En die noem jij dan betrouwbaar? Dus als de The Times schrijft, Blair heeft een hond in de fik gestoken, dan geloof je dat gelijk?quote:Op donderdag 27 september 2007 15:56 schreef Floripas het volgende:
[..]
In Engeland? De BBC. The Guardian. The Times. The Telegraph. The Economist.
quote:Op donderdag 27 september 2007 15:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Tja wilders... hij is extreem en helaas heeft hij extreme idioten als volgelingen.
De enige manier om de wereld te aanschouwen is door middel van bronnenkritiek. Nee, niet alles wat de Times schrijft is waar, en nee, niet alles wat de Daily Mail schrijft is onwaar. Maar dat maakt ze nog niet gelijk aan elkaar.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:07 schreef DarkManta het volgende:
[..]
En die noem jij dan betrouwbaar? Dus als de The Times schrijft, Blair heeft een hond in de fik gestoken, dan geloof je dat gelijk?
Jammer dat mensen zo afhankelijk zijn van dit soort nieuwsbronnen, het enig wat ze doen is mensen bang maken.
Maar uiteindelijk wel een betrouwbare bron voor jou.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:08 schreef Floripas het volgende:
[..]
De enige manier om de wereld te aanschouwen is door middel van bronnenkritiek. Nee, niet alles wat de Times schrijft is waar, en nee, niet alles wat de Daily Mail schrijft is onwaar. Maar dat maakt ze nog niet gelijk aan elkaar.
"De media" is geen entiteit. Veel bronnen lezen maakt informatie betrouwbaarder, doorgaans.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:12 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk wel een betrouwbare bron voor jou.
We worden verleid en voorgelogen door de media, geen enkele media kan een betrouwbare bron zijn.
En Wilders maakt daar handig gebruik van.
The Telegraph is heel aardig, inderdaad. Net als The Independent toen Boris Johnson er nog werkte.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:56 schreef Floripas het volgende:
[..]
In Engeland? De BBC. The Guardian. The Times. The Telegraph. The Economist.
Waar lees je dat ik aan geef dat de media een entiteit is? Nou jah doorgaans...quote:Op donderdag 27 september 2007 16:13 schreef Floripas het volgende:
[..]
"De media" is geen entiteit. Veel bronnen lezen maakt informatie betrouwbaarder, doorgaans.
Daar heb je geen enkel argument voor.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:27 schreef Angeliquetje het volgende:
Doorgaans is het beter om bij je eigen vertrouwde volk te blijven. Dit geld voor zowel nederlanders als welke allochtoon dan ook.
Áls...quote:Op donderdag 27 september 2007 15:25 schreef Agradavel-Nao het volgende:
Die Wilders is idioot man, ik zou niet weten wat ik zou doen als ik hem zou tegenkomen met zijn kapseltje
ik ben allochtoon en pro-wildersquote:Op woensdag 26 september 2007 11:54 schreef wadgem het volgende:
Als je tegen Wilders bent, ben je vast een allochtoon!
in de Koran staat indirect dat moslims christenen en andere ongelovigen moeten discriminerenquote:Op woensdag 26 september 2007 12:17 schreef rival het volgende:
[..]
moslims (sommige) discrimineren vrouwen vanwege hun geloof (geen handen schudden) dus die zijn neo nazi's?
en ik ken genoeg "buitenlanders" die discrimineren
Ze heeft volstrekt gelijk natuurlijk.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:31 schreef Floripas het volgende:
[..]
Daar heb je geen enkel argument voor.
Wat is jou probleem met meningen? Hier mag dit helaas voor jou.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:34 schreef Agradavel-Nao het volgende:
[..]
Áls...
Ik zou hem zeker even om z'n mening vragen over mij
Natuurlijk niet. Genetische diversificatie is goed voor de mens.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:37 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ze heeft volstrekt gelijk natuurlijk.
Dat niet alleen. Wij geven dat soort mensen een podium door onze overdreven tolerantie.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:37 schreef Andyy het volgende:
[..]
in de Koran staat indirect dat moslims christenen en andere ongelovigen moeten discrimineren
Dat is een kwestie van tijd. Dat is altijd al een kwestie van tijd geweest.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:39 schreef Angeliquetje het volgende:
Quote: Nuurlijk niet. Genetische diversificatie is goed voor de mens
Dan moeten ze nog wel met elkanders cultuur kunnen overeenstemmen.
De divesificatie binnen een soort is groot genoeg. Je hebt niets aan de genen van een populatie uit een geheel andere omgeving.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:37 schreef Floripas het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Genetische diversificatie is goed voor de mens.
Doorgaans jah..quote:Op donderdag 27 september 2007 16:37 schreef Floripas het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Genetische diversificatie is goed voor de mens.
Dus mogen wij daar onder lijden? Het gebeurd wel in ons land en wie weet zit onze cultuur daar wel helemaal niet op te wachten.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:40 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van tijd. Dat is altijd al een kwestie van tijd geweest.
Islam = vrede, duidelijk voorbeeldquote:Op donderdag 27 september 2007 15:25 schreef Agradavel-Nao het volgende:
Die Wilders is idioot man, ik zou niet weten wat ik zou doen als ik hem zou tegenkomen met zijn kapseltje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |