Drugs are bad, mmkay?quote:Op donderdag 27 september 2007 11:11 schreef Litso het volgende:
Litso, de onnavolgbare. Weemoedig zakt zijn boter door de grond. Oh Litso, als ratten verlaten wij uw schip. Deer ons niet. MELK!
Neuh. En zo ja, dan verven we ze gauw blauw.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:20 schreef remlof het volgende:
Posten hier nog wel eens zwarten eigenlijk?
Je gaat dus? Met je ex.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:29 schreef Blight het volgende:
Ik hoop dat ik snel genoeg beter ben trouwens, want ik moet zaterdag aan de zuip.
Heb je nou al kaartjes, zodat we elkaar op 5 december onzedelijk kunnen betasten?quote:Op donderdag 27 september 2007 11:32 schreef Blight het volgende:
Ik ga met vrienden. Om het bier.
ja godver dan moet ik zeker zo'n suf subforum gaan beherenquote:Op donderdag 27 september 2007 11:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Neuh. En zo ja, dan verven we ze gauw blauw..
Iets teveel in Harlem geweest, nigga?quote:Op donderdag 27 september 2007 11:37 schreef rompompom het volgende:
ZWART ZAL DE PLANEET OVERHEERSEN!!! MWOEHAHAHAHAHA!!!!!
Nee. Ik denk dat ik niet ga. Er zijn weinig mensen die graag mee willen en ik heb niet zo'n zin om voor die prijs in m'n eentje op en neer te gaan.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:35 schreef Misstique het volgende:
Heb je nou al kaartjes, zodat we elkaar op 5 december onzedelijk kunnen betasten?.
Jamaar je bent niet alleen, want wíj zijn daar.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:43 schreef Blight het volgende:
[..]
Nee. Ik denk dat ik niet ga. Er zijn weinig mensen die graag mee willen en ik heb niet zo'n zin om voor die prijs in m'n eentje op en neer te gaan.
Ik hoop het niet voor je.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:41 schreef nyny83 het volgende:
[..]
ja godver dan moet ik zeker zo'n suf subforum gaan beheren![]()
Ik heb de hoop al opgegeven.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:50 schreef Blight het volgende:
Het lijkt wel alsof ik die meetings met jullie angstvallig ontwijk zo hè? Ooit ga ik mee, dat beloof ik!
Gewoon aan zn haren meesleuren dus.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:54 schreef Blight het volgende:
Maarre, Tiek. Ik zal nog één poging doen een maat van me over te halen mee te gaan naar PT. Als dat lukt dan zie ik je daar.
pff denk je soms dat ik niet modwaardig benquote:Op donderdag 27 september 2007 11:42 schreef Misstique het volgende:
Okay. Er zíjn uitzonderingen.
Je reist met mij mee, hoor.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:43 schreef Blight het volgende:
[..]
Nee. Ik denk dat ik niet ga. Er zijn weinig mensen die graag mee willen en ik heb niet zo'n zin om voor die prijs in m'n eentje op en neer te gaan.
Liever niet, want dan wordt ie compleet volgeluld door de grootste SC'ert van FOK.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:01 schreef Blight het volgende:
Zullen we BeF verhuizen naar FC?
Goed punt, rpp.quote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 12:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Liever niet, want dan wordt ie compleet volgeluld door de grootste SC'ert van FOK..
Sexy Sadie.quote:
Yup. De FCSC is een S_SSC geworden.quote:
Tsja, je bent reageerverslaafd of je bent het niet hè?quote:Op donderdag 27 september 2007 12:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Yup. De FCSC is een S_SSC geworden..
Yup. Alleen jammer dat velen er nu niet meer komen.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Tsja, je bent reageerverslaafd of je bent het niet hè?![]()
Oh. Nou dan moet ik zo maar een kaartje halen.quote:
Ik denk dat ze monologen schrijft die ze volgend jaar in boekvorm gaat uitbrengen.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Yup. De FCSC is een S_SSC geworden..
Doe dat! En haal het vervolgens niet door de war met een zakdoekje.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:18 schreef Blight het volgende:
[..]
Oh. Nou dan moet ik zo maar een kaartje halen.
Dat wordt dan wel een saai boek.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik denk dat ze monologen schrijft die ze volgend jaar in boekvorm gaat uitbrengen.![]()
Euh..quote:Op donderdag 27 september 2007 12:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Doe dat! En haal het vervolgens niet door de war met een zakdoekje..
Hejje alles al binnen voor morgen?quote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 12:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hejje alles al binnen voor morgen?.
Je komt (whehehe) zeker nooit in SEX?quote:Op donderdag 27 september 2007 12:58 schreef nyny83 het volgende:
Sexy Sadie? Zegt me niks. Vast weer zo'n kutnewbie.
quote:Op donderdag 27 september 2007 12:59 schreef Blight het volgende:
Zaterdag ontvang ik een fonkelnieuw keyboard. Na jaren geen toetsen meer aangeraakt te hebben ga ik het weer proberen.
Ik neem snoepjes mee voor ze als ik op kraamvisite kom.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:00 schreef Litso het volgende:
[..]
Nee
Een kattenbak. Morgen rij k met mijn stiefmoeder naar het asiel, dus misschien wil ze de auto nog ff voor de groothandel parkeren zodat ik meteen zat voer en grind in kan slaan
quote:Op donderdag 27 september 2007 13:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je komt (whehehe) zeker nooit in SEX?
quote:Op donderdag 27 september 2007 13:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik neem snoepjes mee voor ze als ik op kraamvisite kom..
quote:Op donderdag 27 september 2007 13:01 schreef Litso het volgende:
Stemherkenning?
Bij de Gamma hebben ze kattenbakken (10 euro), reiskooitjes (5 euro) en krabpalen (10 euro) in de aanbieding.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:00 schreef Litso het volgende:
[..]
Nee
Een kattenbak. Morgen rij k met mijn stiefmoeder naar het asiel, dus misschien wil ze de auto nog ff voor de groothandel parkeren zodat ik meteen zat voer en grind in kan slaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |