Beter ga je niet!quote:
Afkorting gebruiken is 1337, jeweetquote:
AFC Amsterdam is dat toch?quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Afkorting gebruiken is 1337, jeweet![]()
Moet je niet te hard zeggen, want dan worden ze agressiefquote:
Kan morgen Kozakken Boys uit voor de beker maar totaal geen zin in dan weerquote:
Klinkt als volop lol en puicke westrijdenquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:51 schreef Jasza het volgende:
[..]
Kan morgen Kozakken Boys uit voor de beker maar totaal geen zin in dan weer![]()
![]()
Zondag moet het maar weer, thuis tegen vvv en dan die donderdag thuis tegen Zagreb(gezelligheid in de stad dus) en dan Sparta uit en dan weer een tijdje niet![]()
Zagreb word leuk hoor, maar dat zal vooral de sfeer rondom wel zijn, en Sparta uit in een Sparta vak is altijd lachen, kijken of er nog iets leuks gebeurdquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klinkt als volop lol en puicke westrijden![]()
Not
quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:55 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zagreb word leuk hoor, maar dat zal vooral de sfeer rondom wel zijn, en Sparta uit in een Sparta vak is altijd lachen, kijken of er nog iets leuks gebeurd![]()
Misschien wordt Eric wel van het vak geslagen![]()
![]()
Komt in orde baasquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]Beter maak je dan een filmpje
Voor 30 euro doe ik het voor jequote:Op dinsdag 25 september 2007 17:00 schreef VlaDje het volgende:
ik wil eric wel van de tribune zien rolllen
Mooi! Desnoods geef je hem een zetquote:
Ik voorzie een massale PUB inzamelactiequote:
Wil je dat we klappen?quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:03 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Vanochtend ben ik op de fiets aangereden door een andere fietser.
Nog geen 5 meter van m'n huis.
Begon je morgen iig goedquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:03 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Vanochtend ben ik op de fiets aangereden door een andere fietser.
Nog geen 5 meter van m'n huis.
quote:
Hoi Erikaquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:08 schreef oshiro het volgende:
Vladi ga eens een OP erin pleuren, gij lui varken
Ik gebood je wat.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:09 schreef VlaDje het volgende:
[..]
past wel goed bij em idd
Zeikwijf
Ga jij nou nog een keer mee trouwens?quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:40 schreef liiszle het volgende:
idd niet gaan
Mag ik voorspellen wat er dan gezongen gaat worden ? Iets met hoer iigquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:10 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ga jij nou nog een keer mee trouwens?![]()
Ach je komt hier toch alleen maar voor Lisquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:11 schreef oshiro het volgende:
Ik moet pub echt gaan verlaten. Het is nog erger dan eerst.
En ONZ wordt weer tof.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ach je komt hier toch alleen maar voor Lis
Het was in een dooie hoek.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Begon je morgen iig goedHeb je hem wel ff in elkaar gebeukt ?
Nee hoorquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mag ik voorspellen wat er dan gezongen gaat worden ? Iets met hoer iig![]()
Nou en, die kunnen ook kapotquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:14 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Het was in een dooie hoek.
En het was m'n buurmeisje.
Jij welquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:14 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Want dan sla ik diegene op ze bek![]()
Ik zal het doorgevenquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:19 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tuurlijk, wie Lis uitmaakt voor hoer krijgt een klap![]()
Weet ik, maar aangereden worden is ook zieligquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:22 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Nee.
Dat is zielig.
Meisjes slaan.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:11 schreef oshiro het volgende:
Ik moet pub echt gaan verlaten. Het is nog erger dan eerst.
En ONZ wordt weer tof.
ik mee ?quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:10 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ga jij nou nog een keer mee trouwens?![]()
Je ging toch een keer mee naar Ajaxquote:
och. zelfde hier. mara goed veel korte dagenquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:58 schreef rena het volgende:
En ik ben die school spuugzat. Dus de spijbelcount gaat nog wel verder oplopen vrees ik![]()
euhw. weuniequote:Op dinsdag 25 september 2007 18:01 schreef rena het volgende:
Ik ben er tot kwart voor 1Ga je 's middags nog wat doen?
misschien paardrijden als ik geen les hebquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:04 schreef rena het volgende:
Ach gossieee.
haterquote:
YOAAAH LEUUUKKK VOETBAL KIJKENquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:10 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik denk ik vraag ook is of je iets wil doen amargoed![]()
Ben je ooit in een stadion geweest?quote:
ik zeg toch, LEEEUKquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:15 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ben je ooit in een stadion geweest?
Nee?
Dan moet je het gewoon proberen, is leuker dan je denkt![]()
Peerdiesquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:05 schreef liiszle het volgende:
[..]
misschien paardrijden als ik geen les heb
ik kijk er écht naar uitquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:20 schreef Jasza het volgende:
[..]
Komt wel een keer![]()
Als ik een kaartje heb![]()
morgen wedstrijdquote:
Tot zoquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:31 schreef rena het volgende:
Je mag 'm wel komen vernietigenIk durf niet!
quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:32 schreef Bravebart het volgende:
Kenkerhard hakken op Angerfist onder het koken in de keuken heeft dit als gevolgZeg daar dag tegen het groentepakket
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:03 schreef rena het volgende:
Ah, zometeen in bad en daarna met een glaasje Coebergh op de bank Desperate Housewives en zulks kijken.![]()
eujquote:
had je geen les vanavond?quote:
dressuuuuuuurquote:
neequote:
Hup Lancequote:Op dinsdag 25 september 2007 19:31 schreef liiszle het volgende:
[..]
dressuuuuuuur
en zondag springen/dressuur/cross
o okay, dacht ikquote:
gaat heel wat worden jaquote:
k moest wle oefenen voor wedstrijd. maar tis te koudquote:
Hoezoquote:
t rijden ging afgelopen dagen niet heel lekkerquote:
niet spotten met lancequote:
Aaaahhh okayquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:33 schreef liiszle het volgende:
[..]
k moest wle oefenen voor wedstrijd. maar tis te koud
Links wel ?quote:
quote:
Hoiquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:55 schreef liiszle het volgende:
ik wil een import italiaan
Olaquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:49 schreef liiszle het volgende:
hola
dán ga ik wel meequote:Op dinsdag 25 september 2007 20:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hoi![]()
![]()
Wat een schijtweer hier, kan Ajax niet ergens in Italie gaan voetballen of in Spanje, kan ik daar mooi heen![]()
Ja, moet dat ?quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou, moeten we de SC nou ook nog onder handen nemen.
Eens denken hoe we dat kunnen gaan doen.
Muy bieeenn gracciiiaaassssquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OlaQue tal ?
Boh, ik ben al dat Spaans alweer vergeten
Het zou kunnen, of ik stop er gewoon meequote:
Ja godver, zover kom ik nietquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:00 schreef liiszle het volgende:
[..]
Muy bieeenn gracciiiaaassss
y tu?![]()
beso
Zeur niet, dat zeg je al maandenquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het zou kunnen, of ik stop er gewoon mee
Omdat het een potje gekut is laatste tijd. Geen nieuwe aanwas, geen nieuwe gesprekken, alles is alleen maar aan het verbaggeren door een kliek en de voetbal josti'squote:Op dinsdag 25 september 2007 21:03 schreef VlaDje het volgende:
Wieso de SC onder handen nemen?
Klopt.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zeur niet, dat zeg je al maanden
Klopt, de nieuwe aanwas blijft een beetje achter de laatste tijdquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Omdat het een potje gekut is laatste tijd. Geen nieuwe aanwas, geen nieuwe gesprekken, alles is alleen maar aan het verbaggeren door een kliek en de voetbal josti's
gaat idd een beetje saai worden de laatste tijd,quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Omdat het een potje gekut is laatste tijd. Geen nieuwe aanwas, geen nieuwe gesprekken, alles is alleen maar aan het verbaggeren door een kliek en de voetbal josti's
Tsja dat is even een beetje de vraag wat willen we eraan doen. En dat is een vraag die ik mezelf al een tijdje stel. Er valt inprincipe weinig te doen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:06 schreef VlaDje het volgende:
[..]
gaat idd een beetje saai worden de laatste tijd,
maar wat wil je dr aan doen?
vers bloed is sowieso wel gewenstquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tsja dat is even een beetje de vraag wat willen we eraan doen. En dat is een vraag die ik mezelf al een tijdje stel. Er valt inprincipe weinig te doen.
Maar goed ik ben het hele ik hijg op lies, ik klets over voetbal en doe dom wel weer zat. We hebben nieuwe leden nodig
Ja, maar het is meer de vraag hoe we dat hier binnen krijgenquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:10 schreef VlaDje het volgende:
[..]
vers bloed is sowieso wel gewenst
En nu in het Nederlandsquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:07 schreef VlaDje het volgende:
iwie meinst du bartos?
Niet vanzelf. Mond op mondreclame werkt het bestquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja, maar het is meer de vraag hoe we dat hier binnen krijgen
Ja dan krijgen we nog meer van die voetbal josti's.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Niet vanzelf. Mond op mondreclame werkt het best
Dat er geen nieuwe aanwas komt, duhquote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja dan krijgen we nog meer van die voetbal josti's.
Doe niet zo negatief, je krijgt alleen meer josti's van josti's. Als mensen als jij en ik mensen hierheen brengen zijn het heus geen josti's hoor.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja dan krijgen we nog meer van die voetbal josti's.
true truequote:Op dinsdag 25 september 2007 21:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat er geen nieuwe aanwas komt, duhDat is ook wel te verklaren doordat de SC alleen maar 1 groot stuk gezeik is de laatste tijd
wie weet dat ze zich wel als josti's gaan gedragenquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Doe niet zo negatief, je krijgt alleen meer josti's van josti's. Als mensen als jij en ik mensen hierheen brengen zijn het heus geen josti's hoor.
Mwa, ben ik niet zo bang voorquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:18 schreef VlaDje het volgende:
[..]
wie weet dat ze zich wel als josti's gaan gedragen![]()
Kan je wel zeggen ja, schijtweer, een vader die zwaar de griep heeft en de verwarming staat hoogquote:
De jeugd zit op Sugababes. Ik niet, maar ik word dan ook gezien als Sugababe.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Daar heb je wel gelijk in, maar goed wij moeten niet de stuwende kracht achter PUB worden. Het zijn uiteindelijk de leeftijds mensen die hier iets te zoeken hebben. Inmiddels zijn wij die leeftijd al een beetje voorbij BB.
Is het zo dat de jeugd het gewoon niet ziet zitten of zijn wij zo oud aan het worden?
Meer views krijgen is niet zo heel moeilijk,quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:20 schreef Liefste. het volgende:
[..]
We moeten een charme-offensief starten!
Heb jij een sugababequote:Op dinsdag 25 september 2007 21:21 schreef Liefste. het volgende:
[..]
De jeugd zit op Sugababes. Ik niet, maar ik word dan ook gezien als Sugababe.
Och, ik denk dat wij ten eerste oud worden en dat we gewoon met een schrale lichting zittenquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Daar heb je wel gelijk in, maar goed wij moeten niet de stuwende kracht achter PUB worden. Het zijn uiteindelijk de leeftijds mensen die hier iets te zoeken hebben. Inmiddels zijn wij die leeftijd al een beetje voorbij BB.
Is het zo dat de jeugd het gewoon niet ziet zitten of zijn wij zo oud aan het worden?
Prima, maar goed we moeten de jeugd dus naar PUB krijgen op FOK!. Zie dat maar eens even één twee drie gebeuren. En daarnaast de leeftijd speelt mij ook parten. Ik wil prima een soort overkoepelende pappa zijn die jullie af en toe eens helpt met wat dingen maar ik ga de kar niet blijven trekken. We moeten er samen aan helpen en niet alleen maar baggeren en dan vervolgens niets toevoegen zeg maar.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:21 schreef Liefste. het volgende:
[..]
De jeugd zit op Sugababes. Ik niet, maar ik word dan ook gezien als Sugababe.
Ja, laat je tieten zien, daar zouden veel fok-ers wel gecharmeerd van zijnquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:20 schreef Liefste. het volgende:
[..]
We moeten een charme-offensief starten!
Dat is het probleem niet, je zet seks in de TT en mensen komen wel naar PUB. Zoals Vlad zegt, het moeten ook vaste posters blijven worden en niet van die lui die alleen komen kloten.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, laat je tieten zien, daar zouden veel fok-ers wel gecharmeerd van zijn
maar 9 maand terug,quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Och, ik denk dat wij ten eerste oud worden en dat we gewoon met een schrale lichting zittenAls je de SC van een maand of 9 terug bekijkt, was hij vele malen toffer, los van de leuke mensen nu en de paar minder leuke van toen, over het algemeen was hij toen toffer. Dat ligt niet alleen aan dat wij oud worden
Maar idd, de jeugd moet het werfwerk doen, niet wij als oudjes
Weet ikquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet, je zet seks in de TT en mensen komen wel naar PUB. Zoals Vlad zegt, het moeten ook vaste posters blijven worden en niet van die lui die alleen komen kloten.
Kloptquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:24 schreef VlaDje het volgende:
[..]
maar 9 maand terug,
Je doelt op de periode dat ik hier niet dagelijks kwam eh![]()
Don't take it personal. Maar goed toen ik hier voor het eerst kwam was het een totaal andere lichting. En in mijn ogen een stuk leukere. Maar goed dat verschilt ook enorm per periode natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:24 schreef VlaDje het volgende:
[..]
maar 9 maand terug,
Je doelt op de periode dat ik hier niet dagelijks kwam eh![]()
Dat vragen we nietquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:25 schreef Liefste. het volgende:
Ik zal voortaan aardig doen tegen iedereen, zelfs gothics.
En bedanktquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
KloptDat waren de tijden dat mensen als mstr, Blaxje, booo en Merel hier nog wel kwamen en niet wegblijven omdat de sfeer verziekt is
Idd, dat was nog voor mijn tijd, maar ook in mijn begintijd was het nog leuker dan nuquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Don't take it personal. Maar goed toen ik hier voor het eerst kwam was het een totaal andere lichting. En in mijn ogen een stuk leukere. Maar goed dat verschilt ook enorm per periode natuurlijk.
Nja, in t begin dat ik hier kwam was t ook heel anders,quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Don't take it personal. Maar goed toen ik hier voor het eerst kwam was het een totaal andere lichting. En in mijn ogen een stuk leukere. Maar goed dat verschilt ook enorm per periode natuurlijk.
Iddquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zelfs Mstr pesten mis ik wel eens
Gelukkig. Denk je dat ze bij de HMH zien dat ik 15 ben en niet 16?quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat vragen we nietJe mag best af en toe een kuthumeur hebben, dat heeft iedereen
Ik mis RrrrrrJJJJJJJjjjjjjquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nogmaals, ligt niet aan jouquote:
Weet ik niet, ik ken je niet irl, maar meestal controleren ze daar welquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:28 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Gelukkig. Denk je dat ze bij de HMH zien dat ik 15 ben en niet 16?
Niet holly, maar het bier dus.
- DODELIJKE ZIEKTE - Jammerquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik ken je niet irl, maar meestal controleren ze daar wel
Ik zeg, een keer wat leuks vertellen ipv ellende die je hier op elke pagina wel 3x leestquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Je komt er niet in denkMaar goed dit soort gesprekken mis ik wel eens hier in de SC. Normaliter kwamen mensen hier hun dingen vertellen iedereen leefde met elkaar mee en het was hartstikke gezellig. Vanwaar kan dat tegenwoordig niet meer? Ex van de ex is via de neukertje via van etc.? Of is het gewoon de mensen die elkaar niet aanspreken. Wat moeten we er eventueel aan doen om het leuk te houden en te maken.
Dat laatste; er zit te veel verschil tussen de mensenquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Je komt er niet in denkMaar goed dit soort gesprekken mis ik wel eens hier in de SC. Normaliter kwamen mensen hier hun dingen vertellen iedereen leefde met elkaar mee en het was hartstikke gezellig. Vanwaar kan dat tegenwoordig niet meer? Ex van de ex is via de neukertje via van etc.? Of is het gewoon de mensen die elkaar niet aanspreken. Wat moeten we er eventueel aan doen om het leuk te houden en te maken.
Maargoed, je kan het proberenquote:
Correct, en dan hebben we het uiteraard alleen nog maar over de SC.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat laatste; er zit te veel verschil tussen de mensenEr is een groep voetbalgasten die elkaar al een tijdje kende, gekomen in de SC in een groep die elkaar ook al tijden kende
Naja, dat is niet goed samengesmolten tot 1 geheel om meerdere redenen en daarom is er nu een verpestte sfeer
Joah, maar dat is ook het grootste probleem omdat die het snelst looptquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Correct, en dan hebben we het uiteraard alleen nog maar over de SC.
Ben ik het ook mee eensquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:37 schreef Liefste. het volgende:
Om even een evaluatie te maken: 'We' zijn een te gesloten groep, het lijkt mij als lurker niet leuk om in te haken. Degenen die het proberen moeten ook nog eens het geluk hebben door 'onze' strenge selectie te komen. Vroeger was het gezelliger omdat er toen gesprekken op een nog redelijk niveau werden gevoerd, daar is nu geen sprake meer van. Dit stoot de meer ontwikkelde puber af en trekt zo eens in de maand iets aan, voor een postje.
Conclusie:
Nee dat vind ik te eng, maar ik moet ze zien maar maar maar... Wat een dilemma's.quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Je hebt deels gelijk. Het grootste probleem is vooral dat er teveel over dingen wordt gepraat tussen maar een paar mensen over een onderwerp waar alleen zij wat van (af)weten, wat voor de situatie zorgt dat 'buitenstaanders' niet (snel) inhakenquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:37 schreef Liefste. het volgende:
Om even een evaluatie te maken: 'We' zijn een te gesloten groep, het lijkt mij als lurker niet leuk om in te haken. Degenen die het proberen moeten ook nog eens het geluk hebben door 'onze' strenge selectie te komen. Vroeger was het gezelliger omdat er toen gesprekken op een nog redelijk niveau werden gevoerd, daar is nu geen sprake meer van. Dit stoot de meer ontwikkelde puber af en trekt zo eens in de maand iets aan, voor een postje.
Conclusie:
Best netjes jaquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:37 schreef Liefste. het volgende:
Conclusie:
Wie ?quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:38 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Nee dat vind ik te eng, maar ik moet ze zien maar maar maar... Wat een dilemma's.
En andere tijden zijn aangebroken, maar toch is de sfeer minder.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
KloptDat waren de tijden dat mensen als mstr, Blaxje, booo en Merel hier nog wel kwamen en niet wegblijven omdat de sfeer verziekt is
Waar naar toe? Anders wil ik je wel bij staan hoor dan kom je sowieso wel binnenquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:38 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Nee dat vind ik te eng, maar ik moet ze zien maar maar maar... Wat een dilemma's.
De aapjesquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Waar naar toe? Anders wil ik je wel bij staan hoor dan kom je sowieso wel binnen
Klopt, die andere tijden zijn ook niet erg, dat moet juist, maar de sfeer moet er niet onder lijden, en dat doet het nu welquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:39 schreef mstr het volgende:
[..]
En andere tijden zijn aangebroken, maar toch is de sfeer minder.
Vetquote:
Dan wil ik wel mee hoor, €34,- toch?quote:
Ja precies.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, die andere tijden zijn ook niet erg, dat moet juist, maar de sfeer moet er niet onder lijden, en dat doet het nu wel
Dat klopt inderdaad, 'vroeger' was ik best FOK!verslaafd, altijd hier ff komen en m'n verhaal doen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed het is fijn om het er eens over te hebben met meerdere mensen die hier komen, het gaat iedereen aan en ik voel me sowieso niet goed bij de sfeer en ik kom hier echt niet meer om leuke verhalen te vertellen en dat is jammer want door dat ben ik juist hier gebleven
Nu nog wel ja. Maargoed, jullie trekken Lis enzo ook een beetje meequote:
ik heb nog steeds niets met voetbalquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nu nog wel ja. Maargoed, jullie trekken Lis enzo ook een beetje mee
Herkenbaar, maar goed ik ben nog Mod van dit lieve zooitje en kom er dus sowieso nog dagelijks. Maar ik zal er geen rekening mee houden meer in wat voor zin dan ook. En zoveel post ik hier ook niet meer terwijl ik vroeger juist de meest actieve wasquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:42 schreef mstr het volgende:
Dat klopt inderdaad, 'vroeger' was ik best FOK!verslaafd, altijd hier ff komen en m'n verhaal doen.
Maar nu 'vergeet' ik FOK! gewoon zo af en toen.
Ach dat valt toch ook wel mee over voetbal, ja vanmiddag toevallig ff, maar verder praat ik er tegenwoordig hier niet zoveel meer over omdat ik het toch in het Ajax topic wel kan doen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:43 schreef VlaDje het volgende:
Denk idd wat liefste zegt dat we te gesloten zijn,
waardoor meeposten niet zo'n feest is.
en de gesprekken over voetbal, AFC Ajax, kankerjoden en dit soort ongein mogen wel minder(al praat ik r zelf ook veel over, maar daarvoor zit ik nu redelijk veel in VBL)
of jullie "vriednenclubje"quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:44 schreef VlaDje het volgende:
[..]
klopt, maar vrijwel elke post die een van jullie maakt gaat over voetbal![]()
Maar wel met de herenquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:43 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik heb nog steeds niets met voetbal![]()
Gaat het niet om. Als jij grotendeels tegen Eric en Jasper aanpraat krijg je een soort van triloog (is dat goed Nederland ?quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:43 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik heb nog steeds niets met voetbal![]()
Wauw! En dan hebben we wel 100% binnenkomgarantiequote:Op dinsdag 25 september 2007 21:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dan wil ik wel mee hoor, €34,- toch?
Om over mijn postcijfers nog maar niet te spreken.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Herkenbaar, maar goed ik ben nog Mod van dit lieve zooitje en kom er dus sowieso nog dagelijks. Maar ik zal er geen rekening mee houden meer in wat voor zin dan ook. En zoveel post ik hier ook niet meer terwijl ik vroeger juist de meest actieve was
Dan mag je al me posts wel is bekijken, zal nog best meevallenquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:44 schreef VlaDje het volgende:
[..]
klopt, maar vrijwel elke post die een van jullie maakt gaat over voetbal![]()
dat is waar. kan het goed met ze vinden.quote:
ik denk 20% meer dan ikquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:45 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dan mag je al me posts wel is bekijken, zal nog best meevallen![]()
Zie eerst maar eens kaarten te krijgenquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:45 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Wauw! En dan hebben we wel 100% binnenkomgarantie?
hmm.. okayquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gaat het niet om. Als jij grotendeels tegen Eric en Jasper aanpraat krijg je een soort van triloog (is dat goed Nederland ?) waar de rest geen kont van snapt en dus maar weggaat
Dat weten we en dat kun je ook merken in het post gedragquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:46 schreef liiszle het volgende:
[..]
dat is waar. kan het goed met ze vinden.
Heb ik het met Lis altijd over voetbal dan?quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:47 schreef mstr het volgende:
9 van de 10 keer als Jasza hier in ;t topic is gaat 't over voetbal/Ajax
Die ene keer van de 10 keer dan niet.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:47 schreef Jasza het volgende:
[..]
Heb ik het met Lis altijd over voetbal dan?![]()
En voor mij ook inderdaad, maar goed we moeten meer open worden en mensen hier ook bij betrekken. Geen kliekjes slowchat. Het is al vele malen minder dan voorheen maar goed het is een gesloten groep en dat moet even open gebroken worden.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Om over mijn postcijfers nog maar niet te spreken.
Vroeger was het altijd 't eerste wat ik deed als ik thuis kwam, maar nu.
quote:Kaarten voor het HMH-concert kosten 34 euro, de voorverkoop begint op zaterdag 29 september om 10.00 uur bij de bekende adressen.
Nee, dan heb je het meestal over andere gesloten onderwerpenquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:47 schreef Jasza het volgende:
[..]
Heb ik het met Lis altijd over voetbal dan?![]()
niet mee eens.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:47 schreef mstr het volgende:
9 van de 10 keer als Jasza hier in ;t topic is gaat 't over voetbal/Ajax
Ik zal me leren te gedragenquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En voor mij ook inderdaad, maar goed we moeten meer open worden en mensen hier ook bij betrekken. Geen kliekjes slowchat. Het is al vele malen minder dan voorheen maar goed het is een gesloten groep en dat moet even open gebroken worden.
Het is láng niet meer wat 't geweest is.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En voor mij ook inderdaad, maar goed we moeten meer open worden en mensen hier ook bij betrekken. Geen kliekjes slowchat. Het is al vele malen minder dan voorheen maar goed het is een gesloten groep en dat moet even open gebroken worden.
Daar heb je gelijk in ja..quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:48 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Nee, dan heb je het meestal over andere gesloten onderwerpen
Waar 99.9% niet over mee kan praten![]()
Áls ik er naartoe wil kom ik wel aan kaarten. Desnoods moet ik daar een week van tevoren liggenquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zie eerst maar eens kaarten te krijgen
Of je moet op de stoep gaan liggen bij he tpostkantoor, of vroeg op internet zitten want die kaarten zijn met een 10 minuten uitverkocht
Maar dat kunnen we wel proberen te herstellenquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is láng niet meer wat 't geweest is.
quote:
Dan kom ik steeds op de verkeerde momenten?quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:49 schreef liiszle het volgende:
[..]
niet mee eens.
wat eric zegt wel. jas praat vaak over andere dingen
Dan had je er nu al moeten liggenquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:50 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Áls ik er naartoe wil kom ik wel aan kaarten. Desnoods moet ik daar een week van tevoren liggen.
Iedereen heeft ander gedrag en dat is het probleem helemaal niet. Het is gewoon dat iedereen op een internet community open moet staan en niet zo gesloten moet ouwehoeren.quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan had je er nu al moeten liggen
klopt ook.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Opzich ben je best wel veranderd sinds een maand of 6 geledenKan aan veel dingen liggen en het gaat er niet eens om waardoor dat komt, maar het valt me wel op
quote:
Succes, voeg me eventueel toe op msn mocht je willen babbelenquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:50 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Áls ik er naartoe wil kom ik wel aan kaarten. Desnoods moet ik daar een week van tevoren liggen.
was ook meer als gekkigheidje bedoelt...quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Iedereen heeft ander gedrag en dat is het probleem helemaal niet. Het is gewoon dat iedereen op een internet community open moet staan en niet zo gesloten moet ouwehoeren.
Mwa, ik zeg bijvoorbeeld geen onzin zoals:quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan kom ik steeds op de verkeerde momenten?
Hoeft ook nietquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:52 schreef liiszle het volgende:
[..]
klopt ook.
en daar ga ik verder ook geen verklaring voor geven
Sommige mensen zullen nooit veranderenquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:53 schreef VlaDje het volgende:
[..]
was ook meer als gekkigheidje bedoelt...
![]()
Lees je even in, dan haak je mooi in op het gesprekquote:
ik snap em nietquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Sommige mensen zullen nooit veranderen
Idd, Eric is ergerquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:53 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mwa, ik zeg bijvoorbeeld geen onzin zoals:
Jelelele Ajax Amsterdam oid, daarnaast zeg ik niet heel veel over Ajax, ja soms als ze moeten spelen toevallig wel ja, maar verder vrij weinig, ja vanmiddag idd wat meer.
Gedaan. Voor mij is de lol er inderdaad ook een beetje af. De gezelligheid van toen ik me aanmeldde, is er niet meerquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Lees je even in, dan haak je mooi in op het gesprek
Als een bekende binnen komt vallen is het meestal ook zovan: 'Naaaaaaaaaaaaam hartje hartje kusje', daar als reactie wat hartjes op terug, de standaardvraag: 'Alles goed?' en dat is het wel. In mijn geval dan. Ik zal eens aan mijn toffe verhalen gaan werken.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:56 schreef MarkM het volgende:
[..]
Gedaan. Voor mij is de lol er inderdaad ook een beetje af. De gezelligheid van toen ik me aanmeldde, is er niet meer.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:58 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Als een bekende binnen komt vallen is het meestal ook zovan: 'Naaaaaaaaaaaaam hartje hartje kusje', daar als reactie wat hartjes op terug, de standaardvraag: 'Alles goed?' en dat is het wel. In mijn geval dan. Ik zal eens aan mijn toffe verhalen gaan werken.
Ach, als daardoor een gesprek op gang komt?quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:58 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Als een bekende binnen komt vallen is het meestal ook zovan: 'Naaaaaaaaaaaaam hartje hartje kusje', daar als reactie wat hartjes op terug, de standaardvraag: 'Alles goed?' en dat is het wel. In mijn geval dan. Ik zal eens aan mijn toffe verhalen gaan werken.
Jawel, maar ik lach zo hard dat mn typen niet smooth looptquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:59 schreef VlaDje het volgende:
[..]
![]()
Ik kom altijd wel met mn weekendbelevenissen aan,
Maar niemand vind ze boeiend![]()
Iets wat ik een paar pagina's terug ook zeiquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:01 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ach, als daardoor een gesprek op gang komt?Geen probleem.
Maar soms lijkt het hier een beetje erg op R&P.
2e heb je gelijk in jaquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:01 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ach, als daardoor een gesprek op gang komt?Geen probleem.
Maar soms lijkt het hier een beetje erg op R&P.
en wat meer op mij, just like in de daysquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:02 schreef liiszle het volgende:
ik zal wel proberen wta minden op bepaalde personen te reageren...
Ik kan me ook vrij goed vinden in je uitspraken.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:01 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Iets wat ik een paar pagina's terug ook zei![]()
Man, je krijgt zat aandachtquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:03 schreef VlaDje het volgende:
Ik krijg niet genoeg aandacht meer, als newbie ist hier veul leuker
tja, dat is nou eenmaal mn specialiteitquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:04 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik kan me ook vrij goed vinden in je uitspraken.
En jij probeert ook zeer zeker wat in te brengen.
Niet zo van JELELEE.
Tuurlijk een flauw oversext grapje mag best op z'n tijd.
Mwa, of je daar nou zo blij mee moet zijn ?quote:
alle aandacht is gewenst,quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, of je daar nou zo blij mee moet zijn ?
Dat is een goed uitgangspunt, alleen niet erg haalbaarquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:08 schreef VlaDje het volgende:
[..]
alle aandacht is gewenst,
Ik wil famous zijn![]()
dom lomp en famousquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:08 schreef VlaDje het volgende:
[..]
alle aandacht is gewenst,
Ik wil famous zijn![]()
zelfs ene man mag dromenquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is een goed uitgangspunt, alleen niet erg haalbaar
Bitches zitten aan mn .....quote:
Steenpuistquote:
Beter doe je die ene van Suarez terug hoorquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:14 schreef mash_ het volgende:
[..]
Hehe, zou kunnenmaar had ff genoeg van dat beest van over the hedge
nee deze is mooiquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:15 schreef Jasza het volgende:
[..]
Beter doe je die ene van Suarez terug hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |