tis niet dat ik doodziek ben ofzoquote:Op woensdag 26 september 2007 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
Dat ligt er maar aan hoe fijn je je niet voelt
maar kun je je daarvoor ziekmelden en dan do en vrij gewoon weekend vierenquote:Op woensdag 26 september 2007 13:07 schreef marcb1974 het volgende:
Even rust moet kunnen hoor. En zo te horen heb je dat nodig.
aaaah shitquote:
Alles kan. Of het altijd even verstandig is is een tweedequote:Op woensdag 26 september 2007 13:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar kun je je daarvoor ziekmelden en dan do en vrij gewoon weekend vieren
of toch maar gewoon nog door vandaag heenbijten
had pannekoeken willen bakken voor vanaaf, maar das nu weer te laat, dan maar een pizza
vergeten?quote:Op woensdag 26 september 2007 13:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaaah shit
helemaal vergeten te testen
* Ynske meteen doos erbij pakt
nope helemaal nietsquote:Op woensdag 26 september 2007 13:23 schreef marcb1974 het volgende:
Ondertussen al wel?
domeinnaam is geregistreerd via bedrijf Aquote:Op woensdag 26 september 2007 17:37 schreef marcb1974 het volgende:
Wat ben je aan het uitzoeken dan?
gegevens hoeven niet verandert te worden.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:53 schreef marcb1974 het volgende:
Contact opnemen met bedrijf b, als het goed is krijg je dan een formulier om je account over te zetten. Alleen niet je gegevens. Dat moet dus via x
daar zit t m nu inquote:Op woensdag 26 september 2007 17:58 schreef marcb1974 het volgende:
Als het op jouw naam staat kan jij opzeggen denk ik
Eerst verhuizen naar B, dan schriftelijke opzegging bij Aquote:Op woensdag 26 september 2007 18:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar zit t m nu in
en moet je eerst opzeggen bij bedrijf A?
of moet je eerst een verhuizing aanvragen bij bedrijf B?
Ik zie die bui gaan inderdaadquote:Op woensdag 26 september 2007 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Het giet hier trouwens pijpestelen. WEER.
ja, op teletekst in de gaten houden hoe Feyenoord - FC Utrecht aflooptquote:Op woensdag 26 september 2007 19:23 schreef Bengeltje het volgende:
Klaar met eten.![]()
Nog iemand plannen voor vanavond?
werken en slapenquote:Op woensdag 26 september 2007 19:23 schreef Bengeltje het volgende:
Klaar met eten.![]()
Ik wil jou graag plannen, kan datquote:Op woensdag 26 september 2007 19:23 schreef Bengeltje het volgende:
Klaar met eten.![]()
Wat ga je doen met haar dan?quote:Op woensdag 26 september 2007 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik wil jou graag plannen, kan dat
verjaardag van paps vierenquote:Op woensdag 26 september 2007 19:23 schreef Bengeltje het volgende:
Klaar met eten.![]()
quote:
oei, de spanning, Kan je dat wel aan?quote:Op woensdag 26 september 2007 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, op teletekst in de gaten houden hoe Feyenoord - FC Utrecht afloopt
Hoelaat mag je beginnen, of ben je nu aan het werk.quote:
Mij plannen? Hoe zou je dat willen doen?quote:Op woensdag 26 september 2007 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik wil jou graag plannen, kan dat
Proficiat met je pa.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
verjaardag van paps vieren
en verder nog wat dingen regelen enzo
ben aan t werk, moet nog tot 0.30uquote:Op woensdag 26 september 2007 19:57 schreef Bengeltje het volgende:
Hoelaat mag je beginnen, of ben je nu aan het werk.
Lekker laat.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben aan t werk, moet nog tot 0.30u
1 uur als t goed isquote:Op woensdag 26 september 2007 20:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lekker laat.![]()
Hoelaat ben je dan thuis?
dat is nog een beetje het detail jaquote:Op woensdag 26 september 2007 19:57 schreef Bengeltje het volgende:
Mij plannen? Hoe zou je dat willen doen?
Waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 26 september 2007 19:57 schreef Bengeltje het volgende:
oei, de spanning, Kan je dat wel aan?![]()
Pff, nouja half uurtje later valt nog mee.quote:
Het detail is meestal wel een heel belangrijk iets.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
dat is nog een beetje het detail ja
Wat doe je eigenlijk als de uitslag vies tegenvalt?quote:
dankjequote:Op woensdag 26 september 2007 19:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Proficiat met je pa.
Hoe staat het eigenlijk met je bus rijbewijs.
Nou, niks. Dan ga ik slapenquote:Op woensdag 26 september 2007 20:19 schreef Bengeltje het volgende:
Wat doe je eigenlijk als de uitslag vies tegenvalt?
Ouwe geilaard.quote:
alsof je dat erg vindtquote:
quote:
Goed! Toffe nieuwe baan, tof huis, tof vrouwke. Alles puick.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:29 schreef leonieke het volgende:
Hoe gaat het met jullie?
Klinkt heerlijkquote:Op woensdag 26 september 2007 21:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Goed! Toffe nieuwe baan, tof huis, tof vrouwke. Alles puick. [afbeelding].
Goed punt.quote:
Nee hoorquote:
Goed! Toffe baan, tof huis, tof manneke. Alles puick.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:29 schreef leonieke het volgende:
Hoe gaat het met jullie?
Ook maar eens aan gaan werken danquote:Op woensdag 26 september 2007 21:30 schreef JDude het volgende:
Toffe nieuwe baan, tof huis, tof vrouwke.
Ik werkte eerst als verkeersnerd bij een gemeente, nu bij een bedrijfje dat door gemeentes (en andere klanten) dik wordt betaald om dat werk te doen.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:30 schreef leonieke het volgende:
Klinkt heerlijkWelke job is het?
Daar zijn we ook aardig uitgekomen jaquote:Op woensdag 26 september 2007 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
En uiteraard veel meer knaakselen neem ik aan J?
quote:
Assistentie ambulance en traumateam na bevalling
Assistentie ambulance na bevalling
De ambulancedienst van Rotterdam Rijnmond werd woensdagavond 19 september even na acht uur opgeroepen voor een bevalling aan het Schoolpad in Berkel en Rodenrijs. Dit omdat het kind niet stabiel genoeg was. Kort na het eerste ambulancevoertuig werd het traumateam en een tweede ambulance met een couveuse aan boord opgeroepen. Omdat de traumahelikopter in het donker niet de lucht in mag, kwam het MMT met de auto.
Ter plaatse hebben de toegesnelde hulpverleners het pasgeboren kind gestabiliseerd en vervolgens overgebracht naar een ziekenhuis in Rotterdam.
Moeder en kind maken het inmiddels goed.
oew das niet misquote:Op woensdag 26 september 2007 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]WTF
Dat is hier toch wel 50 meter vandaan. En ik ken die mensen. Ben nog coach geweest van zijn hockeyteam
ach, dan moet je je kind ook niet meer thuis laten slapen of voeden of leren lopenquote:Op woensdag 26 september 2007 22:16 schreef leonieke het volgende:
En daarom zou ik dus ook nooit thuis bevallen
Van leven ga je doodquote:Op woensdag 26 september 2007 22:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach, dan moet je je kind ook niet meer thuis laten slapen of voeden of leren lopen
kan allemaal mis gaan
GMTAquote:Op woensdag 26 september 2007 22:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach, dan moet je je kind ook niet meer thuis laten slapen of voeden of leren lopen
kan allemaal mis gaan
ook een waarheid als eenquote:Op woensdag 26 september 2007 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van leven ga je dood
De meeste mensen wel iig
Ehmmmquote:Op woensdag 26 september 2007 22:37 schreef buzzer het volgende:
het dood me denken aan het allermooiste Nederlandstalig liedje dat ik ken:
checkquote:
erg lolligquote:Op woensdag 26 september 2007 22:36 schreef Sjowhan het volgende:
Nog even een lollig iets; kwam ik de keuken in, stond er een plastic teil op het aanrecht.
Blijkt dit een teil te zijn met afwas van mijn huisgenote.
Wat ben ik blij als ik later een eigen keuken heb en hier niet meer over hoeft te struikelen
vind m mooi !quote:Op woensdag 26 september 2007 22:37 schreef buzzer het volgende:
[..]
het dood me denken aan het allermooiste Nederlandstalig liedje dat ik ken:
Toontje Lager - Fijn na de dood
Ja, dat soort dingen zijn hier ook schering en inslag. En de vloer plaktquote:Op woensdag 26 september 2007 22:36 schreef Sjowhan het volgende:
Nog even een lollig iets; kwam ik de keuken in, stond er een plastic teil op het aanrecht.
Blijkt dit een teil te zijn met afwas van mijn huisgenote.
Wat ben ik blij als ik later een eigen keuken heb en hier niet meer over hoeft te struikelen
tnxquote:
ik ben me rot aan het zoeken idd, als ik m vind laat ik het je weten !quote:Op woensdag 26 september 2007 23:16 schreef buzzer het volgende:
[..]
tnx
Het is echt een ontzettend mooi liedje..
Het is alleen helaas niet meer te koop of te downloaden ergens. Ik zoek me er rot naar.
echt ene liedje dat al meer san 20 jaar in mijn geheugen rondzwerft
Flashquote:
Inclusief:quote:
quote:# Beschikbare wegenkaarten: Andorra/ België/ Bulgarije/ Denemarken/ Duitsland/ Estland/ Finland/ Frankrijk/ Gibraltar/ Griekenland/ Groot Brittannië/ Hongarije/ Ierland/ Italië/ Kroatië/ Letland/ Liechtenstein/ Litouwen/ Luxemburg/ Monaco/ Nederland/ Noorwegen/ Oostenrijk/ Polen/ Portugal/ Roemenië/ San Marino/ Slovenië/ Slowakije/ Spanje/ Tsjechië/ Vaticaan Stad/ Zweden/ Zwitserland
Dag zonnestraaltjehonneponnetje van mequote:Op donderdag 27 september 2007 08:44 schreef Kuukske het volgende:
Goedemorgen moppies. En weer doei. Werk enzo
.
Bwa, vind ik toch een beetje een kromme vergelijking. Normaalgezien word je niet bijgestaan door professionele hulp als je kind gewoon moet slapen of eten, ... Het kan idd allemaal mis gaan, maar een gebeurtenis waar er sowieso dokters bij betrokken worden, zou ik toch liever laten plaatsvinden op een plek waar die dokters ook écht aanwezig zijn.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
kan allemaal mis gaan
dan zou ik maar niet in de nacht bevallen want dan zijn er geen artsen aanwezig, alleen coassistenten. en als het dan misgaat is er ook niet 1,2,3 een arts aanwezigquote:Op donderdag 27 september 2007 09:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Bwa, vind ik toch een beetje een kromme vergelijking. Normaalgezien word je niet bijgestaan door professionele hulp als je kind gewoon moet slapen of eten, ... Het kan idd allemaal mis gaan, maar een gebeurtenis waar er sowieso dokters bij betrokken worden, zou ik toch liever laten plaatsvinden op een plek waar die dokters ook écht aanwezig zijn.
Dagje vrij?quote:Op donderdag 27 september 2007 09:42 schreef Ynske het volgende:
* Ynske bakt broodjes
sow, accu's vol, batterijen vol, gezellig een dagje diertjes spotten en vanaaf de eerste cursusdag
Gaat goed.quote:
Dat had ik nog niet gezienquote:Op donderdag 27 september 2007 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
En dan die link onderaan erbij
"PSV maakt geen fout in Friesland" Nouwwww.....
http://mp3search.01-mp3se(...)fijn-na-de-dood.html volgens mij kan je hier wel wat mee, ik heb nog niet verder gekeken want heb ff geen virus scan.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:16 schreef buzzer het volgende:
[..]
tnx
Het is echt een ontzettend mooi liedje..
Het is alleen helaas niet meer te koop of te downloaden ergens. Ik zoek me er rot naar.
echt ene liedje dat al meer san 20 jaar in mijn geheugen rondzwerft
Het ging goed.quote:
Klinkt goedquote:Op donderdag 27 september 2007 15:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het ging goed.. Geen hoofdpijn tot op heden. Morgen nog een keer.
Maar ehmm je ging toch ook voor je BUIKspieren?quote:Op donderdag 27 september 2007 15:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het ging goed.. Geen hoofdpijn tot op heden. Morgen nog een keer.
Ja maar ook door de inspanning kun je hoofdpijn krijgen.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ehmm je ging toch ook voor je BUIKspieren?![]()
Oeh kabeljauwquote:Op donderdag 27 september 2007 16:30 schreef Sjowhan het volgende:
http://www.nu.nl/news/125(...)aan_tegen_Polen.html
Polen
weekendquote:
ik ben er alquote:Op donderdag 27 september 2007 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, en ik ga zo maar weer eens op huus an
Dan sla je haar helemaal bont en blauw en begin je haar helemaal de tering te schelden en te schoppen en te slaan en dan ga je net zo lang door tot het bloeden ophoudt.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:11 schreef Sjowhan het volgende:
Goed man..
Thuiskomen, komt huisgenote: "ja, de doucheslang is stuk"
Alsof ik het ga maken
Huisgenoten
Een bitterbalquote:Op donderdag 27 september 2007 19:40 schreef marcb1974 het volgende:
Wie kan mij zeggen wat deze aap zit te eten ?
[afbeelding]
Bijnaquote:
walnoten?quote:Op donderdag 27 september 2007 19:40 schreef marcb1974 het volgende:
[afbeelding]
Zit ie aan een drol van zichzelf te knagen?quote:Op donderdag 27 september 2007 19:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bijna
Maar als jij hetzelfde eet als dat beest krijg je van mij een krat bier.
quote:Op donderdag 27 september 2007 19:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bijna
Maar als jij hetzelfde eet als dat beest krijg je van mij een krat bier.
dan niet dusquote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zit ie aan een drol van zichzelf te knagen?![]()
meteen recyclenquote:Op donderdag 27 september 2007 19:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je zag hem.haar het echt netjes opvangen en meteen de mond in
Yep, was niet 1 keer dat dat beest dat deedquote:
Mestoverschot aanpakkenquote:Op donderdag 27 september 2007 19:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, was niet 1 keer dat dat beest dat deed
Mag ik raden?quote:Op donderdag 27 september 2007 19:40 schreef marcb1974 het volgende:
[afbeelding]
Gok eens dan jijquote:Op donderdag 27 september 2007 19:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mag ik raden?![]()
Goedenavond allen.
De geur van verse koekjes.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:34 schreef Bengeltje het volgende:
Oe wat een hartjes, wat een liefde.
![]()
Hangt er iets in de lucht?
quote:Op donderdag 27 september 2007 20:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Iets wat er ap(p)etijtelijk uitgetrokken werd.En daarna smakelijk naar binnen gestopt.
Ik lust graag Weespermopquote:Op donderdag 27 september 2007 20:35 schreef Kuukske het volgende:
De geur van verse koekjes.
Sesamstraat, Essential Classics jeweettt.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:48 schreef Kuukske het volgende:
Wat een olijk liedje.
Inlaaien, uitlaaien, voorboenen, nadrogen...quote:Op donderdag 27 september 2007 20:56 schreef Sjowhan het volgende:
Die teringafwas ook weer weggewerkt.
Ben blij als ik een afwasmachine heb ofzo![]()
Mwahhh, inlaaien, uitlaaien, evt. wat nadrogenquote:Op donderdag 27 september 2007 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Inlaaien, uitlaaien, voorboenen, nadrogen...
heel veel wind kwam ik net achterquote:Op donderdag 27 september 2007 20:34 schreef Bengeltje het volgende:
Oe wat een hartjes, wat een liefde.
![]()
Hangt er iets in de lucht?
nee, ik kan eens door mijn vorige sigs akkeren...quote:Op donderdag 27 september 2007 21:50 schreef Bengeltje het volgende:
En zeker nog geen idee wat je nu erin wil plaatsen.
Zou dat echt zo zijnquote:Stef Bos
Tekst en muziek: Stef Bos
Ik heb dezelfde ogen
En ik krijg jouw trekken om mijn mond
Vroeger was ik driftig
Vroeger was jij driftig
Maar we hebben onze rust gevonden
En we zitten naast elkaar
En we zeggen niet zoveel
Voor alles wat jij doet
Heb ik hetzelfde ritueel
Papa, ik lijk steeds meer op jou
Ik heb dezelfde handen
En ik krijg jouw rimpels in mijn huid
Jij hebt jouw idee
Ik heb mijn idee
En we zwerven in gedachten
Maar we komen altijd thuis
De waarheid die je zocht
En je nooit hebt gevonden
Ik zoek haar ook en tevergeefs
Zolang ik leef
Want papa, ik lijk steeds meer op jou
Vroeger kon je streng zijn
En god, ik heb je soms gehaat
Maar jouw woorden
Ze liggen op m'n lippen
En ik praat nu
Zoals jij vroeger praatte
Ik heb een goddeloos geloof
En ik hou van elke vrouw
En misschien ben ik geworden
Wat jij helemaal niet wou
Maar papa, ik lijk steeds meer op jou
En jij gelooft in God
Dus jij gaat naar de hemel
En ik geloof in niks
Dus we komen elkaar na de dood
Na de dood
Nooit meer tegen
Maar papa, ik hou steeds meer van jou
Ik heb een goddeloos geloof
En ik hou van elke vrouw
En misschien ben ik geworden
Wat jij helemaal niet wou
Maar papa, ik lijk steeds meer op jou
O papa, ik hou steeds meer van jou
Papa, ik lijk steeds meer op jou
Heb er daar nog eentje vanquote:
geen idee.. ik weet wel dat ik nu ook al kaler wordtquote:Op donderdag 27 september 2007 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou dat echt zo zijn
sorry es, ik kan er ook niet tegen
Doe eens nietquote:Op donderdag 27 september 2007 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou dat echt zo zijn
Lulquote:Op donderdag 27 september 2007 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou dat echt zo zijn
I knowquote:Op donderdag 27 september 2007 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb er daar nog eentje vanWel alleen van dat ene nummer, Underwear goes inside the pants
Mooi man
Heb ik de rest van die CD ook van jou dan?quote:Op donderdag 27 september 2007 22:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
I know
Ik had dat nummer aan je gestuurd
Marc post gevoelige dingenquote:Op donderdag 27 september 2007 22:11 schreef Bengeltje het volgende:
Wat is hier aan de hand?
Met mijn vader gaat het prima trouwens hoorquote:Op donderdag 27 september 2007 22:18 schreef Bengeltje het volgende:
Dat liedje over vader? uhm oke, zal niet verder vragen.
Klopt, mooi gevoelig nummer.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met mijn vader gaat het prima trouwens hoorMaar gewoon, emo nummer
Mijn vader is al een poosje niet van zijn plek geweestquote:Op donderdag 27 september 2007 22:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Klopt, mooi gevoelig nummer.
Hoe het met mijn vader is zou ik niet weten.
Ehmm neequote:Op donderdag 27 september 2007 22:33 schreef Bengeltje het volgende:
Onderneem je wel vaker iets met je vader, fles?
quote:Op donderdag 27 september 2007 22:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn vader is al een poosje niet van zijn plek geweest.
Dat nummer heb ik gekozen voor de herdenkingsdienst toen. Ik lijk op jou is universeel.
Kreeg nogal wat kritiek van mijn broers toen.
Toch lijk ik ook wel een beetje op jou hoorquote:
ik denk het wel. Ik had het toen in een flash-bestand op mn homepage staan..quote:Op donderdag 27 september 2007 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb ik de rest van die CD ook van jou dan?
Ik geloof dat ik toen de hele discografie ben gaan downloaden, want dat nummer kende ik iig al wel jaquote:Op donderdag 27 september 2007 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
En heb ik jou toen niet ook Albuquerque van Weird Al Yankovic gestuurd?
In de zin van: we zijn allebei mensenquote:Op donderdag 27 september 2007 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch lijk ik ook wel een beetje op jou hoor
quote:Op donderdag 27 september 2007 22:45 schreef es70 het volgende:
In de zin van: we zijn allebei mensen.
Welquote:Op donderdag 27 september 2007 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
Maar goed, ik zal hier geen songteksten meer posten
Dat nummer dus. Tracy Chapman - The promisequote:
lol, leuk, interessantquote:
Deze ? ? Wazige tekst.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:11 schreef qu63 het volgende:
hmz, wil de lyrics van Vinkenoog/Spinvis - Ja! posten, alleen ik kan ze nergens vinden
Ik had al zoeen associatie dat het op "Oh kut" van Brood en Deelder leekquote:
Die ken ik ook niet, lijkt me ook niet echt een bijzonder goed nummer.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had al zoeen associatie dat het op "Oh kut" van Brood en Deelder leek
quote:Op donderdag 27 september 2007 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ynske wie is dat rare kleine grijze kromlopende mannetje die door het restaurant van de ZLSM loopt?
Moet jij woensdag werken?quote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 23:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
lol, leuk, interessant
een paar ballen die pronken met hun nieuwe net uit doos zijn de alfa100
en niet weten hoe hij werkt.
heb met lampen mogen spelen
hebben 3 belichtingstechnieken gehad (opfrisje voor mij van mijn studie uit)
en opdrachten meegekregen
nu nog modellen scoren
Nee, is het ook niet, behalve een eindeloze opsomming van termen die door moeten gaan voor synoniemen van het vrouwelijk geslachtsdeel. Van de meeste is de link mij volstrekt onduidelijk, maar goed.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:22 schreef Bengeltje het volgende:
Die ken ik ook niet, lijkt me ook niet echt een bijzonder goed nummer.![]()
Mja duidelijk.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, is het ook niet, behalve een eindeloze opsomming van termen die door moeten gaan voor synoniemen van het vrouwelijk geslachtsdeel. Van de meeste is de link mij volstrekt onduidelijk, maar goed.
ter referentie:
waardeloze tekst.
(Klem kluif spons kruik)
Vandaar dat ik em ook weilde postenquote:Op donderdag 27 september 2007 23:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Deze ? ? Wazige tekst.Ynske.
Vandaar dat een lik op stuk beleid meestal zo kut isquote:Op donderdag 27 september 2007 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, is het ook niet, behalve een eindeloze opsomming van termen die door moeten gaan voor synoniemen van het vrouwelijk geslachtsdeel. Van de meeste is de link mij volstrekt onduidelijk, maar goed.
ter referentie:
Oh kut, oh snee, oh pruim, oh spleet
Oh gleuf, oh naad, oh kier, oh reet
Oh gat, oh dot, oh doos, oh meuk
Oh muts, oh klier, oh bef, oh prut
Oh peer, oh vijg, oh dop, oh deur
Oh lek, oh put, oh kloof, oh scheur
Oh rits, oh snits, oh lik, oh stuk
Oh pot, oh punt, oh kruis, oh munt
Viel mij eigenlijk vooral op dat er zoveel geografische termen tussen zittenquote:Op donderdag 27 september 2007 23:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
Vandaar dat een lik op stuk beleid meestal zo kut is![]()
Tof Flashquote:Op vrijdag 28 september 2007 09:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben ook weer op kantoorVandaag verhuizen naar een andere kamert
Ehmm op kantoor dus hequote:Op vrijdag 28 september 2007 09:39 schreef Kuukske het volgende:
Oh tof. Een betere, grotere kamer met een toffer uitzicht Fles?
Ohw dat is wel balen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Ehmm op kantoor dus he
een veel kleinere kamer (we hebben nu zeker 300 m2 met 2 en soms 3 man). Wel op de 4e dus met in principe beter uitzicht. Maar goed niet hoog genoeg om over de bomen heen te kijken en het is verder lopen naar de bus
dat komt ook in de richtingquote:
heerlijkquote:
Heb je zoveel plaats om dat ergens neer te zetten?quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
heerlijk
maar zou zo nog verder kunnen slapen
ben nu eens aan t rondkijken wat een studioflitsset kost
of dat ik toch maar eerst met bouwlampen aan de slag ga.... hoewel dat een stuk minder is om mee te werken en onprettiger is.t kost gewoon allemaal veel te veel geld
veel plaats valt wel mee, maar heb hier eens zitten meten, t is te doen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heb je zoveel plaats om dat ergens neer te zetten?
Maar dan moet je die dingen dus altijd meeslepen, weet niet hoe groot zo'n bouwlamp is.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
veel plaats valt wel mee, maar heb hier eens zitten meten, t is te doen.
en de studio op t werk en op de uck waar ik de cursus volg is ook beschikbaar, helaas beiden zonder lampen die ik kan/mag gebruiken.
Zou je niet eerst een rustig gaan kijken voor een eigen appartement?quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
heerlijk
maar zou zo nog verder kunnen slapen
ben nu eens aan t rondkijken wat een studioflitsset kost
of dat ik toch maar eerst met bouwlampen aan de slag ga.... hoewel dat een stuk minder is om mee te werken en onprettiger is.t kost gewoon allemaal veel te veel geld
bouwlampquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar dan moet je die dingen dus altijd meeslepen, weet niet hoe groot zo'n bouwlamp is.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou je niet eerst een rustig gaan kijken voor een eigen appartement?
Dat ligt er maar aan hoeveel geld je er aan wil uitgevenquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
schat, dat is niet haalbaar binnen n jaar wegens te weinig vrijkomende plaatsen.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan hoeveel geld je er aan wil uitgeven
Goh, had ik dat geweten dat die dingen zo handig waren ook voor thuis.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
bouwlamp
studioset
maar t gaat natuurlijk ook om de sterkte van de lamp, instelbaarheid etc
en daarin zijn studiolampen natuurlijk altijd beter dan een bouwlamp
nopequote:Op vrijdag 28 september 2007 11:56 schreef Bengeltje het volgende:
Vraagje: Als je bij een bedrijf werkt, via uitzendbureau ( de proeftijd periode) en je krijgt een sollicitatie gesprek bij een ander bedrijf, zou je dat dan vertellen?
Dat had ik ook in mijn gedachten. Vind het niet noodzakelijk om het nu al kenbaar te maken.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
nope
gewoon lekker gaan solliciteren, en als t wat word aangeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |