ik ben eerder de vraagbaak hier op schoolquote:Op woensdag 26 september 2007 12:38 schreef Frutsel het volgende:
Schoolgaand tuig...
pispaal op school... reltopic
en fokquote:Op woensdag 26 september 2007 12:41 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben eerder de vraagbaak hier op school
vandaar dat ik nu lekker in mijn eentje achter de computer zit, semi-druk aan het werk aan een groepsverslag![]()
ook dat ja...quote:
Je postte net nog dat je een tussenuur had, en dan vergeet je hemquote:Op woensdag 26 september 2007 12:51 schreef Muck het volgende:
En ik ben weer terug
zou ik zowat mijn tussenuur vergeten
ja, ik ben aan het dementeren denk ik....quote:Op woensdag 26 september 2007 12:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je postte net nog dat je een tussenuur had, en dan vergeet je hem
Klopt! Maar er lopen er ook zat rond die al wat ouder zijn hoorquote:Op woensdag 26 september 2007 12:59 schreef OA het volgende:
Valt mij trouwens op dat veel modjes helemaal zo oud niet zijn. De meesten zitten zelfs nog op school.
Broekies!![]()
Mja, dat hou je altijd... die zijn vastgeroest en niet uit te roeien!quote:Op woensdag 26 september 2007 13:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Klopt! Maar er lopen er ook zat rond die al wat ouder zijn hoor
whehehequote:Op woensdag 26 september 2007 13:02 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, dat hou je altijd... die zijn vastgeroest en niet uit te roeien!![]()
sssstquote:Op woensdag 26 september 2007 13:19 schreef Frutsel het volgende:
hmm muck
sinds jij blauw bent... he...
zijn d'r nog maar erg weinig KSC'ers met 0 notes
beetje achtergrond informatie lekken hequote:
Ik heb vast nog geen note gehad (van Muck danquote:Op woensdag 26 september 2007 13:19 schreef Frutsel het volgende:
hmm muck
Ik ook nietquote:Op woensdag 26 september 2007 13:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb vast nog geen note gehad (van Muck dan![]()
)
dat mag ik niet zeggen he!quote:Op woensdag 26 september 2007 13:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb vast nog geen note gehad (van Muck dan![]()
)
quote:Op woensdag 26 september 2007 13:25 schreef Muck het volgende:
[..]
dat mag ik niet zeggen he!
maar goed, nu ga ik echt weg, de computer doet er een eeuw over om af te melden, dus tegen de tijd dat ik klaar ben met afmelden is het tijd voor wiskunde
daaaag![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 13:19 schreef Frutsel het volgende:
hmm muck
Toedeloequote:Op woensdag 26 september 2007 13:25 schreef Muck het volgende:
[..]
dat mag ik niet zeggen he!
maar goed, nu ga ik echt weg, de computer doet er een eeuw over om af te melden, dus tegen de tijd dat ik klaar ben met afmelden is het tijd voor wiskunde
daaaag![]()
jij weet veel meer he!!!!!!!111quote:
k heb net ff in de spiegel gekeken, en er hangt geen post-it op mijn voorhoofdquote:Op woensdag 26 september 2007 13:19 schreef Frutsel het volgende:
hmm muck
wacht ff...ben al half uurtje bezig met het lezen van die van jouquote:Op woensdag 26 september 2007 13:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
jij weet veel meer he!!!!!!!111
quote:Op woensdag 26 september 2007 13:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wacht ff...ben al half uurtje bezig met het lezen van die van jou
Ghehehe...doe nog maar wat beter je best danquote:Op woensdag 26 september 2007 13:36 schreef maffemuts het volgende:
[..]
k heb net ff in de spiegel gekeken, en er hangt geen post-it op mijn voorhoofdmja k weet bijna zeker dat ik ook ergens een note heb opgelopen in mijn korte loopbaan.. kan me soms gewoon niet inhouden
Ik ben overgegaan op zoetjes toen bleek dat 2 scheppen suiker toch niet echt goed voor je zijn als je veel koffie/thee drinktquote:Op woensdag 26 september 2007 13:49 schreef Houniet het volgende:
ik wilde perse koffie maar de suiker is op. we hebben alleen nog maar zoetjesen ik heb alleen suiker in me koffie vandaar
het is bij mij heel verschillend. soms 6 bakken op een dag, soms een dag of twee helemaal geen koffiequote:Op woensdag 26 september 2007 13:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik ben overgegaan op zoetjes toen bleek dat 2 scheppen suiker toch niet echt goed voor je zijn als je veel koffie/thee drinkt
Daar is Fruts heel goed in, als het over notes gaat!quote:
hoezo, jij had toch een goede bron?quote:Op woensdag 26 september 2007 14:02 schreef OA het volgende:
[..]
Daar is Fruts heel goed in, als het over notes gaat!![]()
ik weet dat ik notes heb. jij bent niet de enige blauwe die ik kenquote:
En dan weet je ook dat het wel ff duurt ze allemaal door te lezenquote:Op woensdag 26 september 2007 14:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik weet dat ik notes heb. jij bent niet de enige blauwe die ik ken![]()
Je bent nog trager dan ik.quote:
Ja joh, dat weet ik.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hoezo, jij had toch een goede bron?
die kan je vast bevestigen dat je allang van die nul af bent, of van die één etc etc etc...
quote:Op woensdag 26 september 2007 14:05 schreef Frutsel het volgende:
En dan weet je ook dat het wel ff duurt ze allemaal door te lezen
quote:Op woensdag 26 september 2007 14:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je bent nog trager dan ik.
Whehe!!quote:
quote:
quote:Index / Error #30
Je hebt geen rechten om deze actie uit te voeren. ()
Wat?quote:Op woensdag 26 september 2007 14:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Notes zijn voor mietjes.
ik kan ze niet zienquote:
Sjowhan?quote:
Doe eens een prtnscrn dan!quote:
iddquote:
Die heb ik toch al langquote:Op woensdag 26 september 2007 14:11 schreef eer-ik het volgende:
OA, moest je die smiliepagina nou nog hebben
Oh en waarom zou jij tpegang hebben tot deze info?quote:Op woensdag 26 september 2007 14:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kan niet, dan lek ik de nieuwe layout.
dat wist ik toch nietquote:
fouten in de nieuwe layout waarschijnlijkquote:Op woensdag 26 september 2007 14:12 schreef OA het volgende:
[..]
Oh en waarom zou jij tpegang hebben tot deze info?
Alleen maar omdat je betatester bent? En dan heb je ineens de mogelijkheid om zulk soort zaken te bekijken...![]()
BEDANKT EER!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 26 september 2007 14:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat wist ik toch niet
Je hebt er niks over gezegd.
Geen bedankt ofzo, voor al die moeite die ik erin heb gestoken doordat ik alle smilies handmatig moest invoeren
je moet toch alle pagina's kunnen testen.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:12 schreef OA het volgende:
[..]
Oh en waarom zou jij tpegang hebben tot deze info?
Alleen maar omdat je betatester bent? En dan heb je ineens de mogelijkheid om zulk soort zaken te bekijken...![]()
eer-ik houdt er wel van om verhaaltjes de wereld in te helpen....quote:Op woensdag 26 september 2007 14:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
fouten in de nieuwe layout waarschijnlijk
Maar wat test je daar dan?quote:Op woensdag 26 september 2007 14:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
je moet toch alle pagina's kunnen testen.
hoezo, het is waar.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:14 schreef OA het volgende:
[..]
eer-ik houdt er wel van om verhaaltjes de wereld in te helpen....![]()
Ik he gisteren trouwens een grote zak met walnoten van een collega gekregen!!quote:
Ik kan ze niet zetten nee, wel zien.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:15 schreef OA het volgende:
[..]
Maar wat test je daar dan?
Ik neem aan dat je geen modrechten hebt en dus notes kunt zetten bij iedereen....![]()
quote:
walnotes zijn wel lekker jaquote:Op woensdag 26 september 2007 14:15 schreef OA het volgende:
[..]
Ik he gisteren trouwens een grote zak met walnoten van een collega gekregen!!![]()
Aha!quote:Op woensdag 26 september 2007 14:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik kan ze niet zetten nee, wel zien.
De note-zet-pagina is hetzelfde als een bericht post pagina, dus daar verandert niets aan.
Ja, maar ze hebben vrij lang in het gras gelegen, dus ze zijn nu allemaal donker. Moet eerst drogen en dan kan je de rotte er tussenuit halen. Duurt dus nog wel een aantal dagen.quote:
Ja, maar wel geinigquote:Op woensdag 26 september 2007 14:17 schreef OA het volgende:
[..]
Aha!
Hetzelfde principe dus. Dan is het overbodig dat je het kunt zien!![]()
Op zich wel leuk!!quote:Op woensdag 26 september 2007 14:17 schreef eer-ik het volgende:
het testen in mijn geval gaat enkel over bugs, uiterlijk qua uitlijning enzo, en qua tekst.
Verder heb ik geen extra postrechten als notes etc, maar kan wel alle pagina's bekijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |