quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:55 schreef Socios het volgende:
En na 9 uur dan? Gratis 2e tegelijk met korting 1e.![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:58 schreef ghizzer het volgende:
@Zug-Chef. Wel vet dat de DRM (ja of een paar letters anders, ben niet zo into de afkortingen)
Oh, welke was dat? Die van 7.50 (of zo) reed volgens mij wel (in elk geval tussen Rtd en Ut). Er stond iets op de borden over een kapotte onderhoudsmachine tussen Amf en Zl.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens werd vanochtend voor de gein midden in de spits vrolijk even de IC Rotterdam - Leeuwarden opgehevenEN bedankt nog he
![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:27 schreef Duvel het volgende:
Oh, welke was dat? Die van 7.50 (of zo) reed volgens mij wel (in elk geval tussen Rtd en Ut). Er stond iets op de borden over een kapotte onderhoudsmachine tussen Amf en Zl.
nou nee, vind het schijttreinen om mee te reizen. geef demping, enorme teringherrie, niet relaxt ivm mn lengte en vreselijke koude inrichting en verlichting.quote:
Ho ho, je moet vier keer Plan V niet meteen willen vergelijken met de hemel. Begin maar eens met twee keer Plan V.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:31 schreef ghizzer het volgende:
[..]
nou nee, vind het schijttreinen om mee te reizen. geef demping, enorme teringherrie, niet relaxt ivm mn lengte en vreselijke koude inrichting en verlichting.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:34 schreef en_door_slecht het volgende:
Ho ho, je moet vier keer Plan V niet meteen willen vergelijken met de hemel. Begin maar eens met twee keer Plan V.
Kom dan ook eerder je bed uit, dan had je de 12723 kunnen nemen, en die reed wel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heb ik in Ut ook zien staan ja. Het was die van 8:17 uit Ut. ( De 12525, 7:32 Rtd V dus).
Of anders de 2800quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:44 schreef Duvel het volgende:
[..]
Kom dan ook eerder je bed uit, dan had je de 12723 kunnen nemen, en die reed wel.
NOG eerder?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:44 schreef Duvel het volgende:
Kom dan ook eerder je bed uit, dan had je de 12723 kunnen nemen, en die reed wel.
Ja waarom niet, ik sta ook elke dag om 5:57 op. Geen probleem toch. Kijk het is simpel Fles: Hoe eerder je begint, hoe eerder je naar huis kan. Denk daar maar eens ff over naquote:
Als ik op Rotterdam C de trein haal die jij vanaf Utrecht zou moeten hebben, moet je niet gaan zeuren over vroeg opstaan.quote:
Denk zelf naquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:51 schreef Zug-Chef het volgende:
Kijk het is simpel Fles: Hoe eerder je begint, hoe eerder je naar huis kan. Denk daar maar eens ff over na
Dat zal wel ook met die kapotte onderhoudsmachine te maken hebben denk ik.. Waar stond dat ding ergens?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:51 schreef Zug-Chef het volgende:
Overigens werd mijn 12522 vanmorgen in Zwolle ook opgeheven...
Das minder joh, met mijn pasje mag ik als ik dat wil al om 7 uur s ochtends naar binnen hier. En ik heb flexibele werktijden, zodat ik zelf mag bepalen hoeveel uur ik per dag maak zodat ik ook zelf mag bepalen of ik bijvoorbeeld doordeweeks (ma-do) wat meer uren maak zodat ik vrijdag extra vroeg weg kanquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk zelf naAls ik zo vroeg wegga sta ik hier eerst anderhalf uur te vernikkelen voor een dichte deur voordat ik naar binnen mag. En heul niet dat ik dan eerder weg mag hoor
Zijn nogal wat geluidsnormen die overschreven worden met de Plan V's, misschien heeft dat er wat mee te maken.. Ze waren jarenlang de stille VIRM's gewent en dan mag je niet opeens met treinen gaan reiden die weer meer herrie maken!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:44 schreef Zug-Chef het volgende:
Als ik de eerste stageweek in Deventer even niet mee tel, dan heb ik na 31 ritjes met de 3700 (sinds 10-09-2007 dus) 55% VIRM en 45% Mat 64
Valt toch mee als je bekijkt dat officieel in DRGL2007 de 3700 structureel met Mat 64 zou moeten rijden
Waar rijden die? In Argentinië of zo ergens?quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:44 schreef Zug-Chef het volgende:
Als ik de eerste stageweek in Deventer even niet mee tel, dan heb ik na 31 ritjes met de 3700 (sinds 10-09-2007 dus) 55% VIRM en 45% Mat 64
Valt toch mee als je bekijkt dat officieel in DRGL2007 de 3700 structureel met Mat 64 zou moeten rijden
Mensen die daar over zeuren moeten verplicht hun ruiten inleveren.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:05 schreef thatsme het volgende:
[..]
Zijn nogal wat geluidsnormen die overschreven worden met de Plan V's, misschien heeft dat er wat mee te maken.. Ze waren jarenlang de stille VIRM's gewent en dan mag je niet opeens met treinen gaan reiden die weer meer herrie maken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |