Allemaal dankzij Brian.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:25 schreef beequeen het volgende:
Een fan dus die schrijft dat Amanda zich in de Kooi ontwikkeld heeft van verwend meisje tot mooie vrouw.![]()
Hou je niet in, ik heb er al dagen last van.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Allemaal dankzij Brian.
Sorry, ik zit vandaag in een Brianbash modus.
Ze vindt het belangrijker dat ze een foto van haar zusje heeft gekregen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub zegt nog even tegen Amanda dat de dames er zijn maar ze reageert er niet op en komt ook niet naar boven.
En dan komt straks Amanda zich eindelijk voorstellen om vervolgens te vragen naar sterrenbeeld, uitgaansgelegenheden en DGK-kijkgedrag.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:36 schreef Dreamboy het volgende:
Huub stelt een aantal vragen aan de dames waar ze vandaan komen wat je het beste bij een pannenkoek kunt drinken. ( Huub maakt gewoon even wat Reclame voor de dames )
[afbeelding]
geloof dat nadia maar 1 ding snapt en dat is waar de cameras hangenquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:39 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia heeft een kaart gehad waar in stond dat Lieke en Huub oke zijn.
Nadia. ik snap er niets van.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |