chillen op de bank, je weetsquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:59 schreef navvy het volgende:
Zo Zwolle, tis weer ouderwets druk hier................who died?
Geil!quote:
Tis een goede bank, je kan er puik op bier drinken en films kijken Ôquote:
Maak me ff lekker!!! ff datumpje prikkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:02 schreef beelz het volgende:
[..]
Tis een goede bank, je kan er puik op bier drinken en films kijken Ô
Mee eens, ik zie Ps2K te weinigquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:10 schreef navvy het volgende:
[..]
Maak me ff lekker!!! ff datumpje prikken
Ik weet het... Ik ben net heroine, je wilt er niet aan maar als je eenmaal begonnen bent kun je niet meer zonderquote:
Tis inderdaad lekker weer. Net zonder jas naar de stad gefietst. In de stad even bij de Dynabyte naar binnen gegaan. Het personeel daar is bijzonder bekwaamquote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:14 schreef xuanery het volgende:
ik had niet eens door dat er alweer een nieuwe zwolletopic was geopend, wat slecht van me.
wat een mooie dag is het vandaag jongens!
Wil je nu weer ff normaal doen!!!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:15 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik weet het... Ik ben net heroine, je wilt er niet aan maar als je eenmaal begonnen bent kun je niet meer zonder
Vergeet de H van Hechtingen niet!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:40 schreef beelz het volgende:
En ik doe er een M bij.
Bier, Bank, Bitterballen en Mandjes
Stitches are for bitchesquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:55 schreef KopieerMachine het volgende:![]()
Bier staat gelijk aan hechtingen bij jullie he
Bitchquote:
Jullie mogen alleen langskomen als jullie je gedragen, ik woon in een nette buurtquote:
HOLTENBROEK!!!!! En da's geen Bloemendaal!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:16 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Jullie mogen alleen langskomen als jullie je gedragen, ik woon in een nette buurt
Da's geen Dieze bedoel je; t is net Zonnedael hier immers...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:20 schreef navvy het volgende:
[..]
HOLTENBROEK!!!!! En da's geen Bloemendaal!
Geen enkele wijk is te vergelijken met Diezequote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:50 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Da's geen Dieze bedoel je; t is net Zonnedael hier immers...![]()
Moggeh; de werkweek zit er hier al weer op!![]()
![]()
Weer te veel gezopen?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:29 schreef navvy het volgende:
Zo, wat een drukte hier! ff teruglezen weer, ik raak de draad kwijt!
Retorische vraag!quote:
Nope.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:55 schreef KopieerMachine het volgende:
Gister fiets gekeken, TE VEEL TE DUUR omfg
Iemand nog een goed functionerende fiets tekoop?
Heb nog een nieuwe Giant, min. 400 euro en een wat oudere: 200 euro. Zien=kopen!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:55 schreef KopieerMachine het volgende:
Gister fiets gekeken, TE VEEL TE DUUR omfg
Iemand nog een goed functionerende fiets tekoop?
Dude..... ik zoek fiets voor minder dan 50 euroquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:14 schreef navvy het volgende:
[..]
Heb nog een nieuwe Giant, min. 400 euro en een wat oudere: 200 euro. Zien=kopen!!
Zoek en gij zult vinden...........wat let je?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:29 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Dude..... ik zoek fiets voor minder dan 50 euro![]()
Heeft Zwolle geen junks? Zo koop je tenminste fietsen in Grun...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:29 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Dude..... ik zoek fiets voor minder dan 50 euro![]()
Dure junks heeft Groningen dan... de junks hier verkopen fietsen voor een tientje. Op het station zijn ze zelfs gratix af te halenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:23 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Heeft Zwolle geen junks? Zo koop je tenminste fietsen in Grun...
Grotere LSD tv kopen, steekt er ook niks meer uitquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:52 schreef swollywood het volgende:
Ik kan ff geen bouwpakket meer zien.
Vandaag een nieuw bureau, een nieuwe bureaustoel en een audio/video meubel gekocht en in elkaar gezet.![]()
Audio/video meubel moet ik nog customizen ook, anders steekt het frame achter mijn LCD TV vandaan![]()
Dus zo nog ff naar de fietsenstalling om ff met de slijptol te spelen.![]()
En daarna stappen!![]()
Die reactie had ik al verwachtquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:06 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Grotere LSD tv kopen, steekt er ook niks meer uit
Euhm...hij woont in Zwartsluis hoorquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:30 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Dan ga je toch naar buiten? daar is genoeg te beleven
genoeg te beleven hier hoorquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:37 schreef swollywood het volgende:
[..]
Euhm...hij woont in Zwartsluis hoor
Hier is trouwens buiten ook niets te beleven. Net nog de hond uitgelaten en niemand tegengekomen.
Wat is er aan de Haringvliet te beleven dan op zondagavond om half tien?
PUPPIE!!!quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:37 schreef swollywood het volgende:
[..]
Net nog de hond uitgelaten en niemand tegengekomen.
Ohh... mijn moeder had toenstraks een fietsendief gespotquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:37 schreef swollywood het volgende:
[..]
Euhm...hij woont in Zwartsluis hoor
Hier is trouwens buiten ook niets te beleven. Net nog de hond uitgelaten en niemand tegengekomen.
Wat is er aan de Haringvliet te beleven dan op zondagavond om half tien?
Serieus? Kom ik es een dag niet buiten gebeurt er watquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:48 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ohh... mijn moeder had toenstraks een fietsendief gespot
vanmiddag dikke buurt-riot hier om een bal ofzo
Wat un gekkenhuis![]()
Je kwam toch al niet buiten? je speelde toch altijd dat ene rare spelletje ofzoquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:52 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Serieus? Kom ik es een dag niet buiten gebeurt er wat![]()
Vrijdagavond die grafdebiel die op de verwarming zat te rammen midden in de nacht vond ik storender![]()
Zo! Das hoog Jellequote:Op zondag 14 oktober 2007 22:02 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Je kwam toch al niet buiten? je speelde toch altijd dat ene rare spelletje ofzo
Maareh.. jah gek een paar aso's van hiertegenover(vanuit mijn kant) gek. die hebben ook van die maffe kinderen die zich laten masseren door zon dude van 5 hoog.
Nope. sorry!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:49 schreef ghizzer het volgende:
beste Zwollenaren, heeft er iemand hier voor mij tips om op de korte termijn aan betaalbare (lees: tot max. 260 euro incl. ) woonruimte te komen? een kamer of zo in een niet al te pauperwijk? al vast heel hartelijk dank!
tot 260 euro wordt moeilijk...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:36 schreef annoylikethewind het volgende:
Kamernet.nl kan je misschien verder helpen....
quote:Veemarkt, Zwolle
Nette kamer met gedeelde keuken en toilet. Per direct te huur. Op loopafstand van het treinstation van Zwolle en het winkelcentrum. 275 euro incl
In de OP van dit topic staan meerdere links naar verhuurders.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:24 schreef ghizzer het volgende:
Op marktplaats staat niets in mijn categorie. Die kamer aan de Veemarkt lijkt me wel wat, maar staat dat er geen internet is (en dat is nou net 1 van de redenen dat ik graag wil vertrekken). Heb wel eens gehoord van Maxx Vastgoed en van Direct Wonen. Iemand daar ervaringen mee of verhalen over gehoord?
Denk es goed na lieverd, waar en wanneer vertelde ik je dat?quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:02 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Je kwam toch al niet buiten? je speelde toch altijd dat ene rare spelletje ofzo
Oh ja maffe José noemde die masseur ook consequent de pedofiel en gooide stenen vanaf haar balkon naar hem.quote:Maareh.. jah gek een paar aso's van hiertegenover(vanuit mijn kant) gek. die hebben ook van die maffe kinderen die zich laten masseren door zon dude van 5 hoog.
Hehe, ik heb zelf een tijd aan de Dollard gewoond maar wij hadden geen José, wel jammer......had een beetje leven in de brouwerij gebracht.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:51 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik mis maffe JoséNooit meer iemand die aanbelt en spontaan aanbiedt om haar poes te laten zien
![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:30 schreef frame-saw het volgende:
Ik mis Zwolle boehoeh. Oké morgenavond ben ik er weer maarja. Het is gewoon lekker als de supermarkt om de hoek op zaterdag pas 8 uur sluit ipv 4 uur 's middags zoals in dit kutdorp. En dat ik chocola kan eten wanneer ik wil.
Maarja.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:51 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Denk es goed na lieverd, waar en wanneer vertelde ik je dat?
Hint: het begint met een s en eindigt met peeltuin.
[..]
Oh ja maffe José noemde die masseur ook consequent de pedofiel en gooide stenen vanaf haar balkon naar hem.
Ik mis maffe JoséNooit meer iemand die aanbelt en spontaan aanbiedt om haar poes te laten zien
![]()
Ik hoor een bekend woord?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:46 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
![]()
Dat mens wat zoo gekechtwaar! die liet haar tieten zien in de speeltuin aan iedereen
![]()
En dat was best ieeeelll
Gelukkig heb ik ze niet in volle(vergaande) glorie gezien. Anders had ik er psychisch wel anders bijgezeten denk'![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:29 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Laat jij je tieten ook aan iedereen zien?
Het leeft nog!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:25 schreef Sitethief het volgende:
Wat een Blitse OP![]()
Leeft iedereen nog? ik ben hier al een tijdje niet meer geweest dus.
Doe nu Journalistiek op Windesheim, best wel pittigquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:40 schreef swollywood het volgende:
[..]
Het leeft nog!![]()
Hoe is het met jou dan?![]()
Roarrquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:40 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Doe nu Journalistiek op Windesheim, best wel pittig.
Nu momenteel in een plaatje in Noord-Holland. Maar doordeweeks woon ik op kamers in Zwolle dus, vlakbij de Mediamarkt aan de Harm Smeengekade. Heb wel geboft, woon op de 9de verdieping, mooiste uitzicht over Zwolle die je kan krijgen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:32 schreef Sitethief het volgende:
[..]hai daar, jou kende ik nog niet. Waar zit je nu dan?
Welke klas?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:40 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Doe nu Journalistiek op Windesheim, best wel pittig.
Leuk, ja zekerquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:45 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Roarr
Is het leuk? Welk niveau?
Gheghe ik ken daar meerder mensen in die flatquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:51 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Nu momenteel in een plaatje in Noord-Holland. Maar doordeweeks woon ik op kamers in Zwolle dus, vlakbij de Mediamarkt aan de Harm Smeengekade. Heb wel geboft, woon op de 9de verdieping, mooiste uitzicht over Zwolle die je kan krijgen.
1cquote:Welke klas?![]()
Als je een beetje een goeie journalist was had je at toch allang uitgezocht?quote:Op zondag 21 oktober 2007 11:50 schreef frame-saw het volgende:
Ik ken ook een meisje van de zevende die journalistiek doet. Ben haar naam alleen kwijt.
Ik zit in 1f jeej. Was je meegeweest op de intro ook?
Wat, haar naam? Of dat hij op intro is geweest?quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:49 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Als je een beetje een goeie journalist was had je at toch allang uitgezocht?
etcquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:43 schreef xuanery het volgende:
wat een journalisten hier, ik ben trots. journalistiek represent, etc.
keej sorry.. ja.. daar heb ik al gebruik van gemaakt waarvoor dank. maar had gehoopt dat er in de tussentijd nog meerdere verdwaalde zwollefans de weg naar dit topic zouden vinden, waardoor ik misschien meer info zou krijgen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:09 schreef annoylikethewind het volgende:
Ghizzer, lekkere zwollefan van ons, iedereen heeft je al wel verteld over zijn/haar zoekervaringen en in de eerse post staan allerlei links die je kunnen helpen. Meer kunnen we niet doen.
Kopieermachientje, wat is er mis met "etc"? Is gewoon een NL'se afkorting hoor
* Ps2K kijkt uit raamquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:18 schreef ghizzer het volgende:
maar 1 ding is zeker.. Zwolle zit nog steeds in de beker!
nog altijd cola-loos!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:42 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik weet het
Hoe is het met onze relatie op dit moment?![]()
Dat probleem heb ik al jaren, gelukkig is bier een goede vervanger. Ow ja, avond Zwolle!quote:
Idd 24 vriendjes in een kratquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:45 schreef navvy het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik al jaren, gelukkig is bier een goede vervanger. Ow ja, avond Zwolle!
Stadshagen is toch geen Zwolle? Althans dat zegt Beelzquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:46 schreef frame-saw het volgende:
Wie o wie woont hier in Stadshagen?
Voor mijn journalistieke dingen.
tjek je PM.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:38 schreef ghizzer het volgende:
Goedemorgen Zwolle! Iemand ervaring hier met het zoeken naar een kamer in Zwolle?
Stadshagen = Lego.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:46 schreef frame-saw het volgende:
Sitethief woont inquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:46 schreef frame-saw het volgende:
heb 'm gecheckt! hopelijk dat dat wat is. Zonet nog gebeld door Rots-Vast. Ongelofelijk.. nog hardere uitzuigers dan Direct Wonen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |