gooi d'r eens een fatsoenlijke OP neerquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:35 schreef Dos37 het volgende:
Hier verder
quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:17 schreef Dos37 het volgende:
Ne OP is voor neuzen, lampen, kakkerlakken en Kazen
Je bent niet geweest zondag he?quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:12 schreef vingerplant het volgende:
Hoe zit het nu met het stadion? Munsterman wilde toch 1 september beginnen? Is het uitgesteld en tot wanneer?
Zondag leuk potje weer, ik zal van jullie kant wel weer een hoop bekenden zien
quote:FC Twente-Feyenoord mogelijk toch op zondag
De wedstrijd Feyenoord tegen FC Twente wordt mogelijk op zondag in plaats van op zaterdag gespeeld. Indien FC Twente zich ten koste van het Spaanse Getafe plaatst voor de volgende ronde van het UEFA Cup toernooi en de Tukkers in deze volgende ronde op donderdag 25 oktober in actie dienen te komen, dan zal de wedstrijd FC Twente-Feyenoord worden verplaatst. Deze zal dan niet op zaterdag 27 oktober maar op zondag 28 oktober om 14.30 uur worden gespeeld. FC Twente speelt de terugwedstrijd tegen Getafe op 2 oktober. De heenwedstrijd werd met 1-0 verloren. De loting voor de volgende ronde is op 4 oktober.
weet niet waar dat bericht weg komt en het zal vast wel kloppen. Maar we spelen 4 oktober tegen Getafe en ik neem aan dat 5 oktober de loting weer is.quote:
Al die mensen in de mediatheek mij raar aankijken.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goat stoan, aj veur Twente bint!
Sorry, idd bron vergeten http://www.feyenoordtime.nl/news.php?readmore=4733quote:Op woensdag 26 september 2007 15:44 schreef Dos37 het volgende:
[..]
weet niet waar dat bericht weg komt en het zal vast wel kloppen. Maar we spelen 4 oktober tegen Getafe en ik neem aan dat 5 oktober de loting weer is.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:59 schreef Merson het volgende:
[..]
Je bent niet geweest zondag he?
Edit: Oh, rare plaatjes heb je voor een Twente supporter.Maar de wegen rond het stadion worden 'gerooid'. Dus het begin is er.
Wie bint trots, daw veur twente bintquote:Op donderdag 27 september 2007 22:36 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat zingen jullie nou voor lang lied ? wel grappig
Klinkt echt goed, maakte die saaie pot nog enigszins goed.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:41 schreef RobbieT het volgende:
[..]
Wie bint trots, daw veur twente bint
Maakt oons niks oet, wat ie dr van vindt
Lach oons ma oet, dat dut oons nie wat.
Enschede is oonze stad, joa, Enschede is oonze stad.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:22 schreef C2000 het volgende:
Zou verdomme ook wel een keer tijd worden na 3x in vier jaar tijd.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:22 schreef C2000 het volgende:
Zou verdomme ook wel een keer tijd worden na 3x in vier jaar tijd.
Goede twaalfde man, maar kwam wel tekort voor de basis.. Voor Heracles denk ik wel een goede speler.quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:57 schreef Damzkieee het volgende:
Wat vonden jullie van Rahim?
Succes tegen Getafe trouwens
Jij doet sowiezo niks over dag!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:29 schreef Merson het volgende:
Ik doe al de hele dag niks anders dan sfeerfilmpjes kijken.
Heb er zin aan!
COME ON TWENTE!
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:37 schreef Stienn het volgende:
[..]
Jij doet sowiezo niks over dag!
Wordt het vanavond nog uitgezonden of moet het weer via internet kijken?
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:01 schreef Merson het volgende:
[..]
Ik heb wel 21 stukjes ijzer gezaagd vandaag hoor!
En RTV Oost wordt t toch op uitgezonden voor de thuisblijvers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |