Dus hoe meer geld voor Scheringa..quote:Op woensdag 26 september 2007 09:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoe minder toeschouwers in het stadion, hoe meer potentiële tv-kijkers.![]()
Lijkt me een goed idee, verder elftal niet teveel veranderen. Op zich zijn dit ook gewoon ideale wedstrijden om aan automatismes te werken, daarbij is het in deze fase van het seizoen nog niet echt nodig om mensen rust te geven.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:03 schreef fuckbuddy het volgende:
Urzaiz en Luque in de spits vanavond?
3e keeper staat op doel las ik gisteren (correct me if i'm wrong)quote:Op woensdag 26 september 2007 10:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Lijkt me een goed idee, verder elftal niet teveel veranderen. Op zich zijn dit ook gewoon ideale wedstrijden om aan automatismes te werken, daarbij is het in deze fase van het seizoen nog niet echt nodig om mensen rust te geven.
Neuh, niet tricky. Bij Haarlem blonk hij uit, dus kan het Kozakken Boys-niveau best wel aan.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:08 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
3e keeper staat op doel las ik gisteren (correct me if i'm wrong)
Niet tricky??
Dit is toch geen wedstrijd om "de kans te krijgen"? Je kan het alleen maar slecht doen, wat je ook doet. Of je moet echt met 20-0 winnen.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:09 schreef w00h00 het volgende:
Geef schilder maar eens een kans op de linksback positie.
Idd.. Spakenburg schopte er gister ook 2 of 3 gasten van RJC afquote:Op woensdag 26 september 2007 10:04 schreef HeatWave het volgende:
Zal me benieuwen vandaag, vooral of die schoppers zich een beetje kunnen inhouden.
Nee hoor, 0-4 is ook prima. Lekker boeiend hoeveel er in gaan, als we maar doorgaan en er geen blessures komen. Da's het belangrijkste.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is toch geen wedstrijd om "de kans te krijgen"? Je kan het alleen maar slecht doen, wat je ook doet. Of je moet echt met 20-0 winnen.
Oke, maar ik lees ook dat KB ook wel een tricky ploeg kan zijn, cupfighters zijn altijd link.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Neuh, niet tricky. Bij Haarlem blonk hij uit, dus kan het Kozakken Boys-niveau best wel aan.
Och, blessures. We hebben de selectie verbeed, dus kunnen wel wat hebben.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:17 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Oke, maar ik lees ook dat KB ook wel een tricky ploeg kan zijn, cupfighters zijn altijd link.
Helemaal als je ziet wat er gisteren voor uitslagen zijn geweest, ok de meeste hadden een "net niet" maar veel eerste klassers die goed resultaat hebben neergezet.
En idd dat soort clubs/spelers willen wel eens refrustreerd te keer gaan voor hun thuis publiek.
Straks heb je idd weer 2 blessures
Ik bedoel meer van, wat het resultaat ook is, je kan nooit die jongen beroordelen op basis van dit soort wedstrijden. Zelfs al excelleert hij en ramt er 5 in, wat zegt dat?quote:Op woensdag 26 september 2007 10:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee hoor, 0-4 is ook prima. Lekker boeiend hoeveel er in gaan, als we maar doorgaan en er geen blessures komen. Da's het belangrijkste.
Qua tegenstand misschien niet zo, maar het is goed voor die jongen op zijn minuten te pakken en enigzins ingespeeld te raken in het team, want nu Vermealen eruit geblesseerd is en Urby keer op keer bewijst geen verdediger te zijn, zou ik Schilder eens linksback zetten.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is toch geen wedstrijd om "de kans te krijgen"? Je kan het alleen maar slecht doen, wat je ook doet. Of je moet echt met 20-0 winnen.
Ja, slagers zijn het, ze zullen Suarez sowieso doormidden schoppen als ie 1 minuut speeltquote:Op woensdag 26 september 2007 10:15 schreef Sethje het volgende:
[..]
Idd.. Spakenburg schopte er gister ook 2 of 3 gasten van RJC af
Tuurlijk, kwaad kan het niet om hem eens samen te laten spelen met wat vaste waarden.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:27 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Qua tegenstand misschien niet zo, maar het is goed voor die jongen op zijn minuten te pakken en enigzins ingespeeld te raken in het team, want nu Vermealen eruit geblesseerd is en Urby keer op keer bewijst geen verdediger te zijn, zou ik Schilder eens linksback zetten.
Moffeeeeuh.quote:VVV - Ajax mogelijk in Duitsland 25 september 2007
VVV-Venlo hoopt de thuiswedstrijden tegen de topclubs in de Eredivisie te spelen in de behuizing van een Duitse club. Stadion De Koel heeft slechts zesduizend plaatsen. VVV denkt zelf aan het onderkomen van Borussia Mönchengladbach of dat van MSV Duisburg. De Limburgse club heeft al contact gehad met de Duitsers. Het regionale kanaal L1 meldt zelfs dat VVV de KNVB toestemming gaat vragen om thuiswedstrijden tegen Nederlandse topclubs in Mönchengladbach te spelen.
Voorzitter Hai Berden van de Venlose club zegt dat in de Duitse krant Rheinische Post. Het stadion van Borussia Mönchengladbach heeft een grotere capaciteit dan De Koel en biedt meer beveiligingsmogelijkheden. Berden zegt in het interview dat hij zich de wedstrijd tegen Ajax op 30 december in het Borussia-Park kan voorstellen. Het Duitse stadion ligt een kwartier rijden van Venlo.
Het is onduidelijk of de KNVB toestemming zal geven voor thuiswedstrijden over de grens. Berden opperde dat idee al eerder vlak na de promotie van VVV naar de Eredivisie. De club wilde echter eerst afwachten hoe goed de thuiswedstrijden van VVV werden bezocht.
Zou hem weleens als tien willen zien spelen, bij Jong Ajax deed hij dat soms zéér verdienstelijk. Ook centraal in de verdediging, in de Danny Blind-rol, was hij bij Jong Ajax geweldig. Een alleskunner dus!quote:Op woensdag 26 september 2007 11:02 schreef Fides het volgende:
Schilder moet gewoon linkshalf in een 433 formatie.
quote:
Hij heeft toch gescoord in het 2e bij jullie van de week?quote:Op woensdag 26 september 2007 11:18 schreef koningdavid het volgende:
Schilder is een beetje een type De Zeeuw volgens mij. Technisch goed, goede trap en hij kan ook wel bikkelen.
Is hij trouwens weer fit?
Das stimmt. De 0-1 tegen Jong Twente scoorde 'ie, Slijngard maakte er nog 0-2 van.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hij heeft toch gescoord in het 2e bij jullie van de week?
ik hoop meerquote:Op woensdag 26 september 2007 11:30 schreef Messenga het volgende:
3-0 winst vanavond..
Siem de Jong, bron?quote:Op woensdag 26 september 2007 11:46 schreef fuckbuddy het volgende:
Hoe heet dat talent wat bij Ajax rondloopt.
Siem ofzo.. die schijnt ook te starten/spelen vanavond!
quote:Ten Cate vertelde tevens dat Ajax woensdag in Werkendam enkele weinig gebruikte spelers in de basis laat beginnen of speeltijd gunt. Zo staan Urzaíz en Luque aan de aftrap, terwijl de jongeren Siem de Jong en Mitchell Donald op speeltijd kunnen rekenen. En in het doel staat Erik Heijblok, die in plaats van de licht aan zijn rug geblesseerde tweede keeper Dennis Gentenaar zijn opwachting maakt.
Goede zaak. Ben benieuwd hoe die Siem de Jong het doet.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:54 schreef fuckbuddy het volgende:
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)rciogluStagneert.htm
[..]
Vooral Luque natuurlijk. Hij is toch als een echte aankoop gehaald, voor de basis. Die moet zich bewijzen. El Tanque vindt het allemaal wel prima denk ik, die weet toch wel dat 'ie er tegen VVV weer naast staat en alleen hoeft op te draven als er op het eind een paar verdedigers omver gebeukt moeten worden.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:56 schreef HeatWave het volgende:
Maar ook het B-team moet makkelijk kunnen winnen. Luque en Urziaz zullen toch wel een beetje druk voelen, hoe gek het ook klinkt. Ze hebben nog helemaal niets laten zien, dus vanavond moeten ze er echt 3 de man inrossen lijkt me.
Hoop idd dat het een beetje makkelijk gaat vanavond. Wil dit soort spelers wel ff in actie zien. Hij was al mee naar Zagreb, zit dus tegen het eerste aan. En we gaan hem nodig hebben dit jaar, iig mensen als hij.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:07 schreef Chadi het volgende:
Die Siem de Jong schijnt een hele leuke voetballer te zijn. Weten insiders er meer over. Heb een heel klein stukje van hem gezien op Ajax Tv maar niet echt genoeg om een oordeel te geven.
Alsof we in de jaren '80 wel altijd met 15-0 van dit soort tegenstanders wonnen...quote:Op woensdag 26 september 2007 12:18 schreef Cordoba32 het volgende:
Dat we ons tegenwoordig al druk gaan maken of we van fc bal op het dak kunnen winnen.........
Ik mis die goeie ouwe tijd enorm....
Wat wordt het jongens 10 of 15-0 ?
Dat klopt wel. Maar aan de andere kant zijn ze niet naar Ajax gekomen om tegen Kozakken Boys (wie?) te komen spelen. Ben dus wel benieuwd hoe het met de motivatie zit van de mensen in de basis.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:56 schreef HeatWave het volgende:
Opzich goed natuurlijk. Hoop wel dat het niet op een vitessetje uitloopt dan.
Maar ook het B-team moet makkelijk kunnen winnen. Luque en Urziaz zullen toch wel een beetje druk voelen, hoe gek het ook klinkt. Ze hebben nog helemaal niets laten zien, dus vanavond moeten ze er echt 3 de man inrossen lijkt me.
Tja, het gaat gewoon om een prijs, hoe laag we ook beginnen qua tegenstand, dus er moet gewoon gewonnen worden.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat klopt wel. Maar aan de andere kant zijn ze niet naar Ajax gekomen om tegen Kozakken Boys (wie?) te komen spelen. Ben dus wel benieuwd hoe het met de motivatie zit van de mensen in de basis.
Zaterdag 19 juli 1980 SV Marknesse – Ajax 2-10quote:Op woensdag 26 september 2007 12:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Alsof we in de jaren '80 wel altijd met 15-0 van dit soort tegenstanders wonnen...
Het is nog altijd gewoon een Hoofdklasser, oftewel laag eerstedivisieniveau. En in '96 (goeie ouwe tijd) verloren we toen nog gewoon van eerstedivisieclub Heracles.
Niemand maakt zich druk óf we winnen, we weten heus wel dat we winnen. 0-10 zal het waarschijnlijk gewoon niet worden, zo slecht is de tegenstander ook niet. Zelfde klasse als VVSB, en dat werd 0-4.
Ik ben weliswaar geen insider maar heb hem vorig jaar onder andere gezien op de Copa Amsterdam (jeugdtoernooi waar Ajax, Ajax CT, Cruzeiro, Rangers, Werder aan meededen) en Siem de Jong was wel redelijk goed. Goed schot, flair, goede passing, maar persoonlijk vond ik Goossens en Anita betere voetballers.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:07 schreef Chadi het volgende:
Die Siem de Jong schijnt een hele leuke voetballer te zijn. Weten insiders er meer over. Heb een heel klein stukje van hem gezien op Ajax Tv maar niet echt genoeg om een oordeel te geven.
Als ik Ajax was, had ik iedere SCC-houder een gratis kaart laten ophalen bij de Tickutbox.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:12 schreef zjroentje het volgende:
Tof gebaar hoor van Ajax, om de SCC gratis toegang te geven tot Ajax - Dinamo Zagreb, maar de uitvoering is mijns inziens kut. Nu gaan ze er maar vanuit dat al die SCC'er ook komen en zijn er maar een beperkt aantal kaarten in de vrije verkoop. Nu is de wedstrijd dus kaarttechnisch uitverkocht, maar ik geloof nooit dat er volgende week donderdag 50.000 mensen in de Arena zitten.
Juist.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als ik Ajax was, had ik iedere SCC-houder een gratis kaart laten ophalen bij de Tickutbox.
Maar dat brengt ook extra kosten mee voor Ajax daarom zullen ze dat niet gedaan hebben.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als ik Ajax was, had ik iedere SCC-houder een gratis kaart laten ophalen bij de Tickutbox.
Klopt, maar aan de andere kant kan het ook weer extra opbrengsten opleveren!quote:Op woensdag 26 september 2007 13:32 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Maar dat brengt ook extra kosten mee voor Ajax daarom zullen ze dat niet gedaan hebben.
Daarom, gewoon alle SCC-houders tien dagen de kans geven hun kaart te halen, daarna in de verkoop!quote:Op woensdag 26 september 2007 13:36 schreef BonJovi het volgende:
Ja dat is wel waar, ze zouden op die manier wel winst maken.
Ik zag een klein stukje en de indruk was wel positief. Zou hem wel in Ajax 1 aan het werk willen zien al is het maar 20 minuten of zo.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:56 schreef Fides het volgende:
[..]
Ik ben weliswaar geen insider maar heb hem vorig jaar onder andere gezien op de Copa Amsterdam (jeugdtoernooi waar Ajax, Ajax CT, Cruzeiro, Rangers, Werder aan meededen) en Siem de Jong was wel redelijk goed. Goed schot, flair, goede passing, maar persoonlijk vond ik Goossens en Anita betere voetballers.
Eens. Eruit flikkeren die bobo.quote:Ton Boot: Jaakke is een slechte voorzitter 25 september 2007
Basketbalcoach Ton Boot heeft geen goed woord over voor Ajax-preses John Jaakke. In een interview op de website van Sport Knowhow XL noemt hij Jaakke een 'slechte voorzitter'. Ook het bestuur van SC Heerenveen krijgt een veeg uit de pan. Boot uitte eerder al kritiek op het bestuur van Ajax na het incident waarbij Wesley Sneijder scheidsrechter Ruud Bossen uitschold in de uitwedstrijd tegen Sparta.
John Jaakke Het bestuur reageerde toen niet corrigerend genoeg, oordeelde de coach. Sindsdien is de situatie niet veel beter geworden, vindt Boot. "Kijk, een goed bestuur haalt goede resultaten. Het is echt geen toeval dat Ajax voor de tweede achtereenvolgende keer de Champions League is uitgeknikkerd door een kleine club. Het zou toeval geweest zijn als ze het wél gehaald hadden."
"John Jaakke is een slechte voorzitter", vervolgt Boot. "Een voorzitter hoort lijnen uit te zetten en dat doet hij niet. De spelers van Ajax zijn slecht opgevoed en het bestuur is daar verantwoordelijk voor. Met opgevoede spelers bereik je betere resultaten."
Erg gewaagd issie niet, maar staat genoteerdquote:Op woensdag 26 september 2007 14:02 schreef BonJovi het volgende:
Als we vanavond niet winnen zet ik een jaar lang het logo van Kozakken boys in me avatar
Oneens. Wat weet die Ton Boot er nou van? Zie alleen maar onzin en loze kreten in z'n stuk staan. Wat een oelewapper.quote:
quote:Op woensdag 26 september 2007 14:16 schreef Sethje het volgende:
wel lachen shirt op www.afca.nl voor 11-11-2007
Hoe stijl- en smakeloosquote:Op woensdag 26 september 2007 14:16 schreef Sethje het volgende:
quote:Op woensdag 26 september 2007 14:16 schreef Sethje het volgende:
Er was toch iemand in het schoen-opeet topic die zei dat hij zn sjaal uit ging kotsen op het hoofd van Ten Cate als Colin verkozen zou worden boven vd Wiel?quote:Op woensdag 26 september 2007 14:24 schreef devv05 het volgende:
Ik weet zeker dat het met Colin in de basis een spannende wedstrijd wordt, vanavond tegen Kozakken Boys.
quote:Op woensdag 26 september 2007 14:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Er was toch iemand in het schoen-opeet topic die zei dat hij zn sjaal uit ging kotsen op het hoofd van Ten Cate als Colin verkozen zou worden boven vd Wiel?
Link naar het Schoen opeten topic staat toevallig een aantal posts hierboven!quote:Op zondag 23 september 2007 17:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
Mooie week.
Alleen snapte ik niet waarom Van der Wiel niet mocht begonnen. "Ik kan niet om Van der Wiel heen." Henk hou je kop dan gewoon dicht. Stam en Vermaelen kwijt nu. Zuur, maar nu kan ie echt niet om Van der Wiel heen. Als ie nog Colin boven hem verkiest eet ik m'n schoen op en kots ik 'm uit op Henk's hoofd.
20.00quote:Op woensdag 26 september 2007 14:31 schreef Jnk18 het volgende:
Hoelaat begint de wedstrijd tegen die kojak boys?
2000quote:Op woensdag 26 september 2007 14:31 schreef Jnk18 het volgende:
Hoelaat begint de wedstrijd tegen die kojak boys?
quote:Klaas Jan Huntelaar, Maarten Stekelenburg, Urby Emanuelson, John Heitinga en Hedwiges Maduro maken deel uit van de 27 spelers tellende voorselectie. Oranje hervat de strijd om deelname aan het EK 2008 op 13 oktober met de interland in en tegen Roemenië.
Hij zal er vast wel wat van weten. Anders trekt ie z'n bek niet zomaar open. Maar ik baseer mijn mening voornamelijk op Jaakke's optreden bij Studio Voetbal. Daar kwam ie op mij over alsof ie vindt dat er helemaal niks aan de hand is met Ajax en hij het allemaal voortreffelijk voor elkaar heeft.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
Oneens. Wat weet die Ton Boot er nou van? Zie alleen maar onzin en loze kreten in z'n stuk staan. Wat een oelewapper.
Ja alleen had ik het over serieuze wedstrijden. Ik hoop zelfs dat V/d Wiel niet speelt vanavond, om geen risico te lopen op blessures.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Er was toch iemand in het schoen-opeet topic die zei dat hij zn sjaal uit ging kotsen op het hoofd van Ten Cate als Colin verkozen zou worden boven vd Wiel?
Waar kom jij dan ergens vandaan?quote:Op woensdag 26 september 2007 14:53 schreef BonJovi het volgende:
Een stuk over Udi 19 tegen Ajax op Ajax.nl wat een wedstrijd was dat ik was er bij toen we met veel bussen kwamen
waarom staat het dan net pas op hun site?quote:
We?quote:Op woensdag 26 september 2007 14:53 schreef BonJovi het volgende:
Een stuk over Udi 19 tegen Ajax op Ajax.nl wat een wedstrijd was dat ik was er bij toen we met veel bussen kwamen
Nou ik kan duizenden voorbeelden opnoemen van mensen die hun bek zomaar opentrekken zonder ergens wat van af te weten.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hij zal er vast wel wat van weten. Anders trekt ie z'n bek niet zomaar open. Maar ik baseer mijn mening voornamelijk op Jaakke's optreden bij Studio Voetbal. Daar kwam ie op mij over alsof ie vindt dat er helemaal niks aan de hand is met Ajax en hij het allemaal voortreffelijk voor elkaar heeft.
Ja dat snap ik ook wel BonJovi, maar waarom praat jij als Ajacied in de 'we'-vorm?quote:Op woensdag 26 september 2007 15:07 schreef BonJovi het volgende:
Udi 19?
quote:Op woensdag 26 september 2007 15:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
'Slecht opgevoede spelers is de schuld van het bestuur'.![]()
Zou die niet de opvoeding op een andere manier bedoelen?quote:Op woensdag 26 september 2007 15:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nou ik kan duizenden voorbeelden opnoemen van mensen die hun bek zomaar opentrekken zonder ergens wat van af te weten.
'Slecht opgevoede spelers is de schuld van het bestuur'.![]()
Denk dat het vanavond wel gaat gebeuren eigenlijk? Of is Colin geblesseerd?quote:Op woensdag 26 september 2007 14:33 schreef BoNi het volgende:
[..]
[..]
Link naar het Schoen opeten topic staat toevallig een aantal posts hierboven!
Omdat hun fucking laat zijn dan. Hij staat volgens mij al 1,5 maand op youtube (ongeveer tegelijk met dat adios Amsterdam filmpje van Sneijder)quote:Op woensdag 26 september 2007 15:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
waarom staat het dan net pas op hun site?
http://www.youtube.com/watch?v=dD7QwSWmrqsquote:Op woensdag 26 september 2007 15:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
waarom staat het dan net pas op hun site?
quote:Op woensdag 26 september 2007 16:22 schreef Noshiba het volgende:
We zullen eens zien hoe veilig die F-siders zich in de nabije toekomst nog voelen in hun stamkroegjes / hangplekken...............in Amsterdam EN DAARBUITEN zoals in Hoorn en Zaandam...........!
(als reactie op de ingreep van zuid bij de demonstratie)
Ik voel me al helemaal onveilig in hoorn wonen misschien 3 naties en die begonnen vandaag ook al tegen me te praten of ik iemand kende die daarmee te maken had omdat ik in men AFCA vest rondliep xD ze zouden diegene dan wel even "aanpakken"
quote:Op woensdag 26 september 2007 12:02 schreef Silenus het volgende:
[..]
El Tanque vindt het allemaal wel prima denk ik, die weet toch wel dat 'ie er tegen VVV weer naast staat en alleen hoeft op te draven als er op het eind een paar verdedigers omver gebeukt moeten worden.
wat een balletjesquote:Op woensdag 26 september 2007 16:22 schreef Noshiba het volgende:
We zullen eens zien hoe veilig die F-siders zich in de nabije toekomst nog voelen in hun stamkroegjes / hangplekken...............in Amsterdam EN DAARBUITEN zoals in Hoorn en Zaandam...........!
Ik voel me al helemaal onveilig in hoorn wonen misschien 3 naties en die begonnen vandaag ook al tegen me te praten of ik iemand kende die daarmee te maken had omdat ik in men AFCA vest rondliep xD ze zouden diegene dan wel even "aanpakken"
Ik heb de dvd-recorder al aanstaan om er een best of DVD van te maken!quote:Op woensdag 26 september 2007 16:38 schreef Urquhart het volgende:
Vanavond onze cultheld in de basis, dat wordt genieten.
Ik las die reacties ook al op AFCA.nl ja. Kansloze opmerkingen op internet. Ik neem het niet al te serieus in ieder gevalquote:Op woensdag 26 september 2007 16:22 schreef Noshiba het volgende:
Ook al raakt die gozer geen bal en speelt hij geen wedstrijd meer dit seizoen, hij blijft een heldquote:
Heel schattig hoe hij bij elke training 'Moggûh' zegt. Ook na de training, al is het om 16u..'moggûh'.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ook al raakt die gozer geen bal en speelt hij geen wedstrijd meer dit seizoen, hij blijft een held
Klopt. Prima kerel en misschien wordt hij nog wel belangrijk dit seizoen. Ik hoop het van harte. Ik wil hem in ieder geval een keer zien scoren in de Arenaquote:Op woensdag 26 september 2007 16:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hij kan dan wel niet voetballen, het is echt een ontzettend toffe gozer.
Ik wil nog steeds een Ajax-shirt met z'n naam erop kopen, als aandenken voor over een aantal jaar.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ook al raakt die gozer geen bal en speelt hij geen wedstrijd meer dit seizoen, hij blijft een held
quote:Op woensdag 26 september 2007 16:51 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds een Ajax-shirt met z'n naam erop kopen, als aandenken voor over een aantal jaar.
quote:Op woensdag 26 september 2007 17:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Ken uw klassiekers.
Eerst vandaag maar eens proberen te winnenquote:Op woensdag 26 september 2007 17:08 schreef kleinzusje het volgende:
Maar goed, zondag VVV olee, olee, oleee![]()
Gaat goed komenquote:Op woensdag 26 september 2007 17:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Eerst vandaag maar eens proberen te winnen![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 17:13 schreef zjroentje het volgende:
OMG, hij is echt cult.![]()
[afbeelding]
OMG, hij is echt cult.![]()
[afbeelding]
Wat een held is het ookquote:Op woensdag 26 september 2007 17:13 schreef zjroentje het volgende:
OMG, hij is écht cult.![]()
[afbeelding]
Juanfranquote:Op woensdag 26 september 2007 17:09 schreef koningdavid het volgende:
Ik ben benieuwd of de lat Urzaiz kan houden.
Je vindt me al een beetje lief hequote:
Er zijn netzoveel grote voetballers als kleine voetballers, dat lijkt gewoon maar zoquote:Op woensdag 26 september 2007 17:20 schreef kleinzusje het volgende:
ff een wijven vraag![]()
Wrom zijn voetballertjes vaak zo klein![]()
( behalve Stam en wat uitzonderingen)
Ik vind je heel liefquote:Op woensdag 26 september 2007 17:17 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Je vindt me al een beetje lief he![]()
Gaan we samen op 3 februari genieten![]()
OMG, hij is écht cult.![]()
[afbeelding]
Alleen die van Ajax zijn klein. Volgens mij word je niet toegelaten tot de jeugdopleiding als je langer wordt dan 1.75quote:Op woensdag 26 september 2007 17:20 schreef kleinzusje het volgende:
ff een wijven vraag![]()
Wrom zijn voetballertjes vaak zo klein![]()
( behalve Stam en wat uitzonderingen)
Geen ideequote:Op woensdag 26 september 2007 17:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind je heel lief
Ken ik jou toevallig?
quote:Op woensdag 26 september 2007 16:22 schreef Noshiba het volgende:
quote:
Kan het aub weer over Urzaiz gaan?quote:Op woensdag 26 september 2007 17:32 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
oleeeeeeeeeeeeeeeeee, oleeeeeeeeeeeeeee, oleeeeeeeeeeeeeeeeeeee
010 noemt de Arena een Braadslee![]()
Eenschquote:Op woensdag 26 september 2007 17:34 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Kan het aub weer over Urzaiz gaan?
Is goed, sorry, liet me even gaanquote:Op woensdag 26 september 2007 17:34 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Kan het aub weer over Urzaiz gaan?
quote:Op woensdag 26 september 2007 17:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
edit: vergeef me, ik ben zo'n muts, struikel ook altijd over de drempel.
Dat dus...quote:Op woensdag 26 september 2007 18:06 schreef Urquhart het volgende:
Volgens mij krijg je flitsen van de wedstrijd op RTL7
quote:Op woensdag 26 september 2007 17:57 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
KOZAKKEN BOYS WATCH OUT!!!!
Pardon? Het betreft hier wel El Tanque, de elite en de nestor van Ajax. De man verdient respect, en heeft zijn sporen in de voetballerij ruimschoots verdient.quote:
quote:Op woensdag 26 september 2007 17:57 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Gek he?quote:Op woensdag 26 september 2007 18:16 schreef kleinzusje het volgende:
19:50 RTL Voetbal: KNVB Beker Feyenoord - FC Utrecht![]()
Dat dus wel live![]()
Ja natuurlijk. Ik denk dat Nederland eerder zit te wachten op deze wedstrijd dan op Kozakken Boys-Ajax. Hoewel, wij hebben Urzaíz.quote:Op woensdag 26 september 2007 18:16 schreef kleinzusje het volgende:
Dat dus wel live![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 17:09 schreef koningdavid het volgende:
Mag ik vragen hoe oud je bent?quote:Op woensdag 26 september 2007 18:16 schreef kleinzusje het volgende:
Dat dus wel live![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 18:20 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Wie heeft die foto van Juanfran nog?
Viespeukquote:
Mooi.quote:
idem dito voor Luque.quote:Op woensdag 26 september 2007 18:32 schreef BonJovi het volgende:
Wat een held
best wel raar international geweest in spanje en dan opdraven tegen de amateurs uit Werkendam
Mwheheh!quote:Op woensdag 26 september 2007 17:09 schreef koningdavid het volgende:
Dat is toch maar een heel klein deel van de Feyenoord-kern? Volgens mij lopen er meer Molukkers dan nazi's rond.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:29 schreef denthemen het volgende:
[..]
Die opmerkingen ook, maar hoe vaak zijn het niet die Rotterdammers die roepen dat ze wel weer even een jood zullen omleggen etc. overal op internet hoor je praatjes, het is niet voor niks dat die kale vieze tyfus mannen, weet je meteen hoe ik over ze denk, wegrennen..
Kijk dit ook, hit by a nigger hehehe
[afbeelding]
Bij Groningen loopt die smeerpijp van een Eite Homan nog steeds rond volgens mijquote:Op woensdag 26 september 2007 18:55 schreef PLAE@ het volgende:
idd, ze hebben zelf regelmatig nazi's gepakt.
En zo gaat t bij elke kern trouwens. Grunn wat van oudsher bekend staat als nazi's lopen ook zat molukkers uit groningen/assen etc. Al ken ik molukkers die zelf de grootste racisten zijn hehe.
Kalou in een bananenboomquote:Op woensdag 26 september 2007 18:55 schreef PLAE@ het volgende:
idd, ze hebben zelf regelmatig nazi's gepakt.
En zo gaat t bij elke kern trouwens. Grunn wat van oudsher bekend staat als nazi's lopen ook zat molukkers uit groningen/assen etc. Al ken ik molukkers die zelf de grootste racisten zijn hehe.
hehe je bent een kenner?quote:Op woensdag 26 september 2007 19:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Bij Groningen loopt die smeerpijp van een Eite Homan nog steeds rond volgens mij.
Sinds ik toen ik in Den Haag woonde die Ton tegen het lijf liep ben ik me er in gaan verdiepenquote:Op woensdag 26 september 2007 19:27 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
hehe je bent een kenner?
k heb die shit allemaal wel eens doorgelezen
http://kafka.antifa.net/waarishoman.htm
quote:Op woensdag 26 september 2007 19:57 schreef fuckbuddy het volgende:
Dus geen schoenen opvreten?? Of evengoed?
En Siem het talent zit er helemaal niet bij?
quote:Op woensdag 26 september 2007 19:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wissels: Huntelaar, Rommedahl, Schilder, Donald, Colin, Van Duin, De Jong.
quote:Ook Erik Heijblok en Ismael Urzaiz starten in de basis
Opstelling Ajax: Stekelenburg; Ogararu, Van der Wiel, Emanuelson; Gabri, Heitinga, Maduro, Vertonghen; Suarez, Urzaiz, Luque.
Wissels: Huntelaar, Rommedahl, Schilder, Donald, Colin, Van Duin, De Jong.
Vind ik ook niet zo slim.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:07 schreef Jasza het volgende:
Suarez had ik er liever niet ingezien, die gaat weer lopen kloten en dan word ie doormidden geschopt.
Niet dat ik weet in ieder geval. Wel fragmenten tijdens Utrecht - Feyenoord, als er gescoord is enzo.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:08 schreef HeatWave het volgende:
Spuit 11 waarschijnlijk, maar ze zenden het dus helemaal niet uit live?
quote:Op woensdag 26 september 2007 19:55 schreef De_Brandweer het volgende:
Opstelling Kozakken Boys: Arie
Mee eens, maar wij bepalen niet de indeling van RTL 7.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:09 schreef HeatWave het volgende:
Waarom? Ze zijn nu de samenvattingen aan het doen. eerste helft had makkelijk gekund.
Nee, dat snap ikquote:Op woensdag 26 september 2007 20:09 schreef Rumille het volgende:
[..]
Mee eens, maar wij bepalen niet de indeling van RTL 7.
Ik wil een El Tanque shirtquote:Op woensdag 26 september 2007 17:57 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Nee, Rommedahl. Sorry.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:18 schreef Silenus het volgende:
Colin scoorde.
Dat meen je toch niet he?quote:Op woensdag 26 september 2007 22:18 schreef Silenus het volgende:
Colin scoorde.
quote:Op woensdag 26 september 2007 22:20 schreef MaxC het volgende:
104. DOELPUNT AJAX!! Het schot van Dennis Rommedahl wordt van richting veranderd. De bal belandt met een boog in het doel.![]()
![]()
![]()
scoort anders flink. En cruciaal.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:20 schreef Nashje het volgende:
Topaankoop die Rommedahl. Kost veel maar dan heb je ook wat.
quote:Op woensdag 26 september 2007 22:20 schreef Nashje het volgende:
Topaankoop die Rommedahl. Kost veel maar dan heb je ook wat.
Boog van Godquote:Op woensdag 26 september 2007 22:20 schreef MaxC het volgende:
104. DOELPUNT AJAX!! Het schot van Dennis Rommedahl wordt van richting veranderd. De bal belandt met een boog in het doel.![]()
![]()
![]()
preciesquote:Op woensdag 26 september 2007 22:20 schreef BigFire het volgende:
ach, aan het eind v/d rit staan we toch weer in de Kuip
Niet, gewoon ontkennen.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:22 schreef HeatWave het volgende:
De schande is compleet, niet 1 eigen echt doelpunt, tegen KB..
Hoe wil je dit uitleggen?
quote:Op woensdag 26 september 2007 22:22 schreef HeatWave het volgende:
Henk "wij zijn de beste... in onderschatten" Ten Cate.quote:
quote:Op woensdag 26 september 2007 22:20 schreef Silenus het volgende:
104. DOELPUNT AJAX!! Het schot van Dennis Rommedahl wordt van richting veranderd. De bal belandt met een boog in het doel.
wtf boeit dat man?quote:Op woensdag 26 september 2007 22:22 schreef HeatWave het volgende:
Gewoon een van Bastentje doen: "Mjah we hebben gewoon goed speeld, tactisch verzorg.. Ik vond het een goede wedstrijd"quote:Op woensdag 26 september 2007 22:22 schreef HeatWave het volgende:
Neah hij moet nu niet worden ontslagen. Seizoen gewoon af laten maken, maar er mag niet eens worden geprobeerd om z'n contract te verlengen.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:22 schreef zjroentje het volgende:
Mensen die nu om het vertrek van Ten Cate roepen -->
En taken goed uitgevoerd he.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
Gewoon een van Bastentje doen: "Mjah we hebben gewoon goed speeld, tactisch verzorg.. Ik vond het een goede wedstrijd"
Gaat ook heus niet gebeuren.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:24 schreef Nashje het volgende:
[..]
Neah hij moet nu niet worden ontslagen. Seizoen gewoon af laten maken, maar er mag niet eens worden geprobeerd om z'n contract te verlengen.
OMG, hoe kan en durf je dit nog op de een af andere manier goed te praten, ook al win je, dit kan en mag niet!quote:Op woensdag 26 september 2007 22:23 schreef zjroentje het volgende:
[..]
wtf boeit dat man?
Eerst Ten Cate uitlachen dat hij het doelpunt van PSV vorig jaar geen kans vond, en nu 2 doelpunten geen doelpunten noemen?
Je kent de handleiding van Heatwave ondertussen toch welquote:Op woensdag 26 september 2007 22:23 schreef zjroentje het volgende:
[..]
wtf boeit dat man?
Eerst Ten Cate uitlachen dat hij het doelpunt van PSV vorig jaar geen kans vond, en nu 2 doelpunten geen doelpunten noemen?
Hij had al lang ontslagen moeten zijn, maar ja....quote:Op woensdag 26 september 2007 22:24 schreef Nashje het volgende:
[..]
Neah hij moet nu niet worden ontslagen. Seizoen gewoon af laten maken, maar er mag niet eens worden geprobeerd om z'n contract te verlengen.
het spel is al maanden kut,. en je wint prima bij Zagreb en AZ, en dan zo presteren tegen KB??quote:Op woensdag 26 september 2007 22:25 schreef zjroentje het volgende:
Wie zegt dat ik dit goedpraat?Tuurlijk is dit een blamage.
Maar direct dat opportunistische gedrag zeg.
Gelijk. Het is een schande, blamage en afgang. Allemaal waar.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:25 schreef zjroentje het volgende:
Wie zegt dat ik dit goedpraat?Tuurlijk is dit een blamage.
Maar direct dat opportunistische gedrag zeg. Want idd, in de trainer zit het probleem bij Ajax.
Het is wel opportunistisch, want na afloop van Zagreb en AZ heb ik je niet horen kankeren over het resultaat.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:27 schreef HeatWave het volgende:
Das geen opportunisme, das gewoon pure woede over dit Ajax....
Henk is in mijn ogen geen held geweest sinds ie trainer is bij onze club.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:29 schreef RayMania het volgende:
Tegen AZ was Henk nog de held, toch? Het kan snel verkeren.
Nu ben je dus echt totaal niet meer serieus te nemen.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:30 schreef HeatWave het volgende:
Luque en urzaiz heb je dus ook helemaal niets aan
Nee, toen ging iedereen nog uit van 2 keer klop, en je wint.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:29 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het is wel opportunistisch, want na afloop van Zagreb en AZ heb ik je niet horen kankeren over het resultaat.
Het waren gewoon de basisspelers hoor, met Urzaiz en Heijblok als enige reserves.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:29 schreef Badabingea het volgende:
Damn hee, kansloos!
Beter stel je gewoon een beetje goeie spelers op, want op deze manier onderschat je de tegenstander wel, en ja dan sta je met 0-1 achter..
(in dit geval een 1-1)
Het mag een rode draad grap zijn, je moet het hier wel mee doen de rest van de competitie.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:30 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nu ben je dus echt totaal niet meer serieus te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |