Waarom niet tijdens de 100 Meet. Kunnen we allemaal onze avatar erbij laten tattooeren.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:06 schreef fransbreda het volgende:
Denk dat ik het breda logo op me rug laat tattooeren voor de 100 meet.![]()
Zo groot is me rug nietquote:Op donderdag 27 september 2007 09:13 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Waarom niet tijdens de 100 Meet. Kunnen we allemaal onze avatar erbij laten tattooeren.
Het is dat ik niet aan de tattoos wil, maar mijn botje zou wel tof zijn.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:13 schreef bassieVL het volgende:
Waarom niet tijdens de 100 Meet. Kunnen we allemaal onze avatar erbij laten tattooeren.
Als je het niet erg vindt om de rolstoel te duwen...quote:
JDude. Dat staat in de OP sambabal. Goed lezen hèquote:Op donderdag 27 september 2007 09:49 schreef DarkSamba het volgende:
Goedemorgen,
Ik lees allemaal goede ideeen voor de 100meet en dat zo vroeg op de ochtend
Wie moet ik een PM sturen om de data door te geven of gewoon hier?
Nouja, er is gewoon niets aan te doen. Als de deeltijd geen les heeft is het ook druk hoor. De voltijders kunnen er ook wat van qua auto's meenemen. Waarom snap ik dan weer niet.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:51 schreef DarkSamba het volgende:
@Kuuk: je hebt gelijk. Ik kom vanuit mijn werk naar Avans toe, maar mag tegenwoordig een eind verder parkeren.
Staat er een of andere parkeerbegeleider, die nogal kieskeurig is met wie er wel of niet op mag. :S
Dat vind ik een goed initiatiefquote:Op donderdag 27 september 2007 10:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel voor om de medewerkers met het fietsje te laten komen. Doe ik ook.
Wat is dan de leeftijdsgrens voor begeleider..?quote:Op donderdag 27 september 2007 10:06 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt om de rolstoel te duwen...
Tof.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:14 schreef DarkSamba het volgende:
Dat vind ik een goed initiatief
, maar ik zal Jdude dan eens een mailtje sturen.
Lekker aan het Fokken! op je werkquote:
Hej, dat heb ik ook net gedaan..quote:Op donderdag 27 september 2007 10:20 schreef BossFight het volgende:
Ik heb Jdude ook maar even gepm'ed dat het me allemaal geen kloot uitmaakt!!
Niet alleen oktoberquote:Op donderdag 27 september 2007 10:47 schreef bassieVL het volgende:
Oktober is een beetje druk.
en bedankt he.. rizz..quote:Op woensdag 26 september 2007 19:51 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Aantal chickies
Redelijk kansloos, ik weet 't, maar ik zit nog op Lovesdijkstraat.
Daar zitten bijna geen dames
Ik zit ook al meer dan 5jaar zonder (echt fatsoenlijk) meisjes/dames/jonge vrouwen in de klas...
IK MIS ZE
En ook bedankt.. lurker.. pffffquote:Op woensdag 26 september 2007 21:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het Breda topic nummer 100 ding meet. Tenzij lurkers besluiten ook te komen, gaat het waarschijnlijk om mij en Clauw. Maar als we in een kroeg meeten zullen er wel hertjes zijn ja.
Bier niet, onbekende mensen wel. (op VM na dan)quote:Op donderdag 27 september 2007 11:52 schreef bassieVL het volgende:
vind die ook bier eng?
Oh, dat klinkt goedquote:Op donderdag 27 september 2007 11:43 schreef fransbreda het volgende:
Miss binnenkort weer eens een technofeestje meepikken in de mezz.![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 11:53 schreef fransbreda het volgende:
[afbeelding]
Net ff laten zetten, heb nog plek gelaten voor de avatars.![]()
Jajaja, maar dan houdt het wel op geloof ik.quote:
Muziekske? ik heb wat gemist volgens mij...quote:Op donderdag 27 september 2007 13:41 schreef veldmuis het volgende:
Alle Avansers lekker genoten van 't muziekske bij de Nassau (gok ik)?
Word.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:31 schreef DarkSamba het volgende:
6 oktober klinkt goed![]()
zolang er maar Jupiler isen wat hertjes
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |