Ik zou niet weten waarom de Krullevaar zit te wachten op de broer van Jan-Hein Kuijpers, ik ben dus in z'n geheel niet bang dat die meekomt.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het heeft wel wat, dat idee. Zorg je wel dat ze Paultje Fietsenhok thuislaat?
Jan-Hein Kuijpers heeft nog een zeker Brabants charisma. Die is dus best wel welkom, mits hij Holleeder meneemt.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:30 schreef en_door_slecht het volgende:
Ik zou niet weten waarom de Krullevaar zit te wachten op de broer van Jan-Hein Kuijpers, ik ben dus in z'n geheel niet bang dat die meekomt.
Ik had het niet over J-H zelf, maar over z'n kloon uit Havana aan de Waal. Maar Holleeder, ik weet het niet. Hij zal vast een feestje kunnen bouwen, maar of hij wel zo goed tegen z'n verlies kan in een discussie, weet ik zo net nog niet.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:36 schreef PJORourke het volgende:
Jan-Hein Kuijpers heeft nog een zeker Brabants charisma. Die is dus best wel welkom, mits hij Holleeder meneemt.
quote:Op donderdag 29 november 2007 20:40 schreef Zwaardvisch het volgende:
En als we in een disco afspreken waar het repertoire uit Sophie Ellis Bextor, Kylie Minogue en Akon bestaat, komt SCH dan wel?
De Exit schijnt vol te zitten met kastmarokkaantjes...quote:Op donderdag 29 november 2007 20:40 schreef Zwaardvisch het volgende:
En als we in een disco afspreken waar het repertoire uit Sophie Ellis Bextor, Kylie Minogue en Akon bestaat, komt SCH dan wel?
Gewoon, met een goede fles whisky op tafel russische roulette spelen met de maffiaboys?quote:Op donderdag 29 november 2007 20:40 schreef en_door_slecht het volgende:
Ik had het niet over J-H zelf, maar over z'n kloon uit Havana aan de Waal. Maar Holleeder, ik weet het niet. Hij zal vast een feestje kunnen bouwen, maar of hij wel zo goed tegen z'n verlies kan in een discussie, weet ik zo net nog niet.
Je bent goed op de hoogte zeg.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:42 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De Exit schijnt vol te zitten met kastmarokkaantjes...
Ik kom alleen maar in een disco als ze er Guns 'n'n Roses, The Police en Jason Donovan draaien.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:40 schreef Zwaardvisch het volgende:
Uh-huh.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:44 schreef SCH het volgende:
Je bent goed op de hoogte zeg.
Ik ben meer van de strijkkwartettenquote:Op donderdag 29 november 2007 20:44 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Ik kom alleen maar in een disco als ze er Guns 'n'n Roses, The Police en Jason Donovan draaien.
Ach, schiet op. Zo ver is Kuipers nog lang niet. Al deelt hij z'n smaak voor vrouwen met z'n cliënten.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Gewoon, met een goede fles whisky op tafel russische roulette spelen met de maffiaboys?
Voor StefanP maken we er Southern Comfort van. Ik wil er een sigaar bij.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Gewoon, met een goede fles whisky op tafel russische roulette spelen met de maffiaboys?
Vertel. Lange benen, blond, niet al te intelligent, en met een voorliefde voor de P.C Hooft?quote:Op donderdag 29 november 2007 20:45 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ach, schiet op. Zo ver is Kuipers nog lang niet. Al deelt hij z'n smaak voor vrouwen met z'n cliënten.
Synthesizers.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben meer van de strijkkwartetten
Nou, in het weekend ga ik wel eens uit.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:45 schreef SCH het volgende:
Hoever ben je nou in je coming out?
Estelle Gullit!quote:Op donderdag 29 november 2007 20:47 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Vertel. Lange benen, blond, niet al te intelligent, en met een voorliefde voor de P.C Hooft?
Zongebruind, ook in de winter en altijd net het verkeerde mantelpakje aan. Uiteraard een Porsche.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:47 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Vertel. Lange benen, blond, niet al te intelligent, en met een voorliefde voor de P.C Hooft?
Pilletjes. Snatz.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:47 schreef Zwaardvisch het volgende:
Synthesizers.
Cayenne. Louis Vuitton.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:48 schreef Zwaardvisch het volgende:
Zongebruind, ook in de winter en altijd net het verkeerde mantelpakje aan. Uiteraard een Porsche.
Vrouwen die Excel gebruiken om hun seksleven bij te houden.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:50 schreef Zwaardvisch het volgende:
Mais vrai.
Is zo moeilijk sorteren op eindcijfer.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:53 schreef Zwaardvisch het volgende:
Neuh, gewoon een rolodex.
Jij hebt boeken? Van papier? Met letters en woorden en zo?quote:Op donderdag 29 november 2007 21:52 schreef SCH het volgende:
Wat is er plots met Floripas. Ze heeft een stel boeken van me gejast en is daarna van de aardbodem verschwundelt.
Donald Duck verzamelalbums uit de jaren 70quote:Op donderdag 29 november 2007 21:54 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jij hebt boeken? Van papier? Met letters en woorden en zo?
Ze ging linksaf.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:52 schreef SCH het volgende:
Wat is er plots met Floripas. Ze heeft een stel boeken van me gejast en is daarna van de aardbodem verschwundelt.
Wat voor boeken? Misschien kan ik je voor zijn en ze haar afhandig maken.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:52 schreef SCH het volgende:
Lege planken zat, tenslotte.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:55 schreef SCH het volgende:
Lieverd, in mijn boekenkast past jouw hele pauperflatje
Nee, Rotterdam heeft ook een gat.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:00 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Lege planken zat, tenslotte.
Gezellig naar Fons in het Anne Frank Plantsoen?quote:Op donderdag 29 november 2007 20:47 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nou, in het weekend ga ik wel eens uit.
Spuit 13.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:15 schreef du_ke het volgende:
Gezellig naar Fons in het Anne Frank Plantsoen?
Het zijn geen moorkoppen.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:23 schreef du_ke het volgende:
13 Marokkaantjes tegelijk?
He Fishy,quote:Op donderdag 29 november 2007 22:07 schreef Zwaardvisch het volgende:
Da's dan weer niet grappig.
Floripas heeft het een beetje druk met de Marokkanen.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:52 schreef SCH het volgende:
Eindelijk.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
Floripas heeft het een beetje druk met de Marokkanen.
In Almere?quote:Op donderdag 29 november 2007 22:54 schreef Floripas het volgende:
Floripas heeft het een beetje druk met de Marokkanen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |