tis niet dat ik doodziek ben ofzoquote:Op woensdag 26 september 2007 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
Dat ligt er maar aan hoe fijn je je niet voelt
maar kun je je daarvoor ziekmelden en dan do en vrij gewoon weekend vierenquote:Op woensdag 26 september 2007 13:07 schreef marcb1974 het volgende:
Even rust moet kunnen hoor. En zo te horen heb je dat nodig.
aaaah shitquote:
Alles kan. Of het altijd even verstandig is is een tweedequote:Op woensdag 26 september 2007 13:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar kun je je daarvoor ziekmelden en dan do en vrij gewoon weekend vieren
of toch maar gewoon nog door vandaag heenbijten
had pannekoeken willen bakken voor vanaaf, maar das nu weer te laat, dan maar een pizza
vergeten?quote:Op woensdag 26 september 2007 13:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaaah shit
helemaal vergeten te testen
* Ynske meteen doos erbij pakt
nope helemaal nietsquote:Op woensdag 26 september 2007 13:23 schreef marcb1974 het volgende:
Ondertussen al wel?
domeinnaam is geregistreerd via bedrijf Aquote:Op woensdag 26 september 2007 17:37 schreef marcb1974 het volgende:
Wat ben je aan het uitzoeken dan?
gegevens hoeven niet verandert te worden.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:53 schreef marcb1974 het volgende:
Contact opnemen met bedrijf b, als het goed is krijg je dan een formulier om je account over te zetten. Alleen niet je gegevens. Dat moet dus via x
daar zit t m nu inquote:Op woensdag 26 september 2007 17:58 schreef marcb1974 het volgende:
Als het op jouw naam staat kan jij opzeggen denk ik
Eerst verhuizen naar B, dan schriftelijke opzegging bij Aquote:Op woensdag 26 september 2007 18:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar zit t m nu in
en moet je eerst opzeggen bij bedrijf A?
of moet je eerst een verhuizing aanvragen bij bedrijf B?
Ik zie die bui gaan inderdaadquote:Op woensdag 26 september 2007 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Het giet hier trouwens pijpestelen. WEER.
ja, op teletekst in de gaten houden hoe Feyenoord - FC Utrecht aflooptquote:Op woensdag 26 september 2007 19:23 schreef Bengeltje het volgende:
Klaar met eten.![]()
Nog iemand plannen voor vanavond?
werken en slapenquote:Op woensdag 26 september 2007 19:23 schreef Bengeltje het volgende:
Klaar met eten.![]()
Ik wil jou graag plannen, kan datquote:Op woensdag 26 september 2007 19:23 schreef Bengeltje het volgende:
Klaar met eten.![]()
Wat ga je doen met haar dan?quote:Op woensdag 26 september 2007 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik wil jou graag plannen, kan dat
verjaardag van paps vierenquote:Op woensdag 26 september 2007 19:23 schreef Bengeltje het volgende:
Klaar met eten.![]()
quote:
oei, de spanning, Kan je dat wel aan?quote:Op woensdag 26 september 2007 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, op teletekst in de gaten houden hoe Feyenoord - FC Utrecht afloopt
Hoelaat mag je beginnen, of ben je nu aan het werk.quote:
Mij plannen? Hoe zou je dat willen doen?quote:Op woensdag 26 september 2007 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik wil jou graag plannen, kan dat
Proficiat met je pa.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
verjaardag van paps vieren
en verder nog wat dingen regelen enzo
ben aan t werk, moet nog tot 0.30uquote:Op woensdag 26 september 2007 19:57 schreef Bengeltje het volgende:
Hoelaat mag je beginnen, of ben je nu aan het werk.
Lekker laat.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben aan t werk, moet nog tot 0.30u
1 uur als t goed isquote:Op woensdag 26 september 2007 20:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lekker laat.![]()
Hoelaat ben je dan thuis?
dat is nog een beetje het detail jaquote:Op woensdag 26 september 2007 19:57 schreef Bengeltje het volgende:
Mij plannen? Hoe zou je dat willen doen?
Waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 26 september 2007 19:57 schreef Bengeltje het volgende:
oei, de spanning, Kan je dat wel aan?![]()
Pff, nouja half uurtje later valt nog mee.quote:
Het detail is meestal wel een heel belangrijk iets.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
dat is nog een beetje het detail ja
Wat doe je eigenlijk als de uitslag vies tegenvalt?quote:
dankjequote:Op woensdag 26 september 2007 19:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Proficiat met je pa.
Hoe staat het eigenlijk met je bus rijbewijs.
Nou, niks. Dan ga ik slapenquote:Op woensdag 26 september 2007 20:19 schreef Bengeltje het volgende:
Wat doe je eigenlijk als de uitslag vies tegenvalt?
Ouwe geilaard.quote:
alsof je dat erg vindtquote:
quote:
Goed! Toffe nieuwe baan, tof huis, tof vrouwke. Alles puick.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:29 schreef leonieke het volgende:
Hoe gaat het met jullie?
Klinkt heerlijkquote:Op woensdag 26 september 2007 21:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Goed! Toffe nieuwe baan, tof huis, tof vrouwke. Alles puick. [afbeelding].
Goed punt.quote:
Nee hoorquote:
Goed! Toffe baan, tof huis, tof manneke. Alles puick.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:29 schreef leonieke het volgende:
Hoe gaat het met jullie?
Ook maar eens aan gaan werken danquote:Op woensdag 26 september 2007 21:30 schreef JDude het volgende:
Toffe nieuwe baan, tof huis, tof vrouwke.
Ik werkte eerst als verkeersnerd bij een gemeente, nu bij een bedrijfje dat door gemeentes (en andere klanten) dik wordt betaald om dat werk te doen.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:30 schreef leonieke het volgende:
Klinkt heerlijkWelke job is het?
Daar zijn we ook aardig uitgekomen jaquote:Op woensdag 26 september 2007 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
En uiteraard veel meer knaakselen neem ik aan J?
quote:
Assistentie ambulance en traumateam na bevalling
Assistentie ambulance na bevalling
De ambulancedienst van Rotterdam Rijnmond werd woensdagavond 19 september even na acht uur opgeroepen voor een bevalling aan het Schoolpad in Berkel en Rodenrijs. Dit omdat het kind niet stabiel genoeg was. Kort na het eerste ambulancevoertuig werd het traumateam en een tweede ambulance met een couveuse aan boord opgeroepen. Omdat de traumahelikopter in het donker niet de lucht in mag, kwam het MMT met de auto.
Ter plaatse hebben de toegesnelde hulpverleners het pasgeboren kind gestabiliseerd en vervolgens overgebracht naar een ziekenhuis in Rotterdam.
Moeder en kind maken het inmiddels goed.
oew das niet misquote:Op woensdag 26 september 2007 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]WTF
Dat is hier toch wel 50 meter vandaan. En ik ken die mensen. Ben nog coach geweest van zijn hockeyteam
ach, dan moet je je kind ook niet meer thuis laten slapen of voeden of leren lopenquote:Op woensdag 26 september 2007 22:16 schreef leonieke het volgende:
En daarom zou ik dus ook nooit thuis bevallen
Van leven ga je doodquote:Op woensdag 26 september 2007 22:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach, dan moet je je kind ook niet meer thuis laten slapen of voeden of leren lopen
kan allemaal mis gaan
GMTAquote:Op woensdag 26 september 2007 22:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach, dan moet je je kind ook niet meer thuis laten slapen of voeden of leren lopen
kan allemaal mis gaan
ook een waarheid als eenquote:Op woensdag 26 september 2007 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van leven ga je dood
De meeste mensen wel iig
Ehmmmquote:Op woensdag 26 september 2007 22:37 schreef buzzer het volgende:
het dood me denken aan het allermooiste Nederlandstalig liedje dat ik ken:
checkquote:
erg lolligquote:Op woensdag 26 september 2007 22:36 schreef Sjowhan het volgende:
Nog even een lollig iets; kwam ik de keuken in, stond er een plastic teil op het aanrecht.
Blijkt dit een teil te zijn met afwas van mijn huisgenote.
Wat ben ik blij als ik later een eigen keuken heb en hier niet meer over hoeft te struikelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |