Nee, wel meer - maar het was geconcentreerd rond een jaar geleden, getuige Lord_Vetinari.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:41 schreef _The_General_ het volgende:
Vreemde keuze. Van de ongeveer 2000 topics waarin Floripas heeft deelgenomen waren er slechts een kleine 20 in C&H!
POL, wat een ontzettend moeilijk forum om te modden.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:47 schreef _The_General_ het volgende:
Me opmerking kwam nogal lomp over, vergeef me en gooi het maar op me zware griep!
Natuurlijk wens ik Floripas succes! Ik had alleen ff zoiets van " he!? Zijn ze niet in de war met POL? "
Leaver dea as slaef, pop.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:02 schreef Dangel het volgende:
Dan is it foar dei twa kear in moaie dei
Wolkom!
Floripas heeft echt wel feeling voor history, maar dat weten users, die weinig in pol komen niet zo..quote:Op woensdag 26 september 2007 10:41 schreef _The_General_ het volgende:
Vreemde keuze. Van de ongeveer 2000 topics waarin Floripas heeft deelgenomen waren er slechts een kleine 20 in C&H!
Vieze lieve Jarno, ga liever rechtse users afzeiken.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:54 schreef Jarno het volgende:
Hier moet een rel uit te peuren zijn, ik voél het gewoon.
Het is een beetje komen en gaan, en het hangt erg af van mijn dagelijkse bezigheden waar ik daarnaast nog zin in heb.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:34 schreef Bluesdude het volgende:
Flooooooortjeuhhhhhhhhhhh ...............![]()
![]()
[..]
Floripas heeft echt wel feeling voor history, maar dat weten users, die weinig in pol komen niet zo..
Ik ben niet liev.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:01 schreef Floripas het volgende:
[..]
Vieze lieve Jarno, ga liever rechtse users afzeiken.
Daar gaat je rel *poef*quote:
Eitje. Gewoon alle vervelende rechtse en linkse users bannen, na een maand kijken wie je gemist hebt, en dan hopen dat je nog voldoende users overhebt voor een subforumquote:Op woensdag 26 september 2007 10:50 schreef Floripas het volgende:
POL, wat een ontzettend moeilijk forum om te modden.![]()
Het moet dan ook gezien worden als een kweekvijver.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:20 schreef Aoristus het volgende:
Krijg nou wat. Kom je niet liever op pol, Floripas? C&H is het meest ondankbare subforum van fok!
Floripas kan al watquote:Op woensdag 26 september 2007 15:48 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het moet dan ook gezien worden als een kweekvijver.
Ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja doen!quote:Op woensdag 26 september 2007 18:11 schreef sigme het volgende:
He Floripas, fijn hoor!
Ik overweeg m'n C&H boycot op te schorten.
Ik overweeg m'n C&H boycot op te offeren?quote:Op woensdag 26 september 2007 20:07 schreef Floripas het volgende:
Ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja
Wil jij wel een schop onder je vuile nazikont, rechtse bal?quote:Op woensdag 26 september 2007 20:09 schreef Jarno het volgende:
Boeeeeeh. Weer een linkse hippie als mod. Communisten! Landverraders!!
quote:Op woensdag 26 september 2007 20:09 schreef Jarno het volgende:
Het wordt 'm gewoon niet he?
Oooooh jaaaaahhhh....quote:Op woensdag 26 september 2007 20:16 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik overweeg m'n C&H boycot op te offeren?
heb geduld ouwe, het komt vanzelf wel.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:09 schreef Jarno het volgende:
Het wordt 'm gewoon niet he?
Doodknuffelen was toch de favoriete straf van linkse hippies ?quote:Op woensdag 26 september 2007 20:20 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wil jij wel een schop onder je vuile nazikont, rechtse bal?
Leuk als "Hey, ik bloed uit m'n balzak!"-leuk, bedoel je?quote:
quote:Op woensdag 26 september 2007 20:26 schreef Floripas het volgende:
Oooooh jaaaaahhhh....
het schijnt dat een natuurlijke omgeving adhd-ers rustig maakt.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:40 schreef speknek het volgende:
[..].
C&H boycot opheffen! C&H boycot opheffen! boycot opheffen! opheffen! naar C&H komen! komen!
Leuk als een klein puistje op je lip.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:35 schreef Jarno het volgende:
[..]
Leuk als "Hey, ik bloed uit m'n balzak!"-leuk, bedoel je?
ja idd. dat heb ik me altijd afgevraagd bij een adelijk vrouwspersoon zoals jij.quote:Op donderdag 27 september 2007 00:35 schreef Floripas het volgende:
[..]
Leuk als een klein puistje op je lip.
Je onderste lip.
duidelijk. de smaak zal ik zelf een keer moeten ontdekken.quote:Op donderdag 27 september 2007 01:02 schreef Floripas het volgende:
[afbeelding]
Beoordeel zelf mijn labia maar.
Heb je speciaal hiervoor een kloontje aangemaakt, lieverd? Ik ben gevleid.quote:Op donderdag 27 september 2007 01:14 schreef ChemicusJunior het volgende:
Linkse hielenlikkers als Floripas als mod van C&H
Hoe moeten we dan de holocaust ontkennen
Je moet je eens wassen, er groeit een plant uitquote:Op donderdag 27 september 2007 01:02 schreef Floripas het volgende:
[afbeelding]
Beoordeel zelf mijn labia maar.
Dat zijn mijn labia dentata.quote:Op donderdag 27 september 2007 08:55 schreef speknek het volgende:
[..]
Je moet je eens wassen, er groeit een plant uit.
Ja, duuhuh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |