Nee hoor, ik heb een aardige basisconditie. Alleen een beetje last van mn enkels, maar dat heb ik al als ik 2 rondjes renquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Fijn EC, viel het niet erg tegen?
Kijk maar uit voor mijquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:23 schreef Bos81 het volgende:
Zolang SCH er niet is, wil ik me wel opofferen om die zeepjes op te rapen
Dat de FA cup maar snel mag beginnen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:30 schreef dndiek het volgende:
Nederlands bekervoetbal is trouwens bedroevend slecht
Het staat hier ook alleen maar aan als beeldvullingquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:30 schreef dndiek het volgende:
Nederlands bekervoetbal is trouwens bedroevend slecht
Bang zijn voor dat blauwe piemeltje van jouquote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:40 schreef GayMania het volgende:
Ik kom nu ook niet meer bij van het lachen.
Bear Force One?quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:40 schreef GayMania het volgende:
Ik kom nu ook niet meer bij van het lachen.
Noouuuuuuuuquote:
Ik zie Sjimz niet online, dus ben jij de hoofdverdachtequote:Op dinsdag 25 september 2007 21:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Noouuuuuuuu
Wat een kutkloon hè.
Wie zou dat nou doen?
Ik postte in dezelfde minuut.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zie Sjimz niet online, dus ben jij de hoofdverdachte
Je kan makkelijk in dezelfde minuut posten.quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zie Sjimz niet online, dus ben jij de hoofdverdachte
Ik zou niet weten hoequote:Op dinsdag 25 september 2007 21:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je kan makkelijk in dezelfde minuut posten.
Dat je d3dx9_30.dll mist, dûh.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe
Ray, als ik de demo van PES wil starten zegt ie dat ik het bestand d3dx9_30.dll mis, wat betekent dat?
Jammer dan, maar het kan welquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe
Ray, als ik de demo van PES wil starten zegt ie dat ik het bestand d3dx9_30.dll mis, wat betekent dat?
quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Onverdacht konijn komt binnen.
Kan ook, maar ook als je even uitlogt kun je gewoon reageren, moet je wel snel kunnen typen met gebruikersnaam en wachtwoord.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:59 schreef RayMania het volgende:
Gewoon met een account inloggen met FireFox en een ander account met Internet Explorer.
Vaduz niet en mocht het zo zijn, stel ik het rapport wel zo op, dat hij onschuldig blijft.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:00 schreef dndiek het volgende:
[..]
Die zit vast ook in het complot, Bos, die moet je eens aan zijn tand voelen...
Ray, je bent een heldquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat je d3dx9_30.dll mist, dûh.
Serieus; je moet dat bestandje ergens downloaden en in je PES-map doen. Misschien helpt dat.
http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?d3dx9_30
Doet-ie het? of doet-ie het niet?quote:
Dat is netjes.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vaduz niet en mocht het zo zijn, stel ik het rapport wel zo op, dat hij onschuldig blijft.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het zielig voor Ray, zo'n rare kloon.
sinds jouw aanwezigheid kunnen de praktijken hier het daglicht niet velen !quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:10 schreef tha_dark het volgende:
Corruptie voert hoogtij in de Hools kroeg!![]()
What's new?quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:10 schreef tha_dark het volgende:
Corruptie voert hoogtij in de Hools kroeg!![]()
eindelijk weer licht op/in deze zaakquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:21 schreef tha_dark het volgende:
Ik ben er vandoor, ga nog even fitnissen
En nee, dit is geen vluchtpoging, ben morgen bereikbaar voor een verhoor
quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
eindelijk weer licht op/in deze zaak![]()
Hij deed t. Als ik de knopjes onder de knie krijg is het wel coolquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Doet-ie het? of doet-ie het niet?
Toch maar niet, Voetbal is toch te boeiendquote:
Het is leuk opgebloeid jaquote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
Die Jeroen Verhoeven. Echt een geniale vertoning.
Hij koopt zelf de batterijen voor Tarzanquote:Op woensdag 26 september 2007 02:05 schreef pfaf het volgende:
Je laat Golfer toch ook niet in de buurt van je elektrische apparaten?
Tong anders maak je even een nieuw AKQ topic..quote:Op woensdag 26 september 2007 02:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij koopt zelf de batterijen voor Tarzan
Kosae mee een half uur mischien niet perfect m aar tevreden ?quote:Op woensdag 26 september 2007 02:16 schreef Yestuuur het volgende:
[..]
Tong anders maak je even een nieuw AKQ topic..![]()
Trusten Tongquote:Op woensdag 26 september 2007 03:55 schreef tong80 het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Trusten Hoolers.
Al of nog wakker?quote:Op woensdag 26 september 2007 04:34 schreef pfaf het volgende:
Slaap lekker Tong, goedemorgen borisz
Haha owja!quote:
Aaah, jij bent nog met de dinsdag bezig! Ik ben al weer aan het aftellen tot m'n woensdag er op zit.quote:Op woensdag 26 september 2007 04:54 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Haha owja!
Hier is het bijna bedtijd in Argentinie (12 uur s´avonds)
Morgen weer om 6 uur op!
Haha, is inderdaad raar!quote:Op woensdag 26 september 2007 04:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
Aaah, jij bent nog met de dinsdag bezig! Ik ben al weer aan het aftellen tot m'n woensdag er op zit.
Trusten.
quote:Op woensdag 26 september 2007 07:32 schreef sjimz het volgende:
Goedemorgen!
Vandaag ga ik in ondertrouw!
Goedemorgen!
Hier is het nog schitterend weer. Een beetje mistig, een beetje sluierbewolking her en der.quote:Op woensdag 26 september 2007 08:38 schreef borisz het volgende:
* borisz legt zijn paraplu al weer klaar
Tenzij hij het altijd al doet.quote:Op woensdag 26 september 2007 08:38 schreef Suijk het volgende:
Succes Sjimmie, niet choken bij het zetten van je handtekening he.
Marc sliep iets langer door dan gedacht, en aangezien ik hem als wekker gebruik...quote:
quote:Op woensdag 26 september 2007 11:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
Marc sliep iets langer door dan gedacht, en aangezien ik hem als wekker gebruik...
mwoah, wat heet te laat. Dit noemen wij flexibele werktijdenquote:Op woensdag 26 september 2007 11:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
en nu ? te laat op je werk ?
quote:Op woensdag 26 september 2007 11:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
mwoah, wat heet te laat. Dit noemen wij flexibele werktijden
ahaquote:Op woensdag 26 september 2007 11:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ojawel lekker volgens mij
dat je een keer kon uitslapen
quote:
Het gaat er op lijken. Alles is geverfd, morgen komen ze meubeltjes brengen, zondag vloertje erin en daarna is het verhuizen maarquote:Op woensdag 26 september 2007 11:46 schreef dndiek het volgende:
[..]
hoe is het met je nieuwe huisje/appartement/wat het is?
Dan had je een kind bij een Zwitserse moeten maken.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
Marc sliep iets langer door dan gedacht, en aangezien ik hem als wekker gebruik...
quote:Op woensdag 26 september 2007 11:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het gaat er op lijken. Alles is geverfd, morgen komen ze meubeltjes brengen, zondag vloertje erin en daarna is het verhuizen maar.
Kan altijd nog he.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:29 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dan had je een kind bij een Zwitserse moeten maken.
alles op z'n tijd hequote:
quote:
Maar zoals het klokje (lees Axel) thuis tikt, tikt het nergens.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:28 schreef dndiek het volgende:
[..]
Daar kan je de klok op gelijk zetten
Hup Afonso!quote:Op woensdag 26 september 2007 14:50 schreef Brahimov het volgende:
Of ik zin heb om vanavond mee te gaan naar Jong Heerenveen - PSV. Dacht het wel
Beter laat ik wel m'n FC Groningen sjaal thuis
Als die komt opdagen voor de wedstrijdquote:
heheh idd. Bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:10 schreef rubbereend het volgende:oi
Heeft Time Out(Gemert) beste hardstyle zaal van Nederland???briljant topic
Altijd leuk, met wie ga je?quote:Op woensdag 26 september 2007 14:50 schreef Brahimov het volgende:
Of ik zin heb om vanavond mee te gaan naar Jong Heerenveen - PSV. Dacht het wel
Beter laat ik wel m'n FC Groningen sjaal thuis
Go Ahead doet niet aan namen achterop.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:08 schreef Grulez het volgende:
[..]
heb je al een shirt met Van Dijk achterop gekocht?
quote:
tja in NL gaat dat niet samen...quote:Op woensdag 26 september 2007 16:49 schreef DarkShine het volgende:
Ijsselmeervogels -FCG en Spakenburg - Roda waren eigenlijk beide voor vanavond ingepland...
Maar dat kon de enige politieagent van Spakenburg niet aan?quote:Op woensdag 26 september 2007 16:49 schreef DarkShine het volgende:
Ijsselmeervogels -FCG en Spakenburg - Roda waren eigenlijk beide voor vanavond ingepland...
In genoeg andere landen ook niet.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:51 schreef borisz het volgende:
[..]
tja in NL gaat dat niet samen...
quote:Op woensdag 26 september 2007 16:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar dat kon de enige politieagent van Spakenburg niet aan?
Liga Pokal, 4 supportersgroepen in 1 stadion tijdens de halve finale. en dat ging goedquote:Op woensdag 26 september 2007 16:52 schreef DarkShine het volgende:
[..]
In genoeg andere landen ook niet.
[..]
quote:Op woensdag 26 september 2007 17:23 schreef RayMania het volgende:
Bier.
Goedemorgen!
quote:
Nou ja, hetzelfde als ervoor alleen weer wat euro's lichterquote:Op woensdag 26 september 2007 18:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En hoe bevalt dat ? in ondertrouw
In ondertrouw gaan is het meest saaie wat ik ooit voor geld moest doenquote:Op woensdag 26 september 2007 18:11 schreef appelsientje het volgende:
En hoe bevalt dat ? in ondertrouw
Jawohl.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Geen freeroll vandaag, heren?
Ah, Ray zie ik nu wel.
Het mag nauwelijks die naam hebben.quote:
dank jequote:Op woensdag 26 september 2007 22:09 schreef borisz het volgende:
AZ check ff het vorige 3fm topicen lees de berichtjes van Maricha
![]()
of check je PM
ok jammerquote:Op woensdag 26 september 2007 22:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
dank jemaar dat gaat echt niet lukken helaas, misschien bij het driejarig bestaan
ja, vind het ook jammer, lijkt mij erg leuk om eens in de studio te kijken, maar het gezin komt toch echt op de eerste plaatsquote:
Ahh, ik lees t nuquote:
* golfer schenkt troostdrankje in voor alle Utregtenaren.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:47 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is in een gulle bui en geeft alle Ajacieden een rondje vanwege de zwaarbevochten overwinning![]()
Ja mooi, de eerste Nederlandse wereldkampioen in jaren. Vandaag de grote mensen tijdrit!quote:Op donderdag 27 september 2007 02:09 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen Pfaf. WK-Wielrennen is goede begonnen
Aah, die hebben vanavond een zware dreun gehad, dus zijn mentaal makkelijk te kloppen.quote:Op donderdag 27 september 2007 02:14 schreef tong80 het volgende:
Nee, maar we spelen zaterdag tegenj Kozakkenj Boys. Toeval
Hardenberg.quote:
Is tegenwoordig toch wel een vereiste om een goede hoofdklasser te worden he.quote:
Tsja, dan moet je creatief zijn en geluk hebben met een goede lichting natuurlijk.quote:Op donderdag 27 september 2007 02:30 schreef tong80 het volgende:
We spelen ook tegen Spakenburg. Die hebben een begroting van 300.000 euro. Alleen al voor het eerste elftal.
Trusten Pfaf
quote:Op donderdag 27 september 2007 08:29 schreef Suijk het volgende:
Heuj. Mooi weer zo, zonnetje, beetje heiig.
Daarom, en gelukkig lekker weerquote:
quote:
Ja ik hoef vandaag niet te werken. Moet vanmiddag ergens heen. Kwam dus goed ui met Wir sind Helden van gisteravond.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wat doe jij nog online ?? vrij? (dan ben je vroeg wakker)
Was de koffie 's morgens niet gratis?quote:Op donderdag 27 september 2007 10:21 schreef borisz het volgende:
* borisz zet voor iedereen koffie op kosten van eilanden
quote:
Informatievaardigheden?quote:Op donderdag 27 september 2007 10:50 schreef EnGCatjuh het volgende:![]()
Alweer terug van mn toets informatievaardigheden
Zodat je een boek of artikel kan vinden in de bieb of op internetquote:Op donderdag 27 september 2007 11:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Informatievaardigheden?
Waar heeft een bioloog die voor nodig?
Okeequote:Op donderdag 27 september 2007 11:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zodat je een boek of artikel kan vinden in de bieb of op internet
Sinds ik hartje Amsterdam woon heb ik daar geen last meer van. Ik ben altijd de eerste.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Mogge. Meubeltjes zijn binnen.
Konden tussen 08.00 en 11.00 komen, uiteraard kwamen ze om 10.55...
Gefeliciteerd met Jong SCHquote:Op donderdag 27 september 2007 12:33 schreef SCH het volgende:
Coach van Kozakken Boys net op de radio
spelen 1-1 tegen Ajax tijdens 90 min voetbal....wat deden jullie ook al weerquote:Op donderdag 27 september 2007 12:33 schreef SCH het volgende:
Coach van Kozakken Boys net op de radio
Afonso 0-3 PSVquote:Op donderdag 27 september 2007 12:46 schreef SCH het volgende:Heeft Afonso toch gewonnen bij zijn rentree
2001 jaquote:Op donderdag 27 september 2007 12:58 schreef Bjoro het volgende:
ha ha ha...daar liggen kansen op de administratie.....niet de eerste keer dat daar zo iets gebeurd !
Ik kan me nog een incidentje herinneren dat ze v Nistelrooij vergeten waren aan te melden voor de CL !
Wat een amateurs.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:42 schreef sjimz het volgende:
Rondje op kosten van die "profclub" uit Eindhoven!![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 13:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
In en seizoen waren ze Ruud en Addo vergeten, minder lang geleden John de Jong.
Lekker hoor, van PSV
quote:Het is niet de eerste maal dat PSV een dergelijke fout begaat. Zo werd Jong PSV twee jaar geleden ook uit het bekertoernooi verwijderd vanwege het meespelen van de geschorste Lindsay Wilson.
Doe voorzichtig gatje!quote:Op donderdag 27 september 2007 13:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ga naar practicum. Iets met aminozuren, eiwitten en melk.
quote:
Relevante ervaring geen prequote:Op donderdag 27 september 2007 13:27 schreef dndiek het volgende:
Ik zie kansen voor een bijbaantje bij PSV
1 uurtje per week de administratie op orde brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |