Gronk, wat ben je toch een kwalletje.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:11 schreef gronk het volgende:
[..]
Al je weekeinden zijn dit jaar al bezet?
Ik speel mijn rol graag met verve.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:55 schreef Zwaardvisch het volgende:
Gronk, wat ben je toch een kwalletje.
Nee, maar wel veel, en zeker de zaterdagen. In mijn agenda is januari en februari daarentegen nog helemaal leeg. Dus deze maanden hebben mijn voorkeur.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:11 schreef gronk het volgende:
[..]
Al je weekeinden zijn dit jaar al bezet?
quote:Op zondag 25 november 2007 23:25 schreef Apropos het volgende:
Tot nu toe zie ik geen obstakel.
Waar gaat dit plaatsvinden? Datum is voorlopig open.quote:Op zondag 25 november 2007 23:25 schreef Apropos het volgende:
Tot nu toe zie ik geen obstakel.
Flexi-bel. Nigger.quote:Op maandag 26 november 2007 13:24 schreef Autodidact het volgende:
Wat mij betreft in Utrecht of A'dam. En dan ben ik gvd. nog meegaand.
Maar als ik wel zo komen, dan gelooft nl niemand dat ik EG ben. Irl lijk ik namelijk niet op hem.quote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 10:09 schreef DrWolffenstein het volgende:
Wanneer doet voor mij er eigenlijk niet toe. Mijn enige voorwaarde is dat er nieuwe gezichten komen.
Dan kan ik natuurlijk niet achterblijven.quote:Op zondag 25 november 2007 23:21 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Zet het bier maar koud, HenriO zal er zijn.
Nu Wolffenstein me zo persoonlijk uitnodigt, kan ik moeilijk weigeren natuurlijk. Ik heb begrepen dat hij ook de meest onderhoudende is op die meets....quote:Op maandag 26 november 2007 16:59 schreef Chewie het volgende:
[..]
Kom jij ook nog eens een keer, vorig jaar zaten we verdorie bij je om de hoek
Nerd.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:09 schreef DrWolffenstein het volgende:
Wanneer doet voor mij er eigenlijk niet toe.
Deal.quote:Mijn enige voorwaarde is dat er nieuwe gezichten komen.
ik stem voor tilburg want dan kan ik met de fietsquote:Op maandag 26 november 2007 18:33 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik stem voor A'dam, dan hoef ik tenminste niet zo vroeg weg om de laatste trein te halen.
In Tilburg wil niemand komen en er woont niemand.quote:Op maandag 26 november 2007 20:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ik stem voor tilburg want dan kan ik met de fiets
Klopt daarom woon ik ook in goirlequote:Op maandag 26 november 2007 20:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
In Tilburg wil niemand komen en er woont niemand.
Zelfs StefanP gaat er wegquote:Op maandag 26 november 2007 20:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Eens. Tilburg stinks.quote:Op maandag 26 november 2007 20:47 schreef Boze_Appel het volgende:
Wel een beetje zwak hoor EG.quote:Op maandag 26 november 2007 16:37 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar als ik wel zo komen, dan gelooft nl niemand dat ik EG ben. Irl lijk ik namelijk niet op hem.![]()
Ik ga er wel vanuit dat er foto's worden gemaakt.En dat er een verslag van de happening wordt gepubliceerd
Eindhoven.quote:Op maandag 26 november 2007 22:36 schreef ijsbrekertje het volgende:
Utrecht of Amsterdam (of een andere stad aangesloten op het nachtnet) is prima.
Takke-end weg man.quote:Op maandag 26 november 2007 22:58 schreef PJORourke het volgende:
Eindhoven.
Woon je in Buitenpost of zo?quote:Op maandag 26 november 2007 23:01 schreef Boze_Appel het volgende:
Takke-end weg man.
Beschaving begint in Brabant.quote:Op maandag 26 november 2007 23:07 schreef Boze_Appel het volgende:
Nee, in de bewoonde wereld.... Alphen aan den Rijn.
De laatste keer dat ik daar 's avonds weg wilde had dat nog geen nachtnet.quote:Op maandag 26 november 2007 22:58 schreef PJORourke het volgende:
Eindhoven.
Begint 13 december.quote:Op maandag 26 november 2007 23:10 schreef ijsbrekertje het volgende:
De laatste keer dat ik daar 's avonds weg wilde had dat nog geen nachtnet.
Je kiest er zelf voor om in de bush-bush te gaan wonen.quote:Op maandag 26 november 2007 23:22 schreef Fastmatti het volgende:
Dan nog is het uren reizen naar Eindhove
Klinkt goed.quote:
Centrum van het universum, vrind.quote:Op maandag 26 november 2007 23:29 schreef Boze_Appel het volgende:
Maargoed, Eindhoven ligt niet echt centraal ofzo.
Zijn ze daar allemaal zo narrowminded?quote:Op dinsdag 27 november 2007 07:42 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Centrum van het universum, vrind.
heeft hij daar gewoond danquote:
echt wel tussen tilburg en venlo inquote:Op maandag 26 november 2007 23:29 schreef Boze_Appel het volgende:
Maargoed, Eindhoven ligt niet echt centraal ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |