ik ben eerder de vraagbaak hier op schoolquote:Op woensdag 26 september 2007 12:38 schreef Frutsel het volgende:
Schoolgaand tuig...
pispaal op school... reltopic
en fokquote:Op woensdag 26 september 2007 12:41 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben eerder de vraagbaak hier op school
vandaar dat ik nu lekker in mijn eentje achter de computer zit, semi-druk aan het werk aan een groepsverslag![]()
ook dat ja...quote:
Je postte net nog dat je een tussenuur had, en dan vergeet je hemquote:Op woensdag 26 september 2007 12:51 schreef Muck het volgende:
En ik ben weer terug
zou ik zowat mijn tussenuur vergeten
ja, ik ben aan het dementeren denk ik....quote:Op woensdag 26 september 2007 12:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je postte net nog dat je een tussenuur had, en dan vergeet je hem
Klopt! Maar er lopen er ook zat rond die al wat ouder zijn hoorquote:Op woensdag 26 september 2007 12:59 schreef OA het volgende:
Valt mij trouwens op dat veel modjes helemaal zo oud niet zijn. De meesten zitten zelfs nog op school.
Broekies!![]()
Mja, dat hou je altijd... die zijn vastgeroest en niet uit te roeien!quote:Op woensdag 26 september 2007 13:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Klopt! Maar er lopen er ook zat rond die al wat ouder zijn hoor
whehehequote:Op woensdag 26 september 2007 13:02 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, dat hou je altijd... die zijn vastgeroest en niet uit te roeien!![]()
sssstquote:Op woensdag 26 september 2007 13:19 schreef Frutsel het volgende:
hmm muck
sinds jij blauw bent... he...
zijn d'r nog maar erg weinig KSC'ers met 0 notes
beetje achtergrond informatie lekken hequote:
Ik heb vast nog geen note gehad (van Muck danquote:Op woensdag 26 september 2007 13:19 schreef Frutsel het volgende:
hmm muck
Ik ook nietquote:Op woensdag 26 september 2007 13:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb vast nog geen note gehad (van Muck dan![]()
)
dat mag ik niet zeggen he!quote:Op woensdag 26 september 2007 13:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb vast nog geen note gehad (van Muck dan![]()
)
quote:Op woensdag 26 september 2007 13:25 schreef Muck het volgende:
[..]
dat mag ik niet zeggen he!
maar goed, nu ga ik echt weg, de computer doet er een eeuw over om af te melden, dus tegen de tijd dat ik klaar ben met afmelden is het tijd voor wiskunde
daaaag![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 13:19 schreef Frutsel het volgende:
hmm muck
Toedeloequote:Op woensdag 26 september 2007 13:25 schreef Muck het volgende:
[..]
dat mag ik niet zeggen he!
maar goed, nu ga ik echt weg, de computer doet er een eeuw over om af te melden, dus tegen de tijd dat ik klaar ben met afmelden is het tijd voor wiskunde
daaaag![]()
jij weet veel meer he!!!!!!!111quote:
k heb net ff in de spiegel gekeken, en er hangt geen post-it op mijn voorhoofdquote:Op woensdag 26 september 2007 13:19 schreef Frutsel het volgende:
hmm muck
wacht ff...ben al half uurtje bezig met het lezen van die van jouquote:Op woensdag 26 september 2007 13:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
jij weet veel meer he!!!!!!!111
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |