ken ook mensen die van nature driftig zijnquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, zo kun je het ook zien maar het blijft een zeer agressief mannetje, hoe je het ook wendt of keert.
Ja dat klopt, maar dat wou ik niet zo hard hier zeggen. Wie weet leest zn achterban mee..quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, zo kun je het ook zien maar het blijft een zeer agressief mannetje, hoe je het ook wendt of keert.
Ik begrijp je wel maar hij deed hetzelfde met Nena en die was toch heel anders dan Amanda, minder zeurderig en drammerig maar evengoed gooide hij wijn over haar heen en noemde haar ook kuthoer. Het is gewoon zijn karakter, een agressief mannetje dus.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:09 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
in z'n relatie met mannie wel
hij zit namelijk voor z'n dekking vast aan een zwakbegaafde,verwende kutpuber
imho
doet hij op z'n brians erg z'n best om haar goed te behandelen
denk niet dat ik het beter zou kunnen
BRIAN IS EEN AGRESSIEVE RATquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar dat wou ik niet zo hard hier zeggen. Wie weet leest zn achterban mee..
Even terug lezen hequote:Op dinsdag 25 september 2007 17:11 schreef PimBorne het volgende:
* Meldt zich, na een lange dag.
Nog wat nieuws vandaag?
maar wees eens eerlijkquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar dat wou ik niet zo hard hier zeggen. Wie weet leest zn achterban mee..
Op je 26e iemand voor hoer uitschelden, als je je zin niet kijgt...quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel maar hij deed hetzelfde met Nena en die was toch heel anders dan Amanda, minder zeurderig en drammerig maar evengoed gooide hij wijn over haar heen en noemde haar ook kuthoer. Het is gewoon zijn karakter, een agressief mannetje dus.
er zijn 1001 manieren om je agressie te uiten, hij blijft altijd in hetzelfde, foute, patroon vervallen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:14 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
maar wees eens eerlijk
zou jij in de situaties dieje in dgk heb gezien ook niet af en toe heel agressief worden ?
ik wel
De hele Gouden Kooi heeft hem zo gemaakt "de messias van onze tijd". En dat Tamara masochistisch is ingesteld weten misschien nog niet. Ze heeft Egyptisch bloed en heeft mogelijk een zware anti-vrouwvriendelijke jeugd gehad.. Omgang met macho-antilliaan Brain zal daar niet veel verandering in hebben kunnen brengen. Hij houdt WEL van Tamara en daarom was ie ook een stuk milder toen ze op bezoek kwam.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:10 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
denk dat we de 'echte" brian hebben gezien toen hij in gesprek met tamara
Dat heb je snel gedaan een hele COS lezen?. Linkje staat op pagina 1 voor vandaag.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:14 schreef PimBorne het volgende:
En verder met tangen....
[afbeelding]
De lijst van zijn actie zijn eindeloos, breek me de bek niet open. Als hij er eerlijk voor uit zou komen zou dat veel goedmaken, maar het is altijd de schuld van een ander.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Op je 26e iemand voor hoer uitschelden, als je je zin niet kijgt...![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
De lijst van zijn actie zijn eindeloos, breek me de bek niet open. Als hij er eerlijk voor uit zou komen zou dat veel goedmaken, maar het is altijd de schuld van een ander.
Ik zou daar zowieso geen stap binnen de poort zetten. Maar het is gewoon zn geaardheid . De een heeft er meer last van de ander om agressief te worden en sommigen meer, mensen zoals Brianquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:14 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
maar wees eens eerlijk
zou jij in de situaties dieje in dgk heb gezien ook niet af en toe heel agressief worden ?
ik wel
Een fan dus die schrijft dat Amanda zich in de Kooi ontwikkeld heeft van verwend meisje tot mooie vrouw.quote:
Allemaal dankzij Brian.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:25 schreef beequeen het volgende:
Een fan dus die schrijft dat Amanda zich in de Kooi ontwikkeld heeft van verwend meisje tot mooie vrouw.![]()
Hou je niet in, ik heb er al dagen last van.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Allemaal dankzij Brian.
Sorry, ik zit vandaag in een Brianbash modus.
Ze vindt het belangrijker dat ze een foto van haar zusje heeft gekregen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub zegt nog even tegen Amanda dat de dames er zijn maar ze reageert er niet op en komt ook niet naar boven.
En dan komt straks Amanda zich eindelijk voorstellen om vervolgens te vragen naar sterrenbeeld, uitgaansgelegenheden en DGK-kijkgedrag.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:36 schreef Dreamboy het volgende:
Huub stelt een aantal vragen aan de dames waar ze vandaan komen wat je het beste bij een pannenkoek kunt drinken. ( Huub maakt gewoon even wat Reclame voor de dames )
[afbeelding]
geloof dat nadia maar 1 ding snapt en dat is waar de cameras hangenquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:39 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia heeft een kaart gehad waar in stond dat Lieke en Huub oke zijn.
Nadia. ik snap er niets van.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |