mogguh , 6 uur reizen is idd wel veelquote:Op woensdag 26 september 2007 13:30 schreef Fugie het volgende:
moge
zijn we weerook weer niets te doen hier. Rest van de week ook niet, ze vroegen of ik morgen naar amersfoort wil voor cursus maja, dan moet ik 6 uur reizen ofzo en dat zie ik niet zo zitten eigelijk.
m@zzelquote:Op woensdag 26 september 2007 13:34 schreef Sgele het volgende:
Mogguh!
ik ga ervantussen!
* Sgele laat een fles sambuca en chouffe achter voor wie zin krijgt straks
mja, precies. Dan doe ik liever een avondcursus waar het een uurtje reizen isquote:Op woensdag 26 september 2007 13:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogguh , 6 uur reizen is idd wel veel
whaha, nou sommige hebben ook geluk. hier wordt alles geblocked.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:38 schreef Fugie het volgende:
[..]
mja, precies. Dan doe ik liever een avondcursus waar het een uurtje reizen is
kga nu maar wat series downloaden en kijken ofzo, moet wat om mijn tijd te doden
achja, het is maar wat je geluk noemtquote:Op woensdag 26 september 2007 13:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whaha, nou sommige hebben ook geluk. hier wordt alles geblocked.
nou jij kan nog iets zien, ik niets;)quote:Op woensdag 26 september 2007 13:45 schreef Fugie het volgende:
[..]
achja, het is maar wat je geluk noemt
nee moet je goldstrike eens proberen, das nog gekkerquote:Op woensdag 26 september 2007 13:48 schreef VlaDje het volgende:
Sambuca
Daar ga je van op de kop staan jung
Ik ken het, word je lekker warm vanquote:Op woensdag 26 september 2007 13:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee moet je goldstrike eens proberen, das nog gekker
en dan die zurequote:Op woensdag 26 september 2007 14:02 schreef WhiteLightning het volgende:
ja lekker fireballen smaak![]()
[afbeelding]
haha, wij zitten al aan de 3e zak van deze weekquote:Op woensdag 26 september 2007 14:09 schreef linebear het volgende:
zit nu een zak engelse drop weg te werken
ja jij heb een porsche zeker ?quote:Op woensdag 26 september 2007 14:30 schreef Fugie het volgende:
2 uur, dan ben je aan de andere kant van nl joh
nee nog niet.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja jij heb een porsche zeker ?
ahquote:
Zoetmeer ==> Lelystad. A12-> A27 -> A6 een grote DRAMA!quote:Op woensdag 26 september 2007 14:30 schreef Fugie het volgende:
2 uur, dan ben je aan de andere kant van nl joh
ik ken genoeg files, heb er net nog een paar verwijderdquote:
wie gaat er dan ook naar lelystadquote:Op woensdag 26 september 2007 14:38 schreef Nakur_de_Islani het volgende:
[..]
Zoetmeer ==> Lelystad. A12-> A27 -> A6 een grote DRAMA!
ah! stond je voorop ?quote:Op woensdag 26 september 2007 14:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik ken genoeg files, heb er net nog een paar verwijderd![]()
Ik kijk toch bijna geen voetbal meer, laatste keren was geen moer meer aan ..quote:Op woensdag 26 september 2007 15:07 schreef WhiteLightning het volgende:
nou lees net dat van basten waarschijnlijk naar chelsey gaat. dus de slingers kunnen opgehangen worden
GVD ik moet nog 2 uurquote:Op woensdag 26 september 2007 15:28 schreef VlaDje het volgende:
nog een half uurtje
en van Basten mag mij idd wel richting Chelsea
heej je bent niet de enigste hoorquote:
En heb ook nog eens genoeg te doenquote:Op woensdag 26 september 2007 15:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heej je bent niet de enigste hoor
Kwam net een collega naar me toe ... (ik heb web based msn aanstaan)quote:Op woensdag 26 september 2007 16:04 schreef WhiteLightning het volgende:
ja mijn collega gat over 20 min. dus wordt nog even op mn vingers gekeken.
net al een opmerking "Joh wat typ je druk ?"
Als ik te veel typ weten ze dat ik niet bezig ben met "mijn werk",quote:Op woensdag 26 september 2007 16:15 schreef Fugie het volgende:
ik typ soms echt als een bezetene en andere keren zit ik als een 1 of andere duffe vogel beetje naar mijn scherm te turen
De ene keer krijg je dan opmerkingen dat je te hard werkt en de andere keer dat je niets doet :x
zijn dan ook wel wantrouwig op je werk zegquote:Op woensdag 26 september 2007 16:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als ik te veel typ weten ze dat ik niet bezig ben met "mijn werk",
dus dan valt het op![]()
nooit last van, gebruik je soms Internet Explorer?quote:Op woensdag 26 september 2007 16:23 schreef WhiteLightning het volgende:
GVD tering fok, zit ik een heel verhaal te typen ineens dit
Je bent niet ingelogd en kunt daarom niet reageren. Log eerst in, of vul je gebruikersnaam en wachtwoord in bij het reageervenster, en probeer het dan opnieuw.
Das hier wel handig, heb alle rechtenquote:Op woensdag 26 september 2007 16:27 schreef WhiteLightning het volgende:
ja klopt
hmm ik kan wel zo firefoxinstalleren zit ik me te bedenken. ik weet alleen neit of het mag
nou ja schijt, morgen ff doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |