Nou leg uit dan...quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik snap wat jij bedoelt, maar jij snapt niet wat ik bedoel volgens mij.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:42 schreef Birra het volgende:
[..]
Ja, het is erger dan.
En die islam debatten zijn er niet voor niks.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:44 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Nou leg uit dan...
Tuurlijk is pesten erg, maar pesten omdat iemand géén marokkaan is is nog veel erger.
Alsof dat iets is om trots op te zijn.
Dus omdat moslims dat doen bestaat het nietquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:47 schreef IHVK het volgende:
Dat simpel (maar kwalijk) pestgedrag van kinderen in het nieuws komt en in verband wordt gebracht met de islam.
Sensatiegeile media en volk dat er op hapt.![]()
Onzin, dat gebeurde bij ons nooit.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:49 schreef Remzz het volgende:
Klopt andersom was het ook gebeurt(een Turk/Marrokaan in een Nederlandse klas)
Typisch Nederlands?quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:49 schreef michiel_merk het volgende:
Maargoed het is typish nederlands tegenwoordig om dingen op te blazen
Niet waar! De politieagent wordt gepest.quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:49 schreef michiel_merk het volgende:
persoon a :mijn pa is directeur
persoon b: mijn pa is politieagent
Persoon c mijn pa is werkloos
persoon c valt buiten de boot/word gepest
Correct.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:47 schreef IHVK het volgende:
Dat simpel (maar kwalijk) pestgedrag van kinderen in het nieuws komt en in verband wordt gebracht met de islam.
Sensatiegeile media en volk dat er op hapt.![]()
Welke wet stelt dat strafbaar?quote:Op woensdag 26 september 2007 11:56 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Correct.
Mensen beoordelen op grond van religie is 1e klas discriminatie & strafbaar.
+ dat mensen die dat doen brave propagandaslikkers zijn. Neo-nazi's. Lekker voor ze.
Artikel 1 in de Grondwet natuurlijkquote:Op woensdag 26 september 2007 12:03 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Welke wet stelt dat strafbaar?
quote:Op woensdag 26 september 2007 12:06 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Artikel 1 in de Grondwet natuurlijk.
"Art 1. Allen die zich in Nederland bevinden , worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan."
Vieze vuige nazi's .
Kijk eens naar het bold gemaakte.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:56 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Correct.
Mensen beoordelen op grond van religie is 1e klas discriminatie & strafbaar.
+ dat mensen die dat doen brave propagandaslikkers zijn. Neo-nazi's. Lekker voor ze.
Neen. Er zijn inmiddels meer dan een miljoen burgerdoden in Irak.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:11 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
[..]
Kijk eens naar het bold gemaakte.
Wil je svp dat nazi gejank voor je houden.
Ja, de schuld van de nazi'squote:Op woensdag 26 september 2007 12:15 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Neen. Er zijn inmiddels meer dan een miljoen burgerdoden in Irak.
En hiermede diskwalificeer je jezelf door je te laten kennen.quote:Stik er maar in, gij nazi.
Je inburgeringscursus niet afgemaakt daar je niet eens kan lezen?quote:Met je dikgedrukte nietszeggende nonsens.
Wat dacht je... Kut hij heeft gelijk, laat ik maar proberen z'n persoon te ridiculiseren?quote:Op woensdag 26 september 2007 12:53 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ja, de schuld van de nazi's![]()
[..]
En hiermede diskwalificeer je jezelf door je te laten kennen.
[..]
Je inburgeringscursus niet afgemaakt daar je niet eens kan lezen?
quote:Op woensdag 26 september 2007 12:15 schreef Salvad0R het volgende:
Stik er maar in, gij nazi.
Met je dikgedrukte nietszeggende nonsens.
Nazi's hebben evenveel te maken met Irak als piraten met het broeikasefect.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:02 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wat dacht je... Kut hij heeft gelijk, laat ik maar proberen z'n persoon te ridiculiseren?
Amateur .
Geef dat nog maar wat langer, kijk naar Nederland hoelang hebben zij niet "vastgezeten" in het protestanse slob, waar je nog niet met een katholiek mocht trouwen als hij/zij niet bekeerd was ...quote:Op woensdag 26 september 2007 15:50 schreef fathank het volgende:
Over 10 jaar zijn de Marokkaanse jongetjes hardwerkende studenten zonder ook maar ooit met de politie in aanraking te zijn geweest. Die blagen groeien op voor galg en rad.
Die 10 jaar was sarcastisch bedoeld.............................................quote:Op woensdag 26 september 2007 17:31 schreef Chiwakka het volgende:
[..]
Geef dat nog maar wat langer, kijk naar Nederland hoelang hebben zij niet "vastgezeten" in het protestanse slob, waar je nog niet met een katholiek mocht trouwen als hij/zij niet bekeerd was ...
Uh had er dus wél mee te maken.quote:Hoe veilig en leuk leggen vader en moeder Teisselier graag uit: ''Regelmatig kreeg Cyril klappen. Dit voetbalveld is alleen voor Marokkanen, jij mag niet meedoen, zeiden ze tegen hem. En als hij met de meisjes van zijn klas wilde spelen, werd hij uitgemaakt voor mietje. Ook zijn enige vriendje, een Turkse jongen, ging onder druk van de rest van de groep meedoen. Hij was dan weliswaar geen Marokkaan, maar in elk geval nog moslim. En dus beter dan Cyril.''
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |