Mooi!quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Booka: one working iPhone!
Feli!quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Booka: one working iPhone!
In iTunes pakt hij van deze nummers een willekeurige cover.quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:26 schreef ook_gek het volgende:
ik ben benieuwd naar de ipod functie. Stel je knalt zelf losse nummers in 1 album. Wat doet de iphone dan met het hoesje?
Krijg je dat dock erbij?quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Godver, wat een geil ding. Ik ga snel ff wat iTunes-content scoren en op die iPhone rammen.
Belachelijk mooi apparaat.
[afbeelding]
Zelfs een oplader.quote:
Een lijstje dat ik laatst op GoT heb gezet, de iTouch versus de iPhone als je hem niet als telefoon gebruikt:quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:00 schreef Jarno het volgende:
Ik vind de Touch echt way overpriced als je ziet waar je nu een iPhone voor hebt. Enige functionele pluspunt van de Touch is de 16GB.
En dat voor maar 100 euro extra.quote:-Google maps
-Notes
-iCal
-Volumes buttons
-Speakers
-Camera
-Bluetooth
-Scratch-resistant achterkant
-Een mooiere wifi-cover
-Oplader
-Docking station
quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Godver, wat een geil ding. Ik ga snel ff wat iTunes-content scoren en op die iPhone rammen.
Belachelijk mooi apparaat.
[afbeelding]
en die 16GB telde voor mij zwaar mee + ik heb nog een goede telefoon.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:00 schreef Jarno het volgende:
Ik vind de Touch echt way overpriced als je ziet waar je nu een iPhone voor hebt. Enige functionele pluspunt van de Touch is de 16GB.
Er is een upgrade kitlens uitgebracht onlangs he? Die's wel aardig denk ik. Puike foto voor een phonecam trouwens!quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:18 schreef Walter_Sobchak het volgende:
400D. Met kitlens, maar ik wil binnenkort een betere lens halen.
Als je een ge-unlockte foon hebt wel ja.quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:19 schreef DutchErrorist het volgende:
Okay wacht ik kan dus een sim kaart van bijvoorbeeld van hi in een iphone tiefen en de volledige functionaliteit hebben zoals youtube en googlemaps?
Oh vetquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
Als je een ge-unlockte foon hebt wel ja.
http://modmyiphone.com/wiki/index.php/IPhone_unlock_OS_X_Part_1quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh veten dat is niet zo moeilijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |