quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:28 schreef Monidique het volgende:
Dat dokterboek vond ik wel leuk...
Natuurlijk kom ik niet.quote:
Dat lijkt me wel lachen. Kijken of JD in het echt net zo'n helder licht is als op het forum, of dat het wel meevalt.quote:
Iedereen heeft toch wel een mobiel met camera.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:14 schreef EchtGaaf het volgende:
Neemt iemand zijn/haar fototoestel mee?![]()
Jij komt toch niet.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:18 schreef du_ke het volgende:
We zouden toch een dikke fik stoken? Anders kom ik niet hoor.
we hebben een kennerquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:49 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Cafe de Nacht heet het officieel.
En wie daar niet over beschikt, is uitgesloten van deelname. Ik kom dus niet.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch wel een mobiel met camera.
Vind je een tweemaanden-meet niet een beetje teveel van het goede?quote:Op woensdag 26 september 2007 15:18 schreef kLowJow het volgende:
Oktober/november.
Voor jou maken we een uitzondering. Jij mag zonder camera(mobiel) komen.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:10 schreef Apropos het volgende:
En wie daar niet over beschikt, is uitgesloten van deelname. Ik kom dus niet.
Sigme, kom jij liever in januari/februari? Zo ja, misbruik dan je macht om deze datum er doorheen te drukken.quote:Op woensdag 26 september 2007 08:33 schreef sigme het volgende:
Mijn voorwaarde is bekend bij wie het moet weten. En de kans dat ik in oktober/november verstek moet laten gaan is groter dan in januari/februari.
IJsbrekertje is de stem van de rede.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:23 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Voor jou maken we een uitzondering. Jij mag zonder camera(mobiel) komen.
Ja.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:22 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Vind je een tweemaanden-meet niet een beetje teveel van het goede?
Dat mag ik hopen ja. Die van mij heeft er geenquote:Op woensdag 26 september 2007 12:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch wel een mobiel met camera.
Wat heb ik nou weer miszegd?quote:Op woensdag 26 september 2007 15:49 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Sigme wil me toch niet zien, dus ik kom niet.
Hmm. Ik heb vast niet genoeg macht daarvoor. Maar misschien maakt het enig verschil: in oktober of november gaat het mij niet lukken te verschijnen op een meeting.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:36 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Sigme, kom jij liever in januari/februari? Zo ja, misbruik dan je macht om deze datum er doorheen te drukken.
Ik sta vast niet in je redenen om wel te komen.quote:
Matige smoes om niet te komen, Sjors.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:49 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik sta vast niet in je redenen om wel te komen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |