Maakt dat uit?quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:47 schreef PimBorne het volgende:
Waar hangen nix en jaap uit?
plaatselijke COC ???quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:47 schreef PimBorne het volgende:
Waar hangen nix en jaap uit?
is een hint...zo van pas op...jullie worden afgeluisterd daar in het huis...die kleinen kinderen staat voor die club van 5quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:44 schreef Dreamboy het volgende:
Huub heeft een kaartje waarin staat..nooit ruzie maken waar kleine kinderen bij zijn.
[afbeelding]
Handig van Amanda. Het is net weer goed met Brian, begint ze over Tamara.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:48 schreef Dreamboy het volgende:
knip
Noord Amsterdams streettalk, alleen trashy mensen begrijpen dat. Brian en Nadia vinden het duidelijk :-)quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:50 schreef Nomrc2 het volgende:
snapt iemand nog waar amanda het over heeft ?
ik niet
snap ik niet... ik vind Huub een heerlijk, ondeugend bekkie hebbenquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:38 schreef beequeen het volgende:
Naad tegen Amanda over Huub: Wat is hij lelijk zeg.
Nee, Dennix heeft vooraan gestaan bij de uitreiking van mooie smoelen.
Waarom, daar komen leuke discussies uit voort, zoals nu bij Naad, Brian en Amanda.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:56 schreef Darklight het volgende:
eigenlijk moet die post verboden worden
Me tooquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:58 schreef Desii het volgende:
[..]
snap ik niet... ik vind Huub een heerlijk, ondeugend bekkie hebben
toch veelzeggend dat veel streamers hiier naar uitkijken (ik ook)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |