Beter ga je niet!quote:
Afkorting gebruiken is 1337, jeweetquote:
AFC Amsterdam is dat toch?quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Afkorting gebruiken is 1337, jeweet![]()
Moet je niet te hard zeggen, want dan worden ze agressiefquote:
Kan morgen Kozakken Boys uit voor de beker maar totaal geen zin in dan weerquote:
Klinkt als volop lol en puicke westrijdenquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:51 schreef Jasza het volgende:
[..]
Kan morgen Kozakken Boys uit voor de beker maar totaal geen zin in dan weer![]()
![]()
Zondag moet het maar weer, thuis tegen vvv en dan die donderdag thuis tegen Zagreb(gezelligheid in de stad dus) en dan Sparta uit en dan weer een tijdje niet![]()
Zagreb word leuk hoor, maar dat zal vooral de sfeer rondom wel zijn, en Sparta uit in een Sparta vak is altijd lachen, kijken of er nog iets leuks gebeurdquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klinkt als volop lol en puicke westrijden![]()
Not
quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:55 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zagreb word leuk hoor, maar dat zal vooral de sfeer rondom wel zijn, en Sparta uit in een Sparta vak is altijd lachen, kijken of er nog iets leuks gebeurd![]()
Misschien wordt Eric wel van het vak geslagen![]()
![]()
Komt in orde baasquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]Beter maak je dan een filmpje
Voor 30 euro doe ik het voor jequote:Op dinsdag 25 september 2007 17:00 schreef VlaDje het volgende:
ik wil eric wel van de tribune zien rolllen
Mooi! Desnoods geef je hem een zetquote:
Ik voorzie een massale PUB inzamelactiequote:
Wil je dat we klappen?quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:03 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Vanochtend ben ik op de fiets aangereden door een andere fietser.
Nog geen 5 meter van m'n huis.
Begon je morgen iig goedquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:03 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Vanochtend ben ik op de fiets aangereden door een andere fietser.
Nog geen 5 meter van m'n huis.
quote:
Hoi Erikaquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:08 schreef oshiro het volgende:
Vladi ga eens een OP erin pleuren, gij lui varken
Ik gebood je wat.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:09 schreef VlaDje het volgende:
[..]
past wel goed bij em idd
Zeikwijf
Ga jij nou nog een keer mee trouwens?quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:40 schreef liiszle het volgende:
idd niet gaan
Mag ik voorspellen wat er dan gezongen gaat worden ? Iets met hoer iigquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:10 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ga jij nou nog een keer mee trouwens?![]()
Ach je komt hier toch alleen maar voor Lisquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:11 schreef oshiro het volgende:
Ik moet pub echt gaan verlaten. Het is nog erger dan eerst.
En ONZ wordt weer tof.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ach je komt hier toch alleen maar voor Lis
Het was in een dooie hoek.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Begon je morgen iig goedHeb je hem wel ff in elkaar gebeukt ?
Nee hoorquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mag ik voorspellen wat er dan gezongen gaat worden ? Iets met hoer iig![]()
Nou en, die kunnen ook kapotquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:14 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Het was in een dooie hoek.
En het was m'n buurmeisje.
Jij welquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:14 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Want dan sla ik diegene op ze bek![]()
Ik zal het doorgevenquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:19 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tuurlijk, wie Lis uitmaakt voor hoer krijgt een klap![]()
Weet ik, maar aangereden worden is ook zieligquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:22 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Nee.
Dat is zielig.
Meisjes slaan.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:11 schreef oshiro het volgende:
Ik moet pub echt gaan verlaten. Het is nog erger dan eerst.
En ONZ wordt weer tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |