Oplossing 1: geef ze een goed boek.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
Floripas heeft het een beetje druk met de Marokkanen.
wijfquote:
laten we idd in de zino in tilburg afspreken gezellige muziek en we verstaan elkaar niet dus er wordt ook niet gevochtenquote:Op donderdag 29 november 2007 20:49 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Pilletjes. Snatz.
ASC, n'est-ce pas?![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:39 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
laten we idd in de zino in tilburg afspreken gezellige muziek en we verstaan elkaar niet dus er wordt ook niet gevochten
mwah valt mij laatst nog geweest de zino is echt het betere stampwerkquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:11 schreef PJORourke het volgende:
Cafe Thomas in Eindhoven is waarschijnlijk net zo'n tent.
Bozzini, Kerkrade.quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:19 schreef Zwaardvisch het volgende:
De Jimmy Woo zou in dat geval ook volstaan, mits Hed Kandi-weekend.
Hed Kandi.quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:19 schreef Zwaardvisch het volgende:
De Jimmy Woo zou in dat geval ook volstaan, mits Hed Kandi-weekend.
Wat is dat eigenlijk? Een verzamelbrand voor nieuwe-stijl-disco?quote:
Lekkere wijven - huppelkutjes.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:37 schreef gronk het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk? Een verzamelbrand voor nieuwe-stijl-disco?
Home of Dutch Hed Kandi, kan er ook niks aan doen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:54 schreef en_door_slecht het volgende:
Ja, joh, spreek meteen af in Krakow.
Bij god geen idee waar je het over hebt, maar het klinkt als gabber. En gabbers hebben de nare gewoonte geen verstand van echt bier te hebben. En dat is een randvoorwaarde.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:49 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Home of Dutch Hed Kandi, kan er ook niks aan doen.
Hed Kandi staat tot gabber als Oud-Zuid tot Slotervaart.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:01 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Bij god geen idee waar je het over hebt, maar het klinkt als gabber. En gabbers hebben de nare gewoonte geen verstand van echt bier te hebben. En dat is een randvoorwaarde.
In Slotervaart ben ik recent nog naar een voorstelling (Ramraj) geweest, om vervolgens te overnachten in de Bijlmer. Conclusie: heerlijke multiculturele stad, dat Amsterdam.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:03 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Hed Kandi staat tot gabber als Oud-Zuid tot Slotervaart.
Hed Kandi is ietwat zwoeler dan gabber.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:01 schreef en_door_slecht het volgende:
Bij god geen idee waar je het over hebt, maar het klinkt als gabber. En gabbers hebben de nare gewoonte geen verstand van echt bier te hebben. En dat is een randvoorwaarde.
het is dan ook overwegend een drugscultuur en geen drinkcultuur.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:01 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Wijn.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:21 schreef sneakypete het volgende:
Maarja wat is goed bier~?
Als het maar niet van die bocht uit Chili, de VS, Z-A of Duitsland is. En rode wijn uit Frankrijk is ook niet te zuipen.quote:
De meeste tripels zijn goed te doen, af en toe een kasteeltje. God, als je Amstel, Bavaria en Oranjeboom niet meetelt, is bijna al het bier goed!quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:21 schreef sneakypete het volgende:
Maarja wat is goed bier~?
Korenwolf. Limburg.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:29 schreef en_door_slecht het volgende:
De meeste tripels zijn goed te doen, af en toe een kasteeltje. God, als je Amstel, Bavaria en Oranjeboom niet meetelt, is bijna al het bier goed!
Met name Korenwolf en Urquell zijn goddelijk.
Het betere witbiertje ja. wel erg bloemig, na een aantal glazen merk je dat.quote:
Dan nog liever Freddy gezelschap houden.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:35 schreef PJORourke het volgende:
Dommelsch is cantusbier. Prima om mee te gooien.
Daar ben ik tegen, maar de reclames zijn grappig.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:37 schreef PJORourke het volgende:
En wat vindt je van Amstel, Visch?
As je een kritische bierdrinker bent snap ik nog steeds je johnny walker sig nietquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:38 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Daar ben ik tegen, maar de reclames zijn grappig.
Dat is net of je Zaanse Babbelaars zit weg te tikken, helemaal na een echt pils: Grolsch.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:37 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dan nog liever Freddy gezelschap houden.
Gewoon een mooie foto, die Walker.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:42 schreef sneakypete het volgende:
[..]
As je een kritische bierdrinker bent snap ik nog steeds je johnny walker sig niet
Dat is echt de euroshopper onder de whisky´s
Als festivalbier is Heineken niet slecht, met Dommelsch wil je je koper nog niet poetsen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:46 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Dat is net of je Zaanse Babbelaars zit weg te tikken, helemaal na een echt pils: Grolsch.
Je woont zeker in het Oostenquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:46 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Dat is net of je Zaanse Babbelaars zit weg te tikken, helemaal na een echt pils: Grolsch.
Jupiler is best goed te doen, maar het is zo populair omdat het klootjesvolk het vergelijkt met Amstel.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:53 schreef Zwaardvisch het volgende:
Jupiler wordt trouwens ook zwaar overschat.
In een zekere toko in de hoofdstad wordt dat bocht toch geschonken?quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:38 schreef Zwaardvisch het volgende:
Daar ben ik tegen, maar de reclames zijn grappig.
Op zich heb je gelijk, maar tegelijk is het als een Finlux tv: het kost niks en je hebt niks.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:03 schreef sneakypete het volgende:
al drink ik thuis vaak pils van de Alber Heijn want dat is voor die prijs, 6euro n krat, heel goed te doen.
Uit misplaatst chauvinisme ja. Het is de grap om zelf bier mee te nemen onder je jas en dan uit te roepen: 'Godverrrrdomme, als ik nou zelf al voor m'n bier moet zorgen'.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:05 schreef PJORourke het volgende:
[..]
In een zekere toko in de hoofdstad wordt dat bocht toch geschonken?
Heb een deel van m'n vakantie rondgebracht in Westmalle. Het dorp is niks maar de monikken daar maken lekker bier (en lekkere kaas)quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:11 schreef sneakypete het volgende:
En dat is nu juist een van de mindere trappisten dusja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |