Nu Wolffenstein me zo persoonlijk uitnodigt, kan ik moeilijk weigeren natuurlijk. Ik heb begrepen dat hij ook de meest onderhoudende is op die meets....quote:Op maandag 26 november 2007 16:59 schreef Chewie het volgende:
[..]
Kom jij ook nog eens een keer, vorig jaar zaten we verdorie bij je om de hoek
Nerd.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:09 schreef DrWolffenstein het volgende:
Wanneer doet voor mij er eigenlijk niet toe.
Deal.quote:Mijn enige voorwaarde is dat er nieuwe gezichten komen.
ik stem voor tilburg want dan kan ik met de fietsquote:Op maandag 26 november 2007 18:33 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik stem voor A'dam, dan hoef ik tenminste niet zo vroeg weg om de laatste trein te halen.
In Tilburg wil niemand komen en er woont niemand.quote:Op maandag 26 november 2007 20:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ik stem voor tilburg want dan kan ik met de fiets
Klopt daarom woon ik ook in goirlequote:Op maandag 26 november 2007 20:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
In Tilburg wil niemand komen en er woont niemand.
Zelfs StefanP gaat er wegquote:Op maandag 26 november 2007 20:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Eens. Tilburg stinks.quote:Op maandag 26 november 2007 20:47 schreef Boze_Appel het volgende:
Wel een beetje zwak hoor EG.quote:Op maandag 26 november 2007 16:37 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar als ik wel zo komen, dan gelooft nl niemand dat ik EG ben. Irl lijk ik namelijk niet op hem.![]()
Ik ga er wel vanuit dat er foto's worden gemaakt.En dat er een verslag van de happening wordt gepubliceerd
Eindhoven.quote:Op maandag 26 november 2007 22:36 schreef ijsbrekertje het volgende:
Utrecht of Amsterdam (of een andere stad aangesloten op het nachtnet) is prima.
Takke-end weg man.quote:Op maandag 26 november 2007 22:58 schreef PJORourke het volgende:
Eindhoven.
Woon je in Buitenpost of zo?quote:Op maandag 26 november 2007 23:01 schreef Boze_Appel het volgende:
Takke-end weg man.
Beschaving begint in Brabant.quote:Op maandag 26 november 2007 23:07 schreef Boze_Appel het volgende:
Nee, in de bewoonde wereld.... Alphen aan den Rijn.
De laatste keer dat ik daar 's avonds weg wilde had dat nog geen nachtnet.quote:Op maandag 26 november 2007 22:58 schreef PJORourke het volgende:
Eindhoven.
Begint 13 december.quote:Op maandag 26 november 2007 23:10 schreef ijsbrekertje het volgende:
De laatste keer dat ik daar 's avonds weg wilde had dat nog geen nachtnet.
Je kiest er zelf voor om in de bush-bush te gaan wonen.quote:Op maandag 26 november 2007 23:22 schreef Fastmatti het volgende:
Dan nog is het uren reizen naar Eindhove
Klinkt goed.quote:
Centrum van het universum, vrind.quote:Op maandag 26 november 2007 23:29 schreef Boze_Appel het volgende:
Maargoed, Eindhoven ligt niet echt centraal ofzo.
Zijn ze daar allemaal zo narrowminded?quote:Op dinsdag 27 november 2007 07:42 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Centrum van het universum, vrind.
heeft hij daar gewoond danquote:
echt wel tussen tilburg en venlo inquote:Op maandag 26 november 2007 23:29 schreef Boze_Appel het volgende:
Maargoed, Eindhoven ligt niet echt centraal ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |