij Halo. Wat dat betreft zie ik meer in online adversial als er enkel 'bekenden' meespelen
En dan ga ik nu weer Mario spelen.
Legendary in mijn eentje zie ik nog niet zo zittenquote:Op zaterdag 29 september 2007 14:00 schreef Bastard het volgende:
Sja ik ook... zou me haast schuldig voelen als ik zie hoeveel mensen er kritiek op het spel hebben. Ben ik dan gek ofzo?Ik denk eerder dat die mensen die het afkraken gewoon van hele andere games houden en al uberhaupt niet mee moeten doen met een hype als ze toch al weten dat ze halo niet cool zullen vinden.
MP is MP zoals we dat ook uit voorgaande deel kennen. SP is echt een geweldige ervaring!
Sjo.. waarom eigenlijk op heroic dan? Ik heb net remy deel 5 op legendary gedaan, ging prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
In je kale poes!quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:09 schreef Chocobo het volgende:
ik ben een lul!
Mooi relaas inderdaadquote:Op zaterdag 29 september 2007 14:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Legendary in mijn eentje zie ik nog niet zo zittenGa nu al genoeg dood en geniet intens van de ervaring en de pittige shootouts,... sommige shootouts zijn echt fantastisch,... dekking,..... terugtrekken,.. flanken,... denken,... schieten,.. had veeeel minder tactiek verwacht,.....
Ik snap ook EEEEECHT niet wat mensen tegen de SP hebben,..... die is geniaal. Coop lijkt me fantastisch en de MP lukt gewoonNee,... dit spel heeft echt alles. Zie je ook aan de reviews,... daar kan je niet omheen. Maar tegenwoordig is het stoer om tegen de hype of goede games in te gaan,.. je woord laten horen,.. alsof je bewust kritisch moet zijn,.. het mooie niet mag accepteren,.. iedereen is ineens columnist geworden ofzo,....
Misschien loopt de 'ga tegen de goede games in' hype achter op de 'niet roken is stoer' acceptatie en omgang.
Boeit me niet,.. ik buig dieeeeeeeeeeeeeeeeep voor Halo,... echt diep! Het spel is echt volledig compleet.
*SNOT*quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:15 schreef Strolie75 het volgende:
"OMG, wat een actie! Daar brutes die om me schieten met een Plasma-gun! En rechts een tank. Aaaarghhhh, er vliegt een moederschip over en in de verte vindt een luchtgevecht plaats. Ontploffingen en geweervuur in allerlei kleuren vliegen me om de oren!!!!!"
"Ik zie kartels".
Sommige mensen
Gijs en ik waren coop level 6 aan het doen... we redden het niet met zn tweenquote:Op zaterdag 29 september 2007 16:29 schreef Chocobo het volgende:
Kartels,.........WTF
Serieus,... baal als ik jullie zie spelenDaan is nu wat demo's aan het doen, maar popel om Halo te gamen
Misschien als de kids op bed liggen even
![]()
whahahahahahaha,... HARD om gelachenquote:Op zaterdag 29 september 2007 17:20 schreef Bastard het volgende:
Ik struikelde over een kartel trouwens.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:20 schreef Bastard het volgende:
Het word nog veel heftiger vechtenquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:53 schreef Strolie75 het volgende:
Ik zat heel lang vast in level 2. Dat stukje bij dat huis.
Werd onder vuur genomen door 6 brutes en een tank, uiteindelijk maar omgelopen en eerst die tank opgeblazen.
[..]
Gijs en ik waren coop level 6 aan het doen... we redden het niet met zn tween
We hebben tanks, we moeilijk goeie wapens... we redden dat stuk niet... 20x geprobeerd, steeds mol geschoten..
Duidelijk hulp nodig
De F1 is al bezig maar ik neem aan dat je nog ligt te pittenquote:Op zondag 30 september 2007 01:48 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Straks weer ff eerst de F1 dan weer Halo.![]()
Ik ren al voor mijn leven als er een parkiet in een huiskamer vliegt.quote:
en dan zeggen ze dat de co-op zo niks voor steltquote:Op zaterdag 29 september 2007 23:48 schreef Bastard het volgende:
Nog een keer de eerste 2 levels op moeilijkste graad gedaan met Magneet, wat een vuurgevechten zeg![]()
Dik uur per level!
Net jullie stats bekeken,... geeft bungie.net zo goed weer,... tabbladen van jou en butch naast elkaar. Zo cool om te zien,....quote:Op zondag 30 september 2007 09:44 schreef Magneet het volgende:
[..]
en dan zeggen ze dat de co-op zo niks voor steltHet was iig zwaar genieten.
Gewoon die granaten blijven gooien ehquote:Op zondag 30 september 2007 10:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Net jullie stats bekeken,... geeft bungie.net zo goed weer,... tabbladen van jou en butch naast elkaar. Zo cool om te zien,....Moest lachen om Butch's friends betrayal
Moet eerlijk zeggen dat ik daar ook nooit wat van begrijp hoor,... MSN gekoppeld aan passport.net,... windows sign-ins,... etc. etc,... die weer koppelen aan de gamercard,..quote:Op zondag 30 september 2007 11:29 schreef Strolie75 het volgende:
Dat hele Bungie.net werkt bij mij trouwens voor geen meter. Klote Microsoft met al die registraties en sign-ins.
quote:Op zondag 30 september 2007 13:19 schreef Chocobo het volgende:
PROEEEEST
http://www.break.com/index/exercise-ball-to-the-face.html
andere level had ik een gewone betrayal. Ook wel duidelijk trouwens dat Butch meer van de frontale aanval en ik van het rustig op me gemak doen. Hij maakt veel meer kills.quote:Op zondag 30 september 2007 10:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Net jullie stats bekeken,... geeft bungie.net zo goed weer,... tabbladen van jou en butch naast elkaar. Zo cool om te zien,....Moest lachen om Butch's friends betrayal
quote:Op zondag 30 september 2007 13:19 schreef Chocobo het volgende:
PROEEEEST
http://www.break.com/index/exercise-ball-to-the-face.html
quote:Op zondag 30 september 2007 14:15 schreef Magneet het volgende:
[..]
Ook wel duidelijk trouwens dat Butch meer van de frontale aanval is
ik kon 's ochtends niet kijken en dat hoerenRTL heeft dus 's middags niet eens de gehele race uitgezondenquote:Op zondag 30 september 2007 07:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
De F1 is al bezig maar ik neem aan dat je nog ligt te pitten
Heee op welke zender is dat?quote:Op zondag 30 september 2007 22:56 schreef kepler het volgende:
Expeditie Robinson is weer begonnenEcht leuk
Ze zitten nu met 100 man op een eiland en gelijk al de eerste dag bijna vechtenBlijkt ook dat een oud-klasgenootje van mij meedoet
Wel leuk om te zien
RTL5 deze keer, op de zondagavondquote:
geen idee, want ik heb het gisteren dus gezienquote:Op maandag 1 oktober 2007 12:21 schreef Magneet het volgende:
gemist maar het is dus op zondag? Wat is de herhaaldag dan?
zeker doenquote:Op maandag 1 oktober 2007 12:36 schreef Quinny het volgende:
Vanavond dus even kijken naar ER. Sorry Cho
Is in jouw geval wel handigquote:Op maandag 1 oktober 2007 12:38 schreef Quinny het volgende:
Ach wat schattig er staat een mannetje of vrouwtje bij de naam.
Het is gisteren begonnen, en als het goed is is vanavond hiervan de herhalingquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:39 schreef Chocobo het volgende:
Maar voor mijn beeldvorming,... is ER echt weer begonnen,.. als in net begonnen of mis ik alweer 500 afleveringen ofzo,... ben erg benieuwd namelijk naar dit seizoen,.. en is het vanavond een herhaling van gisteren?
Bedoel je niet jezelf schatquote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:39 schreef Chocobo het volgende:
Maar voor mijn beeldvorming,... is ER echt weer begonnen,.. als in net begonnen of mis ik alweer 500 afleveringen ofzo,... ben erg benieuwd namelijk naar dit seizoen,.. en is het vanavond een herhaling van gisteren?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ene keer zit Karter er nog in en leeft die gast nog met kanker, andere keer weer dood... kom er nooit lekker in
Ow hahahahahahquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:57 schreef kepler het volgende:
[..]
Je bent in de war met die ziekenhuisserie, wij hebben het over Expeditie Robinson
WTF??quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ene keer zit Karter er nog in en leeft die gast nog met kanker, andere keer weer dood... kom er nooit lekker in
quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:20 schreef Aurelius het volgende:
OMG, nieuwe lay-out past zich helemaal mooi aan een PDA aan!
Ik ook..quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:12 schreef kepler het volgende:
[..]
ook een toffe serieKeek ik vroeger wel vaak naar
ik keek vooral voor het bloedquote:
leuke photoshopquote:Op maandag 1 oktober 2007 17:48 schreef Strolie75 het volgende:
Andere stoere dingen gedaan.
[afbeelding]
Wanneer gaan we nou level 6 spelen met zn allen?quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:18 schreef Strolie75 het volgende:
Misschien een spoiler. Maar ik moet het met jullie delen. Gister mijn heftigste games-orgasme ooit meegemaakt.
[afbeelding]
[afbeelding]
(niet mijn plaatjes, maar wel dezelfde taktiek toegepast)
DE TERING, WAT EEN SPEL!
Ga eens aan het werk jij ipv je leven te verdoen met champagne ontkurkenquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:55 schreef kepler het volgende:
ik kom in het Guinnes Book of World Records
Voor het 12e lustrum van mn studentenvereniging hebben we 520 champagneflessen tegelijk ontkurktIk zit nu wel helemaal onder de champagne, dat spul plakt echt gigantisch
Stroooolquote:Op maandag 1 oktober 2007 17:48 schreef Strolie75 het volgende:
Andere stoere dingen gedaan.
[afbeelding]
SERIEUSSSSquote:Op maandag 1 oktober 2007 17:20 schreef Strolie75 het volgende:
Mooi...stil...
[afbeelding]
Finish the fight...
Morgenavond.quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wanneer gaan we nou level 6 spelen met zn allen?Wil hem nog wel coop uitspelen eigenlijk met een stel Gijsjes
quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:27 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe ver ben je Gijs? Wil niks voor je spoilen.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
SERIEUSSSS
Ik zit nu net in het level met die woestijn achtige setting. Schrok even dat het teveel op Halo 2 ging lijken toen ik dat gecrashte Flood ruimteschip in ging, maar gelukkig,....... het level-design bleef interessant.
Gijs, ik ben zo druk de laatste dagenquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ga eens aan het werk jij ipv je leven te verdoen met champagne ontkurken
Is prima!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:19 schreef gijsje79 het volgende:
Morge.
Ik ga maar weer es op pad naar Friesland.
Vanavond weer co op?
Gillen hequote:Op maandag 1 oktober 2007 21:13 schreef Strolie75 het volgende:
Tank kills Hunter
Tank kills Ghost
Tank kills Wraith
TANK KILLS EVERYTHING!!!!!!
Serieus...zoveel momenten in dit spel....
Wat is een faculteit?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:20 schreef kepler het volgende:
shit
Er komen allemaal kinderen van 12 onze faculteit bezoeken
het was net zo lekker rustig
fa·cul·teit (de ~ (v.), ~en)quote:
Zeg nou gewoon school danquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:26 schreef kepler het volgende:
[..]
fa·cul·teit (de ~ (v.), ~en)
1 elk van de hoofdafdelingen van een universiteit of hogeschool
2 het college van hoogleraren, al dan niet met het personeel en de studenten van een hoofdafdeling van een universiteit of hogeschool
3 [wisk.] product van een reeks factoren die telkens met eenzelfde aantal toenemen
school is voor kinderenquote:
Skip school gewoon voor een dag joh, hebben we allemaal wel gedaan vroeger.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:35 schreef kepler het volgende:
[..]
school is voor kinderen
ik wil Halo 3 spelen
Maar dat kan ws pas donderdagavond weer
waarom denk je dat ik zo lang bezig benquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Skip school gewoon voor een dag joh, hebben we allemaal wel gedaan vroeger.
Alles inhalenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:38 schreef kepler het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik zo lang bezig ben
die gasten zijn echt geschift hoor. Die maakt het niets uit een doorgesneden keel meer of minder.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:19 schreef Bastard het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1043471.html#more
Gekke jongens die Ghurka's![]()
Toch nog 3 die zo uit een vliegtuig zouden springen
Ik had er nog niet van gehoord eigenlijk .. lijkt wel op het vreemdelingenlegioen dan!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:45 schreef Magneet het volgende:
[..]
die gasten zijn echt geschift hoor. Die maakt het niets uit een doorgesneden keel meer of minder.
Ik las dat je de SP van Halo niet zo cool vind,... Gijs,.. ik vind hem juist briljant,.... ijzersterke SP,... je moet ook niet op Normal spelen Gijs,.... is echt niet zoals het spel bedoeld is. Herioc is echt heerlijk in je eentje,... veel meer diepgang in de gevechten.quote:
Jij zit ook in die zandbak he?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik las dat je de SP van Halo niet zo cool vind,... Gijs,.. ik vind hem juist briljant,.... ijzersterke SP,... je moet ook niet op Normal spelen Gijs,.... is echt niet zoals het spel bedoeld is. Herioc is echt heerlijk in je eentje,... veel meer diepgang in de gevechten.
Wanneer ben je eigenlijk eindelijk eens klaar? Dat sleept zich ook al jaren voort.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:38 schreef kepler het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik zo lang bezig ben
Godverquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik las dat je de SP van Halo niet zo cool vind,... Gijs,.. ik vind hem juist briljant,.... ijzersterke SP,... je moet ook niet op Normal spelen Gijs,.... is echt niet zoals het spel bedoeld is. Herioc is echt heerlijk in je eentje,... veel meer diepgang in de gevechten.
*gewillig bukt*quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Godver
Als je een lekker wijf was zou ik met je trouwen. Nu doe ik je alleen
Net die tweede superspin verslagen ja,.... die grote machine,... daarna moet je daar vlakbij omhoog zien te komen op een soort helling,... vrij steil ook,... pittig stuk,... tactisch ben ik in het nadeel,.... de covenant zit hoog en droog,.... Daar ga ik vanavond verderquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij zit ook in die zandbak he?
Zoooo lekker groot![]()
Hoe vond je dat stuk eerder dan met die gigantische machine??
Nee vlgs mij level 6.. ik zat met Gijsje samen vast bij die tweede spin... moeilijk veel ventjes zitten er op en ondertussen word je ook van de grond af bestooktquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Net die tweede superspin verslagen ja,.... die grote machine,... daarna moet je daar vlakbij omhoog zien te komen op een soort helling,... vrij steil ook,... pittig stuk,... tactisch ben ik in het nadeel,.... de covenant zit hoog en droog,.... Daar ga ik vanavond verderVolgens mij is dit missie 5
?
Spel is overigens helemaal niet zo kort,... langer dan Gears of War vind ik en die was ook echt briljant!!
ik ben alleen al in Level 1 90 keer doodgegaan op Heroicquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wanneer ben je eigenlijk eindelijk eens klaar? Dat sleept zich ook al jaren voort.
Volgens mij heb ik in de tussentijd al mijn HBO studie afgerond en 3 banen gehad.
Die je vervolgens achter je rug uitlachen en in je koffie spugen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:21 schreef kepler het volgende:
Dan kan ik mensen die 3 banen hebben gehad en een HBO studie gedaan gaan aansturen![]()
jammer dat ik dan koffie drink uit mijn prive-espresso apparaat in mijn prive-kantoor met uitzicht op downtown Manhattanquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die je vervolgens achter je rug uitlachen en in je koffie spugen.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:33 schreef kepler het volgende:
jammer dat ik dan koffie drink uit mijn prive-espresso apparaat in mijn prive-kantoor met uitzicht op downtown Manhattan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |