Ik sta er niet meer tussenquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:30 schreef AQuila360 het volgende:
Hier staan de gamertag's van bijna iedereen uit het centraal 360 topic!
Darkshine update de boel al lang niet meerquote:
Blaas dan gewoon wat nieuw leven in dit topic: [Xbox Live] Voor al uw online geweldquote:Op woensdag 26 september 2007 17:49 schreef Filay het volgende:
Ik wil er ook tussen!
Edit: Misschien handig om een lijst in de OP van het centrale xbox topic te maken?
Edit 2: Ik wil hem wel maken als iedereen zijn tag even stuurt via de pm...
Dat kan ook... maar ik moet toch al die tags eerst verzamelenquote:Op donderdag 27 september 2007 09:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Blaas dan gewoon wat nieuw leven in dit topic: [Xbox Live] Voor al uw online geweld
Zodat ie vol raakt. Kan je dan een nieuw topic aanmaken met de gamertags erin.
De hoeren doen het goed.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:30 schreef AQuila360 het volgende:
Hier staan de gamertag's van bijna iedereen uit het centraal 360 topic!
quote:
Tering irrtant te lezenquote:
Snelquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:34 schreef existenz het volgende:
Zeg aquila, wanneer gaan we bassie afmaken met Worms?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:34 schreef existenz het volgende:
Zeg aquila, wanneer gaan we bassie afmaken met Worms?
Heeft 1 van die vrienden ook worms en live enz? Dan kunnen we misschien wel keer paar potjes doenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:29 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Met mijn partner Adriaantjuh blaas ik jullie allemaal weg :0
ben er nietzo goed in hoor , speel meestal met wat vrienden gewoon op de bank tegen elkaar , pas 1 keer online gespeeld![]()
Nee , de meeste hebben een Wii of een PS2 , 2 hebben wel een XBOX 360 maar geen worms of Livequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heeft 1 van die vrienden ook worms en live enz? Dan kunnen we misschien wel keer paar potjes doen![]()
Door je land van herkomst in te stellen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:10 schreef Gupje het volgende:
he hoe krijg je trouwens zo Nederlandse vlag naast je naam?
Ze Germans1944, I'm with stupid ^^quote:Op woensdag 2 april 2008 07:19 schreef cheqy het volgende:
Cheqy is mijn tag. Momenteel is er voor mij maar één game en dat is CoD4.
Dat is dus niet meer simpel, want het is :quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
hmm heel simpel :
het is Nick GizMo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |