Ik had ook eigenlijk vanaf het begin van de wedstrijd het gevoel dat Getafe nog wel met 10 man zou komen te staan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:50 schreef Solstice het volgende:
Was mooi onder controle tot die domme actie van n'kufo, ben toch trots op hoe ze gevoetbald hebben. Maar 2x rood tegen een club die bekend staat omdat ze makkelijk rode kaarten pakken is nie best.
nog gewoon 3-3.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:28 schreef Stienn het volgende:
Hoe staat het nu dan? ik ben een beetje een voetbal leek,
Getafe - twente 1-0
Twente - Getafe 3-2
Dan staat het toch 3-3, maar omdat Getafe uit heeft gescoort staat het ....?![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:44 schreef Stienn het volgende:
[..]. 21 stukjes wel?
Jij gaat ht ook via intenet kijen?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:28 schreef Stienn het volgende:
Hoe staat het nu dan? ik ben een beetje een voetbal leek,
Getafe - twente 1-0
Twente - Getafe 3-2
Dan staat het toch 3-3, maar omdat Getafe uit heeft gescoort staat het ....?![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:39 schreef Lamzak_ het volgende:
Welk vak zat je merson?
Huh?quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:33 schreef DarkShine het volgende:
Onverdiende overwinning, maar altijd leuk.
Wel jammer dat men bij Twente nu ook al zovaak jankt voor bv hands (best lachwekkend bij een strakke bal over de grond of een kopbal).
Ik niet ..quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:11 schreef Lamzak_ het volgende:
Weer jammer, khoop dat twente bij de volgende wedstrijd er weer bovenop is.
Huiliequote:
Je zal ook nooit een kaartje ontvangen. Die foto met dat papiertje voor je is het enige.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:19 schreef Lamzak_ het volgende:
Kzit te twijfelen of ik ga, maar heb mijn uitkaart nog niet mogen ontvangen.
Alsof die 600 man in het Oosterpark alleen voor het rellen kwamen zeker?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:25 schreef NeedeRadicals het volgende:
De animo voor de uitwedstrijd tegen Groningen is in ieder geval bedroevend..
Sinds Euroborg leeft het totaal noet meer.
Ga zelf wel, maar dan alleen omdat ik niet thuis kan zitten als Twente speelt..
Waar lees jij dat dan?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:18 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Alsof die 600 man in het Oosterpark alleen voor het rellen kwamen zeker?![]()
Precies. Over de vleugels loopt het totaal niet dit seizoen..quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:45 schreef Prosac het volgende:
Jullie missen Touma en Kennedy. Want op zich stond Twente niet eens slecht te spelen en ging het combineren ietsje makkelijker dan bij Groningen.
maar die Hersi en Denneboom vertraagden alles, verloren te vaak de bal en wilden de actie net iets te ver doorvoeren.
Wat door Dos '37 gezegd werd over Bakkal klopt ook wel, die zocht veel sneller de aansluiting met de spitsen. Het blijft nu vaak bij gebrei en gepiel op het middenveld, die bal moet ook is een keer snel voor de goal kunnen komen. Het gevaar moet nu van te weinig spelers komen, waardoor de tegenstander steeds maar een paar man de weg naar de goal hoeft te blokkeren(bal afpakken hoeft niet eens). Ik erger me ook kapot aan het geklooi van Denneboom. Speel die bal in een keer door, of maak een actie, maar hou de bal niet steeds zo lang bij je zonder er wat mee te doen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:11 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Precies. Over de vleugels loopt het totaal niet dit seizoen..
Gaat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:42 schreef Frutsel het volgende:
ik heb wel weer zin in een 3-0 overwinning eigenlijk...
De analyse in de Tubantia was een goede, die gaf dat ook al aan. Aissati wordt minder gemist.quote:Op maandag 22 oktober 2007 03:26 schreef Dos37 het volgende:
Verdomme hej.
We missen gewoon iemand zoals Bakkal vorig jaar. Lijkt me
Als dit doorgaatquote:Swerts in belangstelling van Twente
ARNHEM - FC Twente wil Gill Swerts overnemen van Vitesse.
De club uit Enschede wil de Belgische international eventueel al in de winterstop vastleggen. In dat geval kan Vitesse nog een transfersom vragen voor Swerts, wiens contract aan het einde van dit seizoen afloopt.
Vitesse heeft inmiddels wel aangegeven dat de club een nieuwe aanbieding gaat doen, maar het is nog niet concreet. Swerts wil in ieder geval kijken wat Vitesse te bieden heeft. De Belg werd in 2005 transfervrij overgenomen van ADO Den Haag en groeide bij Vitesse uit tot een Belgisch international.
Je hebt je zin gekregen. Die goal van N'kufo tellen we gewoon meequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:42 schreef Frutsel het volgende:
ik heb wel weer zin in een 3-0 overwinning eigenlijk...
Dus jij vind Wilkshire niet goed? Hij gaf tegen Feyenoord de 2 assists.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:07 schreef 9christensen het volgende:
Een goede rechtsback/rechtshalf kunnen wel wel gebruiken.
Goede back-up is ook belangrijk he. Braafheid heeft bijvoorbeeld ook al een aantal wedstrijden rechtsback gevoetbald, als je Swerts d'r bij hebt hoef je die niet meer te verschuiven. Het mooiste is als je 22 gelijkwaardige spelers hebt, die het onderling dan maar uit moeten vechten.quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:27 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Dus jij vind Wilkshire niet goed? Hij gaf tegen Feyenoord de 2 assists.
Over de wedstrijd van Feyenoord gesproken, super![]()
, ik kon er helaas niet bij zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |