quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Jouw nier, of een gezonde nier..?![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:27 schreef Geqxon het volgende:
DutchErrorist, jij gaat nog vaker naar Amerika dan ik naar de kroeg.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:06 schreef Sjoewe het volgende:
Als ik die touch zie dan denk ik echt zo van, ik wacht wel op de iPheun in NL.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:29 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Je bent toch eigenlijk gek als je een iPod Touch koopt ipv een iPhone. Kijk nou naar de beeldkwaliteit:
[afbeelding]
Dit is na de 1.1.1 update. Apple moet echt weer even orde op zaken stellen. Ik word nu wel een beetje ziek van al die kinderziektes.
Ik heb em bij de Dixons gereserveerd en hier zeggen ze dat ze de Touch de eerste week van Okt. hebben...quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:04 schreef Remzz het volgende:
Demo van de touch bekeken had ik natuurlijk nooit moeten doenAlleen was mijn gedachte dat je nieuwe producten vaak eerder in de winkel hebt dan als je het via de store besteld... maar nu krijgen de winkels hem pas over 2/3 weken
Lees nu pas dit berichtje. Nee, die visual voice mail wordt bij mij (t-mobile) niet ondersteund.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:05 schreef broer het volgende:
Wordt dat 'visual voice mail' ook ondersteund, Walter?
Dat zeg ik. Dit is na de 1.1.1 update.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:32 schreef Remzz het volgende:
[..]
Kan dus ook een update voor de touch komen.
80kbps is prima voor lightweight pagina's als Wiki.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:01 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Das waar, maar een groot voordeel van de iPhone is natuurlijk het "echte internet" in je broekzak. Maar dan moet het wel bruikbaar zijn, ik wil niet een halve minuut wachten op wikipedia-pagina.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:29 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Je bent toch eigenlijk gek als je een iPod Touch koopt ipv een iPhone. Kijk nou naar de beeldkwaliteit:
[afbeelding]
Dit is na de 1.1.1 update. Apple moet echt weer even orde op zaken stellen. Ik word nu wel een beetje ziek van al die kinderziektes.
Is heel makkelijk hoorquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:41 schreef mie_at_work het volgende:
hoe zit het met de mogelijkheid tot uitbreiding van de intern geheugen op de macbook, al wil je dat zelf doen. ik hoor van ict mensen dat ze niet weten hoe het moet op een mac![]()
wil namelijk als OS leopard uit is de macbook gaan halen, maar wil wel graag 2gb intern geheugen![]()
Inderdaad, drie schroefjes en twee wipjes. Het enige lastige is een goede schroevendraaier vinden. Philips 0 of 1 dacht ik zo.quote:
Laat die mensjes dan maar deze handleiding zien: MacBook: geheugen installerenquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:41 schreef mie_at_work het volgende:
hoe zit het met de mogelijkheid tot uitbreiding van de intern geheugen op de macbook, al wil je dat zelf doen. ik hoor van ict mensen dat ze niet weten hoe het moet op een mac![]()
wil namelijk als OS leopard uit is de macbook gaan halen, maar wil wel graag 2gb intern geheugen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |