"Phillips size 00 screwdriver"quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:10 schreef Junkie het volgende:
[..]
Laat die mensjes dan maar deze handleiding zien: MacBook: geheugen installeren
hoe doe je datquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:38 schreef Sjoewe het volgende:
Aah ik heb nu al wel iets heel irritants met typmachine geluiden
Maar het kan erger, ik wil de les even goed verstoren.
Jammer. Dat leek me nu juist een van de handigste functies van die telefoon.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Lees nu pas dit berichtje. Nee, die visual voice mail wordt bij mij (t-mobile) niet ondersteund.
Visual voicemail moet ook worden ondersteund door het netwerk. En dat is er dus nog niet. En ik verwacht dat dit niet gaat werken op gehackte iPhones.quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:58 schreef broer het volgende:
Jammer. Dat leek me nu juist een van de handigste functies van die telefoon.
Ga je er een macbook voor terug halen?quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:39 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo...da's een erg mooie prijs. Dat ga ik niet vangen voor mijn P990i. Maar zoveel heb ik er dan ook niet voor betaald.
Ik vermoed dat ik binnenkort mijn MBP weer ga sobchakken: die is al 10 maanden oud. Ik heb geen zin in Applecare. En zo'n glanzend scherm heeft wel wat.
Hoe krijg je 80kbps op een iPhone?quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
80kbps is prima voor lightweight pagina's als Wiki.
Nee, MBP. Prima formaat om mee te werken, zowel op kantoor als in de trein.quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ga je er een macbook voor terug halen?
Theorethisch haalt GPRS 115kbps.quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:32 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hoe krijg je 80kbps op een iPhone?
Dat is wel een ontzettende windowsoplossing.quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo...probleem opgelost. Nieuwe user aangemaakt en alle documenten, muziek, afbeelding en films overgezet. Werd dat probleem echt sch..tziek.
Valt eigenlijk reuze mee. Ik hernoem de gebruiker van mijn 'oude' account, maak ik een nieuwe aan met mijn oorspronkelijke naam. Ik ram documents, movies, pictures, music en wat shit uit Application Support en klaar. Duurde me nog geen 10 minuten.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat is wel een ontzettende windowsoplossing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |