quote:Op donderdag 27 september 2007 11:15 schreef Bastard het volgende:
Neeee
1256 Gijsjes doen de Master Chief :7
Deze was eerder.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:15 schreef Bastard het volgende:
Neeee
1256 Gijsjes doen de Master Chief :7
ik ook, wil je schieten.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik hoop dat ik m vandaag krijg
Ik ook.. ik ontvang die hele metalen staaf van m!quote:Op donderdag 27 september 2007 11:25 schreef Quinny het volgende:
Ik pijp Master Chief,..............
quote:Op donderdag 27 september 2007 11:29 schreef Cahir het volgende:
Wrm is dit topic centraal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The line is a dot to you!
quote:Op donderdag 27 september 2007 11:41 schreef kepler het volgende:
ik moet wel even zeggen dat Bioshock ook echt geniaal isZeker. ik ben nu op het gemak een 2e keer de campaign aan het doorlopen. Achievements halen en alle audiologs zoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 september 2007 11:41 schreef kepler het volgende:
ik moet wel even zeggen dat Bioshock ook echt geniaal isGruwelijk goed spel,.... 2x achter elkaar gegamed,.... zo vreselijk goed! Een van de mooiste games op de 360 moet ik zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He godver wat is Halo goed zeg![]()
Kan er niet over uit. Die overzichten ook,.... netjes zien welke level je SP en eventueel COOP gedaan hebt,...... zoveel opties.... wil het kwijt maar weet niet waar ik moet beginnen
Having a place to go... is a home
Having someone to love... is a family
Was dat bom plant gebeuren toch? Moeilijk klappen gekregen daarquote:Op donderdag 27 september 2007 12:24 schreef Quinny het volgende:
Gisteren ook zo lang bezig geweest met dat laatste stukje van het eerste level. Komt zoveel tactiek bij kijken,... het lukte me eeecht niet in mijn eentje,... probeerde het zo,... dan zo,.. dan weer zo,.. ineens had ik het,.. zo cool om het spel pittig te spelen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het eerste level komt je Brutes tegen,.................quote:Op donderdag 27 september 2007 12:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Spoilers mensen.
Jij ook zodra je online komt met Halo 3quote:Op donderdag 27 september 2007 12:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeeeeeerlijke reacties Gijsjes![]()
Had ik al gezegd dat Master Chief doodgaat?
Ik zal hem mn lid eens geven!!quote:Op donderdag 27 september 2007 12:43 schreef Chocobo het volgende:
Zeg Kepler doe je nog wat met die Gijsjes groep of zal ik er een maken. Er gebeurd niet veel namelijk op dat front,....Heb je ons al lid gemaakt?
Vanmorgen zat ik dat boekje door te bladeren omdat ik gisteren ook in het theater (quote:Op donderdag 27 september 2007 12:38 schreef Chocobo het volgende:
Ik weet alleen niet hoe je moet terugspoelen in een replay,............ wel erg cool hoor,... ik vlieg in fly-cam mode gewoon door het hele veld,..... druk op play en de master chief is dan bijvoorbeeld dan nog helemaal in het begin,... je kan de vijand zich zien opstellen,.. ze wachten echt op jeZooo cool.
Replay staat nog in recent files ofzo,.... kan je een foto van dat moment maken.... of een clipquote:Op donderdag 27 september 2007 12:58 schreef Bastard het volgende:
Eigenlijk zou ik de replay van gisteren moeten zien van mijzelf toen ik voor het eerst die rijdende muur zag... ik kom heel stuntelig aanrijden in mn jeep.. alleen. Loop wat.. en er rijdt een kolos daar.. ik sta gewoon ff stil en te kijkenzo droog
Ik kreeg niet het idee dat mn granaat iets deed nee.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:00 schreef Magneet het volgende:
volgens mij kan dat grote ding ook niet kapot of wel?
Soieso was met die jeep rijden over die heuvels al iets voor een slapstick movie, en diegene achterop maar meetollenquote:Op donderdag 27 september 2007 13:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Replay staat nog in recent files ofzo,.... kan je een foto van dat moment maken.... of een clip
Twee uur ja,............. echt zo coolquote:Op donderdag 27 september 2007 12:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zag dat je 2 uur bezig voor level 1 ja
Kerel in het xbox topic had ze wel.. kun je de files niet opslaan en zelf hosten? Kan me indenken dat hotlinking niet word toegestaan... zoals op forzamotorsport.net dat ook niet mag.quote:
klopt, kwestie van op de file klikken en je krijgt de download voor je neus.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kerel in het xbox topic had ze wel.. kun je de files niet opslaan en zelf hosten? Kan me indenken dat hotlinking niet word toegestaan... zoals op forzamotorsport.net dat ook niet mag.
Ja zelf hosten is de manier inderdaad.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kerel in het xbox topic had ze wel.. kun je de files niet opslaan en zelf hosten? Kan me indenken dat hotlinking niet word toegestaan... zoals op forzamotorsport.net dat ook niet mag.
Ik heb geeeen idee.. heb toch gisteren met zn 3 de coop gedaan, zag niet een optie om punten aan te zetten.. waar... hoe? Grootsquote:Op donderdag 27 september 2007 13:08 schreef Chocobo het volgende:
Las dat je de SP of Coop SP ook met scores kan doen,.... krijg je punten ofzo,... leuk voor achievements en verzamel freaks,... skulls verzamelen ofzo,... nou ja ik ga hem eerst eens uitspelen.
Zie je bij career statistics ofzo,... zie dat jij op legendary gespeeld hebt met 3 man maar dat je points off hebt staan,.. die kan je ergens aanzetten,... dingen komen er dan extra in zoals skulls zoeken,.. soort Cogs idee van GoW zeg maar,... maar arcade punten halen,... Gijs ik heb geen idee,......quote:Op donderdag 27 september 2007 13:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb geeeen idee.. heb toch gisteren met zn 3 de coop gedaan, zag niet een optie om punten aan te zetten.. waar... hoe? Groots
coop speel je het spel nog wel een aantal keer op die manier.
ja, ik heb net iedereen lid gemaaktquote:Op donderdag 27 september 2007 12:43 schreef Chocobo het volgende:
Zeg Kepler doe je nog wat met die Gijsjes groep of zal ik er een maken. Er gebeurd niet veel namelijk op dat front,....Heb je ons al lid gemaakt?
Ja,.. er zitten ook weer achievements aan vast.... het spel gaat zo diepquote:Op donderdag 27 september 2007 13:23 schreef Aurelius het volgende:
In de eurogamer review stond dat je de (co-op) gameplay met punten kun veranderen. Kun je bijvoorbeeld een wedstrijdje doen wie de meeste kills maakt.
jij bent nu zeg maar een beetje onze secretaresse? Beetje dingen regelen en koffie halen, maar niet echt meedoen met de grote jongens.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:22 schreef kepler het volgende:
ja, ik heb net iedereen lid gemaakt
ik kan je natuurlijk ook zo uit de groep gooienquote:Op donderdag 27 september 2007 13:25 schreef Aurelius het volgende:
[..]
jij bent nu zeg maar een beetje onze secretaresse? Beetje dingen regelen en koffie halen, maar niet echt meedoen met de grote jongens.
proestquote:Op donderdag 27 september 2007 13:25 schreef Aurelius het volgende:
[..]
jij bent nu zeg maar een beetje onze secretaresse? Beetje dingen regelen en koffie halen, maar niet echt meedoen met de grote jongens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |