ja idd. dat heb ik me altijd afgevraagd bij een adelijk vrouwspersoon zoals jij.quote:Op donderdag 27 september 2007 00:35 schreef Floripas het volgende:
[..]
Leuk als een klein puistje op je lip.
Je onderste lip.
duidelijk. de smaak zal ik zelf een keer moeten ontdekken.quote:Op donderdag 27 september 2007 01:02 schreef Floripas het volgende:
[afbeelding]
Beoordeel zelf mijn labia maar.
Heb je speciaal hiervoor een kloontje aangemaakt, lieverd? Ik ben gevleid.quote:Op donderdag 27 september 2007 01:14 schreef ChemicusJunior het volgende:
Linkse hielenlikkers als Floripas als mod van C&H
Hoe moeten we dan de holocaust ontkennen
Je moet je eens wassen, er groeit een plant uitquote:Op donderdag 27 september 2007 01:02 schreef Floripas het volgende:
[afbeelding]
Beoordeel zelf mijn labia maar.
Dat zijn mijn labia dentata.quote:Op donderdag 27 september 2007 08:55 schreef speknek het volgende:
[..]
Je moet je eens wassen, er groeit een plant uit.
Ja, duuhuh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |