Dan staat ie dubbel centraal.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:15 schreef Misstique het volgende:
Centraal.
Ik was eerderderder.quote:
Ik was al onderweg!quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:53 schreef Blight het volgende:
Tiek? Printer!
Bier en Gietenquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:51 schreef Blight het volgende:
En nu? Gier & bieten.
Ik sla even over.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:51 schreef Blight het volgende:
En nu? Gier & bieten.
Nee. Gier en bieten. Dat staat er toch.quote:
Wie hier?quote:
Eerst alsjeblieft zeggen holle bollequote:Op dinsdag 25 september 2007 15:12 schreef Blight het volgende:
Bierhier.
Dat is frets achterstevoren. Dat zijn leuke beestjes.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Sterf.
Kan wel. Maar "Netterf!quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:12 schreef nyny83 het volgende:
Meervoud is toch fretten?
Jood!quote:
Vrijdag, tenzij het oogje van de ene dan toch ontstoken blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:04 schreef AudreyHepburn het volgende:
Maar, die kittens dus. Wanneer komen ze, en gaan ze nu Tyler/Zoë/Djinn of iets anders heten?
Ach, ik ben er toch alleen maar voor het troetelen en knuffelen. Lits mag al het vuile werk doenquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:11 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ah, ontsteking. Dat is leuk, dan mag je ze oogspul in hun oog proberen te smeren. Heeft dat apparaat hier ook een keer gehad.. Sterkte.
. Kittens.
.
Zou je niet gewoon even de bobine doormeten?quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:11 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ah, ontsteking. Dat is leuk, dan mag je ze oogspul in hun oog proberen te smeren. Heeft dat apparaat hier ook een keer gehad.. Sterkte.
. Kittens.
.
Haha.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zou je niet gewoon even de bobine doormeten?
Een klein beetje. Vooruit.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:03 schreef mcDavid het volgende:
Wellicht was het ook gewoon niet grappig.
En dirkh met z'n multipla danquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:11 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mensen uitlachen omdat ze alfa's zijn is zó 1997.
Dat is net zoiets als tegen iemand, die een kind met syndroom van down heeft, zeggen dat die een mooie baby heeftquote:
Waar lees je het woord "mooi"?quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:21 schreef Pwny het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als tegen iemand, die een kind met syndroom van down heeft, zeggen dat die een mooie baby heeft
In een vergelijking is het toch niet relevant dat de bepaalde onderdelen uit een vergelijking overeenkomenquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:27 schreef mcDavid het volgende:
Jij bent uberhaupt niet relevant.
Heel tof hoor die emancipatie, maar [dat ene] mag híj vragen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:43 schreef rompompom het volgende:
Je bent in een gulle bui.
Kuukske, *nu* is je kans om [dat ene] te vragen!
Hij wel?quote:Op woensdag 26 september 2007 10:33 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding] Een meisje bij mijn broer op de kamer!
Aangezien 80% van het vrouwelijk volk dat hier op de bovenste verdieping komt voor mij komt, is dat verbazingwekkend.quote:
Ze kleven altijd aan mn voorbumper en zijn DUS niet tofquote:
Als'ie niet hier is, waarschijnlijk in het printhok.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:43 schreef Misstique het volgende:
Waar is S?
Ziek thuis.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:43 schreef Misstique het volgende:
Waar is S?
Damn.. ik miste je al.quote:
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:05 schreef JDude het volgende:
Smileyposts kunnen écht niet meer, mcD.
Posts editen buiten je eigen subforum ook niet, trouwens.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:05 schreef JDude het volgende:
Smileyposts kunnen écht niet meer, mcD.
I'd rather have a cookie!quote:Op woensdag 26 september 2007 21:11 schreef Misstique het volgende:
Bite me.
Je kunt toch gewoon met Litso inloggen daar?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:18 schreef Listo het volgende:
MT, zeg eens tegen dago dat ie dit werk-account ook crewrechten geeft?
Dinges mag het ook
BE?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:21 schreef Pwny het volgende:
hoe kan ik jullie nou uit elakar houden met die stomme usericons
Nee, die hoerige sletten bovenin de balk trekken veel teveel aandacht. Text-only is het enige waar ik mee weg kan komen.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon met Litso inloggen daar?
Maar dan kun je dat account toch tijdens je werk op text-only zetten? Of snap ik je niet?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:35 schreef Listo het volgende:
[..]
Nee, die hoerige sletten bovenin de balk trekken veel teveel aandacht. Text-only is het enige waar ik mee weg kan komen.
Moet ik eerst op FOK!, dan inloggen (beide opvallende pagina's), dan op text-only zetten, en elke dag als ik thuiskom weer terugschakelen zekerquote:Op woensdag 26 september 2007 21:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Maar dan kun je dat account toch tijdens je werk op text-only zetten? Of snap ik je niet?.
Nee. Je moet thuis al omschakelen voor je naar je werk gaat en dan weer terugzetten als je thuis komt.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:39 schreef Listo het volgende:
[..]
Moet ik eerst op FOK!, dan inloggen (beide opvallende pagina's), dan op text-only zetten, en elke dag als ik thuiskom weer terugschakelen zeker
Ik zag je post over het hoofdquote:Op woensdag 26 september 2007 21:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Beeb, is het nog een beetje vol te houden, die lange dag?.
Mwah. Qua functionaliteit amper beter, qua layout vind ik 'm minder prettig. En nu heb ik FQR.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:09 schreef Listo het volgende:
De nieuwe ownt de pan uit.
Zo Lust ik er nog wel een paarquote:Op woensdag 26 september 2007 22:39 schreef Listo het volgende:
Whehe, ik heb de vriend van mevrouw Lust aan de lijn. Al die vragen die door mijn hoofd gaan
Prachtig, dat hamsterforum.quote:Hoi McDavid,
In een bericht van jou over No Smell had het erover dat het stinkt als de tyfus. Niet erg netjes. Geen idee of tyfus ook daadwerkelijk stinkt... maar druk je de volgende keer wat netter uit.
APPELTJE_6
Dude. Hamsterforum. Da's zo'n beetje net zo erg als een pokemon msn-space.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Prachtig, dat hamsterforum. [afbeelding]
Bijna wel. Op het userfoto topic naquote:Op woensdag 26 september 2007 23:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Dude. Hamsterforum. Da's zo'n beetje net zo erg als een pokemon msn-space.
Dat lijkt soms ook wel op een hamsterforumquote:Op woensdag 26 september 2007 23:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Bijna wel. Op het userfoto topic na
Touché.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:16 schreef Pwny het volgende:
[..]
Dat lijkt soms ook wel op een hamsterforum
Dan ben ik een nakomertje zeker?quote:Op donderdag 27 september 2007 09:28 schreef Blight het volgende:
Gegroet, volgelingen.
Vooral van Ajax. Tering zeg, we speelden ze helemaal van de mat. Compleet afgeslacht. Helemaal kansloos waren die Kozakken Boys. Maarja, logisch ook, het waren tenslotte maar amateursquote:Op donderdag 27 september 2007 09:14 schreef Blight het volgende:
Hoe kan dat nou, nyny? Heb je niet genoten van die fan-tas-tische wedstrijden gisteren?
Nee. Zit nog steeds thuis, maar het gaat wel iets beter.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:41 schreef Misstique het volgende:
Weer helemaal beter trouwens, S?
Moet je niet je nest in dan?quote:Op donderdag 27 september 2007 10:03 schreef Blight het volgende:
[..]
Nee. Zit nog steeds thuis, maar het gaat wel iets beter.
Nee. Ik zit in mijn slaapzak achter de computer,quote:Op donderdag 27 september 2007 10:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Moet je niet je nest in dan?
PICS!!!quote:Op donderdag 27 september 2007 10:40 schreef Blight het volgende:
[..]
Nee. Ik zit in mijn slaapzak achter de computer,.
True, da's meer wat voor in de late uurtjes in de nacht na een wilde stapavond.quote:Ik sliep gisteren al rond een uur of negen en werd vanmorgen om zes uur weer wakker. Kan niet meer slapen, en de hele ochtend Tell Sell kijken is ook niet alles.
* Blight pinkt een traantje weg.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:36 schreef Litso het volgende:
De nachtegaal zingt op het puntje van zijn stoel.
Stoel.
Wát een stoel.
Diegene waarmee je op vakantie bent geweest? Grote kans van wel in dat geval.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:43 schreef Blight het volgende:
Ik moet nog boodschappen doen trouwens. Heb niets meer in huis,.
Nou kreeg ik net wel een smsje van een ex van me. Denk je dat ik haar zou kunnen overtuigen om voor mij naar de supermarkt te gaan?.
Soms volg ik je echt hé-le-maal niet.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:36 schreef Litso het volgende:
De nachtegaal zingt op het puntje van zijn stoel.
Stoel.
Wát een stoel.
Nee, de rebound van die.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Diegene waarmee je op vakantie bent geweest? Grote kans van wel in dat geval..
Hmmm.. tricky..quote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 10:51 schreef Blight het volgende:
Ik download nu die nieuwe van Marilyn Manson trouwens, Lits. Internet werkt nu enigszins mee.
quote:Op donderdag 27 september 2007 10:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Soms volg ik je echt hé-le-maal niet..
Gefeli met je kleurtje Blightquote:Op donderdag 27 september 2007 10:51 schreef Blight het volgende:
Ik download nu die nieuwe van Marilyn Manson trouwens, Lits. Internet werkt nu enigszins mee.
Drugs are bad, mmkay?quote:Op donderdag 27 september 2007 11:11 schreef Litso het volgende:
Litso, de onnavolgbare. Weemoedig zakt zijn boter door de grond. Oh Litso, als ratten verlaten wij uw schip. Deer ons niet. MELK!
Neuh. En zo ja, dan verven we ze gauw blauw.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:20 schreef remlof het volgende:
Posten hier nog wel eens zwarten eigenlijk?
Je gaat dus? Met je ex.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:29 schreef Blight het volgende:
Ik hoop dat ik snel genoeg beter ben trouwens, want ik moet zaterdag aan de zuip.
Heb je nou al kaartjes, zodat we elkaar op 5 december onzedelijk kunnen betasten?quote:Op donderdag 27 september 2007 11:32 schreef Blight het volgende:
Ik ga met vrienden. Om het bier.
ja godver dan moet ik zeker zo'n suf subforum gaan beherenquote:Op donderdag 27 september 2007 11:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Neuh. En zo ja, dan verven we ze gauw blauw..
Iets teveel in Harlem geweest, nigga?quote:Op donderdag 27 september 2007 11:37 schreef rompompom het volgende:
ZWART ZAL DE PLANEET OVERHEERSEN!!! MWOEHAHAHAHAHA!!!!!
Nee. Ik denk dat ik niet ga. Er zijn weinig mensen die graag mee willen en ik heb niet zo'n zin om voor die prijs in m'n eentje op en neer te gaan.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:35 schreef Misstique het volgende:
Heb je nou al kaartjes, zodat we elkaar op 5 december onzedelijk kunnen betasten?.
Jamaar je bent niet alleen, want wíj zijn daar.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:43 schreef Blight het volgende:
[..]
Nee. Ik denk dat ik niet ga. Er zijn weinig mensen die graag mee willen en ik heb niet zo'n zin om voor die prijs in m'n eentje op en neer te gaan.
Ik hoop het niet voor je.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:41 schreef nyny83 het volgende:
[..]
ja godver dan moet ik zeker zo'n suf subforum gaan beheren![]()
Ik heb de hoop al opgegeven.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:50 schreef Blight het volgende:
Het lijkt wel alsof ik die meetings met jullie angstvallig ontwijk zo hè? Ooit ga ik mee, dat beloof ik!
Gewoon aan zn haren meesleuren dus.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:54 schreef Blight het volgende:
Maarre, Tiek. Ik zal nog één poging doen een maat van me over te halen mee te gaan naar PT. Als dat lukt dan zie ik je daar.
pff denk je soms dat ik niet modwaardig benquote:Op donderdag 27 september 2007 11:42 schreef Misstique het volgende:
Okay. Er zíjn uitzonderingen.
Je reist met mij mee, hoor.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:43 schreef Blight het volgende:
[..]
Nee. Ik denk dat ik niet ga. Er zijn weinig mensen die graag mee willen en ik heb niet zo'n zin om voor die prijs in m'n eentje op en neer te gaan.
Liever niet, want dan wordt ie compleet volgeluld door de grootste SC'ert van FOK.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:01 schreef Blight het volgende:
Zullen we BeF verhuizen naar FC?
Goed punt, rpp.quote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 12:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Liever niet, want dan wordt ie compleet volgeluld door de grootste SC'ert van FOK..
Sexy Sadie.quote:
Yup. De FCSC is een S_SSC geworden.quote:
Tsja, je bent reageerverslaafd of je bent het niet hè?quote:Op donderdag 27 september 2007 12:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Yup. De FCSC is een S_SSC geworden..
Yup. Alleen jammer dat velen er nu niet meer komen.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Tsja, je bent reageerverslaafd of je bent het niet hè?![]()
Oh. Nou dan moet ik zo maar een kaartje halen.quote:
Ik denk dat ze monologen schrijft die ze volgend jaar in boekvorm gaat uitbrengen.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Yup. De FCSC is een S_SSC geworden..
Doe dat! En haal het vervolgens niet door de war met een zakdoekje.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:18 schreef Blight het volgende:
[..]
Oh. Nou dan moet ik zo maar een kaartje halen.
Dat wordt dan wel een saai boek.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik denk dat ze monologen schrijft die ze volgend jaar in boekvorm gaat uitbrengen.![]()
Euh..quote:Op donderdag 27 september 2007 12:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Doe dat! En haal het vervolgens niet door de war met een zakdoekje..
Hejje alles al binnen voor morgen?quote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 12:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hejje alles al binnen voor morgen?.
Je komt (whehehe) zeker nooit in SEX?quote:Op donderdag 27 september 2007 12:58 schreef nyny83 het volgende:
Sexy Sadie? Zegt me niks. Vast weer zo'n kutnewbie.
quote:Op donderdag 27 september 2007 12:59 schreef Blight het volgende:
Zaterdag ontvang ik een fonkelnieuw keyboard. Na jaren geen toetsen meer aangeraakt te hebben ga ik het weer proberen.
Ik neem snoepjes mee voor ze als ik op kraamvisite kom.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:00 schreef Litso het volgende:
[..]
Nee
Een kattenbak. Morgen rij k met mijn stiefmoeder naar het asiel, dus misschien wil ze de auto nog ff voor de groothandel parkeren zodat ik meteen zat voer en grind in kan slaan
quote:Op donderdag 27 september 2007 13:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je komt (whehehe) zeker nooit in SEX?
quote:Op donderdag 27 september 2007 13:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik neem snoepjes mee voor ze als ik op kraamvisite kom..
quote:Op donderdag 27 september 2007 13:01 schreef Litso het volgende:
Stemherkenning?
Bij de Gamma hebben ze kattenbakken (10 euro), reiskooitjes (5 euro) en krabpalen (10 euro) in de aanbieding.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:00 schreef Litso het volgende:
[..]
Nee
Een kattenbak. Morgen rij k met mijn stiefmoeder naar het asiel, dus misschien wil ze de auto nog ff voor de groothandel parkeren zodat ik meteen zat voer en grind in kan slaan
vroegah af en toe maar ik word een beetje verdrietig van de vragen die sommige mensen stellenquote:Op donderdag 27 september 2007 13:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je komt (whehehe) zeker nooit in SEX?
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:20 schreef remlof het volgende:
Posten hier nog wel eens zwarten eigenlijk?
Prachtig inderdaad.quote:
Heb je de caissiere flink ondergehoest?quote:Op donderdag 27 september 2007 13:38 schreef Blight het volgende:
Dan ga ik nu toch maar eens boodschappen doen.
Niet echt, maar dat is best een idee voor de volgende keer.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Heb je de caissiere flink ondergehoest?
Of je kwijlt alle prei eronder en niest op de champignons .quote:Op donderdag 27 september 2007 14:58 schreef Blight het volgende:
[..]
Niet echt, maar dat is best een idee voor de volgende keer.
quote:Op donderdag 27 september 2007 13:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij de Gamma hebben ze kattenbakken (10 euro), reiskooitjes (5 euro) en krabpalen (10 euro) in de aanbieding.
Ik haal wel altijd een handje druiven uit die doosjes op de groentetafel.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:00 schreef RidderBauknecht het volgende:
[..]
Of je kwijlt alle prei eronder en niest op de champignons .
En vervolgens kan je haar op een kots-date vragen!quote:Op donderdag 27 september 2007 14:58 schreef Blight het volgende:
[..]
Niet echt, maar dat is best een idee voor de volgende keer.
En ik maar groente eten om niet verkouden te worden!quote:Op donderdag 27 september 2007 15:00 schreef RidderBauknecht het volgende:
[..]
Of je kwijlt alle prei eronder en niest op de champignons .
Zolang je maar geen Kaspian C krijgt, kan dat niet zoveel kwaad hoor.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:22 schreef Listo het volgende:
In de categorie exotische SOA's: Guantanamo B.
Bel de buma/stemra/octrooi etc.!quote:Op donderdag 27 september 2007 18:43 schreef Q. het volgende:
Dat is mijn tekst!
Ik kon het niet laten.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:55 schreef Misstique het volgende:
Toffe kloon weer, c.
En het onze laatste zucht laten zijn?quote:Op donderdag 27 september 2007 19:22 schreef Blight het volgende:
Laten we een Star Wars marathon houden. Alle zes films, in één zucht kijken.
Mijn tweede date met Kuuks was samen Starwars II kijkenquote:Op donderdag 27 september 2007 19:22 schreef Blight het volgende:
Laten we een Star Wars marathon houden. Alle zes films, in één zucht kijken.
Nee, dan kerken bezoekenquote:Op donderdag 27 september 2007 19:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Met filmdates beginnen kan écht niet.
En de eerste was in de bios, met op de Frontpage gewonnen tickets notabene. Kan best dus.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:30 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:Op donderdag 27 september 2007 19:30 schreef Listo het volgende:
De vierde heeft ze uit pure verveling haar linkerbeen afgeknaagd?
Ik zeg niks.quote:
God damn, wat een FOK! stelletje.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:32 schreef JDude het volgende:
[..]
En de eerste was in de bios, met op de Frontpage gewonnen tickets notabene. Kan best dus.
Heul wel echt wel!quote:Op donderdag 27 september 2007 19:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Als je de garantiebewijzen mee geeftquote:Op donderdag 27 september 2007 19:34 schreef Blight het volgende:
Iemand nog interesse in een defecte xbox 360? Ik kan 'm gratis naar Microsoft sturen ter reperatie, maar dat kost moeite. Gevolg: xbox staat hier al een maand of drie stil.
Ja, helemaal als je ook nog eens weet dat de nulde date (toen we nog niet verder kwamen dan elkaar onwennig glimlachend aankijken) een "laten we de oud-en-nieuw-kater-wegdrinken" mini-fok-meet (met veldmuisquote:
Dank u.quote:
Ik? Bonnetjes bewaren?quote:Op donderdag 27 september 2007 19:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Als je de garantiebewijzen mee geeft.
Apparently.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:48 schreef Blight het volgende:
Was dat een dooddoener?
Uiteraard ging ik ook geheel zonder enige bijbedoelingen naar d'n filmquote:Op donderdag 27 september 2007 19:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Daarom weiger ik het woord 'date' in mijn mond te nemen. Ik sprak gewoon wat af. Met een FOKker. BeFfer, zelfs
Ik in eerste instantie niet. Maar toen jij ineens meeging wel.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:55 schreef JDude het volgende:
Uiteraard ging ik ook geheel zonder enige bijbedoelingen naar d'n film.
Natuurlijk niet. Bier is genezend.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:00 schreef Blight het volgende:
Zeg: stel nou hè, je zit al de hele dag ziek thuis maar als de avond valt voel je je al een stuk beter. En dan opeens komt het in je op om een biertje uit de koelkast te pakken.. Zou dat dan slecht zijn? Hypothetisch hè.
Hoi Q. Ik hou van je Q. Oh Q, ik zou wel met je willen mens-erger-je-nietten. Q. Q. Q. OHHH Q.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:02 schreef Q. het volgende:
Hoi sararaats.
Bier.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:00 schreef Blight het volgende:
Zeg: stel nou hè, je zit al de hele dag ziek thuis maar als de avond valt voel je je al een stuk beter. En dan opeens komt het in je op om een biertje uit de koelkast te pakken.. Zou dat dan slecht zijn? Hypothetisch hè.
Oh oh oh.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hoi Q. Ik hou van je Q. Oh Q, ik zou wel met je willen mens-erger-je-nietten. Q. Q. Q. OHHH Q.
Dodend.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:08 schreef Q. het volgende:
Oh oh oh.
Lief hequote:Op donderdag 27 september 2007 20:35 schreef mcDavid het volgende:
*bedolven wordt met aandacht vanuit breda
Die krullen doen 't em.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:35 schreef mcDavid het volgende:
*bedolven wordt met aandacht vanuit breda
Ik ben ze immer dankbaar.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:37 schreef mcDavid het volgende:
Bij jou de tieten.
quote:Op donderdag 27 september 2007 20:47 schreef JDude het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Het mannetje poept een newbie door het bushokje heen!
Hoe verzinnen jullie het?quote:Op donderdag 27 september 2007 20:47 schreef JDude het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Het mannetje poept een newbie door het bushokje heen!
Eerlijk toegegeven: ze staan naast elkaar in m'n customsmileyvakquote:
Bij mij nu ook (14)quote:Op donderdag 27 september 2007 20:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Eerlijk toegegeven: ze staan naast elkaar in m'n customsmileyvak.
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:02 schreef mcDavid het volgende:
Over alcohol gesproken, dat ga ik eens combineren met nog meer frituur.
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:11 schreef Kuukske het volgende:
Boh, ik zou best een beste bak friet, met curry mayo en uitjes weg kunnen werken.
Vooral bier. Ik snak naar liters bier. Om in te baden en van te drinken. Ik mis hetquote:
Je mag niet drinken?quote:Op donderdag 27 september 2007 21:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vooral bier. Ik snak naar liters bier. Om in te baden en van te drinken. Ik mis het.
Nee.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:25 schreef Misstique het volgende:
Je mag niet drinken?
quote:Op donderdag 27 september 2007 20:08 schreef Blight het volgende:
Note to Litso: album is anders, doch puick ende tof.
Je bent zwanger?quote:
Niet dat ik weetquote:
Ah. Da's minder.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Ik heb een hersenschudding gehad 3 maanden terug. En daar heb ik nog steeds last van. Dus ik mag nu geen alcohol, koffie, sport beoefenen, en nog een hele hoop andere meuk.
Dat durfde ik niet toe te voegen.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Beter dan een zwangerschap though.
Ligt er maar net aan van wie je zwanger bentquote:Op donderdag 27 september 2007 21:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Beter dan een zwangerschap though.
Nee hoor.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan van wie je zwanger bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |