quote:
Wat is er mis met de OP??quote:Op woensdag 26 september 2007 08:40 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Verder is het een slecht topic, vanwege de OP en omdat het een TT heeft![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 08:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
*BrandX helpt zoeken omdat BX ook nog ff lekker pitten wil [/me]![]()
Wat is er niet mis mee?quote:
Mijn aankomst is altijd heerlijk.quote:
Net m'n bakkie opquote:
Bij mij ziet de OP er prima uit...quote:Op woensdag 26 september 2007 08:59 schreef OA het volgende:
[..]
Wat is er niet mis mee?![]()
Eer-ik heeft een aantal bestanden verplaatst, waardoor niet alle icoontjes netjes staan..![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 09:00 schreef crossover het volgende:
[..]
Mijn aankomst is altijd heerlijk.
Bij mij niet dus..quote:Op woensdag 26 september 2007 09:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
Bij mij ziet de OP er prima uit...
quote:
Alstublieft.quote:
Als ze nog warm zijn, neem ik er ook eentje!!quote:Op woensdag 26 september 2007 09:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Alstublieft.
NOG 4 KOPJES KOFFIE!
-1
= NOG 3 KOPJES!!
Zo ziet 'ie er bij mij uit, zo hoort 'ie toch?quote:Op woensdag 26 september 2007 09:12 schreef OA het volgende:
[..]
Bij mij niet dus..![]()
Tussen de usericons moet telkens een zwart vlak staan. De locatie waar die zwarte vlakken staan (eer-ik z'n webspace) is gewijzigd en nog niet doorgevoerd in de wiki.
Al met al zeer merkwaardig dat jij het goed ziet.![]()
ik grijp er snel ook nog een van tafelquote:Op woensdag 26 september 2007 09:19 schreef OA het volgende:
[..]
Als ze nog warm zijn, neem ik er ook eentje!! [afbeelding]
Slapend koffie drinken?quote:Op woensdag 26 september 2007 09:29 schreef maffemuts het volgende:
mogguh allen
* maffemuts wil ook groot bed om verder te slapen en ook een dubbele koffie
Zo hoort-ie te zijn, istie hier ookquote:Op woensdag 26 september 2007 09:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
Zo ziet 'ie er bij mij uit, zo hoort 'ie toch?![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |