Eens!quote:Op woensdag 26 september 2007 16:02 schreef MPG het volgende:
[..]
K*tcollegae heb jij![]()
Sterkte met je werkwerkwerk dan maar/mad
Je geeft ze toch wel goed op hun flikker he?
Hoenjée, je beeldscherm is beslagen!!!quote:
Idem!quote:Op woensdag 26 september 2007 16:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zo beetje druk geweest vandaag.
Mag zo naar huis
Waar nog meer danquote:Op woensdag 26 september 2007 17:26 schreef crossover het volgende:
lenny en eer, wat zaten jullie nou te baggeren
En ook in mijn FB topic![]()
Hier, en lenny met z'n gare topicquote:
lenny topic?quote:Op woensdag 26 september 2007 17:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Hier, en lenny met z'n gare topic
Dan heeft 'ie zeker nóg lekkerder gesmaaktquote:Op woensdag 26 september 2007 18:47 schreef JortK het volgende:
Net lekker biefstuk gegeten nu nog niet die 80 cent erboven op ligt
* JortK gaat nu bedenken of die nog ff naar de sportschool gaat
Maar daar kom ik zo op terug
lekkaquote:Op woensdag 26 september 2007 18:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan heeft 'ie zeker nóg lekkerder gesmaakt
Veel plezier!quote:Op woensdag 26 september 2007 19:11 schreef JortK het volgende:
Ok mensen ik heb besloten, ik ga ff lekker naar de sportschool![]()
Tot over een uur
Lekker hoorquote:Op woensdag 26 september 2007 20:04 schreef OA het volgende:
Net lekker uit eten geweest bij de Griek!![]()
Bij de rekening krijg je altijd een glaasje 'spul', weet niet precies wat het is, maar het is wel lekker... Beetje jammer dat er 2 vliegen in ronddreven...![]()
Er is WEL iemandquote:Op woensdag 26 september 2007 21:03 schreef covie het volgende:
Zo!Ik dacht even dat KSC opgeheven was ik moest zo ver in de lijst zoeken waar het topic stond
![]()
Maar er is dus niemand. Ik ga maar naar bed (ja nu al) want ik voel me ook strontberoerd [afbeelding]![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Er is WEL iemand
Maargoed. Welterusten maar![]()
WMzquote:Op woensdag 26 september 2007 21:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Er is WEL iemand
Maargoed. Welterusten maar![]()
Nee, dat krijg je vooraf bij ons. Achteraf krijg je een rood likeurachtig drankje. Smaakt naar limonade en (af en toe) een vleugje alcohol.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Lekker hoor
Watvoor spul? Ouzo (sterke anijsdrank)?
Daar horen iig GEEN vliegen inIk had een nieuwe geeist
![]()
vandaag nog over gehad op schoolquote:Op woensdag 26 september 2007 21:39 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, dat krijg je vooraf bij ons. Achteraf krijg je een rood likeurachtig drankje. Smaakt naar limonade en (af en toe) een vleugje alcohol.![]()
Anyway, in beide hoort geen vlieg, überhaupt niet in je eten en drinken!![]()
Het scheelde vanmiddag weer niet veel...quote:Op woensdag 26 september 2007 21:03 schreef covie het volgende:
Zo!Ik dacht even dat KSC opgeheven was ik moest zo ver in de lijst zoeken waar het topic stond
![]()
Maar er is dus niemand. Ik ga maar naar bed (ja nu al) want ik voel me ook strontberoerd [afbeelding]![]()
Griek, vliegen, eten, drinken of alcohol?quote:
Ja goed,quote:
Blijft leuk hè!quote:
Ad rem!quote:
Klinkt lekker, afgezien van de vlieg. Hoewel...Spaanse vlieg daarentegen...quote:Op woensdag 26 september 2007 21:39 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, dat krijg je vooraf bij ons. Achteraf krijg je een rood likeurachtig drankje. Smaakt naar limonade en (af en toe) een vleugje alcohol.![]()
Hoe dat zo? De griep?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:40 schreef OA het volgende:
[..]
Het scheelde vanmiddag weer niet veel...![]()
vliegen en etenquote:Op woensdag 26 september 2007 21:41 schreef OA het volgende:
[..]
Griek, vliegen, eten, drinken of alcohol?![]()
Ik dacht al ja. Ouzo is meer een aperitiefjequote:Op woensdag 26 september 2007 21:39 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, ik doel op het opgeheven zijn van de KSC...quote:
quote:OA, Deze OAiaanse multipost is for you baby! [afbeelding]
Aha.quote:
Volgens mij waren het fruitvliegjes. Maar dan nog..quote:Op woensdag 26 september 2007 21:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik dacht al ja. Ouzo is meer een aperitiefje. Een verdomde lekker aperitiefje ook
Vliegen in je eten/drinkenJe weet dat die poten van dat beest vantevoren in een hoop stront hebben gezeten
. Kortom, de ober mag mij een nieuw gerecht/drankje serveren
houwe zoquote:
jaquote:[..]
Blijft leuk hè!
quote:[..]
Ad rem!
[..]
quote:OA, Deze OAiaanse multipost is for you baby! [afbeelding]
Ja ik las al zoiets, omdat Len weer eens geen fatsoenlijk nieuw topic kon openen zeker?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:47 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, ik doel op het opgeheven zijn van de KSC...![]()
Er was weer eens wat gekloot...En ene Heatwave houdt daar niet zo van....
[..]
Ja goed hè!quote:
Collega en vriend!quote:
You know you're inspired by my honey!quote:
Goed opgelostquote:Op woensdag 26 september 2007 21:47 schreef OA het volgende:
[..]
Volgens mij waren het fruitvliegjes. Maar dan nog..![]()
Het was dus het drankje dat je bij de rekening krijgt. Ik wilde gaan betalen en eerst een slok nemen. Toen zag ik de vliegen en kreeg men geen fooi!![]()
Ik zeg KLBquote:Op woensdag 26 september 2007 21:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed opgelost
Fooi als er vliegen in je drank zitten![]()
Morgen!quote:
Whehe.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:07 schreef OA het volgende:
[..]
Morgen!![]()
Hebben we overdag ook nog wat te doen als KSC weer eens stilvalt.![]()
Whehe. Lemmingen komen er sowieso welquote:Op woensdag 26 september 2007 22:08 schreef OA het volgende:
Heb trouwens nog wel meer ideetjes voor KLB topics.
Wellicht een reeks...![]()
Zal vast niet door iedereen op prijs worden gesteld...![]()
En als men het eenmaal doorheeft komen er vast lemmingen.![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 22:08 schreef OA het volgende:
Heb trouwens nog wel meer ideetjes voor KLB topics.
Wellicht een reeks...![]()
Zal vast niet door iedereen op prijs worden gesteld...![]()
En als men het eenmaal doorheeft komen er vast lemmingen.![]()
![]()
Badder zequote:
Hé, ik zorg tenminste nog voor vertier!!quote:
Tuurlijk.quote:
Yo eer-ikquote:
Ja, het is een onbekend virus.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:52 schreef JortK het volgende:
[..]
Yo eer-ik
Weet je trouwens al de uitslagen van die testen of niet, want dat heb ik zeg maar gemist of niet meegekregen
Zo dan dus misschien gewoon een besmetting van de lokale chineesquote:Op woensdag 26 september 2007 22:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, het is een onbekend virus.
Het enige wat ik er tegen schijn te kunnen doen, is geregeld rijst eten
Er zijn bij mij in het dorp een hoop meer mensen die er last van hebben heb ik begrepen.
Het is inmiddels gevorderd naar enorm veel scheten laten 's avondsquote:Op woensdag 26 september 2007 22:55 schreef JortK het volgende:
[..]
Zo dan dus misschien gewoon een besmetting van de lokale chinees
Maar je hebt het nog steeds even erg, of word het wel minder nu je naar de dokter bent geweest ?
quote:Op woensdag 26 september 2007 22:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, het is een onbekend virus.
Het enige wat ik er tegen schijn te kunnen doen, is geregeld rijst eten
Er zijn bij mij in het dorp een hoop meer mensen die er last van hebben heb ik begrepen.
Klinkt contradictief. Rijst eten omdat je een virus hebt opgelopen van de chineesquote:Op woensdag 26 september 2007 22:55 schreef JortK het volgende:
[..]
Zo dan dus misschien gewoon een besmetting van de lokale chinees
Maar je hebt het nog steeds even erg, of word het wel minder nu je naar de dokter bent geweest ?
Keurigquote:Op woensdag 26 september 2007 22:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het is inmiddels gevorderd naar enorm veel scheten laten 's avonds
Maar het schijten zelf heb ik niet erg veel last meer van.
Moet nog wel vaker dan normaal, (normaal is 1 maal daags) maar het wordt wel minder
Denk ook niet dat dat het is, ik eet namelijk nooit chineesquote:Op woensdag 26 september 2007 22:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Klinkt contradictief. Rijst eten omdat je een virus hebt opgelopen van de chinees
Maar vaag joh, dat er meer mensen in het dorp last van hebben.
'Gelukkig' woon in er niet meer
Het is altijd echt pas laat, en als ik ga liggen.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Keurig
Remind me not to go visit at night though!![]()
Ja ach wat kun je eten in een dorp wat meerdere mensen zullen eten:quote:Op woensdag 26 september 2007 22:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Denk ook niet dat dat het is, ik eet namelijk nooit chinees
Oké, dus ik kan wel langskomen, mits je staat/zitquote:Op woensdag 26 september 2007 22:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het is altijd echt pas laat, en als ik ga liggen.
Zolang ik zit of sta is er niks aan de hand.
De zaken die je nu opnoemt eet ik echt nooitquote:Op woensdag 26 september 2007 23:00 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja ach wat kun je eten in een dorp wat meerdere mensen zullen eten:MacDonalds Shoarma (dit is natuurlijk een grote kans op ziekte )
Broodje bal bij de lokale snackbar
Zet het op een rijtje en je komt er vanzelf uit hoor
Muckquote:
quote:Op woensdag 26 september 2007 23:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oké, dus ik kan wel langskomen, mits je staat/zit
Jortquote:
sorryquote:Je stelt me wel teleur hoor met dat Whatpulse verhaal![]()
Nut is heel simpel... het is gezelligquote:Op woensdag 26 september 2007 23:03 schreef Muck het volgende:
sorry
ik heb gewoon een laptop met een gebruiksaanwijzing (serieus even schudden voor gebruik ,anders doet het beeldscherm het niet) en daarnaast zie ik het nut er niet zo van in
lieverd, ik heb het al zo drukquote:Op woensdag 26 september 2007 23:06 schreef JortK het volgende:
[..]
Nut is heel simpel... het is gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |