Van Luque heb ik 1 verwoestend schot gezien, van Urzaiz een struikelpartij die een pingel opleverde. Verder niet veel inderdaad.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:57 schreef Damzkieee het volgende:
Luque meer denk ik, aangezien Urzaiz onder andere voorwaarden bij Ajax speelt.
voorlopig nog wel ff..... Zolang er daar nog de pest over in heb.....quote:Op donderdag 27 september 2007 10:00 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hoelang gaan we daar nog mee door zeg.
spuit 11quote:Op donderdag 27 september 2007 10:03 schreef fuckbuddy het volgende:
Zo dat was het partijtje wel... een club waarvan je pas kan winnen in de verlenging!
Zal best, maar hij is echt vertrokken hoor.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:03 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
voorlopig nog wel ff..... Zolang er daar nog de pest over in heb.....Heb je hem gezien gister? Hij was bijna net zo goed als onze tank....
tuurlijk heb je ook best gelijk in, maar blijf dit gewoon een megablunder vinden.... Dat ze van hem af wilde ok.... Maar om hem dan voor een appel en een ei aan psv te verkopen.... DAt gaat er nog steeds niet bij me in...quote:Op donderdag 27 september 2007 10:05 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Zal best, maar hij is echt vertrokken hoor.
Perez heeft zelf ook al toegegeven dat hij niet de gemakkelijkste is, en misschien lag hij gewoon klote in de groep (met dat kankerneger incident in het achterhoofd). Allicht dat je dan Perez weg laat gaan en je kapitaal behoudt. Vergeet ook niet dat Perez zelf ook gewoon weg wilde ....
Laat maar zitten, osm heeft alles verneukt.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou nee. Een beetje zinsopbouw, leestekens etc zou een stuk schelen in die brei van woorden van jou.
quote:Op donderdag 27 september 2007 10:21 schreef Niekster het volgende:
[..]
Laat maar zitten, osm heeft alles verneukt.
osm = onlinesoccermanager.
Sommige spelers zijn maar 70 in de aanval terwijl ze in het echt super goed zijn.
dus heb ik niet de echte opstelling gepakt.
zo beter?
Voor de kozakken boys hadden we 120 min nodig, maar voor AZ hadden we zondag maar 90 min nodig.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:03 schreef fuckbuddy het volgende:
Zo dat was het partijtje wel... een club waarvan je pas kan winnen in de verlenging!
Veel langer was de samenvatting ook niet.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:01 schreef Suijk het volgende:
[..]
Van Luque heb ik 1 verwoestend schot gezien, van Urzaiz een struikelpartij die een pingel opleverde. Verder niet veel inderdaad.
Wacht, ik geef even de samenvatting van deze post:quote:Op donderdag 27 september 2007 10:37 schreef Roflbroek het volgende:
[..]
Voor de kozakken boys hadden we 120 min nodig, maar voor AZ hadden we zondag maar 90 min nodig.
Jij snapt hetquote:Op donderdag 27 september 2007 10:43 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Wacht, ik geef even de samenvatting van deze post:
Kozakken Boys > AZ
Ik snap het nog steeds niet.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:21 schreef Niekster het volgende:
[..]
Laat maar zitten, osm heeft alles verneukt.
osm = onlinesoccermanager.
Sommige spelers zijn maar 70 in de aanval terwijl ze in het echt super goed zijn.
dus heb ik niet de echte opstelling gepakt.
zo beter?
Het is typisch Ajax om het tegen ploegen als Slavia te verknallen. Maar KB zit als amoebe natuurlijk nog lager in de voedselketen.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Juist Ajax? Dit is gewoon typisch Ajax.
Debuut van VDV toch?quote:Op donderdag 27 september 2007 11:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Mij meer aan Ajax onder Hans Westerhof tegen FC Den Bosch.
KB doet het ook nog eens slecht in de competitie dus ja....vreemd.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:26 schreef Chadi het volgende:
Ach dit soort dingen kan ik beter plaatsen dan falen voor CL deelname. Je gaat niet voor de pret naar kozakken boys.
Debuut van VDV idd, seizoen 1999-2000. Westerhof die op een gegeven moment de hele bank liet warmlopen uit boosheid over het spel van Ajax. Knopper maakte uiteindelijk in de 90e min nog de gelijkmaker.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
2000, ergens eind seizoen. April ofzo.
Oh god, ja. Nu weet ik het weer.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:38 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Debuut van VDV idd, seizoen 1999-2000. Westerhof die op een gegeven moment de hele bank liet warmlopen uit boosheid over het spel van Ajax. Knopper maakte uiteindelijk in de 90e min nog de gelijkmaker.
nee, dat wou ik gaan doen.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:47 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet.
Je hebt dus de opstelling van gisteren gebruikt in je spel?
Kut Knopper ja.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:38 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Debuut van VDV idd, seizoen 1999-2000. Westerhof die op een gegeven moment de hele bank liet warmlopen uit boosheid over het spel van Ajax. Knopper maakte uiteindelijk in de 90e min nog de gelijkmaker.
Het was dan ook een samenvatting..quote:Op donderdag 27 september 2007 10:01 schreef Suijk het volgende:
[..]
Van Luque heb ik 1 verwoestend schot gezien, van Urzaiz een struikelpartij die een pingel opleverde. Verder niet veel inderdaad.
ten Cate heeft tegen Perez gezegd dat hij geen andere rol in het elftal zou krijgen dan hij het afgelopen seizoen gehad heeft.. Daarop heeft Perez gezegd dat hij graag wilde vertrekken.. Dat hij dan voor een prikkie verkocht wordt.. bij wie ligt die schuld?quote:Op donderdag 27 september 2007 10:05 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Zal best, maar hij is echt vertrokken hoor.
Perez heeft zelf ook al toegegeven dat hij niet de gemakkelijkste is, en misschien lag hij gewoon klote in de groep (met dat kankerneger incident in het achterhoofd). Allicht dat je dan Perez weg laat gaan en je kapitaal behoudt. Vergeet ook niet dat Perez zelf ook gewoon weg wilde ....
Had die Mourat maar al die kansen moeten afwerkenquote:Op donderdag 27 september 2007 12:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kut Knopper ja.
Mooi was dat ja, Ajax supporters bleven achter het uitvak als protest tegen de combi toen ze terug kwam stonden ze al 1-0 achter.
Kut Knopper scoorde met een halve omhaal vanaf rand 16 in de laatste minuut.
Onze verdediging is een geitenkaasquote:Op donderdag 27 september 2007 12:14 schreef Zwansen het volgende:
Godver, wat een kansen kreeg KZ zeg.![]()
Moet je nagaan hoe slecht jullie zijn, tegen jullie wonnen we gewoon in de reguliere speeltijdquote:Op donderdag 27 september 2007 10:03 schreef fuckbuddy het volgende:
Nee er had niks aangepast moeten worden. Toen hadden we Sneijder nog. Van Geel had hem gewoon moeten houden totdat het zeker werd wat Sneijder ging doen en hij had gewoon slim moeten wezen en in ieder geval proberen Aissati in een ruil te betrekken. Die lag toen al een beetje in de rotzooi bij psv omdat het nog niet zeker was dat hij speeltijd zou krijgen.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:11 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Had ten Cate zijn systeem aan moeten passen zodat een waardevolle perez erin zou passen.. of had van Geel voet bij stuk moeten houden en minimaal 5 miljoen moeten vragen voor Kenneth..
Ken je klassiekers, kut cquote:Op donderdag 27 september 2007 12:20 schreef Blight het volgende:
Een geitenkaas zelfs? Maar het was niet best nee.
quote:Op donderdag 27 september 2007 12:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe slecht jullie zijn, tegen jullie wonnen we gewoon in de reguliere speeltijd
Je vergeet het kampioenschap en de UEFA Cupquote:Op donderdag 27 september 2007 12:37 schreef cultheld het volgende:
Alvast gefeliciteerd met de beker, jongens.
quote:Op donderdag 27 september 2007 12:37 schreef cultheld het volgende:
Alvast gefeliciteerd met de beker, jongens.
Kan al niet meerquote:Op woensdag 26 september 2007 22:59 schreef cultheld het volgende:
Aan het einde van de rit staat Ajax toch weer in de finale... let maar op. Tegen PSV, zoals (bijna) altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |