chillen op de bank, je weetsquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:59 schreef navvy het volgende:
Zo Zwolle, tis weer ouderwets druk hier................who died?
Geil!quote:
Tis een goede bank, je kan er puik op bier drinken en films kijken Ôquote:
Maak me ff lekker!!! ff datumpje prikkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:02 schreef beelz het volgende:
[..]
Tis een goede bank, je kan er puik op bier drinken en films kijken Ô
Mee eens, ik zie Ps2K te weinigquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:10 schreef navvy het volgende:
[..]
Maak me ff lekker!!! ff datumpje prikken
Ik weet het... Ik ben net heroine, je wilt er niet aan maar als je eenmaal begonnen bent kun je niet meer zonderquote:
Tis inderdaad lekker weer. Net zonder jas naar de stad gefietst. In de stad even bij de Dynabyte naar binnen gegaan. Het personeel daar is bijzonder bekwaamquote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:14 schreef xuanery het volgende:
ik had niet eens door dat er alweer een nieuwe zwolletopic was geopend, wat slecht van me.
wat een mooie dag is het vandaag jongens!
Wil je nu weer ff normaal doen!!!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:15 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik weet het... Ik ben net heroine, je wilt er niet aan maar als je eenmaal begonnen bent kun je niet meer zonder
Vergeet de H van Hechtingen niet!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:40 schreef beelz het volgende:
En ik doe er een M bij.
Bier, Bank, Bitterballen en Mandjes
Stitches are for bitchesquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:55 schreef KopieerMachine het volgende:![]()
Bier staat gelijk aan hechtingen bij jullie he
Bitchquote:
Jullie mogen alleen langskomen als jullie je gedragen, ik woon in een nette buurtquote:
HOLTENBROEK!!!!! En da's geen Bloemendaal!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:16 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Jullie mogen alleen langskomen als jullie je gedragen, ik woon in een nette buurt
Da's geen Dieze bedoel je; t is net Zonnedael hier immers...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:20 schreef navvy het volgende:
[..]
HOLTENBROEK!!!!! En da's geen Bloemendaal!
Geen enkele wijk is te vergelijken met Diezequote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:50 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Da's geen Dieze bedoel je; t is net Zonnedael hier immers...![]()
Moggeh; de werkweek zit er hier al weer op!![]()
![]()
Weer te veel gezopen?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:29 schreef navvy het volgende:
Zo, wat een drukte hier! ff teruglezen weer, ik raak de draad kwijt!
Retorische vraag!quote:
Nope.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:55 schreef KopieerMachine het volgende:
Gister fiets gekeken, TE VEEL TE DUUR omfg
Iemand nog een goed functionerende fiets tekoop?
Heb nog een nieuwe Giant, min. 400 euro en een wat oudere: 200 euro. Zien=kopen!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:55 schreef KopieerMachine het volgende:
Gister fiets gekeken, TE VEEL TE DUUR omfg
Iemand nog een goed functionerende fiets tekoop?
Dude..... ik zoek fiets voor minder dan 50 euroquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:14 schreef navvy het volgende:
[..]
Heb nog een nieuwe Giant, min. 400 euro en een wat oudere: 200 euro. Zien=kopen!!
Zoek en gij zult vinden...........wat let je?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:29 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Dude..... ik zoek fiets voor minder dan 50 euro![]()
Heeft Zwolle geen junks? Zo koop je tenminste fietsen in Grun...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:29 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Dude..... ik zoek fiets voor minder dan 50 euro![]()
Dure junks heeft Groningen dan... de junks hier verkopen fietsen voor een tientje. Op het station zijn ze zelfs gratix af te halenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:23 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Heeft Zwolle geen junks? Zo koop je tenminste fietsen in Grun...
Grotere LSD tv kopen, steekt er ook niks meer uitquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:52 schreef swollywood het volgende:
Ik kan ff geen bouwpakket meer zien.
Vandaag een nieuw bureau, een nieuwe bureaustoel en een audio/video meubel gekocht en in elkaar gezet.![]()
Audio/video meubel moet ik nog customizen ook, anders steekt het frame achter mijn LCD TV vandaan![]()
Dus zo nog ff naar de fietsenstalling om ff met de slijptol te spelen.![]()
En daarna stappen!![]()
Die reactie had ik al verwachtquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:06 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Grotere LSD tv kopen, steekt er ook niks meer uit
Euhm...hij woont in Zwartsluis hoorquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:30 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Dan ga je toch naar buiten? daar is genoeg te beleven
genoeg te beleven hier hoorquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:37 schreef swollywood het volgende:
[..]
Euhm...hij woont in Zwartsluis hoor
Hier is trouwens buiten ook niets te beleven. Net nog de hond uitgelaten en niemand tegengekomen.
Wat is er aan de Haringvliet te beleven dan op zondagavond om half tien?
PUPPIE!!!quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:37 schreef swollywood het volgende:
[..]
Net nog de hond uitgelaten en niemand tegengekomen.
Ohh... mijn moeder had toenstraks een fietsendief gespotquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:37 schreef swollywood het volgende:
[..]
Euhm...hij woont in Zwartsluis hoor
Hier is trouwens buiten ook niets te beleven. Net nog de hond uitgelaten en niemand tegengekomen.
Wat is er aan de Haringvliet te beleven dan op zondagavond om half tien?
Serieus? Kom ik es een dag niet buiten gebeurt er watquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:48 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ohh... mijn moeder had toenstraks een fietsendief gespot
vanmiddag dikke buurt-riot hier om een bal ofzo
Wat un gekkenhuis![]()
Je kwam toch al niet buiten? je speelde toch altijd dat ene rare spelletje ofzoquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:52 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Serieus? Kom ik es een dag niet buiten gebeurt er wat![]()
Vrijdagavond die grafdebiel die op de verwarming zat te rammen midden in de nacht vond ik storender![]()
Zo! Das hoog Jellequote:Op zondag 14 oktober 2007 22:02 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Je kwam toch al niet buiten? je speelde toch altijd dat ene rare spelletje ofzo
Maareh.. jah gek een paar aso's van hiertegenover(vanuit mijn kant) gek. die hebben ook van die maffe kinderen die zich laten masseren door zon dude van 5 hoog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |