Dat zou echt te gek worden.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:35 schreef Silenus het volgende:
Jongens, stel je toch eens voor als we goed gaan voetballen!
Dan winnen we misschien wel met 1-4 van die boys.
Kozakken Boys-Real Madridquote:Op woensdag 26 september 2007 22:36 schreef Cheiron het volgende:
Ach, hoe lang is de weg van verlenging bij de Kozakken Boys naar de top 16 van Europa nou helemaal?
Kun je nagaan als Ajax mooie goals gaat scorenquote:Op woensdag 26 september 2007 22:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ook gewoon twee kutgoals.
Ach, dit betekent niks. Kan me nog een keer een nederlaag bij Heracles herinneren dat toen nog lang niet zo goed was als nu. Dat was volgens mij in de gouden jaren.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kun je nagaan als Ajax mooie goals gaat scoren.
Bah, Ajax is verrot, al jaren.
Men, dit Ajax tegen een Real of een Chelsea ofzo.. mega dikke cijfers...quote:Op woensdag 26 september 2007 22:40 schreef Suijk het volgende:
Je moet er toch niet aan denken dat we per ongeluk van Slavia gewonnen hadden en dus de CL in hadden gemoeten.
Dat Henk dat nu niet begrijpt. Hij gaat de pinchitter in de basis zetten, en vervolgens wisselen. Ja dan vraag je om problemen. Daar kan onze Spaanse verlosser niks aan doen.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:41 schreef Nashje het volgende:
Urzaiz bedankt voor alles, nu weer lekker oprotten. Pinchitter.
Haha inderdaad, Gabrich was een baltovenaar bij hem.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:41 schreef Nashje het volgende:
Urzaiz bedankt voor alles, nu weer lekker oprotten. Pinchitter.
'96 volgens mij.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ach, dit betekent niks. Kan me nog een keer een nederlaag bij Heracles herinneren dat toen nog lang niet zo goed was als nu. Dat was volgens mij in de gouden jaren.
Dat is nou het probleem van scouten, dat kun je dus niet vantevoren weten.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:43 schreef HeatWave het volgende:
Hoe kan je zo iemand scouten?? Hij heeft nog niets goed gedaan bij Ajax. En Luque.
Een ding is duidelijk. Bij de scouting van Ajax zit iets helemaal mis en in de zomer hebben we niet de slag, maar de totale oorlog op de transfermarkt verloren.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:43 schreef HeatWave het volgende:
Hoe kan je zo iemand scouten?? Hij heeft nog niets goed gedaan bij Ajax. En Luque.
zal wel meevallen hoor. dan kunnen de spelers zich opeens wel opladen en hebben ze een voetballende tegenstander tegenover zich. juist als Ajax tegen een klein vervelend ploegje speelt heeft Ajax het moeilijk.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Men, dit Ajax tegen een Real of een Chelsea ofzo.. mega dikke cijfers...
Inderdaad. Een biertje gaat er wel in!quote:Op woensdag 26 september 2007 22:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ga de overwinning vieren jongens. Proost.
Ach man, je kan toch wel zien of iemand een beetje kan voetballen?quote:Op woensdag 26 september 2007 22:44 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat is nou het probleem van scouten, dat kun je dus niet vantevoren weten.
quote:Op woensdag 26 september 2007 22:46 schreef Nashje het volgende:
Oeps ik heb het woordje kanker gebruikt. Sorry he RayMania.
Die UEFA-cup is nu wel een zekerheidje ja. Ik ga alvast een ticket voor de finale boeken.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:48 schreef PLAE@ het volgende:
Wereldpartij
DIe UEFA-Cup hengelen we met ons b-team nog binnen
Nee hoor. Dat is het probleem van Van Geel en Ten Cate. Die voor geen meter luisteren naar de scouts.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:44 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat is nou het probleem van scouten, dat kun je dus niet vantevoren weten.
Je bent toch al genaaid met de wedstrijd van vandaag.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:52 schreef HeatWave het volgende:
Nou tief op met die snor, laat het zien of ik ga neuken!
quote:Op woensdag 26 september 2007 22:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je bent toch al genaaid met de wedstrijd van vandaag.
Het lijkt FOK! welquote:Op woensdag 26 september 2007 22:53 schreef gday het volgende:
Waarom hebben we toch zo'n klote-site die zo vaak half of helemaal niet werkt?
Valt toch best mee. De ballen vlogen er niet zo makkelijk in.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je bent toch al genaaid met de wedstrijd van vandaag.
quote:Op woensdag 26 september 2007 22:49 schreef HeatWave het volgende:
hebben we KB al een collectief contract aangeboden? Voor het salaris van Luque kan je de breedte nog eens met 22 man versterken!
Ook maar drie keer eerder voorgekomenquote:Op woensdag 26 september 2007 22:59 schreef cultheld het volgende:
Tegen PSV, zoals (bijna) altijd.
Je hebt gelijk, ik ben in de war met die Fruitschaalquote:Op woensdag 26 september 2007 23:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ook maar drie keer eerder voorgekomen.
Daarvoor is het kanker adoratie topic.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:09 schreef Jajong het volgende:
Waarom mag ik geen kanker zeggen? Zijn de regels in het VBL subforum anders dan op de rest van het forum? Doe es normaal.
quote:Op woensdag 26 september 2007 23:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Daarvoor is het kanker adoratie topic.
Ik kreeg een ban van 2 weken omdat ik dat 546 x zei na Slaviaquote:Op woensdag 26 september 2007 23:09 schreef Jajong het volgende:
Waarom mag ik geen kanker zeggen? Zijn de regels in het VBL subforum anders dan op de rest van het forum? Doe es normaal.
Je kunt het beter zeggen dan krijgen, dus wat zeuren ze nouquote:Op woensdag 26 september 2007 23:11 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Ik kreeg een ban van 2 weken omdat ik dat 546 x zei na Slavia![]()
En toen wou jij zeker weten wie die geniale doelpuntenmaker van Kozakken Boys was.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:13 schreef Jasza het volgende:
Wtf ik kom thuis en hoor 1-2 na verlenging
Echt ik weet het nog nietquote:Op woensdag 26 september 2007 23:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
En toen wou jij zeker weten wie die geniale doelpuntenmaker van Kozakken Boys was.
Precies, beetje relativerenquote:Op woensdag 26 september 2007 23:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je kunt het beter zeggen dan krijgen, dus wat zeuren ze nou.
quote:Op woensdag 26 september 2007 23:09 schreef Jajong het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:09 schreef Jajong het volgende:
Zijn de regels in het VBL subforum anders dan op de rest van het forum? Doe es normaal.
quote:Op woensdag 26 september 2007 23:16 schreef devv05 het volgende:
We gebruiken gewoon weer ons motto van dit seizoen:
"Gauw vergeten en op naar de volgende (kut)wedstrijd."
vvv thuis, 95e minuut 1-0quote:Op woensdag 26 september 2007 23:16 schreef devv05 het volgende:
We gebruiken gewoon weer ons motto van dit seizoen:
"Gauw vergeten en op naar de volgende (kut)wedstrijd."
zag er prachtig uit jaquote:Op woensdag 26 september 2007 23:22 schreef Jasza het volgende:
Dat schot van Luque was wel ernstig zeg.
quote:
Mag je dit een uitwedstrijd noemen dan?quote:Op woensdag 26 september 2007 22:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Inderdaad. Een biertje gaat er wel in!
Ach jongens, winnen bij Zagreb en AZ is boven verwachting goed, vanavond was het boven verwachting slecht. Vier uitwedstrijden op rij gewonnen, prima.
Zondag tegen VVV knallen ze gewoon weer hoor.
Tis wel leuk ja. Hopelijk heeft het alleen geen effect op de tere zieltjes van Urby en Maduro voor aankomende zondag.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:29 schreef RayMania het volgende:
Ik vind het achteraf eigenlijk best geniaal. Ik heb me vermaakt.
quote:Op woensdag 26 september 2007 23:32 schreef M0NTANA het volgende:
Derde knappe uitoverwinning op rij!
Dan bellen ze een taxiquote:Op woensdag 26 september 2007 23:26 schreef Terrorbita het volgende:
Waar blijven de straf trainingen voor dit soort wan prestaties? Zet ze halverwege maar de bus uit laat ze maar lopen
Co had ze naar huis laten lopen via Tokyo oid...quote:Op woensdag 26 september 2007 23:35 schreef patrickt37 het volgende:
Erwin Koeman had in dit geval de spelers 2 dagen vrijaf gegeven.
Co heeft het toch ooit is bij Willem 2 geflikt dacht ik?quote:Op woensdag 26 september 2007 23:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dan bellen ze een taxi. Dat soort straftrainingen pikken ze alleen bij Omniworld.
Die heeft autoriteit, iets wat HTC nooit heeft gehad. Die was en is goed in een dolletje met de jongens, maar straalt geen gezag uit. Daarom draagt ie altijd een grote klok over z'n mouw en geeft ie de hele wereld behalve zichzelf de schuld; Pure onzekerheid als je het mij vraagt, waardoor hij een rol gaat spelenquote:Op woensdag 26 september 2007 23:36 schreef Terrorbita het volgende:
[..]
Co heeft het toch ooit is bij Willem 2 geflikt dacht ik?
je hebt gelijkquote:Op woensdag 26 september 2007 23:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
Stel prutsers![]()
![]()
Bijna ga je schaamteloos onderuit tegen hoogvlieger CV Ketelaar![]()
Jep, met als resultaat vele blaren.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:36 schreef Terrorbita het volgende:
[..]
Co heeft het toch ooit is bij Willem 2 geflikt dacht ik?
4e al hoor.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:32 schreef M0NTANA het volgende:
Derde knappe uitoverwinning op rij!
Moet je nagaan, wat een serie zeg!quote:
Een sv bij een amateurclubquote:Op woensdag 26 september 2007 23:51 schreef PizzaSalami het volgende:
Welke zwerver stond er bij Ajax op goal? En 10 jaar SV voor de mensen die het veld op gingen mag ik aannemen. Voor de rest natuurlijk een grandioze wedstrijd, niets dan lof
.
Er moet natuurlijk altijd een zondebok zijn, maar he dit kan zelfs Glandel gebeuren.quote:Op donderdag 27 september 2007 00:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Waarom nomineren we nu opeens niet meer de man of the match![]()
[afbeelding]
Held![]()
![]()
![]()
Ik snap je zin nietquote:Op donderdag 27 september 2007 00:21 schreef El-Salvador het volgende:
Ergens beelden van deze pot die vergelijkbaar 95is met het niveau van de CL finale '95??![]()
Dat gebeurt Grandel dagelijksquote:Op donderdag 27 september 2007 00:24 schreef Frasier het volgende:
[..]
Er moet natuurlijk altijd een zondebok zijn, maar he dit kan zelfs Glandel gebeuren.
Klopt. Hij had vandaag z'n dag niet.quote:Op donderdag 27 september 2007 00:25 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dat gebeurt Grandel dagelijks![]()
Steek leent zichzelf niet voor dit soort wedstrijdenquote:Op donderdag 27 september 2007 00:25 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Maare.. Steek geblesseerd?
Gespaard.quote:Op donderdag 27 september 2007 00:25 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Maare.. Steek geblesseerd?
Dat dacht ik ook..quote:
quote:DE TELEGRAAF:
Doelman Erik Heijblok en spits Ismael Urzaiz waren de opvallendste namen in de basis bij de Ajacieden. Heijblok verving de geblesseerde Maarten Stekelenburg
quote:Schandalig
Ok, we weten dat er veel blessures zijn. We weten dat we met een mindere selectie aan moeten treden dankzij het geweldige aan- en verkoopbeleid van onze club. We weten dat we slechts aantreden met een B-team. Maar 1-2 winnen bij Kozakken Boys na verlenging??? In één woord schandalig. Ajax onwaardig!
Snap ook niet dat ze zo'n Urzais terwijl hij al gestopt is..... nog ff in een jaar 1.2 miljoen komen laten ophalen.. das echt triest... Buitenlanders kunnen zich nooit opladen voor dit soort potjes... gabri bijv....quote:Op donderdag 27 september 2007 08:32 schreef TimmyAsd het volgende:
Wat een kutelftal stond er ook. Ik schaam me gewoon diep voor dit Ajax
Dat is echt fucking triest ja. Flikker toch een end op met die pinchitterquote:Op donderdag 27 september 2007 08:46 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Snap ook niet dat ze zo'n Urzais terwijl hij al gestopt is..... nog ff in een jaar 1.2 miljoen komen laten ophalen.. das echt triest... Buitenlanders kunnen zich nooit opladen voor dit soort potjes... gabri bijv....
Het is gewoon heel simpel, Ajax verkocht Wesley Sneijder en wilde eerst afwachten of men zich zou plaatsen voor de CL. Bij plaatsing zou er nog wel geļnvesteerd worden in een versterking, maar nu het (wederom) misging, werd het transfergeld van Sneijder gebruikt om gaten in de begroting te dichten. Met als gevolg dat er geen goed elftal staat, Ajax loopt dus weer achter de feiten aan. Terwijl Ajax met die versterking waarschijnlijk meer kans zou maken op de landstitel, waardoor voorronde CL wordt ontweken. Ajax moet nu met een middelmatige selectie kampioen zien te worden en op zich moet dat mogelijk zijn, maar het bestuur had het veel makkelijker kunnen maken, door gewoon te durven investeren!quote:Op donderdag 27 september 2007 08:46 schreef Nashje het volgende:
Ach het is gewoon een kutzomer geweest. De zomer van de breedteaankopen, die Ajax onwaardig zijn. Dan vraag je er natuurlijk om.
Vraag me nu ook sterk af waarom Heijblok eigenlijk gehaald is. Niveautje Haarlem. Stel dat Stekelenburg en Gentenaar serieus geblesseerd zijn, gaat die gast dus gewoon spelen. Eredivisie en UEFA Cup. Daar heeft Van Geel waarschijnlijk nooit over nagedacht.
Hey, respect voor El Tanque he!quote:Op donderdag 27 september 2007 08:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat is echt fucking triest ja. Flikker toch een end op met die pinchitter. Haal liever meteen een talentvolle spits die Huntelaar kan opvolgen, maar nee hoor.
heb je vast erg goed gezocht.....quote:Op donderdag 27 september 2007 08:54 schreef Niekster het volgende:
heeft iemand opstelling van ajax ergens, kan hem nl. niet vinden
quote:Op donderdag 27 september 2007 09:08 schreef Niekster het volgende:
Cordoba, dat is wie er in staan ja.
maar nu waar ze staan
Neuh, niet echt.quote:Op donderdag 27 september 2007 08:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Ach, jij hebt je i.i.g. vermaakt.
omg, een goede verstaander heeft maar een half woordje nodig.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:12 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
![]()
heijblok is spits ... urzais de keeper...
zal aan mij liggen maar kan je niet volgen.....quote:Op donderdag 27 september 2007 09:15 schreef Niekster het volgende:
[..]
omg, een goede verstaander heeft maar een half woordje nodig.
maar het hoeft al niet meer want OSM heeft al die shit verneukt dat heijblok gewoon een verneukte keeper is dus heb stekelenburg erin gezet
Nou nee. Een beetje zinsopbouw, leestekens etc zou een stuk schelen in die brei van woorden van jouquote:Op donderdag 27 september 2007 09:34 schreef Niekster het volgende:
uhuh ligt aan jou
Het is natuurlijk wel de charme van het bekervoetbal dat grote clubs op hun bek kunnen gaan tegen een stel laagvliegers. Alleen is het kut dat het juist Ajax bijna gebeurd was.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:39 schreef Roflbroek het volgende:
Ik ga me niet druk maken over potjes tegen amateurs. Over een paar maanden als we met de beker in onze handen staan heeft niemand het er meer over.
Tja, wat moet je anders zeggen. Hij had het ook over dat sommige spelers zich echt niet bewezen hebben, op wie zou hij doelen?quote:Op donderdag 27 september 2007 09:44 schreef zjroentje het volgende:
Wel realistisch commentaar van Henk na afloop.
Juist Ajax? Dit is gewoon typisch Ajax.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:45 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel de charme van het bekervoetbal dat grote clubs op hun bek kunnen gaan tegen een stel laagvliegers. Alleen is het kut dat het juist Ajax bijna gebeurd was.
Hij had natuurlijk ook weer om de hete brij heen kunnen draaien, maar hij was nu echt eens recht voor z'n raap. Geen idee op wie hij gedoeld zou hebben, aan zo'n korte samenvatting kan je weinig opmaken.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:46 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tja, wat moet je anders zeggen. Hij had het ook over dat sommige spelers zich echt niet bewezen hebben, op wie zou hij doelen?
doelpunt van Perez nog gezien...quote:Op donderdag 27 september 2007 09:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als je de 'media' mag geloven vooral Urzaiz en Luque.
Hoelang gaan we daar nog mee door zeg.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:58 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
doelpunt van Perez nog gezien...![]()
Van Luque heb ik 1 verwoestend schot gezien, van Urzaiz een struikelpartij die een pingel opleverde. Verder niet veel inderdaad.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:57 schreef Damzkieee het volgende:
Luque meer denk ik, aangezien Urzaiz onder andere voorwaarden bij Ajax speelt.
voorlopig nog wel ff..... Zolang er daar nog de pest over in heb.....quote:Op donderdag 27 september 2007 10:00 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hoelang gaan we daar nog mee door zeg.
spuit 11quote:Op donderdag 27 september 2007 10:03 schreef fuckbuddy het volgende:
Zo dat was het partijtje wel... een club waarvan je pas kan winnen in de verlenging!
Zal best, maar hij is echt vertrokken hoor.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:03 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
voorlopig nog wel ff..... Zolang er daar nog de pest over in heb.....Heb je hem gezien gister? Hij was bijna net zo goed als onze tank....
tuurlijk heb je ook best gelijk in, maar blijf dit gewoon een megablunder vinden.... Dat ze van hem af wilde ok.... Maar om hem dan voor een appel en een ei aan psv te verkopen.... DAt gaat er nog steeds niet bij me in...quote:Op donderdag 27 september 2007 10:05 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Zal best, maar hij is echt vertrokken hoor.
Perez heeft zelf ook al toegegeven dat hij niet de gemakkelijkste is, en misschien lag hij gewoon klote in de groep (met dat kankerneger incident in het achterhoofd). Allicht dat je dan Perez weg laat gaan en je kapitaal behoudt. Vergeet ook niet dat Perez zelf ook gewoon weg wilde ....
Laat maar zitten, osm heeft alles verneukt.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou nee. Een beetje zinsopbouw, leestekens etc zou een stuk schelen in die brei van woorden van jou.
quote:Op donderdag 27 september 2007 10:21 schreef Niekster het volgende:
[..]
Laat maar zitten, osm heeft alles verneukt.
osm = onlinesoccermanager.
Sommige spelers zijn maar 70 in de aanval terwijl ze in het echt super goed zijn.
dus heb ik niet de echte opstelling gepakt.
zo beter?
Voor de kozakken boys hadden we 120 min nodig, maar voor AZ hadden we zondag maar 90 min nodig.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:03 schreef fuckbuddy het volgende:
Zo dat was het partijtje wel... een club waarvan je pas kan winnen in de verlenging!
Veel langer was de samenvatting ook niet.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:01 schreef Suijk het volgende:
[..]
Van Luque heb ik 1 verwoestend schot gezien, van Urzaiz een struikelpartij die een pingel opleverde. Verder niet veel inderdaad.
Wacht, ik geef even de samenvatting van deze post:quote:Op donderdag 27 september 2007 10:37 schreef Roflbroek het volgende:
[..]
Voor de kozakken boys hadden we 120 min nodig, maar voor AZ hadden we zondag maar 90 min nodig.
Jij snapt hetquote:Op donderdag 27 september 2007 10:43 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Wacht, ik geef even de samenvatting van deze post:
Kozakken Boys > AZ
Ik snap het nog steeds niet.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:21 schreef Niekster het volgende:
[..]
Laat maar zitten, osm heeft alles verneukt.
osm = onlinesoccermanager.
Sommige spelers zijn maar 70 in de aanval terwijl ze in het echt super goed zijn.
dus heb ik niet de echte opstelling gepakt.
zo beter?
Het is typisch Ajax om het tegen ploegen als Slavia te verknallen. Maar KB zit als amoebe natuurlijk nog lager in de voedselketen.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Juist Ajax? Dit is gewoon typisch Ajax.
Debuut van VDV toch?quote:Op donderdag 27 september 2007 11:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Mij meer aan Ajax onder Hans Westerhof tegen FC Den Bosch.
KB doet het ook nog eens slecht in de competitie dus ja....vreemd.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:26 schreef Chadi het volgende:
Ach dit soort dingen kan ik beter plaatsen dan falen voor CL deelname. Je gaat niet voor de pret naar kozakken boys.
Debuut van VDV idd, seizoen 1999-2000. Westerhof die op een gegeven moment de hele bank liet warmlopen uit boosheid over het spel van Ajax. Knopper maakte uiteindelijk in de 90e min nog de gelijkmaker.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
2000, ergens eind seizoen. April ofzo.
Oh god, ja. Nu weet ik het weer.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:38 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Debuut van VDV idd, seizoen 1999-2000. Westerhof die op een gegeven moment de hele bank liet warmlopen uit boosheid over het spel van Ajax. Knopper maakte uiteindelijk in de 90e min nog de gelijkmaker.
nee, dat wou ik gaan doen.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:47 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet.
Je hebt dus de opstelling van gisteren gebruikt in je spel?
Kut Knopper ja.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:38 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Debuut van VDV idd, seizoen 1999-2000. Westerhof die op een gegeven moment de hele bank liet warmlopen uit boosheid over het spel van Ajax. Knopper maakte uiteindelijk in de 90e min nog de gelijkmaker.
Het was dan ook een samenvatting..quote:Op donderdag 27 september 2007 10:01 schreef Suijk het volgende:
[..]
Van Luque heb ik 1 verwoestend schot gezien, van Urzaiz een struikelpartij die een pingel opleverde. Verder niet veel inderdaad.
ten Cate heeft tegen Perez gezegd dat hij geen andere rol in het elftal zou krijgen dan hij het afgelopen seizoen gehad heeft.. Daarop heeft Perez gezegd dat hij graag wilde vertrekken.. Dat hij dan voor een prikkie verkocht wordt.. bij wie ligt die schuld?quote:Op donderdag 27 september 2007 10:05 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Zal best, maar hij is echt vertrokken hoor.
Perez heeft zelf ook al toegegeven dat hij niet de gemakkelijkste is, en misschien lag hij gewoon klote in de groep (met dat kankerneger incident in het achterhoofd). Allicht dat je dan Perez weg laat gaan en je kapitaal behoudt. Vergeet ook niet dat Perez zelf ook gewoon weg wilde ....
Had die Mourat maar al die kansen moeten afwerkenquote:Op donderdag 27 september 2007 12:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kut Knopper ja.
Mooi was dat ja, Ajax supporters bleven achter het uitvak als protest tegen de combi toen ze terug kwam stonden ze al 1-0 achter.
Kut Knopper scoorde met een halve omhaal vanaf rand 16 in de laatste minuut.
Onze verdediging is een geitenkaasquote:Op donderdag 27 september 2007 12:14 schreef Zwansen het volgende:
Godver, wat een kansen kreeg KZ zeg.![]()
Moet je nagaan hoe slecht jullie zijn, tegen jullie wonnen we gewoon in de reguliere speeltijdquote:Op donderdag 27 september 2007 10:03 schreef fuckbuddy het volgende:
Nee er had niks aangepast moeten worden. Toen hadden we Sneijder nog. Van Geel had hem gewoon moeten houden totdat het zeker werd wat Sneijder ging doen en hij had gewoon slim moeten wezen en in ieder geval proberen Aissati in een ruil te betrekken. Die lag toen al een beetje in de rotzooi bij psv omdat het nog niet zeker was dat hij speeltijd zou krijgen.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:11 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Had ten Cate zijn systeem aan moeten passen zodat een waardevolle perez erin zou passen.. of had van Geel voet bij stuk moeten houden en minimaal 5 miljoen moeten vragen voor Kenneth..
Ken je klassiekers, kut cquote:Op donderdag 27 september 2007 12:20 schreef Blight het volgende:
Een geitenkaas zelfs? Maar het was niet best nee.
quote:Op donderdag 27 september 2007 12:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe slecht jullie zijn, tegen jullie wonnen we gewoon in de reguliere speeltijd
Je vergeet het kampioenschap en de UEFA Cupquote:Op donderdag 27 september 2007 12:37 schreef cultheld het volgende:
Alvast gefeliciteerd met de beker, jongens.
quote:Op donderdag 27 september 2007 12:37 schreef cultheld het volgende:
Kan al niet meerquote:Op woensdag 26 september 2007 22:59 schreef cultheld het volgende:
Aan het einde van de rit staat Ajax toch weer in de finale... let maar op. Tegen PSV, zoals (bijna) altijd.
Nee, maar PSV is eruit gegooidquote:Op donderdag 27 september 2007 12:43 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Want?
Is het schema al bekend?
HAHAHAHAquote:Op donderdag 27 september 2007 12:44 schreef Jajong het volgende:
http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=21665
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL.
HAHAHAHHA
Ongekend, wat een blunder!quote:Op donderdag 27 september 2007 12:37 schreef cultheld het volgende:
quote:Op donderdag 27 september 2007 12:44 schreef Jajong het volgende:
http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=21665
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL.
HAHAHAHHA
quote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 12:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Toch leuk, maakt onze club zich belachelijk door een verlenging nodig te hebben tegen KB, is er altijd nog een club die nóg stommer is
En daar kan ik zelfs om lachen!!quote:Op donderdag 27 september 2007 12:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Toch leuk, maakt onze club zich belachelijk door een verlenging nodig te hebben tegen KB, is er altijd nog een club die nóg stommer is
Nee.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:47 schreef HeatWave het volgende:
Ajax kampioen, gunnen we f'noord de beker een keertje.
quote:Even geen zin in rampjournalisten
Thursday, 27 September 2007
De telerstelling was overduidelijk te zien op het gezicht van Henk ten Cate. De vaste trainingbezoekers gaven vanochtend het advies om de selectie de hele dag rondjes te laten lopen. ,,Dat gaat ook gebeuren,” antwoordde Ten Cate met een cynische glimlach. Voor de supporters maakte de trainer graag tijd vrij, in de rampjournalisten van AT5 had Ten Cate minder zin.
,,Ik heb jullie hier maandag niet gezien,” beet Ten Cate de cameraman en journalist toe. De vaste trainingbezoekers knikten instemmend. Ook zij weigerden geheel terecht hun ongenoegen voor de camera te uiten. Want ongenoegen is en mag er zijn. Maar dat bespreken Ajacieden met elkaar en laten we niet vastleggen door het sensatiezoekende journaille.
Ten Cate koos er inderdaad voor om de selectie een uur lang rondjes te laten lopen. ,,Ik heb de spelers uitgelegd dat deze wedstrijd net zo geestdodend was als de wedstrijd tegen Kozakken Boys. En morgen trainen we twee keer…” Dan weet AT5 dat.
En niet te vergeten de traditionele snuifschaal.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad. We pakken gewoon de dubbel. Oh ja, de Uefa Cup pakken we ook uiteraard.
quote:
Dat jaquote:Op donderdag 27 september 2007 13:04 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
En niet te vergeten de traditionele snuifschaal.
Ons seizoen is eigenlijk al geslaagd, de schaal is al binnen!quote:Op donderdag 27 september 2007 13:04 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
En niet te vergeten de traditionele snuifschaal.
Calimero met ze vriendjes in eindhoven op tvquote:Op donderdag 27 september 2007 13:32 schreef HeatWave het volgende:
Damn, wat een losers in dat Psv uit de beker toernooi topic.
Zouden ze nou ECHT denken dat als het Ajax was geweest dat Ajax geen schorsing had gekregen? Zit het zo diep dat minderwaardigheidscomplex?
Nee, geen trol, serieus. Je spoort toch niet als dat serieus in je opkomt?
Lekker kansloos jaquote:Op donderdag 27 september 2007 13:32 schreef HeatWave het volgende:
Zouden ze nou ECHT denken dat als het Ajax was geweest dat Ajax geen schorsing had gekregen? Zit het zo diep dat minderwaardigheidscomplex?
KNJB JWTquote:Op donderdag 27 september 2007 13:32 schreef HeatWave het volgende:
Zitten er veel racisten bij dat Zagreb volk?quote:De uit Senegal afkomstige Akon staat op donderdag 4 oktober in de Heineken Music Hall in Amsterdam
Oops, goeie timingquote:Op donderdag 27 september 2007 13:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zitten er veel racisten bij dat Zagreb volk?
Gast, dat waren misschien 2 users. Calimero.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:32 schreef HeatWave het volgende:
Jammer genoeg ook de blunderquote:Op donderdag 27 september 2007 14:19 schreef Loserkid het volgende:
Trouwens Erik Heijblok is een prima keeper, heeft echt heel mooie reddingen verricht gister!
Vorig jaar de bekerwedstrijd tegen Haarlem keepte hij ook heel goed, hij haalde er echt lastige ballen uit.
Tuurlijk is het geen Van der Sar of Gomes, maar het is een hele goede keeper!
Vroeger toen hij nog bij Hollandia keepte was hij ook elke week de uitblinker onder de lat, en het is ook een hele leuke gozer dus zeik niet zo op hem.
Dat zeg ik ook niet, maar hij wordt gehaald door Ajax, en hij wordt opgesteld, dan doet hij het heel prima voor iemand die van Haarlem afkomt, ik denk dat de spits van Haarlem het minder zou doen bij ons..quote:Op donderdag 27 september 2007 14:29 schreef Damzkieee het volgende:
Boeiend, tis jullie derde keeper man. Je krijgt een topkeeper toch nooit zo ver om 3e keeper te worden?
Dan zie je toch meteen dat het een top gozer is?quote:Ten Cate laat spelers lopen
Amsterdam, 27 sep 2007
Dat trainer Henk ten Cate zich groen en geel had geėrgerd aan zijn spelers was woensdagavond na de wedstrijd tegen Kozakken Boys al duidelijk. De trainer excuseerde zich voor de wanprestatie van zijn team. Donderdag liet hij zijn spelers lopen, lopen en nog eens lopen.
Ajax had woensdagavond een verlenging nodig gehad om de zaterdag hoofdklasser Kozakken Boys in de tweede ronde van de KNVB Beker te verslaan (1-2). Na het duel excuseerde de trainer van Ajax zich voor de geleverde (wan)prestatie van zijn spelers. Donderdagochtend liet hij de spelers zelf ook voelen hoe zeer hij zich had geėrgerd in Werkendam.
De enige die deze training met een bal aan de slag mocht, was de geblesseerde doelman Dennis Gentenaar.
Het was al een teken aan de wand dat er geen ballenzakken het trainingsveld werden opgedragen. En een voetballer wordt het hardst geraakt als hij niet mag doen wat hij het liefste doet: voetballen. De Ajacieden hadden voor deze training niet eens de voetbalschoenen hoeven aantrekken, want ze konden het op loopschoenen af.
Henk ten Cate haalt de niet zichtbare Maarten Stekelenburg uit de loopgroep.
Niet alleen de spelers die daadwerkelijk op het veld van Kozakken Boys in actie waren gekomen, moesten rondjes lopen. Alle fitte Ajacieden waren ertoe veroordeeld. ,,Het was een collectief falen", legde Ten Cate uit. ,,Dan komt het wel eens voor dat de goeden onder de kwaden moeten lijden." Dus liepen onder andere ook Laurent Delorge, Klaas Jan Huntelaar en Maarten Stekelenburg mee. Op een gegeven moment leek het erop dat de spelers mochten stoppen, maar niets was minder waar. ,,Jullie hebben een half uur gelopen", sprak de trainer zijn pupillen toe die de pas al inhielden. ,,Nu omdraaien en de andere kant op. In een hoger tempo."
Erik Heijblok wilde van geen wijken weten.
Tegen Erik Heijblok werd na een tijdje gezegd dat hij wel mocht gaan wandelen. Maar de Wieringer wilde daar niets van weten. Toen hij mocht stoppen, gaf hij nog steeds aan dat niet te willen. Pas nadat de trainer hem op gebiedende toon tot stoppen verzocht, hield de doelman halt. Van harte ging dat niet. Heijblok wilde net als zijn collega's tot het bittere einde door blijven lopen als boetedoening voor de bekerwedstrijd. Pas na een vol uur mochten de spelers inrukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |