Zo is hetquote:Op woensdag 26 september 2007 11:54 schreef wadgem het volgende:
Als je tegen Wilders bent, ben je vast een allochtoon!
Juist wel! Recessieve ziektes komen minder voor bij halfbloedjes. Een halfbloedje zal niet snel last krijgen van sikkelcel.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:40 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
De divesificatie binnen een soort is groot genoeg. Je hebt niets aan de genen van een populatie uit een geheel andere omgeving.
Noem eens een samenleving waarbinnen seculiere, Islamitische en Christelijke minderheden met succes zijn opgenomen.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:40 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van tijd. Dat is altijd al een kwestie van tijd geweest.
Canada.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:42 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Noem eens een samenleving waarbinnen seculiere, Islamitische en Christelijke minderheden met succes zijn opgenomen.
Is het zo'n lijden dan?quote:Op donderdag 27 september 2007 16:41 schreef Angeliquetje het volgende:
[..]
Dus mogen wij daar onder lijden? Het gebeurd wel in ons land en wie weet zit onze cultuur daar wel helemaal niet op te wachten.
En in de VS doen islamitische migranten het ook stukken beter in vergelijking met veel Europese landen.quote:
Nee, waarom wil je perse verschillende culturen in een samenleving zien?quote:
Het schijnt dat WO II al in '39 begon, meneer 'Ik ken de geschiedenis heel goed' En dat was in een tijd waarin het heel erg slecht ging met Duitsland ( mega inflatie). Geloof niet dat zó slecht gaat met Nederland.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:13 schreef 2Me het volgende:
[..]
Nee nog niet, omdat als hij dat nu zegt hij kiezertjes verliest.
Ik ken de geschiedenis heel goed en weet dus ook van een zeker man uit Duitsland die eerst ook met onzin begon te strooien om kiezers te winnen. Toen die eenmaal alle mensen in z'n zak had begon hij radicaal te worden. De mensen volgden zonder nadenken, net als alle Wilders stemmers meestal doen. Daarna volgde '40 - '45
Ik hoop dat je daar rekening mee wilt houden
Een flapdrol die in Utrecht woont. Een flapdrol die zowel wel eens beroofd is door een buitenlander als een boel buitenlanders in haar vriendenkring heeft die haar vaak hebben geholpen met van alles en nog wat.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:45 schreef Angeliquetje het volgende:
[..]
Wat ben jij voor flapdrol?
Er zijn in de geschiedenis anders landen zát waarin minderheden zijn geintegreerd - in de eerste plaats ook Nederland.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:46 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Nee, waarom wil je perse verschillende culturen in een samenleving zien?
Het feit ligt al op straat dat het bijna onmogelijk is door de media, door religies, door de mens zelf.
Als mensen problemen hebben met het westerse cultuur en andersom, moeten ze op plaats van bestemming blijven waar hun overtuiging wel plaats heeft.
Was het maar waar, ze zijn alleen voorzichtiger. En Canada, mijn god dat is zo`n naief volk dat ze zelfs hun voordeur niet op slot doen. Opmerkelijk is wel dat de criminaliteit in Canada veel minder, maar dat komt niet omdat de Islam zich daar beter heeft geintegreerd. Maar door de opvatting van de canadees zelf.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
En in de VS doen islamitische migranten het ook stukken beter in vergelijking met veel Europese landen.
Waarom zijn er dan nog groeperingen?quote:Op donderdag 27 september 2007 16:50 schreef Floripas het volgende:
[..]
Er zijn in de geschiedenis anders landen zát waarin minderheden zijn geintegreerd - in de eerste plaats ook Nederland.
Begrijp me niet verkeerd ik heb ook geen hekel aan buitenlanders. Maar door dat alles hier zo loopt zijn hun ook al lang niet meer de gelukkigste. En jah dan krijg je gefrustreerde allochtonen, verdrietige , noem maar op.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:49 schreef Floripas het volgende:
[..]
Een flapdrol die in Utrecht woont. Een flapdrol die zowel wel eens beroofd is door een buitenlander als een boel buitenlanders in haar vriendenkring heeft die haar vaak hebben geholpen met van alles en nog wat.
Dat heb ik toch al gezegd? Dat is een kwestie van tijd.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:51 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Waarom zijn er dan nog groeperingen?
Wel verdomme. Sikkelcel-anemie komt het meest voor onder Afrikanen en Latino's omdat het bescherming biedt tegen malaria. Nauwelijks onder Nederlanders. Als een Afrikaan gemeenschap heeft met een Nederlander is de kans op sikkelcel voor het kind dus groter geworden dan wanneer de Nederlander gewoon met een Nederlandse naar huis was gekomen. Die ziekte is gewoon ingevlogen.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:42 schreef Floripas het volgende:
[..]
Juist wel! Recessieve ziektes komen minder voor bij halfbloedjes. Een halfbloedje zal niet snel last krijgen van sikkelcel.
Denk je dat echt? Ik zal niet zeggen dat het nooit zal gebeuren, alles kan.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat heb ik toch al gezegd? Dat is een kwestie van tijd.
Je hebt toch ook wel blanke ziektes? Borstkanker wordt vast verminderd, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:55 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Wel verdomme. Sikkelcel-anemie komt het meest voor onder Afrikanen en Latino's omdat het bescherming biedt tegen malaria. Nauwelijks onder Nederlanders. Als een Afrikaan gemeenschap heeft met een Nederlander is de kans op sikkelcel voor het kind dus groter geworden dan wanneer de Nederlander gewoon met een Nederlandse naar huis was gekomen. Die ziekte is gewoon ingevlogen.
Dat is toch ook met de doodarme Portugese Joden gebeurd?quote:Op donderdag 27 september 2007 16:55 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Ik zal niet zeggen dat het nooit zal gebeuren, alles kan.
Maar geloven dat het een kwestie van tijd is, is wel erg naief.
Dat zou kunnen, maar genetische afwijkingen zijn voor de ene populatie steeds voordeling en voor de andere niet. Het is een illusie te denken dat je ziektes kan wegmixen.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:59 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je hebt toch ook wel blanke ziektes? Borstkanker wordt vast verminderd, bijvoorbeeld.
En ik ken de genetische koppeling.
Nee, dat snap ik. Maar zeggen dat je mengen niet goed voor je is is gewoon niet waar.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:02 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar genetische afwijkingen zijn voor de ene populatie steeds voordeling en voor de andere niet. Het is een illusie te denken dat je ziektes kan wegmixen.
Frappant, dat dacht Tito ook.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat heb ik toch al gezegd? Dat is een kwestie van tijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |