Dankzij mijn fenomenale reactie vermogen was ik je 3 min te snel afquote:Op woensdag 26 september 2007 14:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[Xbox 360 #268] Waar Bol het spoor helemaal bijster is
quote:Op woensdag 26 september 2007 14:52 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding]
Wie fotoshopt deze in halo?
Gewone post is al geweest hier, maar nog geen pakketpost blijkbaar... iig geen pakketbon van TNT in m'n bus.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Die van mij mag dicht dus.
Maar ik kwam net thuis van school zag ik in het postvak een pakketbon van TNT liggen. Het is dus de Legendary Edition. Maar goed niemand kon de deur opendoen aangezien m'n broer nog lag te maffen, zoutzak![]()
Helaas een beetje klein. Anders had ik wel wat gedaan met finish the deliveryquote:Op woensdag 26 september 2007 14:52 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding]
Wie fotoshopt deze in halo?
Je kunt hem meteen activeren en dan komen die 13 maanden er gewoon bij..quote:Op woensdag 26 september 2007 14:58 schreef ach het volgende:
Die goldcard kan ik dus ook pas gebruiken wanneer ik over 4 maanden live wil verlengen?
Hoe wil je dit in godsnaam gaan doen?quote:Op woensdag 26 september 2007 15:08 schreef Scarface2004 het volgende:
als bol.com mij halo3 bezorgt, lever ik het MM exemplaar in
Nou ja, niks aan te doen hequote:Op woensdag 26 september 2007 15:00 schreef Yi-Long het volgende:
Het schijnt dat de mensen die gebruik hebben gemaakt van die actie/fout van bol.com, de game ff wat later krijgen (weekje ofzo).
mja gesealde exemplaren pakken ze terug. Denk dat bol.com je wel een geseald exemplaar geeft. Geen slecht idee, maar ik wacht liever. Heb toch te weinig tijd om te spelen.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoe wil je dit in godsnaam gaan doen?Hun spellen zijn allen gesealed hoor
![]()
En je weet het, geen seal = niet ruilen
quote:Op woensdag 26 september 2007 15:18 schreef Scarface2004 het volgende:
als ze moeilijk gaan doen over het sealtje dan geef ik ze het bol.com exemplaar (wat hopelijk in een sealtje zit.
Maar bij ons doen ze niet zo moeilijk, die mensen daar worden zo vaak uitgescholden dat ze bij voorbaat iedereen gelijk geven
Pas wel op, ik heb vaker daar bij de klantenservice gestaan en je hebt kans erop dat je geen geld maar een waardebon terug krijgt ( die alleen die dag geldig is).quote:Op woensdag 26 september 2007 15:33 schreef Katseviool het volgende:
[..]
Hier ook al, geweldig die nitwits altijd achter die balie..
Maar niets eens zo'n slecht idee om gewoon de gesealde van Bol in te wisselen![]()
In Alkmaar heb ik 2 keer iets ingeruild, en kreeg ik gewoon mijn geld terug.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:36 schreef Darow het volgende:
[..]
Pas wel op, ik heb vaker daar bij de klantenservice gestaan en je hebt kans erop dat je geen geld maar een waardebon terug krijgt ( die alleen die dag geldig is).
Gelukkig, ik kan nog lachenquote:Op woensdag 26 september 2007 15:50 schreef DooD het volgende:
Het nadeel is dan weer dat ik het in de woonkamer moet doen op een breedbeeld tvmet mijn ouders en uberstrontvervelende oma die er zit
(op dat mens kots ik echt). Zo kan ik nog niet van Halo 3 genieten. Ik hoor geen fuck van het verhaal met die strontkuthond van mijn oma. Het enigste wat die doet is blaffen.
wat een onzin zeg (van bol.com danquote:Op woensdag 26 september 2007 15:00 schreef Yi-Long het volgende:
Het schijnt dat de mensen die gebruik hebben gemaakt van die actie/fout van bol.com, de game ff wat later krijgen (weekje ofzo).
Kreeg net weer eens een persbericht van EA in mijn inbox.quote:Redwood City, CA. – September 26, 2007 – Electronic Arts Inc. (NASDAQ: ERTS) today announced that the award-winning EA Redwood Shores Studio has been developing an original intellectual property that will introduce a new experience to the sci-fi horror genre. In the brilliant, bold and often-bloody Dead Space™ gamers will step into a third-person sci-fi survival horror experience that promises to deliver the ultimate in psychological thrills and gruesome action.
Set in the cold blackness of deep space, the atmosphere is soaked with a feeling of tension, dread and sheer terror. In Dead Space, players step into the role of engineer Isaac Clarke – an ordinary man on a seemingly routine mission to fix the communications systems aboard a deep space mining ship. It is not long before Isaac awakes to a living nightmare when he learns that the ship’s crew has been ravaged by a vicious alien infestation. He must fight through the dead silence and darkness of deep space to stay alive.
Executive Producer Glen Schofield commented, “This team has worked on some tremendous properties but we have always wanted to work on something that was darker and creepier. We are all such huge fans of the horror and sci-fi genres; we wanted to create the most terrifying game we could, and keep the player on the edge of his seat the entire time.”
Under development at EA Redwood Shores, Dead Space is expected to ship in Fall 2008 for the PLAYSTATION®3 computer entertainment system and Xbox 360™ videogame and entertainment system. This product is not yet rated by PEGI or ESRB. More information about Dead Space is available at www.deadspacegame.com
Nee.. tot vandaag.. ze zouden vandaag leveren..quote:Op woensdag 26 september 2007 15:54 schreef kepler het volgende:
[..]
wat een onzin zeg (van bol.com dan), in dat mailtje dat we kregen stond gewoon dat we het spel erbij krijgen en dat het spel eind september geleverd zal worden. Dus theoretisch hebben ze nog tot zaterdag
Nee. Dit is Halo 3. This is the ONE.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:06 schreef Retuobak het volgende:
Maak je niet zo druk joh Bastard
Je hebt vast genoeg andere games om te spelen
Paper Mario?quote:Op woensdag 26 september 2007 16:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Of je moet een Wii hebben, dan kun je Mario spelen
Broeliebroeliequote:Op woensdag 26 september 2007 16:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee. Dit is Halo 3. This is the ONE.
quote:
Oh mij maakt het niet zo heel veel uit. Tis jammer dat ik m niet kan spelen, maar ik heb m in de eerste plaats besteld omdat ik m nu gratis kreeg bij een jaar livequote:Op woensdag 26 september 2007 16:08 schreef disjfa het volgende:
[..]
Broeliebroelie
Hij komt vanzelf. Over 3 jaar is hij nog steeds speelbaar
Inderdaad.. hij begrijpt het niet helemaal geloof ik hoor.. dit is geen spel.. dit is Halo!quote:Op woensdag 26 september 2007 16:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee. Dit is Halo 3. This is the ONE.
Of je moet een Wii hebben, dan kun je Mario spelen
Alvast? Ik vind het vrij laatquote:Op woensdag 26 september 2007 15:50 schreef DooD het volgende:
Van het weekend toch maar alvast een Samsung Full HD kopen, want een sd tv verziekt de hele beleving.
quote:Op woensdag 26 september 2007 16:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Inderdaad.. hij begrijpt het niet helemaal geloof ik hoor.. dit is geen spel.. dit is Halo!
Mjah ik had een HDTV. Ik was het SD tijdperk allang en breed uit.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:14 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Alvast? Ik vind het vrij laat![]()
Hallo medegamer met zijn armzalige voetbalsmaakquote:Op woensdag 26 september 2007 16:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Net even naar huis gebeld en ook ik heb 13 Maanden Xbox Live Gold ontvangen zonder Halo 3. Gelukkig speelt Feyenoord vanavond, had toch al geen tijd voor Halo 3
Halo 3 XBL Trial Card: ja.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:32 schreef DJ_ het volgende:
zo , aangezien ik geen zitten te lezen over mensen die hun post nog niet hebben gehad en dus geen halo van bol
vraag ik het maar gewoon , hebben jullie hem nu wel of niet gekregen ?
quote:Woensdag 26 september 2007 - G4TV, een gamesite bekend om haar Attack of the Show waarin vele interessante gamenieuwtjes op een rij worden gezet en worden aangekondigd, heeft in een kort bericht medegedeeld dat we morgen héél groot nieuws mogen verwachten.
De geruchten gonzen al over het internet. Zou het te maken hebben met de PS3? Wordt de re-make van Final Fantasy 7 bekend gemaakt? Of misschien een Halo 4? De eerste details van een nieuwe Zelda op de Wii? In ieder geval, G4TV zou naar eigen zeggen nog nooit zoiets groots hebben vrijgegeven. Mysterie alom...
Quote:
This Thursday, September 27th at 7:20 pm ET during Attack of the Show, G4 has some really big news to share with all of you.
What is it? You'll have to tune in and hear it for yourself, but trust us when we say G4 has never made an announcement this BIG before!
So be sure to tune in Thursday at 7:20pm ET for an exciting announcement!"
quote:Op woensdag 26 september 2007 16:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Halo 3 XBL Trial Card: ja.
Halo 3: nee.
halo = de harry potter van de games.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:33 schreef Scarface2004 het volgende:
ik hoorde van een maatje van me dat ze gister LL Cool J constant zaten te inviten terwijl hij bezig was met een presentatie.
Ging tie schelden enzo
quote:Geachte klant,
Onlangs heeft u voor ¤ 59,99 de game ‘Halo 3 & Live Gold Abonnement – 12
maanden’ bij ons besteld met bestelnummer xxx
Wij hebben de Live Goldcard gisteren aan u verstuurd. Vanwege een vertraging heeft u de game echter nog niet ontvangen. Onze oprechte excuses hiervoor.
We stellen alles in het werk om ‘Halo 3’ vandaag naar u te versturen.
Met vriendelijke groet,
bol.com klantenservice
Met gold kun je online spelen, silver alleen offlinequote:Op woensdag 26 september 2007 17:36 schreef viezerdt het volgende:
Vraagje, heb je nou xbox live gold nodig om games te spelen op het net of kan dat ook met silver?
Om multiplayer te spelen moet je gold hebben. Demo's downloaden kan met silver.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:36 schreef viezerdt het volgende:
Vraagje, heb je nou xbox live gold nodig om games te spelen op het net of kan dat ook met silver?
Ik heb nog niets gekregen, ze hebben gister verstuurd. Net als bij iedereen, anders komt het niet vandaag aan he.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:42 schreef Scarface2004 het volgende:
Waarom heb jij hem gister gekregen Roy?
Je weet dat dat bullshit is? Dat zijn de regels van MM. Seal is geen onderdeel van het product, dus ze mogen het nooit en te nimmer weigeren. Consumentenrecht enzo. Ook al zeiken ze over "bij aankoop ga je akkoord met onze regels." EU regels gaan voor, dus je mag m ten alle tijden ruilen.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoe wil je dit in godsnaam gaan doen?Hun spellen zijn allen gesealed hoor
![]()
En je weet het, geen seal = niet ruilen
quote:Vanwege een vertraging heeft u de game echter nog niet ontvangen.
Als je het echt zover wil doortrekken mag je het idd die ene keer ruilen. Je loopt dan echter wel het risico om nooit meer tot een MM toegelaten te worden omdat je hun huisregels overtreedt door ongesealde games te ruilenquote:Op woensdag 26 september 2007 17:46 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Je weet dat dat bullshit is? Dat zijn de regels van MM. Seal is geen onderdeel van het product, dus ze mogen het nooit en te nimmer weigeren. Consumentenrecht enzo. Ook al zeiken ze over "bij aankoop ga je akkoord met onze regels." EU regels gaan voor, dus je mag m ten alle tijden ruilen.
Product is:
Doos/ hoes
Handleiding
Game
Verder niks.
Dan overtreden zij weer de wet door me onterecht toegang te weigeren.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als je het echt zover wil doortrekken mag je het idd die ene keer ruilen. Je loopt dan echter wel het risico om nooit meer tot een MM toegelaten te worden omdat je hun huisregels overtreedt door ongesealde games te ruilen
Een winkel mag je weigeren als zij vinden dat jij de huisregels overtreedt.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:51 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Dan overtreden zij weer de wet door me onterecht toegang te weigeren.MM is toch een ballentent, dus zal ze niet missen.
Boeiend, ik vind Halo toch kutquote:Geachte klant,
Onlangs heeft u voor ¤ 59,99 de game ‘Halo 3 & Live Gold Abonnement – 12
maanden’ bij ons besteld met bestelnummer ********.
Wij hebben de Live Goldcard gisteren aan u verstuurd. Vanwege een vertraging heeft u de game echter nog niet ontvangen. Onze oprechte excuses hiervoor.
We stellen alles in het werk om ‘Halo 3’ vandaag naar u te versturen.
Met vriendelijke groet,
bol.com klantenservice
He ik ben niet de enige die welwetend kutgames besteld?quote:Op woensdag 26 september 2007 17:54 schreef existenz het volgende:
[..]
Boeiend, ik vind Halo toch kutDie mag wel wat later komen....
Ik bestelde de "aanbieding". Voor 60e wil ik best en Halo 3 en 13 maanden live kopen hoor... Dan is Halo het mij wel waard.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:55 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
He ik ben niet de enige die welwetend kutgames besteld?Ga fietsen.
Lekker standaard emailtjequote:Geachte klant,
Onlangs heeft u de game ‘Halo 3 – Legendary Edition’ bij ons besteld met bestelnummer.
Wegens een logistiek probleem bij de leverancier hebben we deze game echter niet op tijd kunnen versturen. Om die reden zult u de game niet vandaag ontvangen, zoals in de verzendbevestiging stond. Onze oprechte excuses hiervoor.
We stellen alles in het werk om de bestelling vandaag naar u te versturen.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
Die kreeg ik ookquote:
Hé sherlock, je weet dat ruilen totaal geen recht is, maar een gunst van de winkelier?quote:Op woensdag 26 september 2007 17:46 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Je weet dat dat bullshit is? Dat zijn de regels van MM. Seal is geen onderdeel van het product, dus ze mogen het nooit en te nimmer weigeren. Consumentenrecht enzo. Ook al zeiken ze over "bij aankoop ga je akkoord met onze regels." EU regels gaan voor, dus je mag m ten alle tijden ruilen.
Product is wat omschreven staat op de verpakking. "Content". Seal valt hier buiten.
Verder niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |