quote:Op woensdag 26 september 2007 08:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
*BrandX helpt zoeken omdat BX ook nog ff lekker pitten wil [/me]![]()
Wat is er niet mis mee?quote:
Mijn aankomst is altijd heerlijk.quote:
Net m'n bakkie opquote:
Bij mij ziet de OP er prima uit...quote:Op woensdag 26 september 2007 08:59 schreef OA het volgende:
[..]
Wat is er niet mis mee?![]()
Eer-ik heeft een aantal bestanden verplaatst, waardoor niet alle icoontjes netjes staan..![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 09:00 schreef crossover het volgende:
[..]
Mijn aankomst is altijd heerlijk.
Bij mij niet dus..quote:Op woensdag 26 september 2007 09:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
Bij mij ziet de OP er prima uit...
quote:
Alstublieft.quote:
Als ze nog warm zijn, neem ik er ook eentje!!quote:Op woensdag 26 september 2007 09:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Alstublieft.
NOG 4 KOPJES KOFFIE!
-1
= NOG 3 KOPJES!!
Zo ziet 'ie er bij mij uit, zo hoort 'ie toch?quote:Op woensdag 26 september 2007 09:12 schreef OA het volgende:
[..]
Bij mij niet dus..![]()
Tussen de usericons moet telkens een zwart vlak staan. De locatie waar die zwarte vlakken staan (eer-ik z'n webspace) is gewijzigd en nog niet doorgevoerd in de wiki.
Al met al zeer merkwaardig dat jij het goed ziet.![]()
ik grijp er snel ook nog een van tafelquote:Op woensdag 26 september 2007 09:19 schreef OA het volgende:
[..]
Als ze nog warm zijn, neem ik er ook eentje!! [afbeelding]
Slapend koffie drinken?quote:Op woensdag 26 september 2007 09:29 schreef maffemuts het volgende:
mogguh allen
* maffemuts wil ook groot bed om verder te slapen en ook een dubbele koffie
Zo hoort-ie te zijn, istie hier ookquote:Op woensdag 26 september 2007 09:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
Zo ziet 'ie er bij mij uit, zo hoort 'ie toch?![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 26 september 2007 09:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
Zo ziet 'ie er bij mij uit, zo hoort 'ie toch?![]()
[afbeelding]
Overmogenquote:
Dat dacht ik ook al! Na bijna 500 KSC's dacht ik wel te weten hoe 'ie er uit moest zienquote:Op woensdag 26 september 2007 09:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zo hoort-ie te zijn, istie hier ook
Bij mij nietquote:Op woensdag 26 september 2007 09:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zo hoort-ie te zijn, istie hier ook
Sonja Banketbakkersboek?quote:Op woensdag 26 september 2007 09:38 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Weer een boek uitgelezen.
quote:
Voorlezen!quote:Op woensdag 26 september 2007 09:38 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Weer een boek uitgelezen.
Ik Sonja Bakker niet.quote:Op woensdag 26 september 2007 09:42 schreef Frutsel het volgende:
] Sonja Banketbakkersboek?
quote:Op woensdag 26 september 2007 09:43 schreef Frutsel het volgende:
en ik zie allemaal rode kruisjes tussen de UI's door
De weddenschap van Jennifer ? Hmm... ik denk dat ik weet waar dat boek over gaatquote:Op woensdag 26 september 2007 09:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik Sonja Bakker niet..
De Weddenschap van Jennifer Crusie.
gezellig in ons grote bedquote:Op woensdag 26 september 2007 09:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
banketbakkerskoek bij de koffie!![]()
Zie eer-ik z'n uitleg.quote:Op woensdag 26 september 2007 09:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al! Na bijna 500 KSC's dacht ik wel te weten hoe 'ie er uit moest zienmaar begon toch te twijfelen.
OA, je moet denk ik je eigen instellingen even bekijken ofzo![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 09:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik Sonja Bakker niet..
De Weddenschap van Jennifer Crusie.
Wie?quote:Op woensdag 26 september 2007 09:46 schreef Frutsel het volgende:
is Houniet er al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |