ken t. Je doet alles voor degene maar krijgt er maar barweinig voor terug. Love sucks big time!quote:
Ga nu geen gokverslaafde met iemand vergelijken die bij wijze van spreken met haar kut rondstrooit en wel verwacht van haar "vriend" dat die niet hetzelfde doet met zijn lul.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:49 schreef nozem het volgende:
[..]
Andersom geldt dus hetzelfde. Zie Gokken en leugens breken ons leven samen
Hoezo niet? Op beide manieren word je door je partner keihard genaaid, en ben je zelf zo dom en naief om bij zo`n iemand te blijven plakkenquote:Op donderdag 27 september 2007 11:59 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Ga nu geen gokverslaafde met iemand vergelijken die bij wijze van spreken met haar kut rondstrooit en wel verwacht van haar "vriend" dat die niet hetzelfde doet met zijn lul.
Met je kut of lul strooien is opzich wel ergens gokken, maar dan aan de SOA-tafel ipv de goktafel.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:59 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Ga nu geen gokverslaafde met iemand vergelijken die bij wijze van spreken met haar kut rondstrooit en wel verwacht van haar "vriend" dat die niet hetzelfde doet met zijn lul.
Dat bespaart me weer een reactie. Bedankt.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoezo niet? Op beide manieren word je door je partner keihard genaaid, en ben je zelf zo dom en naief om bij zo`n iemand te blijven plakken![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 12:05 schreef Semisane het volgende:
[..]
Met je kut of lul strooien is opzich wel ergens gokken, maar dan aan de SOA-tafel ipv de goktafel.
Dit ben ik wel met shifto eensch...quote:Op donderdag 27 september 2007 10:53 schreef shifto het volgende:
Als ik jouw was had het niet gebeurd in mijn relatie dat die jonge bij haar bleef pitten.
NO-GO.
jepz... Trap... en de deur uit!! Wegwezen met die rommel!!quote:Op donderdag 27 september 2007 11:40 schreef jogy het volgende:
[..]
'Ja maar, maar, ik ben zo onzeker en dit helpt mij om over mijn
onzekerheid
te komen. Ik
kan er toch ook niets
aan doen
![]()
dat ik zo
onzeker
ben
![]()
? '
.
quote:Op donderdag 27 september 2007 12:25 schreef Scorpie het volgende:
Eigenlijk best wel een hoertje, die vriendin van de TS![]()
"Voor straf heb ik al mijn exen uitgenodigd om te blijven slapen!!"quote:Op donderdag 27 september 2007 12:39 schreef Semisane het volgende:
[..]
Zal je zien...gaat tie op zijn strepen staan en maakt het uit, krijgt tie nog een naheffing ook voor de bewezen diensten.![]()
![]()
Als jij met voorbedachte rade dingen doet voor een ander met als enige echte reden daar achter dat je er iets voor terug wilt/verwacht dan is niks krijgen eigenlijk gewoon je verdiende loon.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:58 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ken t. Je doet alles voor degene maar krijgt er maar barweinig voor terug. Love sucks big time!
Helaas denkt niet iedereen er zo overquote:Op donderdag 27 september 2007 10:45 schreef testpiloot23 het volgende:
Nu gaat ze binnenkort uit met haar studievrienden uit en vroeg ze mij of ik het erg vind als er een jongen bij haar komt slapen. Deze jongen is echter niet gewoon een studievriend, maar ook iemand waar ze gevoelens voor heeft gehad en waar ze wat mee heeft gerommeld. Tegelijker tijd verwacht ze toch van mij dat ik zoiets niet zou doen, maar als zij het doet is het geen probleem. Ik zou het overigens niet eens vragen, maar het gewoon niet doen. Zij vraagt het mij toch, terwijl ze best weet dat ik dit liever niet wil.
tis niet zo dat alles wat ik doe ik ook terug verwacht. Maar als ik geef en degene alleen maar neemt in een relatie.....quote:Op donderdag 27 september 2007 17:42 schreef Freuder het volgende:
[..]
Als jij met voorbedachte rade dingen doet voor een ander met als enige echte reden daar achter dat je er iets voor terug wilt/verwacht dan is niks krijgen eigenlijk gewoon je verdiende loon.
Dan is het aan jou om voor jezelf op te komenquote:Op donderdag 27 september 2007 23:18 schreef Apotheose het volgende:
[..]
tis niet zo dat alles wat ik doe ik ook terug verwacht. Maar als ik geef en degene alleen maar neemt in een relatie.....
Hahahaquote:Op donderdag 27 september 2007 11:14 schreef thabit het volgende:
Bij gebrek aan goede vliegeniers gebruikt ze jou nu als testpiloot. Als ik jou was zou ik zo snel mogelijk de schietstoel gebruiken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |