Inderdaad ik dacht eerst whooo echeck de uitvinding nauw duurt het soms wel 10 dagen eer dat je geld gecleard is vaak haalt pay pal de verwachte clearingsdatum niet eensquote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:32 schreef thaWarhead het volgende:
Ja niet normaal meer, ik schaam me er echt voor dat als ik iets bij iemand koop ik er bij moet melden dat het 6 dagen duurt voordat ie zn geld krijgt...
De mijne:quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:21 schreef J.A.N.A. het volgende:
3 paar gekocht de afgelopen week:
[afbeelding]
"Adidas Superstar 2 B/W" (m'n 6e paar alweer)![]()
Nice!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:21 schreef Jeltos het volgende:
[..]
Inderdaad ik dacht eerst whooo echeck de uitvinding nauw duurt het soms wel 10 dagen eer dat je geld gecleard is vaak haalt pay pal de verwachte clearingsdatum niet eens![]()
vroeger stond het geld gewoon binnen 3 dagen op je rekening maar tegen woordig slapen ze bij pay pal![]()
Gistreren deze sneakers gewonnen 10 oktober pas de clearings datum damnz zeg![]()
[afbeelding]
Ps voor 60 euro totaal (inclusief verzending) vond ik ze zekers dope aangezien ze hier 120 kosten ofzo
@SHOOOTO DIK DIE ZIJN ECHT DOPE(ben nog steeds opzoek naar paar sbtjes dusjaa
)
"What the Dunks will release exclusively to Nike SB stores with a Premier account."quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:48 schreef SHOOOTO het volgende:
Nike Dunk SB What the Dunk
[..]
[afbeelding]
BRON: Sneaker Files
Floyd, krijg je deze ook? Zo ja, 10.5 please?![]()
dopedopedopedopedopedopedopedopedopedopedopedopedopedopedope!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:48 schreef SHOOOTO het volgende:
Nike Dunk SB What the Dunk
[..]
[afbeelding]
BRON: Sneaker Files
Floyd, krijg je deze ook? Zo ja, 10.5 please?![]()
via leyp, neejij hooked me up!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:38 schreef HenkBenzinetank het volgende:
erg kejjer shoooto! ebay? iss?
thanks floyd, anders ga ik je wel mailenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:54 schreef floydvisser het volgende:
[..]
dopedopedopedopedopedopedopedopedopedopedopedopedopedopedope!![]()
ze zouden ons de komende maanden wat premiums flowen maar zeker weten doe k t niet.
ik hou je in gedachte!
Nice jovink, welk model is dit?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:44 schreef jovink het volgende:
[[url=http://xs320.xs.to/xs320/07402/02-10-07_1602.jpg]afbeelding][/url]
met dank aan jeltos
Ze hebben nog veel meer modellen klaar staan.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:32 schreef Modus het volgende:
[afbeelding]
Retro van 1 van de Reebok topmodellen, oorspronkelijk uit '92. Release 1-1-2008. Vind ze een stuk beter dan Ventilator's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |