Als toch iedereen zijn mening over Halo aan het delen is, zal ik ook mijn eerste indrukken neerzetten.
Single PlayerVoor mij toch de reden om Halo 3 te kopen. De fight moet gefinished worden. En ik ben niet teleurgesteld. De kracht van Halo zat hem altijd al in de heftige vuurgevechten. En deze zijn alleen maar intenser geworden door de grote hoeveelheden vijanden die nu opeens tegelijk op het scherm te zien zijn.
Toch mis ik een beetje de WOW-factor. Maar dat komt vooral door de standaard-setting van de eerste twee levels. Die zijn gewoon minder indrukwekkend dan die uit de vorige delen.
Grafisch vind ik het er wel prachtig uitzien, vooral de vergezichten. Dit is zeker niet Halo 2.5
Co-opLeuke toevoeging, en zeker een stimulans om de campaign nog een keer te doorlopen. Ook leuk dat het met maximaal 4 personen kan. Het is wel aan te raden te spelen met mensen die tegelijk kunnen schieten en praten.
![]()
Makkelijk wordt het overigens wel. Ik vermoed dat hierin mijn meeste MP tijd zal gaan zitten.
MPHier heel even aan mogen proeven voordat ik weg moest. Ondanks de 13 uur die ik de beta van CoD4 had gestoken voelde ik me toch verloren. Alles is wennen; de bediening, de wapens, de maps, het tempo. Ik zal hier zeker nog veel tijd insteken, maar ik ben bang dat de gameplay en setting van CoD4 me meer zullen blijken aan te spreken.