Dankzij mijn fenomenale reactie vermogen was ik je 3 min te snel afquote:Op woensdag 26 september 2007 14:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[Xbox 360 #268] Waar Bol het spoor helemaal bijster is
quote:Op woensdag 26 september 2007 14:52 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding]
Wie fotoshopt deze in halo?
Gewone post is al geweest hier, maar nog geen pakketpost blijkbaar... iig geen pakketbon van TNT in m'n bus.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Die van mij mag dicht dus.
Maar ik kwam net thuis van school zag ik in het postvak een pakketbon van TNT liggen. Het is dus de Legendary Edition. Maar goed niemand kon de deur opendoen aangezien m'n broer nog lag te maffen, zoutzak![]()
Helaas een beetje klein. Anders had ik wel wat gedaan met finish the deliveryquote:Op woensdag 26 september 2007 14:52 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding]
Wie fotoshopt deze in halo?
Je kunt hem meteen activeren en dan komen die 13 maanden er gewoon bij..quote:Op woensdag 26 september 2007 14:58 schreef ach het volgende:
Die goldcard kan ik dus ook pas gebruiken wanneer ik over 4 maanden live wil verlengen?
Hoe wil je dit in godsnaam gaan doen?quote:Op woensdag 26 september 2007 15:08 schreef Scarface2004 het volgende:
als bol.com mij halo3 bezorgt, lever ik het MM exemplaar in
Nou ja, niks aan te doen hequote:Op woensdag 26 september 2007 15:00 schreef Yi-Long het volgende:
Het schijnt dat de mensen die gebruik hebben gemaakt van die actie/fout van bol.com, de game ff wat later krijgen (weekje ofzo).
mja gesealde exemplaren pakken ze terug. Denk dat bol.com je wel een geseald exemplaar geeft. Geen slecht idee, maar ik wacht liever. Heb toch te weinig tijd om te spelen.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoe wil je dit in godsnaam gaan doen?Hun spellen zijn allen gesealed hoor
![]()
En je weet het, geen seal = niet ruilen
quote:Op woensdag 26 september 2007 15:18 schreef Scarface2004 het volgende:
als ze moeilijk gaan doen over het sealtje dan geef ik ze het bol.com exemplaar (wat hopelijk in een sealtje zit.
Maar bij ons doen ze niet zo moeilijk, die mensen daar worden zo vaak uitgescholden dat ze bij voorbaat iedereen gelijk geven
Pas wel op, ik heb vaker daar bij de klantenservice gestaan en je hebt kans erop dat je geen geld maar een waardebon terug krijgt ( die alleen die dag geldig is).quote:Op woensdag 26 september 2007 15:33 schreef Katseviool het volgende:
[..]
Hier ook al, geweldig die nitwits altijd achter die balie..
Maar niets eens zo'n slecht idee om gewoon de gesealde van Bol in te wisselen![]()
In Alkmaar heb ik 2 keer iets ingeruild, en kreeg ik gewoon mijn geld terug.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:36 schreef Darow het volgende:
[..]
Pas wel op, ik heb vaker daar bij de klantenservice gestaan en je hebt kans erop dat je geen geld maar een waardebon terug krijgt ( die alleen die dag geldig is).
Gelukkig, ik kan nog lachenquote:Op woensdag 26 september 2007 15:50 schreef DooD het volgende:
Het nadeel is dan weer dat ik het in de woonkamer moet doen op een breedbeeld tvmet mijn ouders en uberstrontvervelende oma die er zit
(op dat mens kots ik echt). Zo kan ik nog niet van Halo 3 genieten. Ik hoor geen fuck van het verhaal met die strontkuthond van mijn oma. Het enigste wat die doet is blaffen.
wat een onzin zeg (van bol.com danquote:Op woensdag 26 september 2007 15:00 schreef Yi-Long het volgende:
Het schijnt dat de mensen die gebruik hebben gemaakt van die actie/fout van bol.com, de game ff wat later krijgen (weekje ofzo).
Kreeg net weer eens een persbericht van EA in mijn inbox.quote:Redwood City, CA. – September 26, 2007 – Electronic Arts Inc. (NASDAQ: ERTS) today announced that the award-winning EA Redwood Shores Studio has been developing an original intellectual property that will introduce a new experience to the sci-fi horror genre. In the brilliant, bold and often-bloody Dead Space™ gamers will step into a third-person sci-fi survival horror experience that promises to deliver the ultimate in psychological thrills and gruesome action.
Set in the cold blackness of deep space, the atmosphere is soaked with a feeling of tension, dread and sheer terror. In Dead Space, players step into the role of engineer Isaac Clarke – an ordinary man on a seemingly routine mission to fix the communications systems aboard a deep space mining ship. It is not long before Isaac awakes to a living nightmare when he learns that the ship’s crew has been ravaged by a vicious alien infestation. He must fight through the dead silence and darkness of deep space to stay alive.
Executive Producer Glen Schofield commented, “This team has worked on some tremendous properties but we have always wanted to work on something that was darker and creepier. We are all such huge fans of the horror and sci-fi genres; we wanted to create the most terrifying game we could, and keep the player on the edge of his seat the entire time.”
Under development at EA Redwood Shores, Dead Space is expected to ship in Fall 2008 for the PLAYSTATION®3 computer entertainment system and Xbox 360™ videogame and entertainment system. This product is not yet rated by PEGI or ESRB. More information about Dead Space is available at www.deadspacegame.com
Nee.. tot vandaag.. ze zouden vandaag leveren..quote:Op woensdag 26 september 2007 15:54 schreef kepler het volgende:
[..]
wat een onzin zeg (van bol.com dan), in dat mailtje dat we kregen stond gewoon dat we het spel erbij krijgen en dat het spel eind september geleverd zal worden. Dus theoretisch hebben ze nog tot zaterdag
Nee. Dit is Halo 3. This is the ONE.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:06 schreef Retuobak het volgende:
Maak je niet zo druk joh Bastard
Je hebt vast genoeg andere games om te spelen
Paper Mario?quote:Op woensdag 26 september 2007 16:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Of je moet een Wii hebben, dan kun je Mario spelen
Broeliebroeliequote:Op woensdag 26 september 2007 16:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee. Dit is Halo 3. This is the ONE.
quote:
Oh mij maakt het niet zo heel veel uit. Tis jammer dat ik m niet kan spelen, maar ik heb m in de eerste plaats besteld omdat ik m nu gratis kreeg bij een jaar livequote:Op woensdag 26 september 2007 16:08 schreef disjfa het volgende:
[..]
Broeliebroelie
Hij komt vanzelf. Over 3 jaar is hij nog steeds speelbaar
Inderdaad.. hij begrijpt het niet helemaal geloof ik hoor.. dit is geen spel.. dit is Halo!quote:Op woensdag 26 september 2007 16:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee. Dit is Halo 3. This is the ONE.
Of je moet een Wii hebben, dan kun je Mario spelen
Alvast? Ik vind het vrij laatquote:Op woensdag 26 september 2007 15:50 schreef DooD het volgende:
Van het weekend toch maar alvast een Samsung Full HD kopen, want een sd tv verziekt de hele beleving.
quote:Op woensdag 26 september 2007 16:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Inderdaad.. hij begrijpt het niet helemaal geloof ik hoor.. dit is geen spel.. dit is Halo!
Mjah ik had een HDTV. Ik was het SD tijdperk allang en breed uit.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:14 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Alvast? Ik vind het vrij laat![]()
Hallo medegamer met zijn armzalige voetbalsmaakquote:Op woensdag 26 september 2007 16:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Net even naar huis gebeld en ook ik heb 13 Maanden Xbox Live Gold ontvangen zonder Halo 3. Gelukkig speelt Feyenoord vanavond, had toch al geen tijd voor Halo 3
Halo 3 XBL Trial Card: ja.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:32 schreef DJ_ het volgende:
zo , aangezien ik geen zitten te lezen over mensen die hun post nog niet hebben gehad en dus geen halo van bol
vraag ik het maar gewoon , hebben jullie hem nu wel of niet gekregen ?
quote:Woensdag 26 september 2007 - G4TV, een gamesite bekend om haar Attack of the Show waarin vele interessante gamenieuwtjes op een rij worden gezet en worden aangekondigd, heeft in een kort bericht medegedeeld dat we morgen héél groot nieuws mogen verwachten.
De geruchten gonzen al over het internet. Zou het te maken hebben met de PS3? Wordt de re-make van Final Fantasy 7 bekend gemaakt? Of misschien een Halo 4? De eerste details van een nieuwe Zelda op de Wii? In ieder geval, G4TV zou naar eigen zeggen nog nooit zoiets groots hebben vrijgegeven. Mysterie alom...
Quote:
This Thursday, September 27th at 7:20 pm ET during Attack of the Show, G4 has some really big news to share with all of you.
What is it? You'll have to tune in and hear it for yourself, but trust us when we say G4 has never made an announcement this BIG before!
So be sure to tune in Thursday at 7:20pm ET for an exciting announcement!"
quote:Op woensdag 26 september 2007 16:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Halo 3 XBL Trial Card: ja.
Halo 3: nee.
halo = de harry potter van de games.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:33 schreef Scarface2004 het volgende:
ik hoorde van een maatje van me dat ze gister LL Cool J constant zaten te inviten terwijl hij bezig was met een presentatie.
Ging tie schelden enzo
quote:Geachte klant,
Onlangs heeft u voor ¤ 59,99 de game ‘Halo 3 & Live Gold Abonnement – 12
maanden’ bij ons besteld met bestelnummer xxx
Wij hebben de Live Goldcard gisteren aan u verstuurd. Vanwege een vertraging heeft u de game echter nog niet ontvangen. Onze oprechte excuses hiervoor.
We stellen alles in het werk om ‘Halo 3’ vandaag naar u te versturen.
Met vriendelijke groet,
bol.com klantenservice
Met gold kun je online spelen, silver alleen offlinequote:Op woensdag 26 september 2007 17:36 schreef viezerdt het volgende:
Vraagje, heb je nou xbox live gold nodig om games te spelen op het net of kan dat ook met silver?
Om multiplayer te spelen moet je gold hebben. Demo's downloaden kan met silver.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:36 schreef viezerdt het volgende:
Vraagje, heb je nou xbox live gold nodig om games te spelen op het net of kan dat ook met silver?
Ik heb nog niets gekregen, ze hebben gister verstuurd. Net als bij iedereen, anders komt het niet vandaag aan he.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:42 schreef Scarface2004 het volgende:
Waarom heb jij hem gister gekregen Roy?
Je weet dat dat bullshit is? Dat zijn de regels van MM. Seal is geen onderdeel van het product, dus ze mogen het nooit en te nimmer weigeren. Consumentenrecht enzo. Ook al zeiken ze over "bij aankoop ga je akkoord met onze regels." EU regels gaan voor, dus je mag m ten alle tijden ruilen.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoe wil je dit in godsnaam gaan doen?Hun spellen zijn allen gesealed hoor
![]()
En je weet het, geen seal = niet ruilen
quote:Vanwege een vertraging heeft u de game echter nog niet ontvangen.
Als je het echt zover wil doortrekken mag je het idd die ene keer ruilen. Je loopt dan echter wel het risico om nooit meer tot een MM toegelaten te worden omdat je hun huisregels overtreedt door ongesealde games te ruilenquote:Op woensdag 26 september 2007 17:46 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Je weet dat dat bullshit is? Dat zijn de regels van MM. Seal is geen onderdeel van het product, dus ze mogen het nooit en te nimmer weigeren. Consumentenrecht enzo. Ook al zeiken ze over "bij aankoop ga je akkoord met onze regels." EU regels gaan voor, dus je mag m ten alle tijden ruilen.
Product is:
Doos/ hoes
Handleiding
Game
Verder niks.
Dan overtreden zij weer de wet door me onterecht toegang te weigeren.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als je het echt zover wil doortrekken mag je het idd die ene keer ruilen. Je loopt dan echter wel het risico om nooit meer tot een MM toegelaten te worden omdat je hun huisregels overtreedt door ongesealde games te ruilen
Een winkel mag je weigeren als zij vinden dat jij de huisregels overtreedt.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:51 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Dan overtreden zij weer de wet door me onterecht toegang te weigeren.MM is toch een ballentent, dus zal ze niet missen.
Boeiend, ik vind Halo toch kutquote:Geachte klant,
Onlangs heeft u voor ¤ 59,99 de game ‘Halo 3 & Live Gold Abonnement – 12
maanden’ bij ons besteld met bestelnummer ********.
Wij hebben de Live Goldcard gisteren aan u verstuurd. Vanwege een vertraging heeft u de game echter nog niet ontvangen. Onze oprechte excuses hiervoor.
We stellen alles in het werk om ‘Halo 3’ vandaag naar u te versturen.
Met vriendelijke groet,
bol.com klantenservice
He ik ben niet de enige die welwetend kutgames besteld?quote:Op woensdag 26 september 2007 17:54 schreef existenz het volgende:
[..]
Boeiend, ik vind Halo toch kutDie mag wel wat later komen....
Ik bestelde de "aanbieding". Voor 60e wil ik best en Halo 3 en 13 maanden live kopen hoor... Dan is Halo het mij wel waard.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:55 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
He ik ben niet de enige die welwetend kutgames besteld?Ga fietsen.
Lekker standaard emailtjequote:Geachte klant,
Onlangs heeft u de game ‘Halo 3 – Legendary Edition’ bij ons besteld met bestelnummer.
Wegens een logistiek probleem bij de leverancier hebben we deze game echter niet op tijd kunnen versturen. Om die reden zult u de game niet vandaag ontvangen, zoals in de verzendbevestiging stond. Onze oprechte excuses hiervoor.
We stellen alles in het werk om de bestelling vandaag naar u te versturen.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
Die kreeg ik ookquote:
Hé sherlock, je weet dat ruilen totaal geen recht is, maar een gunst van de winkelier?quote:Op woensdag 26 september 2007 17:46 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Je weet dat dat bullshit is? Dat zijn de regels van MM. Seal is geen onderdeel van het product, dus ze mogen het nooit en te nimmer weigeren. Consumentenrecht enzo. Ook al zeiken ze over "bij aankoop ga je akkoord met onze regels." EU regels gaan voor, dus je mag m ten alle tijden ruilen.
Product is wat omschreven staat op de verpakking. "Content". Seal valt hier buiten.
Verder niks.
Nee, iDeal is niet afhankelijk van je e-mail adres.quote:Op woensdag 26 september 2007 18:26 schreef viezerdt het volgende:
Hahaha bestel je die aanbieding van xboxhome, heb je net betaald met ideal. Zie je bij het bericht daarna dat je niet .com maar .om als einde van je email adres heb gedaan. Schijt toetsenbord, ben ik nu genaaid
? De bevestigings mail krijg ik dus iig nie. Zelf al wel een mail derachter aan gestuurd waarin ik het uitleg, geld is der natuurlijk al vanaf
. Merkt het morgen als ik terug kom van werk vanzelf wel
volgens mij krijg je hem gewoon nog , die bevestigings email hoef je veder niks mee te doenquote:Op woensdag 26 september 2007 18:26 schreef viezerdt het volgende:
Hahaha bestel je die aanbieding van xboxhome, heb je net betaald met ideal. Zie je bij het bericht daarna dat je niet .com maar .om als einde van je email adres heb gedaan. Schijt toetsenbord, ben ik nu genaaid
? De bevestigings mail krijg ik dus iig nie. Zelf al wel een mail derachter aan gestuurd waarin ik het uitleg, geld is der natuurlijk al vanaf
Wat is er grappig?quote:
Dan zoek je op de verkeerde plek. Ik zou het dinsdags om 21:00u eens op TMF proberen.quote:Op woensdag 26 september 2007 18:27 schreef Leonos het volgende:
Kon Skate vandaag weer niet in de winkels vinden
Zolang je met iDeal betaald hebt is er niks aan de hand, je zou dan enkel de orderbevestiging per mail toegestuurd krijgen. Die mis je dus, maar die kunnen ze zo opnieuw naar je toe sturen als je hem perse wilt hebben.quote:Op woensdag 26 september 2007 18:26 schreef viezerdt het volgende:
Hoe heb je betaald? Ideal is 5 euro, creditcard 11 euro, rembours 11 euro en vooruitbetaling is 6 euro.quote:Op woensdag 26 september 2007 18:38 schreef viezerdt het volgende:
Trouwens, weet iemand de verzend / bezorg kosten van xboxhome ? Ik zie bij sommige producten staan dat het gratis verstuurd / bezorgd word maar ik heb niks gezien bij die aanbieding.
Grappigquote:Op woensdag 26 september 2007 18:46 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dan zoek je op de verkeerde plek. Ik zou het dinsdags om 21:00u eens op TMF proberen.
Kan niet, ik heb hetzelfde. Moet ik een nieuw account maken en is mijn gamerscore wegquote:Op woensdag 26 september 2007 18:52 schreef Dark_Prince het volgende:
Als ik bij mn Account Management kijk op xbox.com/live staat bij Country de USA al vast en is niet te veranderen. Ik wil gewoon mn live account verlengen, maar hij blijft zeggen dat ik uit de USA komiemand een idee?
mja kheb nog maar een score van 50, maar je raakt zeker ook je saves kwijt van bijvoorbeeld halo 2?quote:Op woensdag 26 september 2007 18:56 schreef Leonos het volgende:
[..]
Kan niet, ik heb hetzelfde. Moet ik een nieuw account maken en is mijn gamerscore weg
wat dom dat je meer moet betalen met een CC , bij rembours kan ik het begrijpen omdat je dan aan de deur betaaldquote:Op woensdag 26 september 2007 18:54 schreef Un4 het volgende:
[..]
Hoe heb je betaald? Ideal is 5 euro, creditcard 11 euro, rembours 11 euro en vooruitbetaling is 6 euro.
Games zijn vaak zonder verzendkosten. Bij hardware worden ze meestal wel in rekening gebracht.
sorry voor de dubbelpost.![]()
nee xbox1 saves worden gewoon op je hdd gezet en zijn niet account gebonden , en met 360 saves kan je ze altijd kopieren als je wiltquote:Op woensdag 26 september 2007 19:01 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
mja kheb nog maar een score van 50, maar je raakt zeker ook je saves kwijt van bijvoorbeeld halo 2?
ws. morgen of overmorgenquote:Op woensdag 26 september 2007 19:12 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Mmm, HALO3 gehaald bij MM. Zal me benieuwen wanneer ik de BOL-versie krijg
Ik wel, een creditcard betaling brengt extra administratiekosten met zich mee. Xboxhome verdient hier helemaal niks aan.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:06 schreef DJ_ het volgende:
[..]
wat dom dat je meer moet betalen met een CC , bij rembours kan ik het begrijpen omdat je dan aan de deur betaald
maar met CC betaal je gelijk en kan je dus gewoon de normale post doen
snap die gasten niet
Ach, heb je hem morgen, add me dan maar op livequote:Op woensdag 26 september 2007 19:31 schreef peristilius het volgende:
Ik heb Halo 3![]()
![]()
![]()
Alleen nog steeds geen Xbox
Hij is gelukkig wel vandaag verzonden, eerst maar even bij een maat van me spelen dan.
Belachelijk dat je moet betalen om te kunnen betalenquote:Op woensdag 26 september 2007 18:54 schreef Un4 het volgende:
[..]
Hoe heb je betaald? Ideal is 5 euro, creditcard 11 euro, rembours 11 euro en vooruitbetaling is 6 euro.
Games zijn vaak zonder verzendkosten. Bij hardware worden ze meestal wel in rekening gebracht.
sorry voor de dubbelpost.![]()
Dat zijn ook de verzendkosten he? Maar een betaaldienst kost ook gewoon geld, dat is nou eenmaal overal zo.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Belachelijk dat je moet betalen om te kunnen betalen
Dat doet ie nu iddquote:Op woensdag 26 september 2007 20:02 schreef renz0r het volgende:
Ik wil HALO 1 op de 360 spelen. Als oud xbox spel saved deze toch ook gewoon op op de harde schijf?
ooit gehoord van software ? komt geen mens aan te pas , en hun krijgen het geld ook gelijk , het is de bank die het geld later van jouw krijgt niet de winkelquote:Op woensdag 26 september 2007 19:33 schreef Un4 het volgende:
[..]
Ik wel, een creditcard betaling brengt extra administratiekosten met zich mee. Xboxhome verdient hier helemaal niks aan.
als je even rekent , eerst 12 maanden ( oktober 2008 ) en dan + 1 maand ( november 2008 )quote:Op woensdag 26 september 2007 19:54 schreef Katseviool het volgende:
Even een vraagje, heb net die 12+1 maand live toegevoegd, kreeg ook net mooi een bevestiging in m'n email account van. Echter kreeg ik kort daarop weer een nieuwe mail waarin wederom een verlengingsbevesting staat echter treedt deze pas in november 2008 in
Is dit normaal en hebben ze nu toch nogmaals een verlenging van m'n CC gepakt of is dit om je alvast voor te bereiden voor volgend jaar?
Waar heb je de Xbox besteld?quote:Op woensdag 26 september 2007 19:31 schreef peristilius het volgende:
Ik heb Halo 3![]()
![]()
![]()
Alleen nog steeds geen Xbox
Hij is gelukkig wel vandaag verzonden, eerst maar even bij een maat van me spelen dan.
Ik volg je niet helemaal, maar die CC kosten zijn gewoon hoger omdat de betaling via de CC maatschappijen loopt.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:06 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ooit gehoord van software ? komt geen mens aan te pas , en hun krijgen het geld ook gelijk , het is de bank die het geld later van jouw krijgt niet de winkel
quote:Verlengingsbevestiging voor Xbox Live Prepaid Gold-lidmaatschapskaart voor 12 +1 maanden
Dit bericht is een bevestiging van het verlengen van Xbox Live Prepaid Gold-lidmaatschapskaart voor 12 +1 maanden.. Het abonnement eindigt op donderdag 6 november 2008
quote:Verlengingsbevestiging van Xbox Live Gold-lidmaatschap voor 12 maanden
Dit bericht is een bevestiging dat uw abonnement op Xbox Live Gold-lidmaatschap voor 12 maanden is verlengd. De verlenging treedt in werking op donderdag 6 november 2008.
Hij ging niet schelden. Maar was wel grappig dat inviten de hele tijd, in plaats dat ze nou gewoon notifications uitzetten...quote:Op woensdag 26 september 2007 17:33 schreef Scarface2004 het volgende:
ik hoorde van een maatje van me dat ze gister LL Cool J constant zaten te inviten terwijl hij bezig was met een presentatie.
Ging tie schelden enzo
Xboxhome.nlquote:
Will do.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:42 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ach, heb je hem morgen, add me dan maar op live.
zo te zien hebben ze gelijk die 1 maand geactiveerd , en die 12 maanden staan gewoon op pendingquote:Op woensdag 26 september 2007 20:14 schreef Katseviool het volgende:
Dat snap ik ook wel DJ, echter krijg ik 2 mails met verschillende headers:
[..]
[..]
Da's wel raar. Zo lijkt het net alsof je 2 jaar en een maand hebt gekregen...quote:Op woensdag 26 september 2007 20:14 schreef Katseviool het volgende:
Dat snap ik ook wel DJ, echter krijg ik 2 mails met verschillende headers:
...
We moeten binnenkort echt ff een online coop sessie plannen met een aantal.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:37 schreef AQuila360 het volgende:
Moet die 13 maanden XBL nog even verkopen en dan hopelijk morgen Halo 3 spelen!
Ik wil hem kopenquote:Op woensdag 26 september 2007 20:37 schreef AQuila360 het volgende:
Moet die 13 maanden XBL nog even verkopen en dan hopelijk morgen Halo 3 spelen!
Yeahquote:Op woensdag 26 september 2007 20:41 schreef Un4 het volgende:
[..]
We moeten binnenkort echt ff een online coop sessie plannen met een aantal.
Als Bol hem levert..
Heb ik jou al op friendslist??quote:Op woensdag 26 september 2007 20:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
YeahDoen we
![]()
DJ_ speel jij ook halo? En zou je mij willen toevoegen aan je XBL friendslist?
En als je geen Halo speelt dan moet je Worms gaan halen ja!
![]()
neenquote:Op woensdag 26 september 2007 21:06 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Heb ik jou al op friendslist??![]()
ik wacht tot ik halo binnen krijg ( leuk he importerenquote:Op woensdag 26 september 2007 20:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
YeahDoen we
![]()
DJ_ speel jij ook halo? En zou je mij willen toevoegen aan je XBL friendslist?
En als je geen Halo speelt dan moet je Worms gaan halen ja!
![]()
ik , die staat ook al in de pre-order ( schema van verzending staat atm op 30 novemberquote:Op woensdag 26 september 2007 21:39 schreef AQuila360 het volgende:
UN4 & DJ_![]()
Wie was er nog meer een Mass Effect gek?
Hoe kom je er bijquote:Op woensdag 26 september 2007 21:40 schreef Leonos het volgende:
En ik heb AQuila360 z'n 13 maanden gold gekocht
September 2010quote:Op woensdag 26 september 2007 20:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, mn 13 maanden Xbox Live werken iig. Heb Live tot juni 2009
heb je een request gestuurdquote:Op woensdag 26 september 2007 21:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij![]()
Ik zou er nog op terug komen als die kerel hem niet meer wou![]()
ach lekker laten staan die u.s account heb ik de demo's meestal iets eerderquote:Op woensdag 26 september 2007 22:40 schreef AQuila360 het volgende:
Accept jullie nu ff![]()
Ben al aantal dagen niet echt op de 360 geweest!! En heb voor halo ook pas vrijdag avond ff tijd![]()
Hoop hem dan toch wel te hebben![]()
DJ_ Je voelt je nog steeds amerikaans he![]()
Ik leef met je meequote:Op woensdag 26 september 2007 22:43 schreef ijsmeis het volgende:
Leuk. Ik wilde hem dit weekend spelen, aangezien ik volgende week veel avonddiensten heb en ik hem dan dus nog amper kan spelen.
Godverdomme.
Drama maken en dan het mailtje pas lezenquote:Op woensdag 26 september 2007 22:51 schreef ijsmeis het volgende:
Euw. Ik had het mailtje daarop nog niet gezien. Morgen of overmorgen dus. Toppie. En mocht ie niet komen, dan wordt ie morgen alsnog in de winkel gehaald.
Halo2 is kut!quote:Op woensdag 26 september 2007 22:58 schreef renz0r het volgende:
Ga nu de Halo trilogie doen
Net begonnen met Halo 1, daarna Halo 2 nog ergens kopen (is nog wel te vinden) en dan Halo 3
Niet geschoten is altijd mis (ofzo)quote:Op woensdag 26 september 2007 21:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij![]()
Ik zou er nog op terug komen als die kerel hem niet meer wou![]()
aleen vragen die vieze honden er nog vaak de volle prijs voor , maar misschien nu met halo3quote:Op woensdag 26 september 2007 22:58 schreef renz0r het volgende:
Net begonnen met Halo 1, daarna Halo 2 nog ergens kopen (is nog wel te vinden) en dan Halo 3
Ik digde dat verhaal wel van de Arbiterquote:
Je mag van mij Halo 2 kopen....quote:Op woensdag 26 september 2007 22:58 schreef renz0r het volgende:
Dan rush je ook als een geit, lees overal 12 uur op Normal, Heroic 14 uur en Legendary 16 uur.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:33 schreef existenz het volgende:
Halo 3 is binnen 6 uur uit te spelen, dus overmorgen zijn we van de hype af![]()
![]()
quote:FIFA Street 3 systemen en datum bekend
De FIFA reeks beperkt zich niet alleen tot FIFA 08, volgend jaar mogen we namelijk het derde deel van de FIFA Street reeks verwachten. Vandaag iets meer informatie.
De aankonding van de game kwam even geleden, helaas wisten we toen nog niet precies op welke systemen de game zou verschijnen. Gelukkig is hier nu meer duidelijkheid in, Electronic Arts heeft bekend gemaakt dat het spel op 21 februari 2008 naar de PlayStation 3 en Xbox 360 zal komen. De eerste beelden ontbreken helaas nog steeds.
Ze hebben een build mechanisme die 1x per jaar runt en die alle jaartallen opzoekt en + 1 doet.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat ze al een specifiek datum hebben vastgelegd zonder ook maar iets van het spel te hebben laten zien
EA
quote:Op woensdag 26 september 2007 23:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
FIFA StreetWeer een must have op de lijst
35quote:Op donderdag 27 september 2007 01:02 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ongelooflijk wat je krijgt voor die 60 euro.
cijfers van OXMquote:Project Gotham Racing 4 (Xbox 360, Microsoft): 10
Halo 3 (Xbox 360, Microsoft): 9
Valt wel mee hoorquote:Op donderdag 27 september 2007 08:45 schreef ach het volgende:
Gaan ze orange box op 1 dvd proppen? Dan krijgen we zeker lekkere lowres textures te zien![]()
Genietenquote:Op donderdag 27 september 2007 08:37 schreef BMH het volgende:
Ik ga zometeen eerder naar school om Halo 3 te spelen. Hopelijk houden we morgen een lan party
. Scherm in de collegezaal is wel geschikt voor een potje halo
Ja stom..quote:Op donderdag 27 september 2007 09:03 schreef RealMadMan het volgende:
even een vraag ik heb sinds gister een xbox 360.
Nou heb ik via xbox.nl/live een account aan gemaakt maar kan niet online spelen wel demo's downloaden.
Ik dacht dat je een maand gratis xbox live kreeg of kan je dan niet online spelen ?
Hmm lekker dan moet ik weer na gaan zitten denken over een nieuwe naam of is er een manier om deze te verwijderen of iets dergelijksquote:Op donderdag 27 september 2007 09:16 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ja stom..
Moet dus echt via de xbox zelf..
Ik heb dezelfde fout gemaakt.. Heb daarom maar meteen een andere gamertag aangemaakt..![]()
Kan niet verwijderd worden.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:22 schreef RealMadMan het volgende:
[..]
Hmm lekker dan moet ik weer na gaan zitten denken over een nieuwe naam of is er een manier om deze te verwijderen of iets dergelijks
Bahquote:
Had MS Bizarre maar moeten kopenquote:Donderdag 27 september 2007 - Activision heeft bekend gemaakt dat ze het bedrijf Bizarre Creations hebben opgekocht. Bizarre Creations is bekend van de Project Gotham Racing serie en werkt momenteel aan de game The Club. Bizarre Creations valt nu onder de ontwikkelaars van Activision, en dat betekent dat ze nu een ware “multiplatform studio” zijn volgens Ben Ward, één van de ontwikkelaars van het bedrijf.
"We're no longer tied to just one platform," vertelt Ben Ward op de officiele website van Bizarre, "future titles can be on whatever [platform] we please”.
Toch zal hun aankomende game The Club nog altijd uitgegeven worden door Sega en Geometry Wars Galaxies wordt ook nog uitgegeven door Sierra. De kans is echter groot dat de Project Gotham Racing serie met deze ontwikkeling niet meer exclusief voor de Xbox 360 zal blijven.
Op het moment dat ze aangeven dat ruilen mogelijk is, mogen ze niet zeiken over seal. Daar gaat het om. Dat mag geen criterium zijn om de ruil te weigeren.quote:Op woensdag 26 september 2007 18:22 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Hé sherlock, je weet dat ruilen totaal geen recht is, maar een gunst van de winkelier?
Ik heb Halo3.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:44 schreef kepler het volgende:
[..]
uit de Edge
Hij krijgt toch wel goede cijfers
Opzekers dat je die sticky niet overleefd hebtquote:Op donderdag 27 september 2007 12:04 schreef apengek het volgende:
gisteren wat screenshots gemaakt tijdens een potje halo3 online
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
ik ben degene die de granaat gooidequote:Op donderdag 27 september 2007 12:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Opzekers dat je die sticky niet overleefd hebtcoole foto's!
Mijn exemplaar is ook nog steeds niet binnenquote:
Het is wel 3x zo mooi als Halo2, en die speelde ik vorige week nog.. dus kan ik alleen maar blij zijn.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:40 schreef Gamedemon het volgende:
Ik vind de 9ens en 10en die de game krijgt voor graphics erg overdreven..
Er zijn stukken waarvan ik denk : zeau, dat ziet er mooi uit!
En andere stukken kijk je in de verte en zit je naar een onscherpe texture te kijken dat de lucht met vliegtuigjes moet voorstellen.
Soms ziet de game er heel kartelig uit, en soms heel scherp.
Ik zou het een 8 geven, over het algemeen ziet het er goed uit.. maar het is niet bijzonder
Morpheusquote:Op donderdag 27 september 2007 09:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Speciaal voor AQuila360! Juiced 2 Screenshots:
[afbeelding]
[
[img]http://xs119.xs.to/xs119/07394/1207_0003.jpg]afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben ik het wel gedeeltelijk mee eens Halo 2 ziet er echt stukken minder uit en vind ook de vergelijking Halo2 hd wat vergezocht isd at met bijvoorbeeld nfs niet die is ook steeds in betere graphics.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het is wel 3x zo mooi als Halo2, en die speelde ik vorige week nog.. dus kan ik alleen maar blij zijn.
Vanmorgen bedacht ik mij.. het is geen Halo 2.5 het is Halo evolved. MC loopt wat anders, dingen zien er scherper uit, beter wapens, MC is sterker geworden. etc.
wtf halo3 jattersquote:
dude wat lul je ? kijk gewoon op die screens die die net posten dat is dus echt niet lelijkquote:Op donderdag 27 september 2007 12:40 schreef Gamedemon het volgende:
Ik vind de 9ens en 10en die de game krijgt voor graphics erg overdreven..
Er zijn stukken waarvan ik denk : zeau, dat ziet er mooi uit!
En andere stukken kijk je in de verte en zit je naar een onscherpe texture te kijken dat de lucht met vliegtuigjes moet voorstellen.
Soms ziet de game er heel kartelig uit, en soms heel scherp.
Ik zou het een 8 geven, over het algemeen ziet het er goed uit.. maar het is niet bijzonder
Ik ook, maar liever nog maak ik helemaal de keuze niet.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:06 schreef RealMadMan het volgende:
[..]
Ik heb liever een spel die er minder uit ziet dan verwacht dan een die er super uit ziet en waar geen gameplay in zit just my two cents
Wil je skaten of schieten?quote:Op donderdag 27 september 2007 14:38 schreef linebear het volgende:
twijfel... ga ik Skate halen of Halo 3
tis altijd nog langer dan heavenly sword op de ps3quote:Op donderdag 27 september 2007 14:48 schreef Ipho het volgende:
HALO 3
ben bang dat ik hem te snel uitspeel.
Ligt ongeveer gelijk naar het schijntquote:Op donderdag 27 september 2007 14:57 schreef DJ_ het volgende:
[..]
tis altijd nog langer dan heavenly sword op de ps3
quote:Op donderdag 27 september 2007 14:57 schreef DJ_ het volgende:
[..]
tis altijd nog langer dan heavenly sword op de ps3
Gisteren ook even gechecked bij vrienden:quote:Op donderdag 27 september 2007 15:33 schreef Ash het volgende:
Nou dan me zelf maar bezig houden met FIFA 08![]()
met Nederlands commentaar
![]()
![]()
weet nie vind heavenly sword ook wel cool , maar heb ze beide nog niet gespeeldquote:
Check een paar posts boven je. Net gebeld met thuis en ik heb ook nog niks ontvangen.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:29 schreef WolfsNL het volgende:
Iemand al zijn Halo 3 ontvangen van die paupers bij Bol?![]()
ik welquote:Op donderdag 27 september 2007 16:29 schreef WolfsNL het volgende:
Iemand al zijn Halo 3 ontvangen van die paupers bij Bol?![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 17:30 schreef WolfsNL het volgende:
Net Bioshock gespeeld en het is dat het raam dicht is anders had mijn controller op de parkeerplaatsen gelegen, klote big daddy's
. Daar komt nog bij dat ik zo vaak dood ga, dat ik geen Eve en ammo meer heb, heb ik ze eenmaal dood, komen ze weer terug
![]()
gewoon 3 indicendary (ofzo) bolts ertegenaan en ze leggen het loodjequote:Op donderdag 27 september 2007 17:30 schreef WolfsNL het volgende:
Net Bioshock gespeeld en het is dat het raam dicht is anders had mijn controller op de parkeerplaatsen gelegen, klote big daddy's
. Daar komt nog bij dat ik zo vaak dood ga, dat ik geen Eve en ammo meer heb, heb ik ze eenmaal dood, komen ze weer terug
![]()
Gelukkig heb ik ook goede momenten, speel hem nu inmiddels wel even op easy. Misschien later nog eens op hardquote:
Of die chemical sprayer met electic gel er op leeg spuiten. Zijn ze zolang je schiet gestund en ze zijn dood voor je gun leeg is. (mits geupgrade) idd SIM-PEL. En dan gewoon meteen die little sister onderhanden nemen dan mag ie terug komen. Zolang jij hem dan niks doet doet hij jouw ook niks. (met hypnotize big daddy kun je hem nog voor je laten vechten) En als hij terug is kun je van die ook weer een zooi foto's maken voor je research.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:46 schreef apengek het volgende:
[..]
gewoon 3 indicendary (ofzo) bolts ertegenaan en ze leggen het loodjeSim-Pel
SEGAquote:Op donderdag 27 september 2007 17:31 schreef zatoichi het volgende:
SEGA kom nou eens met normale sonic games... Die lui weten gewoon echt niet meer hoe ze spellen een beetje normaal op de markt moeten brengen.
Ik zit godverdomme thuis met sonic voor de 360, heb net 30 achievement points gehaald door hem uit te spelen, maar de over 970 heb ik gewoon echt de puf niet voor bij dat klote spel.
Ik speel liever de originele sonic en sonic 2....
Maar vanavond weer Halo 3
De oude Sonic games waren zeer goed te pruimen...quote:Op donderdag 27 september 2007 18:38 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
SEGA![]()
Ik vind dat echt de meest overhypte developer ooit. Ze maken nooit iets goeds en alle games zijn in die lelijke lame arcade-stijl.
Tegenwoordig zijn hun games dikke stront ja. Maar Shenmue, Sonic Adventures & Jet Set Radio o.a. waren ge-wel-digquote:Op donderdag 27 september 2007 18:38 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
SEGA![]()
Ik vind dat echt de meest overhypte developer ooit. Ze maken nooit iets goeds en alle games zijn in die lelijke lame arcade-stijl.
quote:Half-Life 2: Orange Box kleurt goud
Valve heeft bekend gemaakt dat Half Life 2: The Orange Box, een compilatie van drie nieuwe en twee oude Half-Life 2-gerelateerde producten, zijn zogeheten 'goldstatus' bereikt heeft. Dit houdt in dat het spel klaar is om in productie genomen te worden. Alleen de PC en Xbox 360-versie van The Orange Box zijn gold, de PS3-versie zal pas op een later tijdstip op de markt komen.
The Orange Box bestaat uit het originele Half-Life 2 en de eerste uitbreiding, Half Life 2: Episode One, de nieuwe uitbreiding Half-Life 2: Episode Two, de multiplayershooter Team Fortress 2 en de puzzelgame Portal. Het hele pakket zal voor de prijs van een normale game op 19 oktober in de winkel te vinden zijn.
Ook Skate gehaald, super vet idd.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:29 schreef Leonos het volgende:
19 oktober al. Zoveel geld heb ik nog niet
Vanmiddag Skate gekochtWat een tof spel
Overhyped zou ik ze niet noemen, wel draaien ze de laatste jaren, op z'n zachtst gezegd, wat minder dan in hun hoogtijdagen met oa de games die Cyberia opnoemt.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:38 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
SEGA![]()
Kan je de camera nu ook hoger instellen? Dat vond 't enige vervelende uit de demo, dat de camera zo onoverzichtelijk laag stond.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:56 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ook Skate gehaald, super vet idd.
Ach, Halo 3 is toch maar een zeer matige game. Ik blijf me verbazen hoeveel mensen er wel niet in deze hype trappen.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:08 schreef AQuila360 het volgende:
Nog geen Halo hier![]()
Verdomme bol.com. De grootste entertainment lancering ooit sinds Two Worlds en ik maakte er geen deel van uit![]()
![]()
Omdat we de game gewoon wel erg tof vinden misschienquote:Op donderdag 27 september 2007 20:21 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ach, Halo 3 is toch maar een zeer matige game. Ik blijf me verbazen hoeveel mensen er wel niet in deze hype trappen.
Nee, want zo hoort het.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:20 schreef Frasier het volgende:
[..]
Kan je de camera nu ook hoger instellen? Dat vond 't enige vervelende uit de demo, dat de camera zo onoverzichtelijk laag stond.
Helaas nu even geen Live, binnekort wel weer.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:52 schreef Leonos het volgende:
[..]
Zin om even online te skaten?
Voeg me maar toe 'zmokerz'
Geen gratis Live kaartje gekregen bij Skate dan?quote:Op donderdag 27 september 2007 20:59 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Helaas nu even geen Live, binnekort wel weer.
Als in een UTP kabeltje zeg maarquote:Op donderdag 27 september 2007 21:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Geen gratis Live kaartje gekregen bij Skate dan?
Ah... rightquote:Op donderdag 27 september 2007 21:20 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Als in een UTP kabeltje zeg maar
ik niet ik ga eerst eternal sonata spelenquote:Op donderdag 27 september 2007 20:21 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ach, Halo 3 is toch maar een zeer matige game. Ik blijf me verbazen hoeveel mensen er wel niet in deze hype trappen.
Als jij Halo hebt knallen we er op losquote:Op donderdag 27 september 2007 21:50 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik niet ik ga eerst eternal sonata spelen, heb halo wel besteld trouwens
moet volgende week ergens komen , eternal sonata moet morgen in mijn bus vallenquote:Op donderdag 27 september 2007 22:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als jij Halo hebt knallen we er op los![]()
Ik heb vandaag de eerste 3 levels in co-op gespeeld. Vond de eerste 2 levels helemaal niet denderend. Ze zijn weer net zo boeiend als de levels in halo 2, alleen zijn ze nu anders aangekleed. Het derde level is dankzij de voertuigen een stuk leuker.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:06 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind Halo 3 best wel tegenvallen.
In twee dagen er bijna 700 gamerpoints bij.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:06 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind Halo 3 best wel tegenvallen.
Klopt.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:10 schreef viezerdt het volgende:
Dat ik .om ipv .com aan het eind van me email adres had gezet was toch geen probleem. Alleen jammer dat de leverancier van xboxhome te weinig heeft geleverd. Kreeg een mailtje vandaag over die xbox +4 spellen aanbieden. Erg jammer, had vant weekend niks te doen
, maargoed.. ik wacht rustig af
Ik ben pas bij die derde levelquote:Op donderdag 27 september 2007 22:25 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb vandaag de eerste 3 levels in co-op gespeeld. Vond de eerste 2 levels helemaal niet denderend. Ze zijn weer net zo boeiend als de levels in halo 2, alleen zijn ze nu anders aangekleed. Het derde level is dankzij de voertuigen een stuk leuker.
De multiplayer mode is zelfs met 4 mensen al heeel erg leuk om te doen. Morgen maar even kijken of we 2 boxen aan elkaar kunnen koppelen.
Ja, dan wordt het tijd voor het grote Coop avontuur.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als jij Halo hebt knallen we er op los![]()
nopequote:Op donderdag 27 september 2007 22:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Net thuis van een lange dag werk & school en helaas nog steeds geen Halo 3 ontvangen van BOL.com. Anderen wel!?
Ik heb pas 1 lagloos potje gehad (al heb ik er pas 5 gespeeld ofzo)quote:Op donderdag 27 september 2007 22:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben pas bij die derde level. En ik heb straks dan een matchmaking gedaan, custom, maar die was naar mijn mening veel te groot.
En daarvoor had ik een game met alleen maar lag die om de 5 seconden opnieuw begon waardoor ik niet kon quiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |