abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53473828
Dat simpel (maar kwalijk) pestgedrag van kinderen in het nieuws komt en in verband wordt gebracht met de islam.

Sensatiegeile media en volk dat er op hapt.
  dinsdag 25 september 2007 @ 22:48:48 #2
139330 TNA
For the stars that shine
pi_53473863
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 22:47 schreef IHVK het volgende:
Eens.
pi_53473880
eensch is! laat de moslim bashers maar komen
*Hosselcopter*
pi_53473889
Klopt andersom was het ook gebeurt(een Turk/Marrokaan in een Nederlandse klas)
pi_53473999
quote:
11:50 Niet-moslim weggepest van basisschool (765)

De 9-jarige Cyril Teissier, het enige blanke christelijke jongetje op basisschool De Cirkel in de Utrechtse wijk Zuilen, is van school veranderd omdat hij werd weggepest door Marokkaanse klasgenootjes. Schoolbegeleidster Annet van der Ree noemt het in het AD ''frustrerend dat we deze discriminatie, want dat was het, niet hebben kunnen stoppen.''

De schoolleiding vond het zelf maar beter dat Cyril naar een andere school uitweek, want de pestkoppen bleven maar doorgaan met schoppen, slaan, bedreigen, intimideren en buitensluiten op school.

De ouders van Cyril kozen er bewust voor hun drie kinderen naar de zwarte school De Cirkel te laten gaan. Ook Cyrils oudere zussen (nu 15 en 19) gingen daar naar toe ''vanwege de goede sfeer.'' Bovendien vonden de ouders Teissier het ''goed voor hun kennis van andere culturen.'' Van de goede sfeer is nu echter weinig meer over. ''Wij hebben de indruk dat pesterijen en discriminatie door Marokkaanse jongens tegen Nederlandse alleen maar toenemen in Zuilen. Daar moet iets aan gedaan worden'', zeggen de ouders nu.

Ze vertellen in het AD nog even fijntjes hoe het er aan toe ging, ook al omdat er onlangs doodleuk een wijkbericht verscheen over het succes van de 'gemengde school De Cirkel'. ''Een prettige, veilige plek voor alle kinderen uit de buurt'', staat erin.

Hoe veilig en leuk leggen vader en moeder Teisselier graag uit: ''Regelmatig kreeg Cyril klappen. Dit voetbalveld is alleen voor Marokkanen, jij mag niet meedoen, zeiden ze tegen hem. En als hij met de meisjes van zijn klas wilde spelen, werd hij uitgemaakt voor mietje. Ook zijn enige vriendje, een Turkse jongen, ging onder druk van de rest van de groep meedoen. Hij was dan weliswaar geen Marokkaan, maar in elk geval nog moslim. En dus beter dan Cyril.''
Dit nieuwsbericht. Iemand wordt gepest en dat is inderdaad zielig. Maar die titel bij het nieuwsbericht is gewoon echt zoo suggestief.

Dat Turkse jongentje dat gepest werd is anders toch ook een moslim of niet?

En kinderen vinden toch altijd afwijkingen bijelkaar om elkaar te pesten?
pi_53474132
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 22:49 schreef Dibble het volgende:
eensch is! laat de moslim bashers maar komen
Kut moslims ook altijd
pi_53474158
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 22:55 schreef Magereheinus het volgende:

[..]

Kut moslims ook altijd
doet me lekker niks achterlijke kaaskoppo's!
*Hosselcopter*
  dinsdag 25 september 2007 @ 22:58:36 #8
177856 Birra
Bangkok Connection
pi_53474246
Hoezo ontkennen?
Het is toch zo?
To me, clowns aren't funny. In fact, they're kinda scary. I've
wondered where this started and I think it goes back to the time I
went to the circus and a clown killed my dad.
pi_53474283
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 22:58 schreef Birra het volgende:
Hoezo ontkennen?
Het is toch zo?

Wat is zo?
pi_53474321
quote:
De schoolleiding vond het zelf maar beter dat Cyril naar een andere school uitweek, want de pestkoppen bleven maar doorgaan met schoppen, slaan, bedreigen, intimideren en buitensluiten op school.
Dat lijkt me toch heel makkelijk op te lossen? Trap die pesters van school af.
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_53474399
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 23:00 schreef Areyoutalkingtome het volgende:

[..]

Dat lijkt me toch heel makkelijk op te lossen? Trap die pesters van school af.

Denk je dat bij pesten altijd de pesters van school worden gestuurd?

Meestal gaat het slachtoffer weg.
pi_53474406
Weet je wat ik knap vind?
Mensen die een simpel artikel in de krant niet begrijpen.
You can't have everything. Where would you put it?
- Steven Wright
pi_53474481
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 23:02 schreef Salamander het volgende:
Weet je wat ik knap vind?
Mensen die een simpel artikel in de krant niet begrijpen.

Vind ik ook knap.
pi_53474584
Het gaat om het feit dat het kind blank is en hij wordt in NEDERLAND (een land van oorspronkelijk blanke mensen ) van een openbare school gepest omdat hij blank is...

Oftewel afschieten/uitzetten/naar een streng opvoekkamp sturen al dat uitschot ookal zijn het nog kinderen.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_53474598
quote:
Dat simpel (maar kwalijk) pestgedrag van kinderen in het nieuws komt en in verband wordt gebracht met de islam.

Wat is de oorzaak dan volgens jou?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_53474638
Jaren terug zeiden die kindertjes ,
Wacht maar,nog een paar jaar en dan zijn wij hier de baas!
Nu ze kregen nog gelijk ook!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_53474682
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 23:07 schreef MouzurX het volgende:
Het gaat om het feit dat het kind blank is en hij wordt in NEDERLAND (een land van oorspronkelijk blanke mensen ) van een openbare school gepest omdat hij blank is...

Oftewel afschieten/uitzetten/naar een streng opvoekkamp sturen al dat uitschot ookal zijn het nog kinderen.

Afschieten? Dat mag je bij jezelf doen als je dat zo leuk lijkt.

Jij begrijpt dus duidelijk niet waar het om gaat. Het is gewoon simpel pestgedrag, maar omdat het deze kwestie betreft is het opeens "erg" en moeten kinderen afgschoten worden. Jezus.
  dinsdag 25 september 2007 @ 23:10:56 #18
165512 MASD
Music is dead.
pi_53474688
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 23:07 schreef MouzurX het volgende:

geloof heeft niks met je huidskleur te maken einstein...
Long live music.
pi_53474716
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 23:08 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Wat is de oorzaak dan volgens jou?

Wat is de oorzaak van pesten? Weet ik veel blijkbaar zit het in de mens.
  dinsdag 25 september 2007 @ 23:13:33 #20
69994 seto
-|||--------|||-
pi_53474775
....………………………………………………………………………………..|,
…………………………………………………………………………….i…..|’:’|.|,………..,/’|
………………………………………………………………………._|’,.|,:’,:|’|:;|,|:;’,,-,,/’|../:;:|
……………………………………………….…………………..¸„-*¯),/’¯’|:;,--;|;:|:;:;’,:;,|/’:;:;’|
……………………………………..________……………_„„„--,. ‘,:|. . |. /. .’|;:;::;:;::;::;:;::;|„„¸
………………………………„„-~*””:::::::::::::::¯””””””””””””/’¯::,^”¯_. .’|. . |,/. .,|:;:_¸„„¸::;::;::;:|__,¸
………………………….„-^”¯„--------„„_:::::::::::::::;::;::,/::;:,/.,/>;:;’|. .’. . |/. . .-*”. . . .,:;::::;/’._. ¯,
……………………….„^”„^”¯::;::;::;:::::¯”-„::::::;::;::;:,/::;::;|. .|¯”-„;¸|: : “: :’: : :’: . .,/’¯”~’::;::::;”* : : .|
……………………..„/:/’::;::;::;::;::;:::::::::”^ „::;::;::;:|’::;::;|. ..|: : :”|: : : : : : : : . .|:;:;”,;::;:::;::’/’: ....... |
…………………..,/’:,/::;::;::;::;::;::;::;:::::::::”,::;::;:|::;::;:|. . |,: ¸„:|,: : : : : : : : .,|”,:;::,;|::;:):;::”: ....... |
…………………„/’::;|::;::;::;::;::;::;::;::;::::::::::::;::;|::;::;|’.:. ‘„*„i”””***^~- „_: . ./„-„”:;:;:::;:/::;::,|. . |
……………….„/’::;::|::;::;::;::;::;::;::;::;::;::;:::::’::;,|::;::;|.:.:.:.,/::¯¯”””**~-,„¸”*^/,: : :”,|”,:;’::;:;,/’_¸¸¸|¸
……………..,/’::;::;::::;::;::;::;::;::;::;::;::;::;:::::::;|::;::;:|:.:.:./’::;::;::;::;::::::”*~|„¸: : : : : “^”/„-*¯¯___|,
……………,/’:::::;::;::,::;::;::;::;::;::;::;::;::;::;:::::/’^-„::;:’|:.:,/’::;::;::;::;:::::::_::::/^„/ :__„-*’;:¯¯¯¯:::”|
…………..,/::::::;::;::;:’,::;::;::;::;::;::;::;::;::;::;::::::;:„>*”|~/::;::;::;::;:::::::„(_’),/’: ,/¯::|::;::;::;::;::;:::::(‘)
………….,/:::::;:::;::;::;:”,::;::;::;::;::;::;::;::;::;::::::,/’::;::|/’::;::;::;::;:::::::(::,):,/”~”::;::;|::;::;::;::;:::::::(“’|
…………,/:::::;::;::;::;::;::;”,::;::;::;::;::;::;::;::;::;:::::’,:„/’::;::;::;::;::;:::::(¯”):,/::;::;::;,/’”|::;::;::;::;:::::::(“|
……….,/’::::;::;::;::;::;::;::;::;”,::;::;::;::;::;::;:::::;::;::,/”::;::;::;::;::;:::::::::¯:,/’::;::;::,/’::;’|::;::;::;::;::::::::::’|
………,/:::::;::;::;::;::;::;::;::;::;”,::;::;::;::;::;::;:„--~-/’::;::;::;::;::;::;::::::::::/’::;::;::„-*::;::;|::;::;::;::;::::::::::|
……..,/:::::;::;::;::;::;::;::;::;::;::;:”,::;::;::;::;::|’::;:,/’::;::;::;::;::;::;:::::::::::/’::;::„-^”::;::;::;’|::;::;::;::;:::::::::::|
...….,/::::;::;::;::;::;::;::;::;::;::;::;::;”,::;::;::;::’::;/’::;::;::;::;::;::;::::::::::::,/’:::„-*”’::;::;::;::;|::;::;::;::;:::::::::::|
...…,/::::;::;::;::;::;::;::;::;::;::;::;::;::;”::;::;::;::;:|::;::;::;::;::;::;::::::::::::/’::„-*……’,::;::;:::’|::;::;::;::;::::::::::|
.....,/::::;::;::;::;::;::;::;::;::;::;::;:;,/::;::;,::;::;::;:”::;::;::;::;::;:::::::::::::,/’:„-*………..,::;::„-*’|::;::;::;::;:::::::::|
....,/:::;::;::;::;::;::;::;:;::;::;::;::;:;|::;::;::;”,::;::;::;::;::;::;::;::::::::::::::,/„-*…………….,::”::;/’::;::;::;::;:::::::::|
..._/_::;::;::;::;::;::;::;::;::;::;::;::;/::;::;::;::;::^„::;::;::;::;::;::;::::::::::,/”………………..’,::;|’::;::;::;::;::;::::::::|
::::::””””””””””****^^^^~~~”-----„„„„¸¸¸¸¸_*-„::;:::;::;::;::;::;::;,/……………………’,:;::;::;::;::;::;::::::,/
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::¯¯””””””””****~’~~~~-------„„„„„„„„¸¸¸¸¸_”^„¸::;::;::;::;::;::::,/
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::¯¯¯¯¯¯””””””””””””””****^^^~~
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  dinsdag 25 september 2007 @ 23:14:26 #21
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_53474801
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 22:49 schreef Remzz het volgende:
Blijkt maar weer dat deze twee groepen niet met elkaar samen gaan.
Jong geleerd, oud gedaan... get it?
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
  dinsdag 25 september 2007 @ 23:16:32 #22
147416 voskat
Half Vos, Half Kat
pi_53474872
quote:

Mee eens
Dat eeuwige islam bashen
  dinsdag 25 september 2007 @ 23:19:55 #23
177856 Birra
Bangkok Connection
pi_53474999
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 22:59 schreef IHVK het volgende:

[..]

Wat is zo?
Dat dat kind gepest is door Marokkanen.
pi_53475002
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 23:10 schreef IHVK het volgende:

[..]

Afschieten? Dat mag je bij jezelf doen als je dat zo leuk lijkt.

Jij begrijpt dus duidelijk niet waar het om gaat. Het is gewoon simpel pestgedrag, maar omdat het deze kwestie betreft is het opeens "erg" en moeten kinderen afgschoten worden. Jezus.
Het kan dan wel "simpel" pest gedrag zijn, maar moest het omgekeerd zijn geweest dan hadden de ouders/"kind" al lang naar een instantie geweest om het "rascistisch" pestgedrag van de medeleering aan te kaarten.

Het punt is gewoon, dat bepaalde groepen (geen bevolkingsgroepen), gewoon een dergelijk hatelijk sfeertje rond zich creëeren dat de omstaanders ervan meestal te "blind" zijn en dan maar héél de bevolkingsgroep over de kam scheren.
  dinsdag 25 september 2007 @ 23:20:24 #25
177856 Birra
Bangkok Connection
pi_53475013
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 23:16 schreef voskat het volgende:

[..]

Mee eens
Dat eeuwige islam bashen
Dat eeuwige Islam ophemelen.
  dinsdag 25 september 2007 @ 23:21:44 #26
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_53475049
Tyfus moslims.
pi_53475157
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 23:20 schreef Chiwakka het volgende:

[..]

Het kan dan wel "simpel" pest gedrag zijn, maar moest het omgekeerd zijn geweest dan hadden de ouders/"kind" al lang naar een instantie geweest om het "rascistisch" pestgedrag van de medeleering aan te kaarten.
Jij denkt dat dit omgekeerd niet gebeurt?
En de ouders van dit kind hebben ook wel enigzins aandacht gevraagd of niet?
quote:
Het punt is gewoon, dat bepaalde groepen (geen bevolkingsgroepen), gewoon een dergelijk hatelijk sfeertje rond zich creëeren dat de omstaanders ervan meestal te "blind" zijn en dan maar héél de bevolkingsgroep over de kam scheren.

Hier heb je helemaal gelijk in.

Op de FP is zo'n bericht al meteen goed voor 750+ reacties.
  dinsdag 25 september 2007 @ 23:26:05 #28
177856 Birra
Bangkok Connection
pi_53475209
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 23:24 schreef IHVK het volgende:

[..]

Jij denkt dat dit omgekeerd niet gebeurt?
Nee, ik denk niet dat er blanke kinderen op de basisschool zijn die zeggen "Dit voetbalveld is alleen voor blanke kinderen.".
pi_53475210
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 23:19 schreef Birra het volgende:

[..]

Dat dat kind gepest is door Marokkanen.

Dat kind is gepest door andere kinderen. Niet leuk,maar dat gebeurt nou eenaaml. En de school hoort iedere vorm van pesten inderdaad aan te pakken.

Dat de nadruk op moslim niet-moslim wordt gelegd, stoort mij echter enorm.

Kinderen vinden altijd wel iets leuks om elkaar kaar te pesten. Hé jouw muts is paars hihihi jij bent stom. Dat idee zeg maar.
pi_53475259
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 23:26 schreef Birra het volgende:

[..]

Nee, ik denk niet dat er blanke kinderen op de basisschool zijn die zeggen "Dit voetbalveld is alleen voor blanke kinderen.".

moslims zijn vaak ook blank.

Maar andersom komt dit zeker ook voor.
  dinsdag 25 september 2007 @ 23:28:37 #31
177856 Birra
Bangkok Connection
pi_53475287
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 23:26 schreef IHVK het volgende:

[..]

Dat kind is gepest door andere kinderen. Niet leuk,maar dat gebeurt nou eenaaml. En de school hoort iedere vorm van pesten inderdaad aan te pakken.

Dat de nadruk op moslim niet-moslim wordt gelegd, stoort mij echter enorm.

Kinderen vinden altijd wel iets leuks om elkaar kaar te pesten. Hé jouw muts is paars hihihi jij bent stom. Dat idee zeg maar.
Als die kinderen zeggen dat het voetbalveld alleen voor Marokkanen is dan draait het er dus wel om dat het kind geen moslim is.
pi_53475294
Ik ga slapen. Gaan jullie maar verder.
pi_53475317
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 23:26 schreef Birra het volgende:

[..]

Nee, want dat zou natuurlijk veeeeeuul erger zijn, dan zouden die kinderen wél van school gestuurd worden itt deze paupermocro's van 10 jaar oud met een supermarktverbod kansenjongeren die onze cultuur komen verreiken... _!
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
pi_53475328
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 23:28 schreef Birra het volgende:

[..]

Als die kinderen zeggen dat het voetbalveld alleen voor Marokkanen is dan draait het er dus wel om dat het kind geen moslim is.

Oké, morgen wil ik graag een bericht in de krant over mensen met paarse mutsen dan. Want daar draaide het ook een keer om toen ik klein was, helaas was daar toen geen aandacht voor.
  dinsdag 25 september 2007 @ 23:31:40 #35
177856 Birra
Bangkok Connection
pi_53475391
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 23:29 schreef IHVK het volgende:

[..]

Oké, morgen wil ik graag een bericht in de krant over mensen met paarse mutsen dan. Want daar draaide het ook een keer om toen ik klein was, helaas was daar toen geen aandacht voor.
Werd jij ook weggepest van school omdat de kinderen zeiden dat je alleen mocht voetballen als je een paarse muts droeg?
pi_53475425
Ik vind eigenlijk dat de school een gepaste straf voor deze jongens moet verzinnen.

Stuur ze allemaal een weekje naar een boerendorp en laat ze dan ff kijken hoe het is om niet tot de meerderheid te behoren. Zal vast helpen.
pi_53475467
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 23:31 schreef Birra het volgende:

[..]

Werd jij ook weggepest van school omdat de kinderen zeiden dat je alleen mocht voetballen als je een paarse muts droeg?

Ik niet.

Maar genoeg kinderen die het pispaaltje zijn geweest voor lange tijd, in sommige gevallen resulterend dat ze een andere school gingen zoeken.
pi_53475495
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 23:34 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ik niet.

Maar genoeg kinderen die het pispaaltje zijn geweest voor lange tijd, in sommige gevallen resulterend dat ze een andere school gingen zoeken.
Dat is op elke school, dat zijn kinderen die elkaar gelijk achtten maar gewoon iemand pestten omdat ie een bril heeft ofzo... dit is toch heel anders man.
  dinsdag 25 september 2007 @ 23:35:14 #39
177856 Birra
Bangkok Connection
pi_53475507
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 23:34 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ik niet.

Die muts kon niet af ofzo?
pi_53475533
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 23:35 schreef Birra het volgende:

[..]

Die muts kon niet af ofzo?

Dan vinden ze wel wat anders, dat is het punt niet.
  dinsdag 25 september 2007 @ 23:37:08 #41
177856 Birra
Bangkok Connection
pi_53475568
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 23:36 schreef IHVK het volgende:

[..]

Dan vinden ze wel wat anders, dat is het punt niet.
Dat is het punt dus wel.
Bij die kinderen ging het puur omdat dat kind geen Marokkaan was
pi_53475581
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 23:34 schreef Mopst3r het volgende:

[..]

Dat is op elke school, dat zijn kinderen die elkaar gelijk achtten maar gewoon iemand pestten omdat ie een bril heeft ofzo... dit is toch heel anders man.
Elkaar gelijk achten? Nou..
Niet dus.

Kinderen hebben hele interssante sociale hierarchiëen en ze achten elkaar dus niet gelijk.
pi_53475607
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 23:37 schreef Birra het volgende:

[..]

Dat is het punt dus wel.
Bij die kinderen ging het puur omdat dat kind geen Marokkaan was

Dus niet omdat het geen moslim was? Nou we zijn wel op weg nu.
pi_53475610
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 23:37 schreef IHVK het volgende:

[..]

Elkaar gelijk achten? Nou..
Niet dus.

Kinderen hebben hele interssante sociale hierarchiëen en ze achten elkaar dus niet gelijk.
Je snapt wat ik bedoel (beetje nadenken gast)...
pi_53475629
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 23:38 schreef Mopst3r het volgende:

[..]

Je snapt wat ik bedoel (beetje nadenken gast)...

Ik snap wat jij bedoelt, maar jij snapt niet wat ik bedoel volgens mij.
  dinsdag 25 september 2007 @ 23:39:10 #46
177856 Birra
Bangkok Connection
pi_53475643
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 23:38 schreef IHVK het volgende:

[..]

Dus niet omdat het geen moslim was? Nou we zijn wel op weg nu.
Goed man. .
  dinsdag 25 september 2007 @ 23:39:39 #47
147416 voskat
Half Vos, Half Kat
pi_53475657
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 23:20 schreef Birra het volgende:

[..]

Dat eeuwige Islam ophemelen zonder vooroordelen en onwetendheid behandelen.
Zo zie ik het graag ja
pi_53475695
Kinderen pesten elkaar. Dat is slecht.

Als kinderen elkaar pesten op dingen waar volwassenen elkaar ook mee pesten dan is dat blijkbaar erger.

De pesters verdienen uiteraard een gepaste straf en het is gedrag dat niet door de beugel kan, daar zijn we het allemaal mee eens toch?

De nadruk op moslim niet-moslim, zo lekker mediageil na alle islamdebatten, dat was meer waar ik me aan stoorde.
pi_53475711
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 23:39 schreef Birra het volgende:

[..]

Goed man. .
Nee, een kwalijike zaak.
  dinsdag 25 september 2007 @ 23:42:13 #50
177856 Birra
Bangkok Connection
pi_53475734
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 23:40 schreef IHVK het volgende:
Kinderen pesten elkaar. Dat is slecht.

Als kinderen elkaar pesten op dingen waar volwassenen elkaar ook mee pesten dan is dat blijkbaar erger.

De pesters verdienen uiteraard een gepaste straf en het is gedrag dat niet door de beugel kan, daar zijn we het allemaal mee eens toch?

De nadruk op moslim niet-moslim, zo lekker mediageil na alle islamdebatten, dat was meer waar ik me aan stoorde.
Ja, het is erger dan.
En die islam debatten zijn er niet voor niks.
pi_53475790
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 23:38 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ik snap wat jij bedoelt, maar jij snapt niet wat ik bedoel volgens mij.
Nou leg uit dan...

Tuurlijk is pesten erg, maar pesten omdat iemand géén marokkaan is is nog veel erger.
Alsof dat iets is om trots op te zijn .
pi_53475811
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 23:42 schreef Birra het volgende:

[..]

Ja, het is erger dan.
En die islam debatten zijn er niet voor niks.

Er is geen belangrijk verband tussen de islam en het pestgedrag van deze kinderen.

Maar ik ga slapen zoals ik al zei.
pi_53475837
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 23:44 schreef Mopst3r het volgende:

[..]

Nou leg uit dan...

Tuurlijk is pesten erg, maar pesten omdat iemand géén marokkaan is is nog veel erger.
Alsof dat iets is om trots op te zijn .

Pesten omdat.

Het leuke aan pesten is dat je altijd wel wat kan verzinnen.

Trusten.
pi_53475839
quote:

Dus omdat moslims dat doen bestaat het niet
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 25 september 2007 @ 23:47:08 #55
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_53475867
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 22:49 schreef Remzz het volgende:
Onzin, dat gebeurde bij ons nooit.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_53475946
Dit hele gedoe heeft geeneens nieuwswaarde

Vb
persoon a :mijn pa is directeur
persoon b: mijn pa is politieagent
Persoon c mijn pa is werkloos

persoon c valt buiten de boot/word gepest

Maargoed het is typish nederlands tegenwoordig om dingen op te blazen
  woensdag 26 september 2007 @ 01:22:52 #57
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_53477626
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 23:49 schreef michiel_merk het volgende:

Maargoed het is typish nederlands tegenwoordig om dingen op te blazen
Typisch Nederlands?
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_53482834
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 23:49 schreef michiel_merk het volgende:
persoon a :mijn pa is directeur
persoon b: mijn pa is politieagent
Persoon c mijn pa is werkloos

persoon c valt buiten de boot/word gepest
Niet waar! De politieagent wordt gepest.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_53483085
quote:

Correct.
Mensen beoordelen op grond van religie is 1e klas discriminatie & strafbaar.

+ dat mensen die dat doen brave propagandaslikkers zijn. Neo-nazi's. Lekker voor ze.
pi_53483292
quote:
Op woensdag 26 september 2007 11:56 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Correct.
+ dat mensen die dat doen brave propagandaslikkers zijn. Neo-nazi's. Lekker voor ze.
Welke wet stelt dat strafbaar?
pi_53483358
quote:
Op woensdag 26 september 2007 12:03 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Welke wet stelt dat strafbaar?
Artikel 1 in de Grondwet natuurlijk .

"Art 1. Allen die zich in Nederland bevinden , worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan."

Vieze vuige nazi's .
pi_53483478
quote:
Op woensdag 26 september 2007 12:06 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Artikel 1 in de Grondwet natuurlijk .

"Art 1. Allen die zich in Nederland bevinden , worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan."

Vieze vuige nazi's .
quote:
Op woensdag 26 september 2007 11:56 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Correct.

Kijk eens naar het bold gemaakte.

Wil je svp dat nazi gejank voor je houden.
pi_53483555
quote:
Op woensdag 26 september 2007 12:11 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

[..]

Kijk eens naar het bold gemaakte.

Wil je svp dat nazi gejank voor je houden.
Neen. Er zijn inmiddels meer dan een miljoen burgerdoden in Irak.
Stik er maar in, gij nazi.
Met je dikgedrukte nietszeggende nonsens.
pi_53484405
quote:
Op woensdag 26 september 2007 12:15 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Neen. Er zijn inmiddels meer dan een miljoen burgerdoden in Irak.
Ja, de schuld van de nazi's
quote:
En hiermede diskwalificeer je jezelf door je te laten kennen.
quote:
Je inburgeringscursus niet afgemaakt daar je niet eens kan lezen?
pi_53484640
quote:
Op woensdag 26 september 2007 12:53 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ja, de schuld van de nazi's
[..]

En hiermede diskwalificeer je jezelf door je te laten kennen.
[..]

Je inburgeringscursus niet afgemaakt daar je niet eens kan lezen?
Wat dacht je... Kut hij heeft gelijk, laat ik maar proberen z'n persoon te ridiculiseren?
Amateur .
pi_53488913
quote:
Op woensdag 26 september 2007 12:15 schreef Salvad0R het volgende:
hij maakt het zelfs nog dikgedrukt en dan nog begrijp je niet dat er verschil is tussen mensen beoordelen en mensen discrimineren?
pi_53489204
Nee, dat linkse kliekje dat elke keer gaat zanikken wanneer de feiten in een artikel/nieuwsbercht bij hun naam genoemd worden, daar word niemand prettig gestoord van. Die moeten onderhand toch wel bruine armen hebben van dat eeuwige in de aars van de Islam/Moslims te kruipen,
  woensdag 26 september 2007 @ 15:50:52 #68
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_53489361
Over 10 jaar zijn de Marokkaanse jongetjes hardwerkende studenten zonder ook maar ooit met de politie in aanraking te zijn geweest . Die blagen groeien op voor galg en rad.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_53491655
quote:
Op woensdag 26 september 2007 13:02 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Wat dacht je... Kut hij heeft gelijk, laat ik maar proberen z'n persoon te ridiculiseren?
Amateur .
Nazi's hebben evenveel te maken met Irak als piraten met het broeikasefect.
pi_53491688
quote:
Op woensdag 26 september 2007 15:50 schreef fathank het volgende:
Over 10 jaar zijn de Marokkaanse jongetjes hardwerkende studenten zonder ook maar ooit met de politie in aanraking te zijn geweest . Die blagen groeien op voor galg en rad.
Geef dat nog maar wat langer, kijk naar Nederland hoelang hebben zij niet "vastgezeten" in het protestanse slob, waar je nog niet met een katholiek mocht trouwen als hij/zij niet bekeerd was ...
pi_53491712
TS is links
  woensdag 26 september 2007 @ 17:34:57 #72
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_53491783
quote:
Op woensdag 26 september 2007 17:31 schreef Chiwakka het volgende:

[..]

Geef dat nog maar wat langer, kijk naar Nederland hoelang hebben zij niet "vastgezeten" in het protestanse slob, waar je nog niet met een katholiek mocht trouwen als hij/zij niet bekeerd was ...
Die 10 jaar was sarcastisch bedoeld.............................................
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 26 september 2007 @ 17:40:08 #73
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_53491934
quote:
Hoe veilig en leuk leggen vader en moeder Teisselier graag uit: ''Regelmatig kreeg Cyril klappen. Dit voetbalveld is alleen voor Marokkanen, jij mag niet meedoen, zeiden ze tegen hem. En als hij met de meisjes van zijn klas wilde spelen, werd hij uitgemaakt voor mietje. Ook zijn enige vriendje, een Turkse jongen, ging onder druk van de rest van de groep meedoen. Hij was dan weliswaar geen Marokkaan, maar in elk geval nog moslim. En dus beter dan Cyril.''
Uh had er dus wél mee te maken.
pi_53492277
Eens met TS
Ik ben niet lullig sommige mensen kunnen gewoon niet tegen de waarheid!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')