heb je eigenlijk wel gelijk in, maaaaaaaaaaaaar het blijft leukquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:05 schreef DarkElf het volgende:
tis wel erg een herhaling van alles aan het worden zo
sommige foto's ja maar de meeste zijn of al langs geweest of hetzelfde als de andere 234353456 foto's die geplaatst zijnquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
heb je eigenlijk wel gelijk in, maaaaaaaaaaaaar het blijft leuk
haha dus geen serieuze toevoeging op SB. tsss schaam jequote:Op dinsdag 25 september 2007 18:13 schreef Dibble het volgende:
mijn pro op SB
Beste Sm0othY!i!,
Bij deze ontvang je een gele kaart om de volgende reden:
Categorie: Forum
Het plaatsen van posts zonder enige serieuze toevoeging aan het topic worden niet gewaardeerd en daarom ook niet geaccepteerd. Blijf ontopic, plaats posts met een nuttige inhoud en kwets mensen niet onnodig. In topic: FOK forum...(dit moet je checken!) Inhoud post: idd, jullie pijpen lievahh battieboisssssss
jah maar jij was ook mod eerst daarquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:15 schreef NekoV het volgende:
Lol. ik heb meer dan 11000 posts daar en nog geen enkele gele kaart.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:15 schreef NekoV het volgende:
kut exmodquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:15 schreef NekoV het volgende:
11.000 post op sugababes en daar voor uit durven komen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:15 schreef NekoV het volgende:
nee waar de fuck heb jij het over danquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij ben acquiesce? Dat was ook je usernamen op fok zeker?
http://fotoboek.fok.nl/Acquiescequote:Op dinsdag 25 september 2007 18:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nee waar de fuck heb jij het over dan
Jonge ik ben degene die voor offtopicforum heeft gezorgdquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kut exmod
ik 2500 posts ofzo en volgens mij 9 of 10 gele kaarten, maar geeneen van jou gekregen
lol, nee dat ben ik niet neequote:Op dinsdag 25 september 2007 18:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/Acquiesce
thnxquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:28 schreef NekoV het volgende:
[..]
Jonge ik ben degene die voor offtopicforum heeft gezorgd
Bokitoquote:
Daar ben ik blij om.quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
lol, nee dat ben ik niet nee
Het valt niemand op dat deze foto's zijn genomen in een Fopwinkel/Carnavalswinkel ?quote:
Is het geen skatjuh.quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:04 schreef OldJeller het volgende:
Als je er zo bij loopt heb je gegarandeerd succes bij de vrouwen. Nee, écht!
[afbeelding]
hoezo jammer van de TTquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Is het geen skatjuh.
Jammer van de TT trouwens, had dit deel bijna gemist.
Oh hell yeah.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Bwhehe. 11.000 posts op SD.
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:06 schreef NekoV het volgende:
[..]
Oh hell yeah.
En ik schaam me er niet voor
Das toch die lelijke slet die zich door jongens van sd liet neuken en daarna ging zeggen dat ze gebruikt was?quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:16 schreef kalinho het volgende:
[afbeelding]
En toen het onderschrift:
En ik droom nog weleens van de dag dat we gelukkig waren, van de dag dat ik me zo blij voelde, maar ik denk ook vaak aan de dag dat het over was, de dag dat ik me problemen weg wou zuipen om jou te vergeten. Maar naderhand realiseerde ik me dat ik het niet kan vergeten, hoeveel ik ook drink. Je tilt me op en ramt me keihard onderuit en dat gebeurde keer op keer , nog steeds weet ik niet wat je wou, wat je wel en niet meende en of je de dingen die je zei, zei omdat je dat zelf dacht omdat je bang was wat andere over je zouden denken. Niet meer dan een vakantieliefde die je nooit meer ziet, Maar wel een vakantieliefde die ik ontzettend mis en waar ik oprecht veel van hou Zal je nooit vergeten
Kijk dan wee tje waar het over gaat natuurlijk
schiet mij maar lek
waar staat dat offtopicforumquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:28 schreef NekoV het volgende:
[..]
Jonge ik ben degene die voor offtopicforum heeft gezorgd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |