Eens!quote:Op woensdag 26 september 2007 16:02 schreef MPG het volgende:
[..]
K*tcollegae heb jij![]()
Sterkte met je werkwerkwerk dan maar/mad
Je geeft ze toch wel goed op hun flikker he?
Hoenjée, je beeldscherm is beslagen!!!quote:
Idem!quote:Op woensdag 26 september 2007 16:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zo beetje druk geweest vandaag.
Mag zo naar huis
Waar nog meer danquote:Op woensdag 26 september 2007 17:26 schreef crossover het volgende:
lenny en eer, wat zaten jullie nou te baggeren
En ook in mijn FB topic![]()
Hier, en lenny met z'n gare topicquote:
lenny topic?quote:Op woensdag 26 september 2007 17:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Hier, en lenny met z'n gare topic
Dan heeft 'ie zeker nóg lekkerder gesmaaktquote:Op woensdag 26 september 2007 18:47 schreef JortK het volgende:
Net lekker biefstuk gegeten nu nog niet die 80 cent erboven op ligt
* JortK gaat nu bedenken of die nog ff naar de sportschool gaat
Maar daar kom ik zo op terug
lekkaquote:Op woensdag 26 september 2007 18:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan heeft 'ie zeker nóg lekkerder gesmaakt
Veel plezier!quote:Op woensdag 26 september 2007 19:11 schreef JortK het volgende:
Ok mensen ik heb besloten, ik ga ff lekker naar de sportschool![]()
Tot over een uur
Lekker hoorquote:Op woensdag 26 september 2007 20:04 schreef OA het volgende:
Net lekker uit eten geweest bij de Griek!![]()
Bij de rekening krijg je altijd een glaasje 'spul', weet niet precies wat het is, maar het is wel lekker... Beetje jammer dat er 2 vliegen in ronddreven...![]()
Er is WEL iemandquote:Op woensdag 26 september 2007 21:03 schreef covie het volgende:
Zo!Ik dacht even dat KSC opgeheven was ik moest zo ver in de lijst zoeken waar het topic stond
![]()
Maar er is dus niemand. Ik ga maar naar bed (ja nu al) want ik voel me ook strontberoerd [afbeelding]![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Er is WEL iemand
Maargoed. Welterusten maar![]()
WMzquote:Op woensdag 26 september 2007 21:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Er is WEL iemand
Maargoed. Welterusten maar![]()
Nee, dat krijg je vooraf bij ons. Achteraf krijg je een rood likeurachtig drankje. Smaakt naar limonade en (af en toe) een vleugje alcohol.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Lekker hoor
Watvoor spul? Ouzo (sterke anijsdrank)?
Daar horen iig GEEN vliegen inIk had een nieuwe geeist
![]()
vandaag nog over gehad op schoolquote:Op woensdag 26 september 2007 21:39 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, dat krijg je vooraf bij ons. Achteraf krijg je een rood likeurachtig drankje. Smaakt naar limonade en (af en toe) een vleugje alcohol.![]()
Anyway, in beide hoort geen vlieg, überhaupt niet in je eten en drinken!![]()
Het scheelde vanmiddag weer niet veel...quote:Op woensdag 26 september 2007 21:03 schreef covie het volgende:
Zo!Ik dacht even dat KSC opgeheven was ik moest zo ver in de lijst zoeken waar het topic stond
![]()
Maar er is dus niemand. Ik ga maar naar bed (ja nu al) want ik voel me ook strontberoerd [afbeelding]![]()
Griek, vliegen, eten, drinken of alcohol?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |