Depersonalisatie.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:54 schreef Apropos het volgende:
Ik werd herinnerd aan Oversight.
Het schijnt verleden week te Amersfoort.quote:
Ik ben ontroerd.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:56 schreef Apropos het volgende:
[..]
Het schijnt verleden week te Amersfoort.
Een middag voor een ander; van opzij.
De zakenlui. Gewinkel zonder mij.
Het zet zich binnen stadsgezichten voort.
Een bakkersjongen in de Koppelpoort.
Iets aan de hand, is hij van de partij
en brengt een tweede bakkersjongen voort,
het fietsje echter in de kiem gesmoord.
Zo zal het zijn als ik hier niet meer rij.
Belichtingstijd. De klik wordt nooit gehoord.
Woorden buiten het mondeling op ruiten.
Mijn naam en ik gescheiden van elkaar.
Er zit al speling tussen hier en nu.
Agenten wenken dat ik moet besluiten.
Vrachtwagens met inboedel ronken zwaar.
Ik stuur u nog vanavond het reçu.
Met een dode hospita in Utrecht, heel toepasselijk.
En buiten Laren kun je het niet over de VVD hebben?quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:08 schreef draaijer het volgende:
Laten we het in het Gooi doen.
Dan kunnen we het over de VVD hebben
Hmm, het is toch mooi om in het nest zelf te zitten. Ik kan hier en daar nog wel wat korting arrangerenquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:27 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
En buiten Laren kun je het niet over de VVD hebben?
Nu zie je zelf eens waar we dagelijks mee te maken hebbenquote:
POLlers zijn Kluun lezers?quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:40 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Nu zie je zelf eens waar we dagelijks mee te maken hebben
Alleen de Groningers geloof ikquote:
Ik wist gewoon al wie er ging reagerenquote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:04 schreef Zwaardvisch het volgende:
[afbeelding]
Van links naar rechts: du_ke, Fastmatti, Aoristus en Sidekick.
"De sfeer zat er goed in."![]()
[afbeelding]
Zeker voor een Delftse fietsenmaker, natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:14 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ach, jij bent er nog het beste vanaf gekomen
Er zijn nog genoeg bossen in het Gooi. Geen probleemquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:18 schreef du_ke het volgende:
We zouden toch een dikke fik stoken? Anders kom ik niet hoor.
De versnelde procedure. Je weet wie je het vraagt.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:21 schreef draaijer het volgende:
[..]
Er zijn nog genoeg bossen in het Gooi. Geen probleem
En de CO2-uitstoot dan?quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:18 schreef du_ke het volgende:
Als je enkel een flink stuk boom in de fik steekt valt dat reuze mee.quote:
Weet je wel niet hoeveel CO2 er dan de lucht ingaatquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:18 schreef du_ke het volgende:
[afbeelding]
Kijk maar uit. Zometeen wordt die boos dat je zijn naam fout speltquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:33 schreef Stali het volgende:
[..]!
Zo word jij later ook. Gewoon lang genoeg op POL blijven hangen, Fishy..
Dat heet een biomassabrandstof en het is op redelijk korte termijn CO2 neutraal.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:33 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Weet je wel niet hoeveel CO2 er dan de lucht ingaat![]()
Zeg, ik heb liever een foto van een vrouw gezien voordat ze zo amicaal mogen doen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:33 schreef Stali het volgende:
[..]!
Zo word jij later ook. Gewoon lang genoeg op POL blijven hangen, Fishy..
Wel uitkijken dat de boomknuffelaars zich niet verbranden!quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als je enkel een flink stuk boom in de fik steekt valt dat reuze mee.
Wat is de tietenbar? Bij de Jimmy Whoo willen de vrouwen ook nog wel iets uitdoen. Ik ga voor Amsterdam.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:43 schreef NightH4wk het volgende:
De tietenbar in Tilburg is wel een aardige locatie. Wie is Kluun btw? o.O
Veel bomen vinden het dan ook erg ok om hierdoor geknuffeld te wordenquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:42 schreef gronk het volgende:
[..]
Wel uitkijken dat de boomknuffelaars zich niet verbranden!![]()
Cafe de Nacht heet het officieel.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:44 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Wat is de tietenbar? Bij de Jimmy Whoo willen de vrouwen ook nog wel iets uitdoen. Ik ga voor Amsterdam.
Hier ben ik dan weer voor. Dan kunnen we weer meer wegen aanleggenquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Veel bomen vinden het dan ook erg ok om hierdoor geknuffeld te worden
[afbeelding]
Of twee gloednieuwe kerncentrales.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:49 schreef draaijer het volgende:
[..]
Hier ben ik dan weer voor. Dan kunnen we weer meer wegen aanleggen![]()
Jij behoort er tot de vaste clientèle?quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:49 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Cafe de Nacht heet het officieel.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:49 schreef draaijer het volgende:
[..]
Hier ben ik dan weer voor. Dan kunnen we weer meer wegen aanleggen![]()
Dat jullie dan ook allebei voor flinke belastingverhogingen zijn was me reeds bekend.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:50 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Of twee gloednieuwe kerncentrales.
Zeg, heb je die glazen bol ook bij de Wereldwinkel gehaald?quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
[..]
Dat jullie dan ook allebei voor flinke belastingverhogingen zijn was me reeds bekend.
Die kunnen tenminste bestaan in een vrije markt.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:00 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Zeg, heb je die glazen bol ook bij de Wereldwinkel gehaald?
Wereldwinkels worden zwaar gesponsord door steunaankopen vanuit de linkse kerk. Da's niet eerluk!!eins!!quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die kunnen tenminste bestaan in een vrije markt.
Betaalde de rechtse kerk maar extra voor die mooie prestigeprojecten die ze zo graag willen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:06 schreef gronk het volgende:
[..]
Wereldwinkels worden zwaar gesponsord door steunaankopen vanuit de linkse kerk. Da's niet eerluk!!eins!!
Jij leest Kluunquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:08 schreef Floripas het volgende:
Oh, ja, ik kom!
Dan neem ik zeker m´n bijl mee.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:08 schreef Floripas het volgende:
Oh, ja, ik kom!
Ze betalen toch heeel veel belasting over hun dikke inkomens?quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Betaalde de rechtse kerk maar extra voor die mooie prestigeprojecten die ze zo graag willen.
Nou, dat was een vluggertjequote:Op dinsdag 25 september 2007 22:08 schreef Floripas het volgende:
Oh, ja, ik kom!
Maar toch wel in januari?quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:08 schreef Floripas het volgende:
Oh, ja, ik kom!
Mooi, je bent geslaagd!quote:
Ik twijfel tussen http://www.youtube.com/watch?v=AKSJLop26yIquote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:28 schreef Monidique het volgende:
Dat dokterboek vond ik wel leuk...
Natuurlijk kom ik niet.quote:
Dat lijkt me wel lachen. Kijken of JD in het echt net zo'n helder licht is als op het forum, of dat het wel meevalt.quote:
Iedereen heeft toch wel een mobiel met camera.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:14 schreef EchtGaaf het volgende:
Neemt iemand zijn/haar fototoestel mee?![]()
Jij komt toch niet.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:18 schreef du_ke het volgende:
we hebben een kennerquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:49 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Cafe de Nacht heet het officieel.
En wie daar niet over beschikt, is uitgesloten van deelname. Ik kom dus niet.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch wel een mobiel met camera.
Vind je een tweemaanden-meet niet een beetje teveel van het goede?quote:Op woensdag 26 september 2007 15:18 schreef kLowJow het volgende:
Oktober/november.
Voor jou maken we een uitzondering. Jij mag zonder camera(mobiel) komen.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:10 schreef Apropos het volgende:
En wie daar niet over beschikt, is uitgesloten van deelname. Ik kom dus niet.
Sigme, kom jij liever in januari/februari? Zo ja, misbruik dan je macht om deze datum er doorheen te drukken.quote:Op woensdag 26 september 2007 08:33 schreef sigme het volgende:
Mijn voorwaarde is bekend bij wie het moet weten. En de kans dat ik in oktober/november verstek moet laten gaan is groter dan in januari/februari.
IJsbrekertje is de stem van de rede.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:23 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Voor jou maken we een uitzondering. Jij mag zonder camera(mobiel) komen.
Ja.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:22 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Vind je een tweemaanden-meet niet een beetje teveel van het goede?
Dat mag ik hopen ja. Die van mij heeft er geenquote:Op woensdag 26 september 2007 12:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch wel een mobiel met camera.
Wat heb ik nou weer miszegd?quote:Op woensdag 26 september 2007 15:49 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Sigme wil me toch niet zien, dus ik kom niet.
Hmm. Ik heb vast niet genoeg macht daarvoor. Maar misschien maakt het enig verschil: in oktober of november gaat het mij niet lukken te verschijnen op een meeting.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:36 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Sigme, kom jij liever in januari/februari? Zo ja, misbruik dan je macht om deze datum er doorheen te drukken.
Ik sta vast niet in je redenen om wel te komen.quote:
Matige smoes om niet te komen, Sjors.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:49 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik sta vast niet in je redenen om wel te komen.![]()
Ik wil bst wel een keer een poging doen om wel te komen.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Matige smoes om niet te komen, Sjors.
Geeft dat joh, daar strandt het bij mij ook altijdquote:Op woensdag 26 september 2007 16:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik wil bst wel een keer een poging doen om wel te komen.
Wij moeten ook nog een keer een drankje doen.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:00 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Geeft dat joh, daar strandt het bij mij ook altijd
Waarom wil iedereen altijd met mij zuipenquote:Op woensdag 26 september 2007 17:07 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wij moeten ook nog een keer een drankje doen.
Ik wil best een alcoholische versnapering met je nuttigen hoor. Geen probleem.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
zuipen, gewoon ouwehoeren dan. tering.
Al je weekeinden zijn dit jaar al bezet?quote:Op donderdag 27 september 2007 00:00 schreef freako het volgende:
Een meet lijkt me leuk. En jan/feb heeft de voorkeur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |